Voiko sellainen suhde toimia?
Jos naisella on isompi hauis kuin miehellä
38
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun se voima ei ole siitä koosta kiinni. Toisilla pienetkin iihakset voivat olla hyvin voimakkaat, se on paljon geenikysymyskin. Esim. maailman parhaat hiihtäjät voivat näyttää käsiltään hoikilta, vaikka voimaa voi olla vaikka koko kylän edestä.
- Anonyymi00002
jos nainen on voimakkaampi niin voi kantaa miestä sylisääkin
- Anonyymi00003
Pitää myös muistaa lihastekasvun nopeus vaihtelee ihmisillä paljon. Jotkut saavat tehdä muutaman sentin lisäykseen töitä monta vuotta, toisella sama kasvu voi tulla parissa kuukaudessa. Lähtökohtaisesti jos ei harjoittele, lihakset lähtee nopeasti pois, jos alkaa taas harjoittelemaan, alussa kehitys on varsinkin nopeaa.
- Anonyymi00004
Aika iso hauis pitäis olla että olisi isompi kuin minulla. Läskejä käsissä ei lasketa hauikseksi.
- Anonyymi00005
How empowering writing from you, champion
- Anonyymi00006
Jos ihmisen ulkonäkö on tosiaan mukiinmenevä muutenkin, niin onko siitä pakko muokata tynnyriinmenevä.
- Anonyymi00007
hiton tahmaisia hiukset kun tytöilrä kysyin voimasta muotovaahtojutyyua niin j oku Wella Flex Super Strong.. n ooh...
- Anonyymi00008
Kunhan nyt munat ei ole isommat
- Anonyymi00009
Tietenkin voi. Eihän ne tunteet siellä hauiksissa asu.
Aletheias- Anonyymi00014
Totta mutta siltikin miehenä minä kantaisin ostokset autoon ja kotiin
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta mutta siltikin miehenä minä kantaisin ostokset autoon ja kotiin
Tuo olisi kivasti tehty. Minä jaksan kyllä kantaa ruokakssit kotiin ongelmitta, mutta silti tuntuisi ikävältä, jos mies kävelisi vieressä tekemättä elettäkään auttaakseen. Myös minun poikani kantaa kassit silloin, kun hän on mukana kaupassa. Se on mielestäni kivan huomaavainen ele häneltä.
Aletheias - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo olisi kivasti tehty. Minä jaksan kyllä kantaa ruokakssit kotiin ongelmitta, mutta silti tuntuisi ikävältä, jos mies kävelisi vieressä tekemättä elettäkään auttaakseen. Myös minun poikani kantaa kassit silloin, kun hän on mukana kaupassa. Se on mielestäni kivan huomaavainen ele häneltä.
AletheiasSe on miehen tehtävä auttaa naista ja olis ikävääkin kävellä vieressä kun nainen kantaa ja itse ei ellei sitten ole sovittu että nainen hakee pikkuostoksen ja mies odottaa autossa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se on miehen tehtävä auttaa naista ja olis ikävääkin kävellä vieressä kun nainen kantaa ja itse ei ellei sitten ole sovittu että nainen hakee pikkuostoksen ja mies odottaa autossa
Sivusta totean, että meillä hoidetaan ostokset kävellen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se on miehen tehtävä auttaa naista ja olis ikävääkin kävellä vieressä kun nainen kantaa ja itse ei ellei sitten ole sovittu että nainen hakee pikkuostoksen ja mies odottaa autossa
On huomaavaista auttaa kumppaniaan, oli asia sitten mikä tahansa.
Tietysti on huomaavaista auttaa ketä tahansa, jonka huomaa kaipaavan apua. Esim aikoinaan matkustin yksin kahden melko painavan matkalaukun kanssa ja menin junalla ja bussilla kentälle niin useampi mies auttoi laukkujen kanssa, mikä oli mielettömän hienosti tehty heiltä.
Aletheias - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
On huomaavaista auttaa kumppaniaan, oli asia sitten mikä tahansa.
Tietysti on huomaavaista auttaa ketä tahansa, jonka huomaa kaipaavan apua. Esim aikoinaan matkustin yksin kahden melko painavan matkalaukun kanssa ja menin junalla ja bussilla kentälle niin useampi mies auttoi laukkujen kanssa, mikä oli mielettömän hienosti tehty heiltä.
AletheiasOnkohan ihan noinkaan esim olet miehesi kanssa kaupassa ja joku nainen tarvis apua ostoskorin kantamisessa niin antaisitko miehellesi luvan auttaa naista eli miehesi ja joku nainen keräisivät yhdessä ostoksia ja miehesi kantaa koria ja vie kauppakassit naisen autoon ja saisi muutaman suukon kiitokseksi ja kahvi kutsu pyynnön niin antaisitko miehesi auttaa vai tekisitkö heti stopin ja miehesi auttakoon vain sinua
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sivusta totean, että meillä hoidetaan ostokset kävellen.
Totta parkkipaikalta on pakko kävellä kauppaan kun ei autolla saa ajaa kaupan sisälle
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onkohan ihan noinkaan esim olet miehesi kanssa kaupassa ja joku nainen tarvis apua ostoskorin kantamisessa niin antaisitko miehellesi luvan auttaa naista eli miehesi ja joku nainen keräisivät yhdessä ostoksia ja miehesi kantaa koria ja vie kauppakassit naisen autoon ja saisi muutaman suukon kiitokseksi ja kahvi kutsu pyynnön niin antaisitko miehesi auttaa vai tekisitkö heti stopin ja miehesi auttakoon vain sinua
No ehkei sitä varattu mies lähtisi koko kauppareissun ajaksi auttamaan toista naista, mutta en minä sitä pahaksi laittaisi tietenkään, jos mieheni joissain tilanteissa auttaisi toisia naisia. Se on yleistä huomaavaisuutta. Samoin kuin minä autan tuntemattomia, jos eteen sattuu jokin tilanne, missä voin olla avuksi.
Aletheias - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No ehkei sitä varattu mies lähtisi koko kauppareissun ajaksi auttamaan toista naista, mutta en minä sitä pahaksi laittaisi tietenkään, jos mieheni joissain tilanteissa auttaisi toisia naisia. Se on yleistä huomaavaisuutta. Samoin kuin minä autan tuntemattomia, jos eteen sattuu jokin tilanne, missä voin olla avuksi.
AletheiasEli autat miehiä joille voit olla avuksi eli joku mies tai miehet tulee pyytämään sinulta apua eli sanovat he ei ole saaneet seksiä pitkään pitkään aikaan niin sinä autat ja sanot nyt saat minne mennään niin tosi kivaa ei mieskään halua auttaa muita naisia mutta nyt tupakil ja saunaan
Jos naisella on isompi hauis, viittaa vahvasti, että se on hormonipillereillä saavutettu, mihin yleensä liittyy myös punttisaleilla itsensä näyttely.
Jos mieskin tuntee samanlaista vetoa pillereihin ja salilla näyttelyyn, on luultavasti jopa ylpeä naisensa trimmautumisesta. Yhteinen harrastus yhdistää.- Anonyymi00010
kannattaa olla monia prepaid-puhelimiA, KATOS JOS toinen bhukkuu, niin voi löytää toisen soittamalla siihen.. hälytysysääni paljastaa sen sijainnin...
Ei olla Hulluja Heikkejä' eikä eeroja kotilammelt6a - Anonyymi00011
Onhan alistumisesta tykkääviä miehiä, jotka haluaa, että nainen polkee korkokengillä kiveksille, ruoskii ja nöyryyttää. Voi se silloin toimiakin, jos nainen on sellainen domina.
- Anonyymi00013
Mikä tarve niitä sitten on mittailla?
- Anonyymi00015
Ei voi! Mutta ei ole tuota pelkoa 😂
- Anonyymi00016
Vastaus sisältää yhtä paljon sarkasmia kuin aloituskin.
Tarkennus siis...
- Anonyymi00018
Allitko lasketaan mukaan. On paljon laardimutseja joiden hauis on poikaansa hauista suurempi.
Vaan kasvaa se pojan käsi, että se kannattaa muistaa. - Anonyymi00024
onko panssarintorjuntaohjus tai joku Harpoon voimakkaampi kuin Teräsmiehen einrapanssaripuku?
Nooh niin oikeasti kun supertyttöjä jotkin kun ovat, lääkäritytöt parantamassa itseäni jostain pikkujutuista... silloin tällöin.... itse olen törmäillyt, en ole ollut misään väkivaltajutuissa. - Anonyymi00025
Jos ymmärrän oikein niin siis tarkoitat suhdetta, jossa toisella on isompi/pienempi kuin toisella? Sellainen suhde?
No kuten muutenkin suhteet, jotka perustuvat kilpailuun tai eriarvoisuuteen tai paremmuus-huonommuuteen.
Erittäin huonosti.
Mutta suhde, jossa toinen on vahvempi tai treenaa enemmän kuin toinen, ja jolla on lihaksen kasvuun paremmat edellytykset, mutta on mukava, toista huomioiva ja hellä kumppani. Sellainen suhde taas… voi toimia vallankin hyvin :) - Anonyymi00027
Voisi, muttei sinun kohdalla.
- Anonyymi00028
Silloinhan se vasta voikin toimia! 💪
- Anonyymi00030
Ei mitään ongalmaa. Huolestuttavaa olisi, jos naisen klitta olisi isompi kuin miehen pili...
- Anonyymi00031
Silleenkö isot pojat sulle kertoi?
Voi että sitä ollaan terhakkaana osallistumaan keskusteluun jo nuorena. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Silleenkö isot pojat sulle kertoi?
Voi että sitä ollaan terhakkaana osallistumaan keskusteluun jo nuorena.Mut sillä ei olekaan mitään ongalmaa :D
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mut sillä ei olekaan mitään ongalmaa :D
Niin silloinhan kaekli on huvin? 😬☝️
- Anonyymi00033
Se naisten hauis on yleensä ns. allit, sellaista lötköä siellä, missä pitäisi olla käden suoristajalihakset. Paksut käsivarret, mutta läskin alla vain pieni lihas.
- Anonyymi00034
En kannata väkivaltaa mutta joko saan pi***ää sen 🫨
- Anonyymi00035
Suhde perustuu keskinäiseen kunnioitukseen, luottamukseen ja samankaltaiseen arvomaailmaan, ei hauikseen eikä muihin fyysisiin mittoihin.
- Sheena - Anonyymi00036
Samalla tavalla kuin suhde, jossa miehellä on isompi hauis kuin naisella.
- Anonyymi00038
Itse en naisena tykkäisi, jos mies olisi minua pienikokoisempi. Onneksi itse olen hoikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699