Jos yökerhossa on Blackjack-pöytä, niin mielelläni menen vierailemaan, tuplaviski ja Blackjack-pöytään...
Yökerho on pelkureiden ja luusereiden kerho.
6
147
Vastaukset
Peluri on tuleva velkavankeudessa elävä luuseri. -exKynis.mi
- Anonyymi00001
En pidä viskistä. Itse ottaisin rommia. Se sopii silmälappu ukolle. Kerran pelasin blackjackia enkä tajunnut siitä mitään. Vahingossa kuitenkin voitin hieman.
>Simiti< - Anonyymi00002
Yökerhot ovat ainakin työn puolesta silkka helvettiä.
Siitä on ikuisuus, kun viimeksi kävin yökerhossa. En osaa pelata, en juo väkeviä, mutta jos siellä on tanssilattia ja hyvää musaa, voisin piipahtaa. Muuten jätän menemättä. 😊💃
- Anonyymi00003
Yökerho on kuin mulava kirkko. Puheensorina täydessä hutikassa hukkuu taustameluun ja saa sen kuulostamaan siedettävältä jopa kodikkaalta valheiden maailmassa. Valheiden maailmassa saat ola kuka vain, lapsena unelmoimasi vapaavalintainen viranomainen, itse omilla taidoilla rikastunut nero jn. jne yhden kokonaisen yön ajan.
Voittaa nurkkabaarin jossa ennenpitkään pitkään pujut itsesi pussiin ja viimeinen asia jonka ympäristösi kuulee on naseva nahkamainen revitin.
Ei hullumpaa elämää jos osaa. Vaikket osaisi riittää kun ajattelet olevasi joku muu. Silleen niitä filminauhoja/tallentimia jälkeenpäin editoidaan.
Tulevaisuuden ala, siis. - Anonyymi00004
Muistan kun viimeksi olin yökerhossa, se oli ruotsin laivalla kesäkuu 2016 ja siellä oli Blackjack pöytä. Aloitin pelaa 40 eurolla. Olin kaverin kanssa siinä ja ryypättiin. Aloin voittamaan heti ja joku tunnin päästä olin voittanut 1500 euroa. Pelasin siinä joku 120 minuuttia niin mulla oli 2700 eurolla pelimerkkejä. Lopetin siihen. Sen jälkeen en ole pelannut mitään. Laivan infossa pelimerkit sai muutettua rahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191