Herkkua telkussa juuri nyt!

Anonyymi-ap

Televisiosta tulee juuri nyt erittäin mielenkiintoinen ohjelma: Vihatut naiset.

Ohjelma tulee Ylen 1-kanavalta.

Tällaista herkkua ei feministi ole nähnyt pitkään aikaan! 😍

Kiitos ohjelman tekijöille! 🤗 Olette ihania! ❤️❤️❤️

🦄

35

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ohjelmaa jo kauan mainostettukin, mutta kummallisinta on, että ohjelmantekijöiden vihatuiksi olettamien muutamien naisten lisäksi, mainoksen YLTIÖVIHAINEN nainen suorastaan tuntuu käyvän silmille. Miksi hän siinä on? -exKynis.mi

• Anonyymi00001

EVVK! Ylen ohjelmapolitiikka täysin hanurista!

• Anonyymi00008

Onhan se kamalaa, kun kerrotaan tosiasioita naisten syrjinnästä.

• Ei ku mä katon ruotsin telkkarista kuninkaan 80v päivää.

• Siis MEIDÄN kuninkaan.

• Anonyymi00002

Mun ei tarvitse katsoa, kun on käytännön kokemusta ko. asiasta. Miksi katsoisin sellaista pskaa vielä televisiosta??

Ihan sama kauhuleffojen kanssa. Miksi katsoisin, kun on kauhuleffaa ollut natiaisesta asti. Mutta näillä mennään.

• Anonyymi00003

Todella ikävää, että olet joutunut väärinkäytösten kohteeksi. 😑 Ei tietenkään tarvitse katsoa sellaista, mikä ei tunnu hyvältä.

Minä pidin ohjelmasta, koska sen pohjavire oli toiveikas. Jo muutamassa vuosikymmenessä suhtautuminen naisiin on Suomessa muuttunut radikaalisti paremmaksi:
        - Naisten kokemaan väkivaltaan puututaan hanakammin
        - Seksuaalirikoksista on tehty suostumusperustaisia, mikä vähentää naisten syyllistämistä uhriksi joutumisessa esim. humalan vuoksi
        - Raiskaus avioliitossa on kriminalisoitu
        - Naispuolisia vankeja kohdellaan paremmin
        Ja niin edelleen.

Aivan hurjalta kyllä kuulosti se tapa, joilla naisia ennemmin Suomessakin kohdeltiin. Käsittämätöntä.

Toivotan sinullekin valoisampaa tulevaisuutta.

🦄

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todella ikävää, että olet joutunut väärinkäytösten kohteeksi. 😑 Ei tietenkään tarvitse katsoa sellaista, mikä ei tunnu hyvältä.

Minä pidin ohjelmasta, koska sen pohjavire oli toiveikas. Jo muutamassa vuosikymmenessä suhtautuminen naisiin on Suomessa muuttunut radikaalisti paremmaksi:
        - Naisten kokemaan väkivaltaan puututaan hanakammin
        - Seksuaalirikoksista on tehty suostumusperustaisia, mikä vähentää naisten syyllistämistä uhriksi joutumisessa esim. humalan vuoksi
        - Raiskaus avioliitossa on kriminalisoitu
        - Naispuolisia vankeja kohdellaan paremmin
        Ja niin edelleen.

Aivan hurjalta kyllä kuulosti se tapa, joilla naisia ennemmin Suomessakin kohdeltiin. Käsittämätöntä.

Toivotan sinullekin valoisampaa tulevaisuutta.

🦄

"Raiskaus avioliitossa on kriminalisoitu" Tai yleensä parisuhteessa.

Niin, oliko 1994 vasta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Raiskaus avioliitossa on kriminalisoitu" Tai yleensä parisuhteessa.

Niin, oliko 1994 vasta.

Kyllä, vasta todella myöhään. Oli aika erikoista, että Suomessa oli pitkään ajanjakso, jolloin humaltuminen tai avioliiton solmiminen tarkoitti naiselle seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta luopumista lain näkökulmasta.

Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

🦄

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä, vasta todella myöhään. Oli aika erikoista, että Suomessa oli pitkään ajanjakso, jolloin humaltuminen tai avioliiton solmiminen tarkoitti naiselle seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta luopumista lain näkökulmasta.

Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

🦄

Ikävä vaan, ettei laki aina toimi vieläkään.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ikävä vaan, ettei laki aina toimi vieläkään.

Ei sitä prosessia varmaan ikinä täydelliseksi saada.

Mutta ensimmäinen askel on aina saada asia kirjattua säädökseen. Tuomioistuinten on kuitenkin pakko ottaa huomioon asiat, jotka on kirjattu lakiin.

Tärkeää on myös kannustaa kaikkia naisia kertomaan kohtaamastaan väkivallasta. Suuri pullonkaula avautuu siinä, kun sekä miehet että naiset tunnistavat väärinkäytöksen tekijän syyksi, ei uhrin syyksi.

Kun tarpeeksi moni ymmärtää sen, uhrien on helpompi sekä hakea apua että vaatia oikeutta.

🦄

• Naisia kohdeltiin törkeästi vanhan ylemmyydentuntoisen sovinismin aikana, mutta nyt uussovinismi on katkeroituneiden miesten liike, jonka voima ei riitä kaatamaan tasa-arvon jaloa tavoitetta. Miesten enemmistö pitää nykyisin tasa-arvoa luovuttamattomana.

Naiset eivät kannata feminismiä, joka on jo 1960-luvusta valehdellut, että se kannattaa muka tasa-arvoa, vaikka de facto se opettaa, että nainen olisi parempi sukupuoli.

Harvat jäljellä olevat femisistit ovat yhtä kauniita kuin suuri naisten joukko, mutta sisältä toksisia. -exKynis.mi

• Feministeistä tulee feministejä siksi, että he eivät ole tai eivät enää ole ulkoisesti kovin kauniita. Sitten he alkavat vihaamaan miehiä ja löytävät feminismistä itselleen pelastuksen.

• Anonyymi00013
        scrg kirjoitti:

Feministeistä tulee feministejä siksi, että he eivät ole tai eivät enää ole ulkoisesti kovin kauniita. Sitten he alkavat vihaamaan miehiä ja löytävät feminismistä itselleen pelastuksen.

Selityksesi on kovin patriarkaalinen.

Patriarkaatin on vaikea käsitellä sitä, etteivät kaikki naiset halua olla riippuvaisia miehistä.

🦄

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Selityksesi on kovin patriarkaalinen.

Patriarkaatin on vaikea käsitellä sitä, etteivät kaikki naiset halua olla riippuvaisia miehistä.

🦄

Vahva korrelaatio feminismin ja ulkonäön välillä on olemassa. Voit keksiä paremman selityksen sille. Luulen, että edes naistutkimus ei ole tutkinut asiaa.

Miehillähän on tapana käyttää esim. termejä rekkalesbon tai feministin näköinen ja joskus nuo joukot leikkaavat toisensa.

• Anonyymi00014
        scrg kirjoitti:

Vahva korrelaatio feminismin ja ulkonäön välillä on olemassa. Voit keksiä paremman selityksen sille. Luulen, että edes naistutkimus ei ole tutkinut asiaa.

Miehillähän on tapana käyttää esim. termejä rekkalesbon tai feministin näköinen ja joskus nuo joukot leikkaavat toisensa.

Mistä tiedät, että korrelaatio on olemassa, ellei joku ole sitä todennut tilastollisen menetelmin?

Mielestäni eilisen ohjelman feministit olivat kaikki täysin asiallisen näköisiä naisia.

🦄

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mistä tiedät, että korrelaatio on olemassa, ellei joku ole sitä todennut tilastollisen menetelmin?

Mielestäni eilisen ohjelman feministit olivat kaikki täysin asiallisen näköisiä naisia.

🦄

Siinähän se olisi naistutkimukselle hyvä tutkimuskohde. Ei minulla ole mitään resurssia jotain kattavaa tutkimusta tehdä eikä taida muutenkaan kuulua minkään tieteenalan laajuuteen vertailla miten naisen ulkonäkö ja sitä myöten paikka hierarkiassa vaikuttaa hänen valintoihinsa.

En voi todeta muuta kuin todeta että onhan minulla silmät päässä ja ei varmaan myöskään ole tutkimuksella näytetty että ulkonäkö ei vaikuttaisi.

