Erinomaisen hauskaa vappua kaikille kansalaisille.
Itse kuulun proletiaattein suureen summaan, joten kyllä tämä tästä.
(hirn)
Bro
16
226
Vastaukset
Kuis sinun olkapääsi jakselee?
- Anonyymi00001
Kiitos, mutta huonosti.
Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.
Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.
En itse ymmärrä.
(reps) Anonyymi00001 kirjoitti:
Kiitos, mutta huonosti.
Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.
Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.
En itse ymmärrä.
(reps)Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.- Anonyymi00003
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.Salille horot, by Petri Nygöörd...
Mutta, vappusää on mitä on.
https://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA&list=RDOqoKizBhmyA&start_radio=1
AV - Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.Kustannustehokkuus
Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kustannustehokkuus
Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.
(hihitystä)Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AV - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AVAika
Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.
Konpleksista
Matematiikka
Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.
Tuhkaa
Tuskaa
Ei mitään.
(hihitystä) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika
Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.
Konpleksista
Matematiikka
Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.
Tuhkaa
Tuskaa
Ei mitään.
(hihitystä)Totta, historia sen todeksi todentaa.
AV Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?
AVTotta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
- Anonyymi00009
JeroP kirjoitti:
Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.
Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.
Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.
Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.
Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)
AVTai sitten siinä on mojova hintalappu, 1 000 000 euroa.
Töitä voi tehdä myös toisissa maissa, ei siinä mitään, mutta oma osaaminen on hinnoiteltavissa.
AV - Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.
Öm
Tuotatko sinä?
No, ongelmia kyllä, tai sellaisia vailla.
(naurua)
Kiitos samoin! 🎈 Iloista vappua myös sinulle ja kaikille palstalaisille. 🥳🌸🎉
- Anonyymi00005
Samoin sinne! 😀
Itse kuulun parhaaseen A- työryhmään 🏆 .
Niihin höynäytettyihin.🤯
Tietty.
🌱🌞🎈 Vähän reipasta musiikkia aiheeseen
https://youtu.be/spTqcpUn4rA?si=GmI0ZJsOJo135vzh
Voittojen tiellä!Minun ei pitänyt viettää vappua, mutta muut olivatkin jo suunnitelleet ohjelmaa kahden päivän ajaksi ja minun oletettiin vain tulevan mukana kysymättä mitään. Varmaan arvasivat että yrittäisin päästä pälkähästä. Mutta nyt sitten ensimmäinen päivä ohi ja juhlinta jatkuu huomenna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473