Kun vain hyvä perinteinen tapa?
Lapissa miksette ole tehneet jo Lapin viskin tai muita voimajuomia. Joskus oli "Tuuna" ja muu maailmalla matkalla jossain joi ainakin toinen kaupasta ostettua viinaa jonka sisällä oli kookas elukka?
Lapissakin voisi oikein annosteltuna turisteille maistua vahva poronpaska viina, tai poronsilmät viski? Onhan noita ideoita ihan tyhjästä, vain kehittelee porukalla miltä maistuu.
Turisteille maistuupi vaikka mikä
5
180
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Sarvi viinaa vois vaikka Sarvi kehittää joka oli SAKK opettajana jos minä Holo oikein muistan.
Ex-mieheltäni Hevva Lejo Aihkiolta voi kysästä, että : Onko SAKK opettaja T.Sarven nimi T.Sarvi vai onko hän STORA NÄYLI?- Anonyymi00002
Lisään HOX HOX!!! Huomasitko, että Inarin saamelainen ex-mieheni Hevva Lejo Aihkio on opettanut Hololle saamea aikaan, kun EN VIELÄ OLLUT HOLO!
- Anonyymi00004
Kyllähän sitä tehdään jo sarviviinaa. Ongelma on vain se kun aasslaakka ja niilla ovat juomanmaistajina nin viinaa ei riitä turisteille.
- Anonyymi00005
Ovat tietenkin saamelaiset suuttuneet Opettaja SARVELLE joten juovat kaikki viinat, koska opettaja Lampiska opetti.
Lampisen Mikko oli sentään POLIISINA aikanaan Inarin kunnassa ja pulukulla veteli väkeä poliisi laitoksen putkaan selviämään.
- Anonyymi00006
Mikko oli oikea poliisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557