Jos mies sanois sinulle juuri nyt että lähdetkö hänen kanssaan kalaan heitteleen virveliä ja kysyy mitä haluaisit syödä eli mies miettii mitä otatte mukaan evääksi
Nainen oliskos kivaa
22
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan se aina kivaa, jos mukaan pyydetään. Kieltäytyisin kuitenkin kohteliaasti.
- Anonyymi00002
Miksi kieltäytyisit
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi kieltäytyisit
Eipä nyt kiinnosta ko. touhu. Minulta kannattaa kysellä hieman pidemmällä varoitusajalla, etten ole jo suunniyellut muuta. Nyt olen. Enkä nyt muutenkaan aseta virvelöintiä kovin korkealle listallani asioista. joita voisi tehdä. Se on niitä, että jos nyt sattuu kiinnostamaan, eikä mitään muuta ole.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eipä nyt kiinnosta ko. touhu. Minulta kannattaa kysellä hieman pidemmällä varoitusajalla, etten ole jo suunniyellut muuta. Nyt olen. Enkä nyt muutenkaan aseta virvelöintiä kovin korkealle listallani asioista. joita voisi tehdä. Se on niitä, että jos nyt sattuu kiinnostamaan, eikä mitään muuta ole.
No mikä nyt on sitten tärkeämpää kuin kalastus ja kalaan lähtö
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kummiskin sinua harmittaisi miksi et sittenkään lähtenyt kalaan ja mietit ettei sinulla olekkaan yksiksesi kivaa miksi et lähtenyt kalaan se kalakaveri olis ollu tosi kiva ja olis ollut tosi kiva päivä
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mikä nyt on sitten tärkeämpää kuin kalastus ja kalaan lähtö
Noin yleisesti ottaen miltei mikä tahansa. Tänään teen puutarhahommia ja laitan teraasin kuntoon, putsaan pihakalusteet jne. Pitkästä aikaa taas mukava sää siihen. Aurinkohan on kyllä paistanut, mutta ollut ikävän kylmä tuuli.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kummiskin sinua harmittaisi miksi et sittenkään lähtenyt kalaan ja mietit ettei sinulla olekkaan yksiksesi kivaa miksi et lähtenyt kalaan se kalakaveri olis ollu tosi kiva ja olis ollut tosi kiva päivä
Ei harmita. Päinvastoin sitten harmittaisi, jos lähtisin. Tuhlaisin kauniin ja kivan päivän touhuun, joka ei kiinnosta yhtään. Ei kiitos.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noin yleisesti ottaen miltei mikä tahansa. Tänään teen puutarhahommia ja laitan teraasin kuntoon, putsaan pihakalusteet jne. Pitkästä aikaa taas mukava sää siihen. Aurinkohan on kyllä paistanut, mutta ollut ikävän kylmä tuuli.
Teet semmosii sit huomenna tai ylihuomenna nyt nautit lauantaista
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja nyt lähdet kalaan niin kalakaveri voi huomenna auttaa eli putsaa grillin ja grillaa teille jotain hyvää samalla kun putsaat kalusteita
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Teet semmosii sit huomenna tai ylihuomenna nyt nautit lauantaista
Juu ei. teen ne tänään. Hiomiselle on omay sunnitelmansa. En lähde kärsimään mihinkään järvelle, vaan teen asioita, joista pidän.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja nyt lähdet kalaan niin kalakaveri voi huomenna auttaa eli putsaa grillin ja grillaa teille jotain hyvää samalla kun putsaat kalusteita
Ei kiitos. teen sen tänään. Minua ei kannata yritä painostaa, jollei halua olla ikuisessa kiitollisuudenvelassa ja vaadittu tekemään jatkossa aina juuri tasan mitä minä haluan, jos satunkin päättämään suostua miehen (mielestäni todella huonoon) ideaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole syömässä huomenna(kaan) grilliruokaa, joten minulle ei tarvitse. Lisäksi tulen olemaan kiukkuinen kun pieni ampiainen, kun säätiedotuksen mukainen kylmempi sää taas tulee, kaikki mitä halusin ei ole tehty ja minut raahattin johonkin paskalle kalareissulle kyrpiintymään ja tylsistymään koko launtaiksi. Mies saa toki tehdä mistä hän tykkää, mutta en todellakaan suosittele tarkoituksellisesti pilaamaan minun päivääni. Olen kieltäytynyt kohteliaasti ja vielä hyvällä tuulella. Jatkossa tilanne menee vain huonommaksi, jollei mies tajua lopettaa.
