Hyvä hyvä. Vesitalous ja ympäristölupa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Saaha sitä hakea
- Anonyymi00002
Ilman hakemusta lupaa ei voi myöntää. Sen vuoksi kaikki tapahtuu lain mukaan oikein.
Toki myönnettyä lupaa voi kyseenalaistaa valittamalla.
Suomen valtio/ Ympäritöviranomaiset luvanmyöntäjänä ja hankkeeseen ryhtyvänä Valtion/ Kemijoki Oy on vaikea kaksikko nujerrettavaksi.
Jos maailmalla ei onnistuta kehittämään lähiaikoina riittävän turvallista ja edullista pienydinvoimalaa, joudumme pian Vuotoksenkin rakentamiseen. Vaikkei se kaikille maistuisikaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ilman hakemusta lupaa ei voi myöntää. Sen vuoksi kaikki tapahtuu lain mukaan oikein.
Toki myönnettyä lupaa voi kyseenalaistaa valittamalla.
Suomen valtio/ Ympäritöviranomaiset luvanmyöntäjänä ja hankkeeseen ryhtyvänä Valtion/ Kemijoki Oy on vaikea kaksikko nujerrettavaksi.
Jos maailmalla ei onnistuta kehittämään lähiaikoina riittävän turvallista ja edullista pienydinvoimalaa, joudumme pian Vuotoksenkin rakentamiseen. Vaikkei se kaikille maistuisikaan.puhut paskaa pien ydin voimaloita on jo käytössä saatanan vanhus hyppää sinne wc.pönttöön pää edellä.
pien ydin voimaloita
Pienydinvoimalat, tai SMR, ovat kehittäneet erityisesti Suomessa, erityisesti Etelä-Koreassa, ja niiden rakentaminen on edellyttänyt erityisiä lainsäädäntöjä ja turvallisuustarpeita. Suomen hallitus on vauhdittanut pienvoimaloiden rakentamista, ja useat kaupungit ovat kiinnostuneita Steady Energyn reaktorista. Pienydinvoimaloiden tuotanto on tarkoitettu kaukolämpöverkon tuotantoon ja niiden turvallisuus on tarkasteltu eri tutkimusyksiköissä - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
puhut paskaa pien ydin voimaloita on jo käytössä saatanan vanhus hyppää sinne wc.pönttöön pää edellä.
pien ydin voimaloita
Pienydinvoimalat, tai SMR, ovat kehittäneet erityisesti Suomessa, erityisesti Etelä-Koreassa, ja niiden rakentaminen on edellyttänyt erityisiä lainsäädäntöjä ja turvallisuustarpeita. Suomen hallitus on vauhdittanut pienvoimaloiden rakentamista, ja useat kaupungit ovat kiinnostuneita Steady Energyn reaktorista. Pienydinvoimaloiden tuotanto on tarkoitettu kaukolämpöverkon tuotantoon ja niiden turvallisuus on tarkasteltu eri tutkimusyksiköissäHinta/laatusuhde pitää saada ostajan kannalta riittävän edulliselle tasolle. Eli kehitettävää vielä riittää. Tekoäly ei niitä valmista, myy ja asenna. Matkaa vielä on. Monet ovat taas Vuotoksen pelon alla.
- Anonyymi00003
Hyvältä näyttää, hanke etenee...
https://yle.fi/a/74-20224823
https://www.lapinkansa.fi/kemijoki-oyn-megahanke-etenee-kemijarvella-ailanga/13484382 - Anonyymi00004
Olen tiennyt jo alkuvuodesta, että työt käynnistyvät Ailankatunturin osalta vielä tällä valtuuskaudella ja tänään olen siitä entistä varmempi. On jonkin sortin kohtalon ivaa, että Iivari kumppaneineen tämän joutuu toteamaan. Aikalailla on hepposet lihakset.
- Anonyymi00005
Ehkä kymmenen vuoden kuluttua kuka on voittaja ja kuka häviäjä. Toki nyt tiedetään että voimalat tulevat. Haittavaikutukset selviävät myöhemmin, sehän on senajan murhe.
Kos kessällä ei pysty verkkoja pitämään, ja telvella jääpeite menee vaaralliseksi, sehän on silloin hallituksen Mykkäsen syy.
- Anonyymi00006
Pitihän vuotoksenki tulla. No tuliko?
- Anonyymi00008
Onhan työt ollut jo vuosia käynnissä
- Anonyymi00010
Hyvä että kaupunki käy neuvotteluja!
Joku typerä periaatepäätös on WC-paperin arvoinen. Pumppuvoimalat tuovat miljoonaeuroja Kemijärvelle. Vastustakaa vinkunaamat, kuten vastustitte Vuotostakin - turhaan!- Anonyymi00011
No missä se vuotos on pösilö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801012- 77677
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja283491- 21488
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34475Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37441Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va139409