Tuossa näytin kunniattomana paskana HOLONA äitienpäivänä miten äitinä vetasen päivän jumpat.
Tekasin kauhialla vauhdilla ja nauroin välillä sekä sanoin, että : Enkö olekki nopia?
Tyttöäki nauratti ja mie sanoin, että : Kyllä sitä saa nauraa ja mie teen näitä joka kerta 100 kerralla ja jos jaksan tai viittin niin teen toiset 100.
Mie tein sen sata ja sanoin, että : Nyt pitää kyllä vähän huilata, koska syke nousi sen verran reippaasti, että ihan HIKI TULI!
Sanoin äsken, että : Mehän voitas illalla kävästä huvikseen kipittämässä kuntoportaat tai Karhunpesä kiven portaat ylös ja jos on meistä vieläkin hauskaa niin mehän voidaan käydä HOLOINA kipittämässä joka ilta, koska Inarin kunta on sentään maksanut 10 000euroa niistä portaista!
Käydään kunniattomat paskat HOLOT FB KUNNIALLISTEN MIELIKSI PASKOMASSA NUO 10 000 EURON KUNTOPORTAAT NIIN KUNTA VOI HAKEA NE PORTAAT POIS, koska tuskin niitä FB KUNNIALLISET KÄYTTÄÄ!
Heillehän riittää, kun näyttää vain portaista SOMESSA HIENOJA KUVIA!
Pikkusenko hävetti äsken, mutta onneksi en ole SOMESSA.
5
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Me ollaan sentään TYTTÄRENI KANSSA ENSIMMÄISET VIRALLISET HOLOT IVALOSSA JA ME OLLAAN ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA NAISIA MOLEMMAT!
Ivalossa ei ollut 2007 virallisesti mahdollista synnyttää joten minä tein synnytys suunnitelman hyvissä ajoissa niin ei tarvinnut stressata sen takia, että joudutaanko vauvan kanssa molemmat hengenvaaraan pitkän matkan vuoksi.
Minulle kävi niin, että synnytys oli käynnistymässä aiemmin, mutta minä sanoin Ivalossa että minä voin Tornioon anoppilaan ja minä olen sopinut Kemin Länsi-Pohjan keskussairaalan kanssa, että minä tulen synnyttämään Kemiin vaikka Ivalosta on pidempi matka Kemiin, mutta se on turvallisempi vaihto-ehto koska anoppila on Torniossa.
Ivalossa ja Kemissä hyväksyttiin minun oma tekemä synnytyssuunnitelma, koska se oli vauvan eli LAPSEN OIKEUKSIEN MUKAINEN MYÖS.
Hän sai syntyä niin, että hänen oma suku oli lähellä.
Ivalossa olis ollut minun suku, mutta Ivalossa EI OLE SAIRAALAA VAIKKA OPASTE KYLTIN MUKAAN ON!
Ivalon sairaalassa lukee TERVEYSKESKUS joka on KUNNIAN LOUKKAUS niin, kuin oli MURMANSK KYLTTIKIN jonka päälle oli kirjoitettu MORDOR.
Kummajaisihan nuo FB KUNNIALLISET ovat, koska NELLIMIIN AINAKIN MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OPASTIN SUOMI 100 vuotta PANOSTAJANA sanomalla, että : Jostain syystä Nellimin kyltti on poistettu vaikka se on suurin kylä ja me paikalliset kutsutaan sitä tietä NELLIMÖNTIEKSI ja NELLIMIN KYLÄÄ NELLIMÖKSI JA HE OVAT NELLIMÖLÄISIÄ JOTKA ASUVAT NELLIMÖSSÄ.
Heistä oli hauska kuulla, kun minä kerroin ivalolaisena paikallis historiaa minun omalla näkemyksellä.
Tuo tarina jatkui joka vuosi, mutta se alkoi oikeesti siitä, kun 2 suomalaista miestä tuli muka itä-Suomesta Ukonjärven lomakylään lomalle.
