Voiko pää räjähtää?

Anonyymi-ap

Päivällä alakerran naapuri mölisi hirmuna. Sitten kuului sellainen paukahdus ja on ollut hirmu hiljaista sen jälkeen.

>Simiti<

8

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En maalaa mörköä seinälle, mutta kerron jutun.

Leikkasin lapsuudenkotini nurmikkoa parikymmentä vuotta sitten.
      Naapurin rouva tuli siihen pihalle mikä ei ollut hänen tapaistaan.

"Poika (sanoi siis nimen) on kuollut."
      Hän oli minua pari vuotta vanhempi. Pelattiin futista keskenämme ja sitten seurassa.
      Tiesin hänen alkoholiongelmastaan, ehkä enemmän kuin tuo äiti, mutta olin hiljaa.
      Nainen jatkoi...
      "Alakerran asukas oli kuullut yöllä huonekalujen kolinaa. Sitten oli hiljaista!"

Otin osaa suruun.

Mies 65

• Anonyymi00002

Vaikka omasta mielestäni olen vielä nuori, niin onhan noita tovereita jo ryhtynyt tipahtamaan. Aikansa kutakin. Edes hyvät elintavat ei välttämättä pelasta.
        Kuten totesin joskus, meillä kaikilla on se viimeinen aamu jossain vaiheessa.
        Siksi olen aina herätessäni hirmu iloinen.

Nukkumisesta tulikin mieleen. Kerran kolli nukkui sikeästi, eikä välittänyt mitään vaikka meteoriitti olisi tippunut päähän.
        Päätin kokeilla hipsiä hiljaa keittiöön ja hirmu varovasti avasin latz purkin. Hitto se oli sekunnissa pyörimässä jalkojen juuressa. 😆

>Simiti<

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vaikka omasta mielestäni olen vielä nuori, niin onhan noita tovereita jo ryhtynyt tipahtamaan. Aikansa kutakin. Edes hyvät elintavat ei välttämättä pelasta.
        Kuten totesin joskus, meillä kaikilla on se viimeinen aamu jossain vaiheessa.
        Siksi olen aina herätessäni hirmu iloinen.

Nukkumisesta tulikin mieleen. Kerran kolli nukkui sikeästi, eikä välittänyt mitään vaikka meteoriitti olisi tippunut päähän.
        Päätin kokeilla hipsiä hiljaa keittiöön ja hirmu varovasti avasin latz purkin. Hitto se oli sekunnissa pyörimässä jalkojen juuressa. 😆

>Simiti<

Tuo kissa-asia on tuttua.
        Kotona jos oon niin kaksikko on yleensä aina lähistöllä. Ne vahtaa!
        Ja jos on nälkä, niin liikahtaessani hyökkäävät molemmat kissat jaljoihin ja siitä keittiöön kupille. Ruokaa!

Mies 65

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo kissa-asia on tuttua.
        Kotona jos oon niin kaksikko on yleensä aina lähistöllä. Ne vahtaa!
        Ja jos on nälkä, niin liikahtaessani hyökkäävät molemmat kissat jaljoihin ja siitä keittiöön kupille. Ruokaa!

Mies 65

Minulla oli tosiaan 3 kissaa. Ei se narttu ja Maine Coon kolli olleet niin ahneita. Se vanhin kolli oli kyllä ruoan perään.
        Kerran paistoin jauhelihaa ja lähdin käymään vessassa. Eiköhän palatessani se vanhin kolli syönyt iloisena suoraan paistinpannulta???

>Simiti<

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minulla oli tosiaan 3 kissaa. Ei se narttu ja Maine Coon kolli olleet niin ahneita. Se vanhin kolli oli kyllä ruoan perään.
        Kerran paistoin jauhelihaa ja lähdin käymään vessassa. Eiköhän palatessani se vanhin kolli syönyt iloisena suoraan paistinpannulta???

>Simiti<

Ei kai se kuitenkaan lieden päältä kuumana sitä ahminut!

Äidillä oli löytökissa. Aikaa myöten siitä tuli semmoinen jalkapallon muotoinen nelijalkainen. Kun lihoi.
        Mutta jos näki vieraan kissan tontilla, niin lähti kuin avaruusraketti telineestä jahtaamaan uteliaan pois. Hämmästytti oikein katsoa suoritusta.

Mies 65

• Anonyymi00006

Jos joku kävi kolauttamassa sitä että olisi hiljempaa? Tarjosi selkokielellä pikakurssin kerrostaloasumisen tavoille.

• Anonyymi00007

Oliko laukaus se pamaus? Yks ex-työkaveri väitti joskus nuhdelleensa häiriköivää naapuriaan. Hohtoelokuvan mukaisesti nuhtelu tarkoittaa sitä äärimmäisintä keinoa.

• Pää voi räjähtää.

V. 79 Vesuvius purkautui ja hautasi alleen Pompejin ja Herculaneumin kaupungit.

Pyroklastiset virtaukset, vuoren rinteitä syöksyvät jopa 700-asteiset tuhkapilvet, muuttivat hetkessä uhrien aivot lasimaiseksi massaksi ja purkautuvan vesihöyryn paine räjäytti kallon auki.

Näitä luurankoja, joiden pää on räjähtänyt, on paikoin löydetty suuret määrät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      478
      3595
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2968
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2886
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      150
      2774
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      165
      2123
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2085
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1944
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      102
      1854
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1569
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1530
    Aihe