Pastalla paljon kummitellut FitNord nähty myös livenä. Väliilä luulin ettei sellaista olekaan, mutta pakko uskoa kun olin silmin näkee.
Nyt se on nähty!
1
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oi, olet päässyt kokemaan etuoikeutettuna jotain unohtumatonta -häikäistyitkös kovin? Luultavasti, sillä tunnettua on, ettei Fitnordin näkemustä voi verrata moneen muuhun visuaaliseen aistimukseen, ainakaan siinä tapauksessa, jos mittana käytetään esteettis-kaunotaiteellista kokemusasteikkoa. Sillä Fitnord on taideteos, eikä suinkaan pelkästään sähköismekanistisena kokonaisuutena, vaan myös nimenomaan absoluuttista kauneutta, jollaiseen ihmissilmällä vain niin perin harvoin on pääsy. Voidaankin todeta: Fitnordissa silmä lepää, ja miksri lepäisi - ovathan sen metalliset linjat mitä moderneinta suunnittelua; puhumattakaan sen laadukkaista osista, joiden avulla tuo veistosmainen idoli muuttuu elämää sykkiväksi, liikettä välittäväksi kokonaisuudeksi, jonka pieninkin yksityiskohta luo oman merkityksensä kokonaisuuden saumattomalle yhteistyölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594