Rouva joka piti sitä lomakylää kielsi minua näiden välkkyjen takia puhumasta asiakkaille, koska meidän keskustelu liittyi karttaan.
Hän siirsi sen kartan lopulta ulos joka oli virhe, koska minun valtakunta oli siinä vieressä.
Liinavaatehuone ja pyykkitupa jossa oli myös minun siivousvälineet.
En minä koskaan sanonut, että : Ettekö te vieläkään ole oppineet menemään NELLIMÖN kylään ilman karttaa?
Me käytiin sen kartan avulla sentään SUOMEN HISTORIAAKIN läpi ja minä sanoin heille, että : Iso Inari on muuten yhtä SUURTA SAIMAATA myös, mutta kyllä ne kaikki maailman meret sekä kusinorotkin yhdistyy lopulta näihin kaikkiin Suomen vesiin!
Sain tarinan sentään päätökseen ennen, kuin työt lopetin.
Minä olen tänään keskustellut tyttäreni Holon kanssa ja äitinä aloittanut keskustelun sanomalla, että : Tiesitkö sinä, että ….
Hän käy Kemissä lukiota LYSEOSSA ja minä äitinä pääsin yllättämään hänet, koska kysyin häneltä : KÄYTKÖ SINÄ IVALOLAISENA HOLONA KEMISSÄ TYTTÖ-LYSEOTA?
Oli käynyt niin reippaasti, että hänellä on enään HISTORIA KIRJOITTAMATTA!
Minähän tietenkin sanoin hänelle, että : Koko Suomen historia on KUNNIAN LOUKKAUS joten äiti voi kirjoittaa sinulle todistuksen ja laittaa siihen, että jos opettaja haluaa aiheesta väitellä niin pistää vaan haastetta tulemaan niin mie kyllä todistan ja näytän ihan paperit niin näet ihan itse! - Anonyymi00002
Joo
- Anonyymi00003
Parempi, että minä Suomi 100vuotta vanhempi panostaja Holo ivalolaisena naisena ja äitinä ihan itte opetan tyttäreni Holon joka on myös IVALOLAINEN harrastamaan liikuntaa niin, ettei tarvi lääkärissä kulkea valittamassa 40-50 vuotiaana kun on selkä ja ranteet kipeänä, kun tehdään vuodesta toiseen samoja liikkeitä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Parempi, että minä Suomi 100vuotta vanhempi panostaja Holo ivalolaisena naisena ja äitinä ihan itte opetan tyttäreni Holon joka on myös IVALOLAINEN harrastamaan liikuntaa niin, ettei tarvi lääkärissä kulkea valittamassa 40-50 vuotiaana kun on selkä ja ranteet kipeänä, kun tehdään vuodesta toiseen samoja liikkeitä!
Portaat testattu ja ihan ylös asti mentiin ja alas tultiin myös vaikka RAUTAPORTAAT heiluu ja ovat epävakaat!
Nuorempi HOLO ymmärsi sentään niin paljon, että hän kuunteli keskustelua jota käytiin muutamasta sanasta aiheesta portaat.
Hän sanoi, että : Portaat ovat vaaralliset jos kaatuu ja loukkaa itsensä.
Hän kysyi mikä mäki tässä on!?
Kerroin hänelle, että : Tässä oli ennen vanhaan IVALON MÄKIHYPPÄÄJIEN OMA TEKEMÄ MÄKI JA TUOSSA ON MÄEN POHJA, mutta nykyisin tässä on pulkkamäki!
Hävetti IVALOLAISENA, koska EI NÄKYNYT EDES MAININTAA IVALON NUORISON MÄKIHYPPY HARRASTUKSESTA VAIKKA VANHA MÄEN POHJA ON EDELLEEN KÄYTÖSSÄ!
Inarin kunnan 150vuotis vuoteen mahtuu varmaan useita KARDINAALI MUNAUKSIA, koska minun kunniattoman paskan Holon äidinkin nuoruus liittyy Ivalon kirkkoon sekä sen käyttöön VIHKIMISEEN joka tapahtui 60vuotta sitten!
