Vaikka tunnetusti inhoattekin mua niin on mulla silti pari kohdetta tässä kiikarissa :). Siinähän vihaatte. Vaikka sosiaaliset suhteet on mulle utopiaa niin kyllä mä silti nään ja aistin ihmisten läpi kaiken olennaisen. Ehkä se on osasyy miks normot välttelee mua. Oon vähän niinku Mike breaking badin saagasta. -💊-.
Naisille tiedoksi,
13
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä ainakin palstasetä saat sanan kohde kuulostamaan just siltä mitä se sulle on
Ilo kuulla, ettet ole kääntänyt osaksesi saamaasi vihaa vihaksi naisia kohtaan.
- Anonyymi00002
Oletko itsellesi vastaileva multinikkimies ihan varma tästä asiasta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko itsellesi vastaileva multinikkimies ihan varma tästä asiasta
Ja jollekin tuollainen tutkiminen on päivän saavutus?
- Anonyymi00004
Antaa niiden äksyillä. Sehän kuuluu asiaan näissä soidinmenoissa ja toimii suorana todisteena siitä että mun persoonasta oikeasti pidetään. Perus psykologiaa ja biologiaa joista on hyvä olla perillä. Luulijan pitäisi saa'a sexiä jotta se rauhoittuisi. -💊-.
- Anonyymi00005
En minä vihaa ketään. Ellen pidä jonkun kirjoituksista, jätän lukematta. Anonyymien viestejä on hankalampi vältellä.
Hyvänä esimerkkinä tuo reppana joka laittaa joka viestiketjuun haukkumista. Se on säälittävä looseri.
>Simiti< Minä taas tulen paremmin toimeen naisten kuin miesten kanssa.
- Anonyymi00006
Ymmärrän hyvin. He-teroitahan tässä ollaan. Monilla jätkillä on kyllä turhan suppea tunneäly mun makuuni. Kaverien kaverit (jätkät) on pahimpia. Myrkkyä 🤮. -💊-.
- Anonyymi00007
Sinussa ei ole mitään inhoa aiheuttavaa. ☺️ Älä huolehdi.
Sinua kartetaan, koska suhtaudut päihteisiin liian avoimesti. Mutta ehkä löydät naisen, jota se ei haittaa.
🦄- Anonyymi00008
Käytän vain alkoholia (en joka viikko) (ja 1-2 kpl nuuskaa / vk). Lasketaanko kahvi ☕? Mikäli lasketaan, niin silloin olemme kaikki n*rkkareita. Eivät kaltaiseni älyköt tätä maailmaa selvinpäin kestä. Pillerinikin käyttö itsessään ei tee musta vielä n*rkkaria. -💊-.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käytän vain alkoholia (en joka viikko) (ja 1-2 kpl nuuskaa / vk). Lasketaanko kahvi ☕? Mikäli lasketaan, niin silloin olemme kaikki n*rkkareita. Eivät kaltaiseni älyköt tätä maailmaa selvinpäin kestä. Pillerinikin käyttö itsessään ei tee musta vielä n*rkkaria. -💊-.
Ai nii, siks mä varmaan nostin bb:n esille aloituksessani koska oon kattellut viime aikoina youtubefeedejä breaking badista. Kattelin eilen kun Waltteri ja Jesse kokkailivat. Ihannoin siis heitä? Kadehdin 😁?
Aloin spekuloimaan että voisin ittekkin alkaa kokkailemmaan 😅. Saa rahaa ☝💰💸🤷♂️. Jesse ois halunnu maistaa heidän uunituoretta tekelettään mutta Waltsu kielsi sen 😅😂. -💊-.
- Anonyymi00010
katsoin omista terveysjutuista kun poistatin rikkinäisen D17-hampin.. kukee puudutusjuttuja 4x jotain piikkejä, no jooh en tuntenut mitään, mutta hyvä lähti pois tuo hampio.
- Anonyymi00011
Mä oon juonut vettä. Miksköhän se ei tuu ku-sen mukana pois vaik' oon juonut sitä mun mielestä liikaakin? Lihaksikkaaseen kyrmyniskamieheen mahtuu paljon tavaraa.
Välillä tuotoksiani voisi luulla jopa karhun tekeleiksi 🐻. Käykää kattomassa vaikka lähimettässänne että mistä on kyse. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185