Köyhänä en ole kuitenkaan

Anonyymi-ap

Vaikka ei mulla markat helise. Tässä kuussa eläkkeet maksetaan vasta 4. päivä. Huh, huh, rahat loppui jo, mutta en itke. Viime kuussa oli runsaasti ylimääräisiä menoja, muun muassa hammaslääkäri reissu ja muita terveyteen liittyviä menoja. En ihmettele lainkaan, että ihmisten pitää jo karsia lääkekuluja ja jättää lääkärikäynnit väliin rahattomuuden takia.
Onneksi on pakasteessa ruokaa ja osaan kokata. Nälkäkuolema ei vielä kurki ovenraosta. Näkkileipä säilyy hyvin ja ei sitä rasvaa pidäkään leivälle mättää - siinäkin säästää. Vaatteita en ole ostellut vuosiin, entiset hyviä, siistejä, ehjiä vaikka eivät olekaan pintamuotia. Ei minua ole koskaan häädetty pois mistään sen takia, että olisin siivottoman näköinen. Kun ostaa jotain niin kannattaa ostaa hyvää ja laadukasta ja pitää huolta varsinkin kengistä.
Nyt on hyvä sää, lähden pitkälle kävelylenkille, ilmaista hupia ja nautinnollistakin.
Tuntuu siinä mielessä pahalta, kun tiedän, että monella muulla on asiat huonommin kuin minulla.

10

174

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ap..nyt on euro aika ,, elät markka -aikaa sdp..läinen sosialisti

• Anonyymi00002

En todellakaan elä markka-aikaa, siteerasin vain ikivanhaa iskelmää. Se on muistaakseni nimeltään "Pennitön kulkuri". Siinä lauletaan näinkin: "Rikkaus maan ei konsanaan johda tietä onnelaan, se vain sydäntä (syöntä, taisi olla)rasittaa. Kivinen se on tie mikä onnelaan vie. Toisille se ihan tuntematon lie jne."

Ymmärrän yllä olevan kommentin, kaikki ei vahoja sävelmiä tunne. Tapani Kansa mm tämän levyttänyt.

• Anonyymi00003

Äänestetään Köyhää seurakuntavaaleissa.

Vain hän voi voittaa Henttusen!

• Anonyymi00004

Tottahan toki, äänet Köyhälle, siinä on reilu jätkä. Ja jätkä on tässä tapauksessa kunnianimi, ei haukku. Takinkääntäjäähän ei äänestä kukaan täysjärkinen, puolue vaihtuu samaan tapaan kuin talvitakki kesäisempään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tottahan toki, äänet Köyhälle, siinä on reilu jätkä. Ja jätkä on tässä tapauksessa kunnianimi, ei haukku. Takinkääntäjäähän ei äänestä kukaan täysjärkinen, puolue vaihtuu samaan tapaan kuin talvitakki kesäisempään.

Kuka jakaa soppaa?
        Kuka auttaa?
        Haukku, iva on hyvyyden palkka tässä pahassa maailmassa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuka jakaa soppaa?
        Kuka auttaa?
        Haukku, iva on hyvyyden palkka tässä pahassa maailmassa.

Miten tämä tyhjän puhuja on esim. tänä kesänä toteuttanut mainostamaansa hyväntekoa.?Köyhää äänestämme edustamaan itseämme seurakuntamme valtuustossa. Eipä pääse silloin tämä ruinaaja sekaantumaan diakonian toimintaan seurakunnassamme..

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miten tämä tyhjän puhuja on esim. tänä kesänä toteuttanut mainostamaansa hyväntekoa.?Köyhää äänestämme edustamaan itseämme seurakuntamme valtuustossa. Eipä pääse silloin tämä ruinaaja sekaantumaan diakonian toimintaan seurakunnassamme..

Mitenkö? Kysytkö todella? Vasta jakoi soppaa. Jatkuvasti Rovaniemellä on jossakin päin soppakarkelot. Ei vain kaikki ole niin itsekkäitä, että tyrkyttävät itseään esiin. Auttamistyötä voi tehdä myös hiljaa. Moni käy auttamassa köyhiä, sairaita, vanhuksia, jakavat ruokaa, kävelyttävät ulkona, käyttävät kaupassa, on n.s. ystävä palvelu ja muuta sellaista. Ei siis riidellä ja solvata, että joku on semmoinen ja joku tämmöinen. Olemmehan kaikki ihmisiä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitenkö? Kysytkö todella? Vasta jakoi soppaa. Jatkuvasti Rovaniemellä on jossakin päin soppakarkelot. Ei vain kaikki ole niin itsekkäitä, että tyrkyttävät itseään esiin. Auttamistyötä voi tehdä myös hiljaa. Moni käy auttamassa köyhiä, sairaita, vanhuksia, jakavat ruokaa, kävelyttävät ulkona, käyttävät kaupassa, on n.s. ystävä palvelu ja muuta sellaista. Ei siis riidellä ja solvata, että joku on semmoinen ja joku tämmöinen. Olemmehan kaikki ihmisiä.

varastatte avuttomilat soppa rosvot

• Anonyymi00005

Ei riitä järki

• Anonyymi00008

Joo joo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe