Erinomaisen hauskaa vappua kaikille kansalaisille.
Itse kuulun proletiaattein suureen summaan, joten kyllä tämä tästä.
(hirn)
Bro
16
176
Vastaukset
Kuis sinun olkapääsi jakselee?
- Anonyymi00001
Kiitos, mutta huonosti.
Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.
Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.
En itse ymmärrä.
(reps) Anonyymi00001 kirjoitti:
Kiitos, mutta huonosti.
Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.
Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.
En itse ymmärrä.
(reps)Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.- Anonyymi00003
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.Salille horot, by Petri Nygöörd...
Mutta, vappusää on mitä on.
https://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA&list=RDOqoKizBhmyA&start_radio=1
AV - Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.Kustannustehokkuus
Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kustannustehokkuus
Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.
(hihitystä)Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AV - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AVAika
Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.
Konpleksista
Matematiikka
Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.
Tuhkaa
Tuskaa
Ei mitään.
(hihitystä) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika
Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.
Konpleksista
Matematiikka
Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.
Tuhkaa
Tuskaa
Ei mitään.
(hihitystä)Totta, historia sen todeksi todentaa.
AV Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AVTotta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
- Anonyymi00009
JeroP kirjoitti:
Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.
Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.
Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.
Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.
Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)
AVTai sitten siinä on mojova hintalappu, 1 000 000 euroa.
Töitä voi tehdä myös toisissa maissa, ei siinä mitään, mutta oma osaaminen on hinnoiteltavissa.
AV - Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
Öm
Tuotatko sinä?
No, ongelmia kyllä, tai sellaisia vailla.
(naurua)
Kiitos samoin! 🎈 Iloista vappua myös sinulle ja kaikille palstalaisille. 🥳🌸🎉
- Anonyymi00005
Samoin sinne! 😀
Itse kuulun parhaaseen A- työryhmään 🏆 .
Niihin höynäytettyihin.🤯
Tietty.
🌱🌞🎈 Vähän reipasta musiikkia aiheeseen
https://youtu.be/spTqcpUn4rA?si=GmI0ZJsOJo135vzh
Voittojen tiellä!Minun ei pitänyt viettää vappua, mutta muut olivatkin jo suunnitelleet ohjelmaa kahden päivän ajaksi ja minun oletettiin vain tulevan mukana kysymättä mitään. Varmaan arvasivat että yrittäisin päästä pälkähästä. Mutta nyt sitten ensimmäinen päivä ohi ja juhlinta jatkuu huomenna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin171707Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4471418Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3081299kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001005Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte18970Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100943Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s117853Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J401809Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6790Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!126770