Ois asiaa. Nimittäin "herttailua". Kun yks naikkonen pyörii nyt mun päässäni. Tuntuu siltä että kiinnostus vahvistuu molemmin puolin jos toinen vahvistaa sitä edes oman pään sisällä. Telepatiaa? Tää maailma toimii ihmeellisemmin kuin mitä tiede antaa olettaa. Musta tuntuu että se pelkää kohdata mut, johtuu se sitten tunteista, tunnelukoista, tilanteen epävarmuudesta tai mistä vain.
Oon tullut elämässäni siihen pisteeseen että voisin mennä juttelemaan mielenkiintoisille naisille jopa selvinpäin, silti niin että oltaisiin nähty toisemme jo aiemmin muutaman kerran. Jotakin hyvää tässä elämässä etenemisessä sentään. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän välittää mitä muut musta ajattelevat. Eli kynnys lähestyä karvaisena setämiehenä kiinnostavia muikkeleita madaltuu.
P.s. En tiiä mitä tässä lopulta tekisin, vai tekisinkö yhtään mitään. Kaavoihin kangistuminen ja tutussa sekä turvallisessa kuplassaan pysytteleminen = en tee mitään. -💊-.
Kynis, pillerimiehel
23
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paha paha ei hyvä seuraa kokemuksesta näin
- Anonyymi00003
Ei todellakaan seuraa!! Joten unohda se lähestyminen!
- Anonyymi00002
Ajatukset solmuun ja harmittaa
- Anonyymi00004
Niin siinä kato käy, jos ei osaa avata suutaan silloin, kun siihen oli kymmeniä mahdollisuuksia..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin siinä kato käy, jos ei osaa avata suutaan silloin, kun siihen oli kymmeniä mahdollisuuksia..
Se mikä mua vatuttaa kaikissa ihmissuhteissa on että ainakin 95 % ihmissuhteista vaatii sitä että täytyy aina itse olla se sosiaalisesti aktiivinen osapuoli. Luulisi sen menevän about 50-50 % mutta kun ei niin ei. Kaikki pakoilevat vastuuta. Ensin rohkaisuryyppy, ja sitten iskee hampaillaan kiinni. Luulija närkästyi kun käytin aiemmin termiä kohteet. "Kaadoistako" täsä pitäis sitten alkaa puhumaan 😄? -💊-.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se mikä mua vatuttaa kaikissa ihmissuhteissa on että ainakin 95 % ihmissuhteista vaatii sitä että täytyy aina itse olla se sosiaalisesti aktiivinen osapuoli. Luulisi sen menevän about 50-50 % mutta kun ei niin ei. Kaikki pakoilevat vastuuta. Ensin rohkaisuryyppy, ja sitten iskee hampaillaan kiinni. Luulija närkästyi kun käytin aiemmin termiä kohteet. "Kaadoistako" täsä pitäis sitten alkaa puhumaan 😄? -💊-.
Jos osaat kirjoittaa, osaat puhua tod.näk.
Eli nöyrästi vaan haasteemaan ja saat selville, vahvistuuko kiinnostus vai löpsähtää kättelyssä.
Vilma - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos osaat kirjoittaa, osaat puhua tod.näk.
Eli nöyrästi vaan haasteemaan ja saat selville, vahvistuuko kiinnostus vai löpsähtää kättelyssä.
VilmaTärkeää on ajoittaa keskustelutilanteet kahdenkeskisiksi. Yks yritti kerran lähestyä mua mutta se lässähti heti alkuunsa kun siihen tuli muuta porukkaa häiriköimään. Varmaan sabotoimaan tahallaan tilannetta 😅. Oon kohdannut sabotaasia molempien s-puolien edustajilta. -💊-.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tärkeää on ajoittaa keskustelutilanteet kahdenkeskisiksi. Yks yritti kerran lähestyä mua mutta se lässähti heti alkuunsa kun siihen tuli muuta porukkaa häiriköimään. Varmaan sabotoimaan tahallaan tilannetta 😅. Oon kohdannut sabotaasia molempien s-puolien edustajilta. -💊-.
Mies voi olla toiselle miehelle mustasukkainen, kade.
Kas, voi menettää bilekaverinmja monin tavoin yrittää pilata orastavan ihmissuhteen.
Lapseni isällä oli tällainen 'kaveri'.
Arvaa, kuka voitti?
Vilma
Tää on yhtä vaikea arvoitus kuin kuka on Sepeteuksen poikain isän nimi. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mies voi olla toiselle miehelle mustasukkainen, kade.
Kas, voi menettää bilekaverinmja monin tavoin yrittää pilata orastavan ihmissuhteen.
Lapseni isällä oli tällainen 'kaveri'.
Arvaa, kuka voitti?
Vilma
Tää on yhtä vaikea arvoitus kuin kuka on Sepeteuksen poikain isän nimi.Mul on semmonen ideologia että kelpuutan kaverikseni vain sinkkumiehen. En jousta. -💊-.
Ainoa, mitä voi tehdä: Куй железо, пока горячо. Tao rautaa niin kauan, kuin se on kuumaa.
Kotoa sinua ei sisko hae.- Anonyymi00007
Tunteet tuppaavat laimenemaan ihmisten välillä jos mitään ei tapahdu. Silti jotkut syttyvät hitaasti ja viiveellä. Mulla se on samantien tunteiden syttyminen tai sitten ei ollenkaan. Kun toinen pyörii mielessä niin sehän on suora todiste asioiden laidoista. Mieskuntoni oli tänään herätessäni poikkeuksellisen viriilillä päällä. Tulee mieleen teiniajan aamuheräämiset. Tottakai näissä fiiliksissä on olennaisesti himo mukana 😁. -💊-.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tunteet tuppaavat laimenemaan ihmisten välillä jos mitään ei tapahdu. Silti jotkut syttyvät hitaasti ja viiveellä. Mulla se on samantien tunteiden syttyminen tai sitten ei ollenkaan. Kun toinen pyörii mielessä niin sehän on suora todiste asioiden laidoista. Mieskuntoni oli tänään herätessäni poikkeuksellisen viriilillä päällä. Tulee mieleen teiniajan aamuheräämiset. Tottakai näissä fiiliksissä on olennaisesti himo mukana 😁. -💊-.
Ja jos ei ole mukana myös himoa, kyllä on sitten laimeata.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Julma mies oot!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Julma mies oot!
Oli mulla eilen herätessäni jöpötyksissäni se yks mielenkiintonen nainen mun mielessäni :). *Normaalia*. Mun intuitioni toimii. AINA. Tässä tapauksessa kiinnostus on toisin sanoen molemminpuolista 😗 . -💊-.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli mulla eilen herätessäni jöpötyksissäni se yks mielenkiintonen nainen mun mielessäni :). *Normaalia*. Mun intuitioni toimii. AINA. Tässä tapauksessa kiinnostus on toisin sanoen molemminpuolista 😗 . -💊-.
Älä toki vaivaudu vastaamaan trollille. Hokee aivan järjettömiä.
- Anonyymi00011
exKynis.mi kirjoitti:
Ostin jälleen hienoja härpäkkeitä. Saa naista ☝️. Nostelin taas puntteja. Hyvä että rutiinitasoni oli korkeampi kuin kuvittelin. Harjoitteet on jääneet aaaaaivan liian vähälle. Molemmille käsille lähelle 15 kg ja sain yli 20 hauistoistoa. Kahenkympin jälkeen rupes tuntumaan omituiselle hauisten seudulla. Vasuri oli kipeä toiston jälkeen kun käteni oli kutakuinkin hauistenpullisteluasennossa. Nyt se on silti kunnossa. Kun nostan punttini lattiasta niin se kuormittaa hetkellisesti myös jalkojani.
Kaupoissa kun myydään 5 kg puntteja niin rutiinitasoni kehittyi lopulta siihen että niillä olisi voinut tehdä toistoja lähestulkoon loputtomasti. Täytyy olla järki mukana näissä hommissa, kuten elämässä muutenkin. Puukko allu räppää; "Hauis kasvaa ja tis-sit eukoilla" 💪. Emmä oikein ug-räppiä ennää kuuntele. Se kuuluu hörhöläisille ja kapinateineille, nuorille aikuisille. Ps. On mulla leuanvetotankokin. -💊-. - Anonyymi00013
exKynis.mi kirjoitti:
Trolli oot ite kun noin syyttelet 😢
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiva jos on molemminpuolista.
Toivottavasti te saatte toisenne. ☺️
Olisipa omallakin kohdallani käynyt niin kivasti. 😢 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiva jos on molemminpuolista.
Toivottavasti te saatte toisenne. ☺️
Olisipa omallakin kohdallani käynyt niin kivasti. 😢It's over. Ei sillä että se ois tullu mulle minään yllätyksenä. En laittanut tikkuakaan ristiin asian kanssa 😅. Wanhasta tottumuksesta. Wanha koira ei opi uusia temppuja.
Onkohan sellaista kaljamäärää edes olemassa että musta sais sosiaalisen irl 🤔? Tietenkin elämä edistyy VAIN kaljapäissään 👌. -💊-. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
It's over. Ei sillä että se ois tullu mulle minään yllätyksenä. En laittanut tikkuakaan ristiin asian kanssa 😅. Wanhasta tottumuksesta. Wanha koira ei opi uusia temppuja.
Onkohan sellaista kaljamäärää edes olemassa että musta sais sosiaalisen irl 🤔? Tietenkin elämä edistyy VAIN kaljapäissään 👌. -💊-.Mitä kävi että noin?
Ei kiva juttu. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
It's over. Ei sillä että se ois tullu mulle minään yllätyksenä. En laittanut tikkuakaan ristiin asian kanssa 😅. Wanhasta tottumuksesta. Wanha koira ei opi uusia temppuja.
Onkohan sellaista kaljamäärää edes olemassa että musta sais sosiaalisen irl 🤔? Tietenkin elämä edistyy VAIN kaljapäissään 👌. -💊-.Sinun ihastumisesi häneen vain loppui?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinun ihastumisesi häneen vain loppui?
Molemminpuolinen puhumattomuus ja kontaktittomuus. Fyysinen kontakti on tehokkain keino saada toinen ihminen pauloihinsa. Uusia tilaisuuksia ei ole tiedossa.
On hyvin ärsyttävää kuinka jotkut harrastavat vain toisten tuijottamista. Mä en harrasta moista. Pitäs vaa kosia heti ennen kuin ehditään edes esittäytyä 😂. Oon ilmaissut frustraatiota tänne suoleen. Mietin asiaa tarkemmin ja taustasyynä piilee rakkaudeton maailma ja elämä. All you need is love.
Trumpit ym. ei selvästikään kykene rakastamaan ja maailma on väritetty niiden sielunmaiseman mukaiseksi. Pikemminkin haalistettu eikä väritetty sateenkaariliikkeestä huolimatta. -💊-. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Molemminpuolinen puhumattomuus ja kontaktittomuus. Fyysinen kontakti on tehokkain keino saada toinen ihminen pauloihinsa. Uusia tilaisuuksia ei ole tiedossa.
On hyvin ärsyttävää kuinka jotkut harrastavat vain toisten tuijottamista. Mä en harrasta moista. Pitäs vaa kosia heti ennen kuin ehditään edes esittäytyä 😂. Oon ilmaissut frustraatiota tänne suoleen. Mietin asiaa tarkemmin ja taustasyynä piilee rakkaudeton maailma ja elämä. All you need is love.
Trumpit ym. ei selvästikään kykene rakastamaan ja maailma on väritetty niiden sielunmaiseman mukaiseksi. Pikemminkin haalistettu eikä väritetty sateenkaariliikkeestä huolimatta. -💊-.Harmi. Ehdin jo aatella että joku palstalainen sentään jotain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066