• Anonyymi00015
        scrg kirjoitti:

Siinähän se olisi naistutkimukselle hyvä tutkimuskohde. Ei minulla ole mitään resurssia jotain kattavaa tutkimusta tehdä eikä taida muutenkaan kuulua minkään tieteenalan laajuuteen vertailla miten naisen ulkonäkö ja sitä myöten paikka hierarkiassa vaikuttaa hänen valintoihinsa.

En voi todeta muuta kuin todeta että onhan minulla silmät päässä ja ei varmaan myöskään ole tutkimuksella näytetty että ulkonäkö ei vaikuttaisi.

Olet muissa yhteyksissä aika hyvä numeerisen datan hyödyntäjä mutta patriarkaalinen ideologia on ilmeisesti sinulle vielä numerodataakin arvokkaampaa.

🦄

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Olet muissa yhteyksissä aika hyvä numeerisen datan hyödyntäjä mutta patriarkaalinen ideologia on ilmeisesti sinulle vielä numerodataakin arvokkaampaa.

🦄

Löydätkö minulle jostain asiaan liittyvää numeerista dataa? Ei ihmisten ulkonäköä ole yleensä tapana muuttaa numeroiksi.

• Anonyymi00018
        scrg kirjoitti:

Löydätkö minulle jostain asiaan liittyvää numeerista dataa? Ei ihmisten ulkonäköä ole yleensä tapana muuttaa numeroiksi.

En aio etsiä. 😄 Tiedän niin monta hyvännäköistä feministiä, sekä miehiä että naisia, ettei minulla ole minkäänlaista intressiä tukea patriarkaalisia vinoumiasi. 😉

Hyvää vappua!

🦄

• Anonyymi00018 kirjoitti:

En aio etsiä. 😄 Tiedän niin monta hyvännäköistä feministiä, sekä miehiä että naisia, ettei minulla ole minkäänlaista intressiä tukea patriarkaalisia vinoumiasi. 😉

Hyvää vappua!

🦄

Tarkoittaako tämä että mielestäsi ulkonäällä ei ole yhteyttä vai peräti että feminismi suorastaan kaunistaa ihmisen?

• Anonyymi00019
        scrg kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että mielestäsi ulkonäällä ei ole yhteyttä vai peräti että feminismi suorastaan kaunistaa ihmisen?

Se tarkoittaa sitä, että jokaisella on oikeus olla hyvännäköinen tai vähemmän hyvännäköinen riippumatta siitä, mitä ideologiaa kannattaa.

🦄

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että jokaisella on oikeus olla hyvännäköinen tai vähemmän hyvännäköinen riippumatta siitä, mitä ideologiaa kannattaa.

🦄

Loistavaa! Kannatan oikeuksia ja vapauksia.

• Anonyymi00004

Näkyy kai YLE ltä myöhemminkin. Ehkä katson, ehkä en. Kun työelämässä taistelee jatkuvasti väärän sukupuolensa vuoksi, ei jaksaisi vatvoa enää vapaa-ajalla.

Kivat sulle, jos aihe vielä herkuttaa.

xLiner

• Anonyymi00005

Kuukleta "yle areena vihatut naiset" jos kiinnostaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuukleta "yle areena vihatut naiset" jos kiinnostaa.

No kun ei nyt kiinnosta. Koitan nollata päätä näinä kolmena vapaapäivänä (3, 🥳), jotta jaksan taas tarpoa suossa ens viikolla.

Taidan kyllä olla jo pidemmän loman tarpeessa. Väsyttää s@@tana.

xLiner

• Anonyymi00006

Mielenkiintoinen ohjelma, mutta mitään herkkua epätasa-arvo ja vääryydet eivät ole.

• Anonyymi00010

Eivät ne vääryydet vaan niiden korjaaminen. ☺️

🦄

• Anonyymi00016

Kiitos myös kaikille teille, edesmenneille ja nykyisille tasa-arvon kannattajille, jotka sääditte Suomeen naisen asemaa suojaavat lait! 😍⚖️

Teidän ansiostanne Suomi on hyvä paikka elää! 🙏

(Eihän tätä ilmastoa kukaan muuten kestäisikään.)

🦄

• Tuskin täällä on montakaan, jotka olisivat seuranneet feminismiä koko sen esiintymisen ajalta aina 1960-luvulta lähtien, sillä olen jo 9. vuosikymmenellä.

