Minun korvaani särähtää pahasti kun ihmiset sanovat
prosentteja pinnoiksi.
Prosenttiyksikköä voi kutsua pinnaksi.
Esim. jos oluen alkoholipitoisuus nostetaan
4,5%:sta 5,4%:iin
niin nousun voi sanoa olevan 0,9 pinnaa, mutta 20%.
EI 20 pinnaa.
Prosentit hukassa
Anonyymi-ap
4
247
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Pitää sitten vaan tottua tuohon särähtelyyn.
- Anonyymi00002
Onko pinna tiukalla.
- Anonyymi00003
Pahinta on se, kun desimaalipilkkua sanotaan pisteeksi. Luo vaikutelman ihmisestä, joka ei ole osannut muuttaa Excelin oletusdesimaalimerkkiä pisteestä pilkuksi. Suomessa desimaalierotin on pilkku, piste.
- Anonyymi00004
Verkkopankissa ei muuta vaihtoehtoa kuin käyttää pistenäppäintä desimaalierottimen laittamiseksi. Tuloksena on kuitenkin, ihme ja kumma, pilkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3721192- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20540- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht325521- 83498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459