Bro

Anonyymi-ap

Erinomaisen hauskaa vappua kaikille kansalaisille.

Itse kuulun proletiaattein suureen summaan, joten kyllä tämä tästä.


(hirn)

16

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuis sinun olkapääsi jakselee?

      • Anonyymi00001

        Kiitos, mutta huonosti.


        Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.

        Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.

        En itse ymmärrä.


        (reps)


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Kiitos, mutta huonosti.


        Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.

        Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.

        En itse ymmärrä.


        (reps)

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.


      • Anonyymi00003
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.

        Salille horot, by Petri Nygöörd...

        Mutta, vappusää on mitä on.
        https://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA&list=RDOqoKizBhmyA&start_radio=1

        AV


      • Anonyymi00004
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.

        Kustannustehokkuus


        Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.

        (hihitystä)


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kustannustehokkuus


        Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.

        (hihitystä)

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV

        Aika

        Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.

        Konpleksista

        Matematiikka

        Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.

        Tuhkaa

        Tuskaa

        Ei mitään.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aika

        Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.

        Konpleksista

        Matematiikka

        Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.

        Tuhkaa

        Tuskaa

        Ei mitään.


        (hihitystä)

        Totta, historia sen todeksi todentaa.

        AV


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.


      • Anonyymi00009
        JeroP kirjoitti:

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.

        Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.

        Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.

        Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)

        AV


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.

        Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.

        Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)

        AV

        Tai sitten siinä on mojova hintalappu, 1 000 000 euroa.
        Töitä voi tehdä myös toisissa maissa, ei siinä mitään, mutta oma osaaminen on hinnoiteltavissa.

        AV


      • Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.

        Öm

        Tuotatko sinä?

        No, ongelmia kyllä, tai sellaisia vailla.


        (naurua)


    • Kiitos samoin! 🎈 Iloista vappua myös sinulle ja kaikille palstalaisille. 🥳🌸🎉

    • Anonyymi00005

      Samoin sinne! 😀

      Itse kuulun parhaaseen A- työryhmään 🏆 .
      Niihin höynäytettyihin.🤯
      Tietty.

      🌱🌞🎈

    • Minun ei pitänyt viettää vappua, mutta muut olivatkin jo suunnitelleet ohjelmaa kahden päivän ajaksi ja minun oletettiin vain tulevan mukana kysymättä mitään. Varmaan arvasivat että yrittäisin päästä pälkähästä. Mutta nyt sitten ensimmäinen päivä ohi ja juhlinta jatkuu huomenna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe