Jumala ei luonut naista

Anonyymi-ap

Valitan.

Ja yhä edelleen valitan.

Minun tehtäväni on valittaa.

Ei muuta tehtävää.

(hirn)

25

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maku asia. Ja kyllä se Jumala loi.

• Jumala wi luonut naista, ei miestä.. ei mitään..
      En usko luomistarinaan.. satua. Hullujen ihmusten horinaa.

Mutta toisaalta, emme voi myöskään olla miljoonien sattumusten summaa. Kaksijakoista, mutta totta.

En haluaisi ottaa kantaa uskon asioihin, jokainen saa uskoa mihin uskoo, se uskonnonvapaus ja niin edelleen, mitta itse olen uskova skeptikko.

En tarvitse todisteita, mutta en jaksa uskoa myöskään vanhojen ukkojen horinoita jumaluudesta ihan tuosta vain.

Uskonnot ovat miesten määrittelemiä instituutioita ja siinä on asiansa myös inhimillisyydellä. Ja se inhimillisyys tässäkin tapauksessa on pitkälle oman edun tavoittelua.

Uskon jumalaan .. tai jonkinlaiseen sellaiseen, mutta uskoni ihmiseen ei ole kovinkaan mieltä ylentävää luettavaa. Kollektiivisesti ihminen on heikko ja tyhmä eläin ja sellaiset ovat päässeet päättämään uskonasioista.

Ristiriitaista, mutfa on mielipiteeni.

• Aina on joku ylistämässä omaa uskomattomuuttaan/uskoaan ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Annan henkarilla piiskaa.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Aina on joku ylistämässä omaa uskomattomuuttaan/uskoaan ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Annan henkarilla piiskaa.

Jaa. En kyllä ylistänyt mitään.

Uskon muös uskonvapauteen. Jokaisella on oukeus uskoa tai olla uskomatta vaikka pieniin vihreisiin miehiin.

Kyllähän se ny on yleensä toisin päin, että uskovat ovat tuomitsemassa ei-uskovia.
        Sinun uskosi on jollakin tavalla kaunista, kun et sitä tyrkytä toisille.

Ei uskomisessa mitään pahaa ole, se vain tuntuu ei niin uskovista tyhmälle. Ja samoin toisinpäin.

Tarkennan vielä mielipidettäni. En usko uskontoihin, mutta uskoakseni uskon jonkinlaiseen ylempään voimaan. Sanottakoon sitä sitten vaikka jumalaksi.

Sinäkö piiskaamassa siksi, että minulla on sinun mielipiteestäsi eriävä mielipide? Ja minä kun olen pitänyt sinua ihan parhautena juurikin kun olet ollut ihan oma itsesi. Se, ettet arvosta mielipidettäni, sehän sopii, mutta että ymmärsit asian noin väärin, se harmittaa minua.
        Ei harmita se, että tulin väärinymmärretyksi, vaan se, että sinä ehkä jopa tavallaan fundamentalistisesti ymmärsit tahallaan väärin.

No .. samapa tuon.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa. En kyllä ylistänyt mitään.

Uskon muös uskonvapauteen. Jokaisella on oukeus uskoa tai olla uskomatta vaikka pieniin vihreisiin miehiin.

Kyllähän se ny on yleensä toisin päin, että uskovat ovat tuomitsemassa ei-uskovia.
        Sinun uskosi on jollakin tavalla kaunista, kun et sitä tyrkytä toisille.

Ei uskomisessa mitään pahaa ole, se vain tuntuu ei niin uskovista tyhmälle. Ja samoin toisinpäin.

Tarkennan vielä mielipidettäni. En usko uskontoihin, mutta uskoakseni uskon jonkinlaiseen ylempään voimaan. Sanottakoon sitä sitten vaikka jumalaksi.

Sinäkö piiskaamassa siksi, että minulla on sinun mielipiteestäsi eriävä mielipide? Ja minä kun olen pitänyt sinua ihan parhautena juurikin kun olet ollut ihan oma itsesi. Se, ettet arvosta mielipidettäni, sehän sopii, mutta että ymmärsit asian noin väärin, se harmittaa minua.
        Ei harmita se, että tulin väärinymmärretyksi, vaan se, että sinä ehkä jopa tavallaan fundamentalistisesti ymmärsit tahallaan väärin.

No .. samapa tuon.

Voi olla että se ymmärsi väärin, minäkin käsitin ihan väärin tuon viestisi. Luulin että olet skeptikko ja tiukasti evoluutioteoriaan uskova. Ilmeisesti et kuitenkaan ollut.

• UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Voi olla että se ymmärsi väärin, minäkin käsitin ihan väärin tuon viestisi. Luulin että olet skeptikko ja tiukasti evoluutioteoriaan uskova. Ilmeisesti et kuitenkaan ollut.

Heh! Ei kai tämä niin vakavaa. Itsekin ymmärsin väärin Palstista. Ihan väärin.

Luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa,vikaa, vikaa, vikaa...

• Anonyymi00001

Niin, ei se jumala ollut vaan joku toinen....

• Anonyymi00002

Jumalahan kun loi miehen omaksi kuvakseen, ei naista.

• Anonyymi00004

Nainen synnytti jumalan. Yhdeksän kuukauden loisimisen jälkeen oli jumalan ulostauduttava ulos kohdusta sillä nainen ei laiskoja ruoki.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nainen synnytti jumalan. Yhdeksän kuukauden loisimisen jälkeen oli jumalan ulostauduttava ulos kohdusta sillä nainen ei laiskoja ruoki.

Olet pelkkä Jumalanpilkkaaja.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niinpä aloittajaäijä tietenkin- tuokin syö enemmän kuin tienaa menköön risusavottaan vaikka

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

He’s just a raging incel

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei Jumalaa voi pilkata. Olet Äämerichalainen hihhuli !

Jumala on kaiken luonnut myös minut ja sinut ja koronaviruksen ynnä homot ja kasvihuonekatastroofiin. Jumala rakastaa kaikkia sekä jokaista ja myös ei-olevaa. Miten siis Jumalaa voisi pilkata ?

Pilkkaaminen on ihmismäistä tulkintaa pohjautuen ihmisen minäkäsityksen luomaan harhaan. Jumalalla ei ole tuota harhaa eikä Hän siksi ole pilkattavissa. Hihhulit ovat ihmisiä ja siksi luulevat kun heidän käsitystä Jumalasta ei yleisesti hyväksytä niin hihhulit aloittavat valehtelemaan jotakin jostakin vallan oudosta käsityksestä kuin "Jumalanpilkka".

Jumalanpilkkaa oli se kun Vanhan Testamentin Jahve vaati ainoastaan häntä palvottavan sekä veriuhrit hänen kunniakseen sekä koston sekä muut hirveydet mitä vain itse Saatana ja Perkele vain voisi päähänsä saada.

Jeesus opetti toisin jotta Taivaallinen isämme on rakkauden Jumala eikä ikinä vaatisi veriuhreja ja jos joku sinua lyö niin käännä toinenkin poskesi. Hihhulit eivät tätä kehoitusta noudata sillä he ovat paatuneita nimettömiä poloisia joidenka nimiä ei ole kirjoitetuina "nimien kirjaan" joka kirjoitettiin jo aikojen alussa. Hihhuleilla ei ole sijaa Taivasten valtakunnassa eikä edes majatalossa.

• Anonyymi00003

No mikä minä sitten olen? Naiseksi on sanottu aina ja olen ihan olemassa tässä. Eli luotu.

• Anonyymi00020
        UUSI

kyse olikin siitä kuka on luonut ja kenet.

• Anonyymi00005

Paljonko itkuvirren veisuustas maksetaan?

• Anonyymi00013
        UUSI

Miksi kukaan maksaisi latin latia palstaäijän incelihtävistä sisällöistä kun ilmaiseksi jaksavat monet marista naisista. Lue aloitus uudestaan. Toisekseen nyt on psykedeelinen linja, näin siinä voi käydä kun nojaa näihin virtuaalisiin vessanseinäkirjoituksiin. Mainitse toki pari spekuloaatiota tahoista jotka maksaisi suomi24- kirjoituksista😬

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi kukaan maksaisi latin latia palstaäijän incelihtävistä sisällöistä kun ilmaiseksi jaksavat monet marista naisista. Lue aloitus uudestaan. Toisekseen nyt on psykedeelinen linja, näin siinä voi käydä kun nojaa näihin virtuaalisiin vessanseinäkirjoituksiin. Mainitse toki pari spekuloaatiota tahoista jotka maksaisi suomi24- kirjoituksista😬

Venäjän federaatio tai joku muu regiimi esim?

• Anonyymi00006

Eikö edes vappuna välipäivää, kuulostaa tuskalliselta. Auttaisiko terapiavalitus vai onko vaiva fyysinen? Tohtorivälitteinen valitus

• Anonyymi00017
        UUSI

Niin en tiedä mikä on palstaäijän aloituksen ydinsanoma- varmaan about se että naiset ovat pilanneet maailman tjn

• Ei sinulta ainakaan aiheet lopu. 😊
      Aina löytyy jotain valittamsta, kun oikein pinnistää muistia ja keksii epäkohtia. Täällä epätäydellisessä maailmassa ei edes tarvitse miettiä kovin pitkälle.

Oletko tehtäviesi tasalla?

Mikä on tämän päivän valituksen aihe?

• Anonyymi00010
      UUSI

Ehkä ei kun naiset on itse jumalattaria

• Anonyymi00011
      UUSI

Uskovat uskovat, että Jumala loi ihmisen kaltaisekseen. Voi kyllä todeta, että aikamoisen mokan teki. Tämä laji on surkein maapallolla. Myös fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Ainoa laji, joka tappaa tietoisesti omaan lajiin kuuluvia. Kuluttanut hetkessä maapallon energia-, ja raaka-ainevaroja merkittävästi. Saastuttanut jo meret, maat ja lähiavaruuden. 2-3 sukupolvea on tehnyt tätä itsekäästi n 50 vuodessa. Ei ajatella vähäkään tulevia sukupolvia. Tämä on stigma, josta ei haluta puhua. Uskonnot luovat edelleenkin tätä mielistelevää kuvaa ihmisestä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Saattoi hyvinkin olla paholainen. Tai naiset edustavat universumin kaaosta ja miehet maskuliinista järjestystä. Siksi kaikki valtakunnat tuhoutuvat kuten Rooma, kun naiset ottavat vallan. Kaaoksen demoneina naiset eivät vain kykene ylläpitämään järjertystä ja kaikki muuttuu paskaksi. Länsimaat ovat tuhon omia.

• Anonyymi00019
      UUSI

Jumala loi toki naisen sillä ei Jumala mikään homo ole ! Nainen on sellainen seksiobjekti jotta Jumala pääsi luomaan ihmiskunnan kun ei se sellainen runkkaamalla onnistunut vaikka kuinka yritti. Pakko oli luoda nainen jotta ihmiskunta ilmaantuisi.

P.S.
      Tämän takia on homostelu syntiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe