Olenko ihan mummo? 👵
En nimittäin... voi kertakaikkiaan sietää... huulten ylirajausta! 😵😱🤯
Se on aivan kamalan näköistä. Se näyttää siltä kuin 13-vuotias minä opettelisi meikkaamaan. Paitsi että minä 13-vuotiaana osasin tehdä oikeasti hyvännäköisen huulimeikin, ja ylirajaus ei ole hyvännäköistä!
Yli rajaaminen saa ihmisen näyttämään näyttää ankalta, joka on syönyt mansikoita. Quack quack. 🍓🦆
🦄
Onko Yxäri ihan mummo?
59
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ööh, tekstissäni on yksi ylimääräinen sana. En tiedä miten se on mahdollista.
Ihan teetä tässä vain juon. 🍵
🦄- Anonyymi00032UUSI
Vanhuus(mummous) ei tule yksin!
Vanhat ihmiset ovat kautta aikojen kauhistelleet nuorison tekemisiä. Tämä kumpuaa kuolevaisuuden pelosta. Sitä tajuaa että uusi sukupolvi tulee kovaa takavasemmalta ja oma suunta ei ole kuin alas päin, eli hautaa kohden.
Antaa nuorten olla nuoria ja hyväksykäämme me vanhukset kuolevaisuutemme. Elämän kiertokulku...- Anonyymi00003
En valitettavasti voi hyväksyä selitystäsi.
Minä suhtaudun suurella myötämielisyydellä asiaintiloja parantaviin uudistuksiin, tulivat ne sitten junioreitten tai senioreitten aloitteesta. Kaikenlainen asioiden parantaminen on elämän tarkoitus. Maapallon pitää olla paremmassa kunnossa tulevaisuudessa kuin mitä se oli menneisyydessä.
Olen myös täysin sinut sen asian kanssa, että kello tikittää (kohti hautaa).
Mutta huulten yli rajaaminen on TAANTUMISTA!
Se ei paranna asioita. 😱 Se on vain kamala trendi, joka ei meinaa millään mennä ohitse.
🦄 Minä ihmettelin nuorison toilailuita jo silloin kun en vielä itse ollut nuorisoa ja sama jatkuu edelleen.
(ja se on laajentunut kaikenikäisten toilailuihin)
((ja ihmeteltävä on lisääntynyt, sillä marginaalisetkin ilmiöt ovat nykyään näkyvissä))Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä suhtaudun suurella myötämielisyydellä asiaintiloja parantaviin uudistuksiin, tulivat ne sitten junioreitten tai senioreitten aloitteesta. Kaikenlainen asioiden parantaminen on elämän tarkoitus. Maapallon pitää olla paremmassa kunnossa tulevaisuudessa kuin mitä se oli menneisyydessä.
Se ei paranna asioita. 😱 Se on vain kamala trendi, joka ei meinaa millään mennä ohitse.
🦄Mutta mikä sinua niin ahdistaa nuorison meikkaamisessa? Antaa näyttää tyhmältä. Ei meidän vanhusten tarvitsekaan ymmärtää. Itsekin olemme olleet kaikkien typerien trendien uhreja ja todennäköisesti toteutamme vieläkin tiedostamattamme niitä.
buddy-love kirjoitti:
Minä ihmettelin nuorison toilailuita jo silloin kun en vielä itse ollut nuorisoa ja sama jatkuu edelleen.
(ja se on laajentunut kaikenikäisten toilailuihin)
((ja ihmeteltävä on lisääntynyt, sillä marginaalisetkin ilmiöt ovat nykyään näkyvissä))Mitä toilailua se on, jos nuoriso ilmaisee itseään meikkaamalla? Täytyy kyllä itsekin ihmetellä, että miksi se amorinkaari pitää meikata piiloon, mutta mitä se minun persettäni kutittaa?
- Anonyymi00005
Palstakamu kirjoitti:
Mutta mikä sinua niin ahdistaa nuorison meikkaamisessa? Antaa näyttää tyhmältä. Ei meidän vanhusten tarvitsekaan ymmärtää. Itsekin olemme olleet kaikkien typerien trendien uhreja ja todennäköisesti toteutamme vieläkin tiedostamattamme niitä.
Ei minua ahdista mikään erityisesti nuorten meikkaamisessa.
Minua ahdistaa huulten ylirajaus. Sitä tekevät sekä nuoret että vanhat. Nuoret nyt vain tapaavat seurata trendejä hanakammin kuin vanhemmat.
Ei minulla ole mitään nuorisoa vastaan. Minulla on jotain HUULTEN YLIRAJAUSTA vastaan.
🦄 Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei minua ahdista mikään erityisesti nuorten meikkaamisessa.
Minua ahdistaa huulten ylirajaus. Sitä tekevät sekä nuoret että vanhat. Nuoret nyt vain tapaavat seurata trendejä hanakammin kuin vanhemmat.
Ei minulla ole mitään nuorisoa vastaan. Minulla on jotain HUULTEN YLIRAJAUSTA vastaan.
🦄Ai. Mutta miksi sitten aloituksessa mummottelit itseäsi, jos kerta mummotkin ylirajaavat?
- Anonyymi00006
Palstakamu kirjoitti:
Ai. Mutta miksi sitten aloituksessa mummottelit itseäsi, jos kerta mummotkin ylirajaavat?
Koska silloin kun minä opettelin meikkaamaan, ylirajaus ei ollut muotia.
🦄 Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄No sitten pääsemmekin toiseen pointtiini. Tuot esiin sen kun olit 13-vuotias. Asettelet vastakkain mummot ja 13-vuotiaat. Miksi sen mikä oli muotia silloin kun olit 13-vuotias pitäisi sanella mikä on muotia nykynuorison keskuudessa?
- Anonyymi00007
Palstakamu kirjoitti:
No sitten pääsemmekin toiseen pointtiini. Tuot esiin sen kun olit 13-vuotias. Asettelet vastakkain mummot ja 13-vuotiaat. Miksi sen mikä oli muotia silloin kun olit 13-vuotias pitäisi sanella mikä on muotia nykynuorison keskuudessa?
Koska meikin tarkoituksena on lisätä kasvojen estetiikkaa, ei vähentää sitä.
Huulten ylirajaus vähentää sitä esteettistä lisäarvoa, joka ehostuksella on tarkoitus saavuttaa.
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
🦄Huulten rajauksesta en tiedä mitään.kuitenkin mulla tuli niin mahtipieru, ettei kossit sitä ihan hetkeen ylitä.
>Simiti< Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska meikin tarkoituksena on lisätä kasvojen estetiikkaa, ei vähentää sitä.
Huulten ylirajaus vähentää sitä esteettistä lisäarvoa, joka ehostuksella on tarkoitus saavuttaa.
🦄Kauneus on katsojan silmässä. Antaa nuorison kehittää oma tyylinsä. Jos mikään ei ikinä muuttuisi, ihmisillä olisi vieläkin banaaninlehti mulukun edessä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huulten rajauksesta en tiedä mitään.kuitenkin mulla tuli niin mahtipieru, ettei kossit sitä ihan hetkeen ylitä.
>Simiti<Pierut ovat hauskoja.
Mutta ruokavaliossa on jotain vialla, jos pierut ovat erityisen massiivisia.
🦄 - Anonyymi00013
Palstakamu kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Antaa nuorison kehittää oma tyylinsä. Jos mikään ei ikinä muuttuisi, ihmisillä olisi vieläkin banaaninlehti mulukun edessä.
Niin. Mutta kun kehittämisen pitäisi KEHITTÄÄ.
Ei viedä asioita taakse päin.
🦄 Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin. Mutta kun kehittämisen pitäisi KEHITTÄÄ.
Ei viedä asioita taakse päin.
🦄Kuka määrittelee että onko joku makuasia eteen vai taakse päin menemistä? Ja eikö muoti yleensä kierrä sykleissä? Jossain vaiheessa se ottaa aina takapakkia. Jokainen sukupolvi ajattelee olevansa se kaikkein etevin ja luovansa jotain uutta. Todellisuudessa pyörä keksitään aina uudelleen. Miksi maailman olisi pitänyt pysähtyä siihen kun sinä olit 13-vuotias?
- Anonyymi00016
Palstakamu kirjoitti:
Kuka määrittelee että onko joku makuasia eteen vai taakse päin menemistä? Ja eikö muoti yleensä kierrä sykleissä? Jossain vaiheessa se ottaa aina takapakkia. Jokainen sukupolvi ajattelee olevansa se kaikkein etevin ja luovansa jotain uutta. Todellisuudessa pyörä keksitään aina uudelleen. Miksi maailman olisi pitänyt pysähtyä siihen kun sinä olit 13-vuotias?
"Miksi maailman olisi pitänyt pysähtyä siihen kun sinä olit 13-vuotias?"
Sinä yrität nyt kovasti laajentaa tätä aihetta. Minä en lähde siihen mukaan.
Maailman ei olisi pitänyt pysähtyä siihen, kun minä olin 13-vuotias. Sen ajan meikkityylissä on paljon asioita, joista en pidä.
Mutta nyt on kyse vain HUULTEN YLIRAJAAMISESTA. Ei mistään sen laajemmasta.
En jaksa enää keskustella kanssasi aiheen vierestä. Minä en pidä ylirajatuista huulista. Sinä et saa tätä inhoani laajennettua mihinkään sen laajempaan aiheeseen, vaikka miten yrittäisit. 😄
🦄 Palstakamu kirjoitti:
Mitä toilailua se on, jos nuoriso ilmaisee itseään meikkaamalla? Täytyy kyllä itsekin ihmetellä, että miksi se amorinkaari pitää meikata piiloon, mutta mitä se minun persettäni kutittaa?
En varsinaisesti ihmetellyt meikkausta, paitsi sen yhden kaupassa töissä olleen, joka ilmeisesti sai meikkinsä runsaalla henkilökunta-alennuksella ja pinnoitti sitten naamansa kunnolla pakkeliin. Vuosien varrella tyylinsä ei edes näyttänyt muuttuvan.
Palstakamu kirjoitti:
Mutta mikä sinua niin ahdistaa nuorison meikkaamisessa? Antaa näyttää tyhmältä. Ei meidän vanhusten tarvitsekaan ymmärtää. Itsekin olemme olleet kaikkien typerien trendien uhreja ja todennäköisesti toteutamme vieläkin tiedostamattamme niitä.
((minä en ole ikinä ollut missään trendissä mukana))
(((en edes osaisi)))Anonyymi00016 kirjoitti:
"Miksi maailman olisi pitänyt pysähtyä siihen kun sinä olit 13-vuotias?"
Sinä yrität nyt kovasti laajentaa tätä aihetta. Minä en lähde siihen mukaan.
Maailman ei olisi pitänyt pysähtyä siihen, kun minä olin 13-vuotias. Sen ajan meikkityylissä on paljon asioita, joista en pidä.
Mutta nyt on kyse vain HUULTEN YLIRAJAAMISESTA. Ei mistään sen laajemmasta.
En jaksa enää keskustella kanssasi aiheen vierestä. Minä en pidä ylirajatuista huulista. Sinä et saa tätä inhoani laajennettua mihinkään sen laajempaan aiheeseen, vaikka miten yrittäisit. 😄
🦄Jossain vaiheessa muodissa oli se maksamakkaran värinen huulipuna.
Se näytti jokaisella siihen sortuneella typerältä.- Anonyymi00017
buddy-love kirjoitti:
Jossain vaiheessa muodissa oli se maksamakkaran värinen huulipuna.
Se näytti jokaisella siihen sortuneella typerältä.Olen samaa mieltä.
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pierut ovat hauskoja.
Mutta ruokavaliossa on jotain vialla, jos pierut ovat erityisen massiivisia.
🦄Ystäväni kuoli massiiviseen sydänkohtaukseen. Voikohan massiiviseen pieruun kuolla?
>Simiti< - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ystäväni kuoli massiiviseen sydänkohtaukseen. Voikohan massiiviseen pieruun kuolla?
>Simiti<Ai se bodariystäväsi?
Hän eli varmasti lyhyen mutta nautinnollisen elämän, ja taivaassa hän nosti Pietarin yhdellä kädellä ilmaan. 🤩
En tiedä, mutta minä meinasin kerran kuolla nauruun salilla, kun joku päästi niin ison pierun, että se kuului salin toiselta puolelta. 😃 Mutta eihän se ole kunnon treeni, jos pystyy sarjan aikana vielä pieruakin pidättämään...
Itse päästin kerran vahinkopierun sängyssä, loppuhuipennuksen hetkellä. Exä meinasi kuolla nauruun. 🙈 Siinäkin oli vähän vaikea pidätellä. 😇
🦄 - Anonyymi00022UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Antaa nuorison kehittää oma tyylinsä. Jos mikään ei ikinä muuttuisi, ihmisillä olisi vieläkin banaaninlehti mulukun edessä.
Kaikki ihmiset ei ole miehiä.
Kulttuurisesti Euroopassa pukeuduttiin expulsion jälkeen viikunanlehteen. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Olet sitten ilmeisesti aika nuori (epäilen nimittäin, ettet ole niin vanha, että tuo osuisi). Ysärillä ja vielä nollarin alkuun ylirajaaminen oli muotia. Olet siis selvästi opetellut meikkaamaan selvästi 2000-luvun puolella. Eli olet joko opetellut vähän vanhempana tai olet vielä aika nuori. 🙂
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huulten rajauksesta en tiedä mitään.kuitenkin mulla tuli niin mahtipieru, ettei kossit sitä ihan hetkeen ylitä.
>Simiti<Tuliko ”yli rajaus”, vai jäikö kalsarit kuivaksi?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olet sitten ilmeisesti aika nuori (epäilen nimittäin, ettet ole niin vanha, että tuo osuisi). Ysärillä ja vielä nollarin alkuun ylirajaaminen oli muotia. Olet siis selvästi opetellut meikkaamaan selvästi 2000-luvun puolella. Eli olet joko opetellut vähän vanhempana tai olet vielä aika nuori. 🙂
Minulla ei valitettavasti ole ollut tapana kommentoida ikääni täällä. En siis myönnä enkä kiellä väitteitäsi.
🦄 - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuliko ”yli rajaus”, vai jäikö kalsarit kuivaksi?
Miten sinua mister simitin sloggit tai black horset niin kiinnostaa, viimeiseen asti todellisuutta tälle tasolle pakeneva?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miten sinua mister simitin sloggit tai black horset niin kiinnostaa, viimeiseen asti todellisuutta tälle tasolle pakeneva?
Öhö öhö. Jos minun huumorini on huonoa, niin ei sinunkaan naurulihaksia pääse rasittamaan.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minulla ei valitettavasti ole ollut tapana kommentoida ikääni täällä. En siis myönnä enkä kiellä väitteitäsi.
🦄Ei siihen odotettu myöntöä, eikä kieltoa. En vain ajatellut sinun olevan ihan niin vanha, että olisit opetellut meikkaamista jo kasarilla. Vaikka voihan toki alle kymmenvuotiaskin opetella meikkaamista. Ei sekään mahdotonta ole.
- Anonyymi00002
Huonosti tehty ylirajaus näyttää kieltämättä aika pahalta eli jollei sitä täysin hallitse, niin usein näyttää paremmalta ilman sitä. Huulten luonnolliset rajat paistavat läpi todella herkästi erityisesti irl. Joissain kuvissa kevyt ylirajaus saattaa vielä mennä tai jos sen osaa tehdä juuri oikein ja hillitysti, mutta useimmiten se näyttää nimenomaan tehdyltä ja itsestään selvältä.
Tämän sanottuani totean silti, että jos joku pitää peilikuvastaan reilujen ylirajausten jälkeen, niin jokaisella tietysti on oikeus meikata kuten tahtoo ja jos ylirajaukset tuo iloa päivään, niin mikäs siinä.
Aletheias- Anonyymi00004
Niin, olet oikeassa. Jokaisella on oikeus meikata kuten tahtoo.
Itselläni on kuitenkin sellainen mielipide, ettei edes pieni ylirajaus tee huulia paremman näköisiksi. Mutta en ylipäätään pidä ohuita huulia epäkauniina. Ehkä joku muu pitää.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin, olet oikeassa. Jokaisella on oikeus meikata kuten tahtoo.
Itselläni on kuitenkin sellainen mielipide, ettei edes pieni ylirajaus tee huulia paremman näköisiksi. Mutta en ylipäätään pidä ohuita huulia epäkauniina. Ehkä joku muu pitää.
🦄Jostain syystä nykyään halutaan mahdollisimman täyteläiset huulet ja todella monella on nykyään täyteaineita huulissa. Monelle ne omat huulet olisivat kuitenkin kaikista parhaat, juuri sellaisina kuin luonto ne loi. Tässäkin asiassa jokainen tehköön huulilleen mitä lystää, mutta aika moni myös katuu täyteainehoitoja, sillä ne eivät suinkaan ole ongelmattomia.
Minulla on luonnostaan aika täyteläiset huulet ja minua kiusattiin niistä ollessani nuorempi. En edelleenkään oikein pidä huulistani, koska minulle iskostui aikoinaan se ajatus päähän, että ne ovat liian täyteläiset. Eivät ne ole, vaan juuri oikeanlaiset juuri minulle, mutta silti karsastan esim tummia huulipunia, koska en halua korostaa huuliani.
Aletheias - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jostain syystä nykyään halutaan mahdollisimman täyteläiset huulet ja todella monella on nykyään täyteaineita huulissa. Monelle ne omat huulet olisivat kuitenkin kaikista parhaat, juuri sellaisina kuin luonto ne loi. Tässäkin asiassa jokainen tehköön huulilleen mitä lystää, mutta aika moni myös katuu täyteainehoitoja, sillä ne eivät suinkaan ole ongelmattomia.
Minulla on luonnostaan aika täyteläiset huulet ja minua kiusattiin niistä ollessani nuorempi. En edelleenkään oikein pidä huulistani, koska minulle iskostui aikoinaan se ajatus päähän, että ne ovat liian täyteläiset. Eivät ne ole, vaan juuri oikeanlaiset juuri minulle, mutta silti karsastan esim tummia huulipunia, koska en halua korostaa huuliani.
AletheiasMinä pidän kaikenlaisista luonnollisista huulista, olivat ne sitten ohuet tai täyteläiset.
Uskon että huulesi ovat oikein kauniit! 👍 Ja ne näyttäisivät varmasti hyviltä, vaikka korostaisitkin niitä meikillä. Ihmiset ovat joskus todella julmia ja kiusaavat muita piirteistä, jotka tekevät näistä kauniita.
Olen nyt vähän ehdoton tämän asian suhteen, mutta mielestäni vain luonnollisesti täyteläiset huulet ovat kauniit. Täyteaineet eivät näytä hyvältä. Ylirajaus ei näytä hyvältä.
Jos huulet ovat ohuet, ne voi silti meikata kauniisti. Voi korostaa jotain muuta osaa kasvoissaan, kuten silmiä tai poskipäitä.
Ehkä minua ärsyttää keinotekoisuus enemmän kuin ylirajaus.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä pidän kaikenlaisista luonnollisista huulista, olivat ne sitten ohuet tai täyteläiset.
Uskon että huulesi ovat oikein kauniit! 👍 Ja ne näyttäisivät varmasti hyviltä, vaikka korostaisitkin niitä meikillä. Ihmiset ovat joskus todella julmia ja kiusaavat muita piirteistä, jotka tekevät näistä kauniita.
Olen nyt vähän ehdoton tämän asian suhteen, mutta mielestäni vain luonnollisesti täyteläiset huulet ovat kauniit. Täyteaineet eivät näytä hyvältä. Ylirajaus ei näytä hyvältä.
Jos huulet ovat ohuet, ne voi silti meikata kauniisti. Voi korostaa jotain muuta osaa kasvoissaan, kuten silmiä tai poskipäitä.
Ehkä minua ärsyttää keinotekoisuus enemmän kuin ylirajaus.
🦄Olen aivan samaa mieltä, kaikenlaiset huulet ovat kauniita ja parhaimmat ovat juuri ne omat huulet. On surullista, miten moni kokee tarvetta muokata ulkonäköään jopa radikaalisti päästääkseen lähemmäs tällä hetkellä vallitsevia kauneusihanteita. Tässäkin asiassa jokainen tietysti tekee, miten parhaaksi näkee enkä ketään tuomitse, mutta itse pidän eniten luonnollisesta lookista.
Kyllä minä joskus käytän pehmeän pinkin tai korallin sävyisiä huulipunia/kiiltoja, mutta valtaosin käytän huulissa vain kevyen kiillon antavaa, kosteuttavaa huulirasvaa. Pinkin sävy sopii silmieni väriin ja tummiin hiuksiini kivasti, mutta sitäkin käytän aina hillitysti.
Tuo on hyvä vinkki, että korostaa kasvoissaan niitä asioita, joista pitää. Jokaisen kasvoissa on kauniita asioita, joita sopii korostaa, jos vain itse niin haluaa 😊
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
Jostain syystä nykyään halutaan mahdollisimman täyteläiset huulet ja todella monella on nykyään täyteaineita huulissa. Monelle ne omat huulet olisivat kuitenkin kaikista parhaat, juuri sellaisina kuin luonto ne loi. Tässäkin asiassa jokainen tehköön huulilleen mitä lystää, mutta aika moni myös katuu täyteainehoitoja, sillä ne eivät suinkaan ole ongelmattomia.
AletheiasJohtuu väestön sekoittumisesta.
Eurooppalaistaustaiset naiset suurennuttavat huuliaa, rintojaan ja takamuksiaan.
Afrikkalaistaustaiset suoristuttavat hiuksiaan ja vaalentavat ihoaan.
Jostain syystä pyrkivät keskiarvoon.- Anonyymi00025UUSI
buddy-love kirjoitti:
Johtuu väestön sekoittumisesta.
Eurooppalaistaustaiset naiset suurennuttavat huuliaa, rintojaan ja takamuksiaan.
Jostain syystä pyrkivät keskiarvoon.Sääli että se keskiarvo tulee aina olemaan se arvo jota tavoitellaan pysyvästi. Luottaisivat sen sijaan summanmutikkaan joka on ainut toteuttamiskelpoinen tapa saada aikaan itseään miellyttäviä lopputuloksia :)
-sivusta - Anonyymi00027UUSI
buddy-love kirjoitti:
Jostain syystä pyrkivät keskiarvoon.Yksinkertaista, naiset aina haluaa sitä mitä muilla on.
- Anonyymi00040UUSI
buddy-love kirjoitti:
Jostain syystä pyrkivät keskiarvoon.Erikoista, kun niin moni haluaa olla jotain aivan muuta kuin mitä on. Eikä siinä mitään, tehköön jokainen mitä haluaa, mutta toivoisin silti useamman arvostavan luonnollista itseään.
Aletheias
Jos sen osaa tehdä sievästi, eli ei rajaa liikaa vaan ihan hennosti vähän. Niin se näyttää hyvältä. Liian ylirajatut, sotkuiset huulet not. Mielipiteensä kullakin.
- Anonyymi00008
Kunnioitan mielipidettäsi.
Minua häiritsee pienikin ylirajaus, koska se näkyy todella selvästi, vaikka sitä tekee vain vähän.
🦄
- Anonyymi00015
Minä olen enemmän huolissani niistä asioista, joita kehoihimme joutuu ilman että laitamme niitä sinne:
- mikromuovit
- raskasmetallit
- polytetrafluorieteeni (teflon)
- juomaveden hormonit ja huumeet
Ja niin edelleen.
🦄 - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä olen enemmän huolissani niistä asioista, joita kehoihimme joutuu ilman että laitamme niitä sinne:
- mikromuovit
- raskasmetallit
- polytetrafluorieteeni (teflon)
- juomaveden hormonit ja huumeet
Ja niin edelleen.
🦄Minun kropassa on raskasmetalli kobolttia ja 42cm titaaninen luuydinnaula. Lisäksi kaikkia muita pikku levyjä joilla on tuettu rikkipoikki menneitä luita
Kaikki kylkiluunikin on mennyt särki, mutta ne annettiin vain luutua ilman tukea. Yksi kylkiluu luutui ihan vinoon ja se painaa keuhkoa jos harrastaa hengästyttävää liikuntaa.
Kaikkea sitä on tullut nuorena sekoiltua. Mutta en kadu.
>Simiti<
- Anonyymi00021UUSI
Mua taas hirvittää tekoripset 🕷️ Ja vahva meikki yleensäkin. Minusta sellainen naaman tukkoon maalaaminen on kamalan näköistä. Muutenkin sellainen ulkonäössä suuren huomion pitäminen on mun makuuni turhaa, itsekeskeistä ja tylsää. Mutta, jokainen tavallaan. Ei mua tarvitse miellyttää. Varmasti noillekin riittää hengenheimolaisia touhuja tukemaan ja hyvä niin.
xLiner - Anonyymi00023UUSI
Meikkaaminen on ihan ok, mutta lopulta melkoisen turhaa puuhaa.
Monikaan ei mieti sitä miten paljon naiset kasvoja pestessään muuttavat luontoa.
40 % kosmetiikasta sisältää muovia, joka päätyy viemäriverkoston kautta ympäristöön ja vesistöihin. Tärkeintä on kuitenkin näyttää omasta mielestä kauniimmalta, olipa sillä sitten millaisia ulkopuolisia tai sisäisiä vaikutuksia.
Meikkaaminen voi olla muuten miesten keksintö?
10 000 vuotta sitten miehet maalasivat kasvonsa mennessään sotaan, olivat siten taisteluvalmiimpia:)
AV Mitä mummommaksi tulee, sen enämpi joidenkin lausumista karisevat ystävälliset nyanssit. Jotkut mummot suorastaan ilmaisevat ajatuksiaan karkeasti. Pätee myös vaareihin. -exKynis.mi
En tiedä mitä tarkoittaa huulten ylirajaus, mutta pyydän isommalle näytölle päästyäni tekoälyn tekemään asiasta tiivistelmän niin ei mene tämäkään päivä ilmsn uutta oppia.
Sitten alan tutkimaan lajitoveteitani uusin silmin ja arvioimaan miten kovasti heidän huulensa ovat ylirajatut.Rajauksella tarkoitetaan sitä, että huulet rajataan ympäröivästä ihosta tarkoitukseen erityisesti suunnitellulla kynällä. Sen jälkeen toimitaan kuin lapset värityskirjan kanssa, että yritetään liidulla tms. olla suttaamatta rajan yli väärälle puolelle.
Ylirajauksella ilmeisesti viitataan siihen, että raja piirretään hieman varsinaisen huulen ja ihon rajan ulkopuolelle, niin että huulista näyttäisi tulevan vähän isommat tai eri muotoiset kuin ne oikeasti ovat. Samoin joitain epäsymmetrioita voi korjata tällä rajauksella.
Tältä teoriapohjalta voikin sitten ryhtyä tekemään käytännön havaintoja.- Anonyymi00028UUSI
Olen aina tiennyt että olet nainen. Nyt sain siihen vahvistuksen.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli olet siis tähän asti aina vain epäillyt, koska tieto ei kaipaa vahvistusta. Vain uskomukset kaipaavat todisteita tuekseen.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vau- pääsitkö oikein hajulle multinikkimiehen yhdestä humpuukihahmosta ja joko on henkilöinnit tulilla? Taisin vastata omaan kysymykseeni. T naiselta🥱
- Anonyymi00024UUSI
Kyllä! Täti Moonika alkoi soimaan heti päässä kun näin otsikon.
Vaikka useakin väittää, että kaunistautuu ITSEÄÄN, eikä toista sukupuolta varten, tämä ei pidä paikkaansa.
Evoluution automatiikka huolehtii, että ne jotka kaunistautuvat vastakkaista sukupuolta varten, saavat geeninsä populaatioon runsaimmin. Muut kuolevat heti tai hissunkissun sukupuuttoon.
Kaunistautumisella on myös funktio voittaa samansukupuoliset kilpailijansa eli tulee todennäköisemmin valituksi.
Taito kaunistua OIKEIN vaihtelee eri henkilöillä normaalijakauman mukaan. Koska on olemassa myös muodin vaihteluja, onnistuneimman tuloksen parinvalintavaiheessa saavuttavat ne, jotka osaavat haistella vallitsevan muodin.
Esimerkiksi menneisiin muotivatteisiin pukeutuneita pidettäisiin nykyisin pelleinä.- Anonyymi00026UUSI
Eihän tuo ole mikään uusi juttu. Tai no ei mikään muoti ole uusi juttu. Ihan yhtä rumaa se minusta oli ysärilläkin ja silloin olin hyvä kun juuri teini itsekin. Sanoisin siis, ettei liity ikään, vaan esteettiseen makuun.
- Anonyymi00030UUSI
Riippuu myös täysin henkilön huulten anatomiasta, että onko minimaalistakaan huulten ylirajaamista mahdollista tehdä huomaamattomasti. Sanoisin, että luonnollisilla, täyttämättömillä huulilla se on paljon vaikeampaa. Huulten luonnollinen reuna on useinmiten enemmän tai vähemmän terävä ja "hyppyrimäinen" ja paistaa auttamatta silmään, vaikka sen miten meikkaisi. Täytetyt ja varsinkin ylitäytetyt huulet taas ovat usein jopa kokonaan kadottaneet sen luonnollisen selvän rajan ja niissä ylirajaus voi jäädä näkymättömiin. Eri asia on sitten kuinka hyvältä voi ikinä näyttää se, että valmiiksi ylitäytetyt huulet vielä ylirajataan suuremmiksi.
- Anonyymi00029UUSI
27 vuosai on jolloin kaikkiin iskree kuin Thor-vasara, Alzheimer-tauti
... mutta kun itse jooh voin yrittää auttaa joiitain naisia, .. kun niin joku tittelijoku KKK negotiator, Dragon....
... niin auttaa masentuneita tyttyöjä.. niin.. - Anonyymi00039UUSI
Tämä nimimerkki sorg tai joku muukin kenties, jatkuvasti vänkkää tietävänsä että olen sinä. Öö.. enkä ymmärrä miksi. En tunne sinua yhtään enkä ole lukenut kommenttejasi. Tehkäämme se nyt selväksi etten ole nimimerkki yksisarvinen. 🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962335Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241582Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 811232
- 1271169
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29817Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80816"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!43743