Olen pitkän ikäni aikana tavannut useita feministejä sekä yliopistolla että työtovereissani. En ole havainnut heidän ulkonäössään mitään vikaa verrattuna muihin naisiin. Ei ole edes tullut mieleeni, että asiaa olisi numeerisesti tutkittu. Onko?

Sen kuitenkin olen nähnyt, että kauneimmankin kuoren alla on KAIKILLA feministeillä ollut riidanhaluinen, hyökkäävä, omahyväinen ja myrkyllinen sisus. Olen arvellut, etteivät siksi ole miehille halutuimpia avio- tai avoliittokumppaneita.

Koska muutenkin luonnontieteellisesti suhtautuvana näen ilmiön enemmän geneettisenä kuin kasvatuksesta tai vertaisryhmästa johtuvana, ajattelen myös kamalan psyyken olevan geneettinen. Feminismi on kamalapsyykeiselle vain muoti-ideologia, joka sallii raivoamisen.

En ole havainnut ulkonäöllä ja luonteella yhteyttä. Voi olla, että se kuitenkin on, jos joku tutkii.

Näillä eväillä mennään, eikä minulle ole omien havaintojeni johdosta edes tullut mieleenikään, että ulkonäöllä ja feminismillä olosi positiivista - vaan ei myöskään negatiivista - korrelaatiota.

x x x x x

Yliopistolla täytyi käydä myös suomen kielen kurssi. En tiedä, täytyykö nykyään. Opettaja oli kiivas feministi. Yksi hänen antamistaan ainekirjoituksen aiheista oli 'Miksi miehet ovat niin surkeita?'. Hän itse oli kaunis, mutta kuin tulta syksevä lohikäärme.

(Sarjakuvien ja satutujen lohikset on muuten söpöjä, kuten taannoisen Velho-sarjiksen Harri.)

Toisen maisterintutkintoni seminaarissa sain opponentikseni kuuluisan kirjailijan ja kiivaan feministin. Kaunis ja katala, mutta myös kovin säälittävä. Tulee kyllä mieleen lukemattomia muitakin, mutta ei kai kukaan jaksa lukea. -exKynis.mi

• Anonyymi00020

Mielenkiintoinen on. Etenkin nuoremmille sukupolville, jotka ovat onnellisen tietämättömiä entisaikain kelvottomasta lainsäädännöstä.

- Sheena

• Olihan vielä pitkään nuoruudessani sellainen laki, että saattoi tuottaa kurittaessaan lapselleen 'vähäisen ruumiinvamman', josta ei voida rangaista.

Kun mennään vielä taaksepäin, selviää koko vanha ideologia. Mies oli niin kiistämätön perheenpää, että kuritusoikeus ylsi myös vaimoon. Häntä sai käsitellä väkivalloin lain estämättä. Ideat tällaiselle kauheudelle perusteltiin tietenkin Raamatulla.

Tapaa noudatetaan edelleen moniaalla. -exKynis.mi

• Anonyymi00022
        å.ä.ö kirjoitti:

Olihan vielä pitkään nuoruudessani sellainen laki, että saattoi tuottaa kurittaessaan lapselleen 'vähäisen ruumiinvamman', josta ei voida rangaista.

Kun mennään vielä taaksepäin, selviää koko vanha ideologia. Mies oli niin kiistämätön perheenpää, että kuritusoikeus ylsi myös vaimoon. Häntä sai käsitellä väkivalloin lain estämättä. Ideat tällaiselle kauheudelle perusteltiin tietenkin Raamatulla.

Tapaa noudatetaan edelleen moniaalla. -exKynis.mi

Sitä perustellaan myös Koraanilla. Ja monella muulla vastaavalla.

🦄

• Anonyymi00021

Pitää katsoa yövuorossa toi Areenasta.

Miehenä sitä on lopulta aika monesta asiasta pihalla, mikä liittyy naisena olemiseen tässä maailmassa.
      Ja ihan pieniäkin juttuja tulee tajuttua, jos naiset vaan niistä muistaisi huomauttaa.

En pelkää oppia lisää asiasta. Siitä on itselle monintavoin hyötyä.

• Anonyymi00023

Ei vaan kohta eli Abban tarina, 21.45 YLE TV1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3044
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1289
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      1008
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      947
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      747
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      733
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      712
    Aihe