Olen vähän huono valmiiksi innostumaan valmiiksi pureskellusta ajatuksesta, mutta sellainen jota pääsen itsekin miettimään, niin toimii.
Jos mies vaikka miettisi tekemiset ja minä syömiset?
Toisaalta ehkä pääasia ois kuitenkin yhdessä tekeminen.
Mun unelmatreffit ois niin, että vuokrataan vaikka sähköläskit, tehdään hyvät eväät ja lähtään vetämään jotain kunnon kurarallia johonkin metsään.- Anonyymi00005
Kalastus on kivempaa tiedät sen itsekkin ja kalaan kun lähdet niin rinnallasi olis ikuinen kaveri ja kyl mies voi huolehtii eväistä esim mukaan termari kahvit tai retkikeittimellä keitätte kahvit ja kummallekkin esim pkt löylylenkkiä tai tapolan lenkkiä ja paljon suukkoja
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kalastus on kivempaa tiedät sen itsekkin ja kalaan kun lähdet niin rinnallasi olis ikuinen kaveri ja kyl mies voi huolehtii eväistä esim mukaan termari kahvit tai retkikeittimellä keitätte kahvit ja kummallekkin esim pkt löylylenkkiä tai tapolan lenkkiä ja paljon suukkoja
Kalastus on kyllä kivaa silloin, kun on otolliset olosuhteet, mutta siinä ei tule samanlaista kehollista rasitusta ja euforiaa, joka tulee liikunnasta. Ehkä nuo voisi yhdistää. Eväissä haluan myös terveellistä ruokaa mukaan eikä mies välttämättä osta tai tee salaattia, joten...
- Anonyymi00009
Mu5tasydän kirjoitti:
Kalastus on kyllä kivaa silloin, kun on otolliset olosuhteet, mutta siinä ei tule samanlaista kehollista rasitusta ja euforiaa, joka tulee liikunnasta. Ehkä nuo voisi yhdistää. Eväissä haluan myös terveellistä ruokaa mukaan eikä mies välttämättä osta tai tee salaattia, joten...
No kuule kyllä kalareissulla voi tulla luontojumppaa kun rakastelettelette luonnossa autossa ja huomaat kalastus on paljon paljon kivempaa kuin pyöräily ja haluat aina kalaan
Anonyymi00009 kirjoitti:
No kuule kyllä kalareissulla voi tulla luontojumppaa kun rakastelettelette luonnossa autossa ja huomaat kalastus on paljon paljon kivempaa kuin pyöräily ja haluat aina kalaan
Äh, en jaksais vääntää yhtään. Varmaan skippaisin koko reissun sitte.
- Anonyymi00011
Mu5tasydän kirjoitti:
Äh, en jaksais vääntää yhtään. Varmaan skippaisin koko reissun sitte.
Ok pyydetään jotakin toista mukaan
- Anonyymi00012
Eväät poimittaisiin matkan varrelta. Kahvit termariin.
Kysyisin, että onkos minua varten virveli, Rapalat ja kalastuskortti kunnossa ja otetaanko haavi. Entä retkituoli, mihin voi kiinnittää virvoitusjuomapullon.
Vilma- Anonyymi00015
Sinä olisitkin kiva eli kyllä sinulle löytyy virveli ja kalastulupa hankitaan kummallekkin tai sinulle ja haavi mukaan mut mieluummin ostettais eväät
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinä olisitkin kiva eli kyllä sinulle löytyy virveli ja kalastulupa hankitaan kummallekkin tai sinulle ja haavi mukaan mut mieluummin ostettais eväät
Kaupasta aattelin poimia. Monet paikallisleipomot tuttavat hyviä leipiä ja pullia.
En ollut marjastus-sienestys -linjalla. Nyt on nyt on nyt. Ihan niinkuin ruusu on joskus ruusu.
Vilma
- Anonyymi00016
Mikäpä jottei voisi harkita, kuluu aurinkoinen päivä kalallakin. Liekö kala syönnillään? Ja jos sllileivän syöt, niin mennään heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739