Minä eilen sanoin kirkossa, että : Minut kastettu tämän kirkon sakastissa ja minä olen syntynyt samana päivänä, kun kirkko on vihitty käyttöön joten minä kyllä käyn täällä äitinäni ja tytärtäni auttamassa työttömänä jos haluan!
Holohan se fiksuna siellä oli ja minun piti mennä auttamaan häntä tyhjän päiväisen asian kanssa jolla ei mitään merkitystä!
Tytöllä meni jalat hapoille, koska hän halusi käydä katsomassa mihin se polku vie.
Minä sanoin hänelle, että : Se on ihan normaalia, koska hänen ei tarvi normaalisti käyttää niitä lihaksia joten jalat alkaa tärisemään, mutta ei kannata sen takia lopettaa.
Me ei voida mennä sinne ennen, kuin portaat on korjattu, koska metalliportaat ovat TURVALLISUUS RISKI ja minulla on sentään ADHD.
Alas tuloa vaikeuttaa se, kun ei näe PORTAAN ASKELMAA VAAN NÄKEE KAIKKI MITÄ PORTAIDEN ALLA NÄKYY!
Tarkastaja joka portaat on hyväksynyt on ilmeisesti sitä mieltä, että IVALOLAISET VOI TAPPAA ITSENSÄ NIISSÄ KUNTOPORTAISSA HÄNEN PUOLESTA! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Portaat testattu ja ihan ylös asti mentiin ja alas tultiin myös vaikka RAUTAPORTAAT heiluu ja ovat epävakaat!
Nuorempi HOLO ymmärsi sentään niin paljon, että hän kuunteli keskustelua jota käytiin muutamasta sanasta aiheesta portaat.
Hän sanoi, että : Portaat ovat vaaralliset jos kaatuu ja loukkaa itsensä.
Hän kysyi mikä mäki tässä on!?
Kerroin hänelle, että : Tässä oli ennen vanhaan IVALON MÄKIHYPPÄÄJIEN OMA TEKEMÄ MÄKI JA TUOSSA ON MÄEN POHJA, mutta nykyisin tässä on pulkkamäki!
Hävetti IVALOLAISENA, koska EI NÄKYNYT EDES MAININTAA IVALON NUORISON MÄKIHYPPY HARRASTUKSESTA VAIKKA VANHA MÄEN POHJA ON EDELLEEN KÄYTÖSSÄ!
Inarin kunnan 150vuotis vuoteen mahtuu varmaan useita KARDINAALI MUNAUKSIA, koska minun kunniattoman paskan Holon äidinkin nuoruus liittyy Ivalon kirkkoon sekä sen käyttöön VIHKIMISEEN joka tapahtui 60vuotta sitten!
Minä eilen sanoin kirkossa, että : Minut kastettu tämän kirkon sakastissa ja minä olen syntynyt samana päivänä, kun kirkko on vihitty käyttöön joten minä kyllä käyn täällä äitinäni ja tytärtäni auttamassa työttömänä jos haluan!
Holohan se fiksuna siellä oli ja minun piti mennä auttamaan häntä tyhjän päiväisen asian kanssa jolla ei mitään merkitystä!
Tytöllä meni jalat hapoille, koska hän halusi käydä katsomassa mihin se polku vie.
Minä sanoin hänelle, että : Se on ihan normaalia, koska hänen ei tarvi normaalisti käyttää niitä lihaksia joten jalat alkaa tärisemään, mutta ei kannata sen takia lopettaa.
Me ei voida mennä sinne ennen, kuin portaat on korjattu, koska metalliportaat ovat TURVALLISUUS RISKI ja minulla on sentään ADHD.
Alas tuloa vaikeuttaa se, kun ei näe PORTAAN ASKELMAA VAAN NÄKEE KAIKKI MITÄ PORTAIDEN ALLA NÄKYY!
Tarkastaja joka portaat on hyväksynyt on ilmeisesti sitä mieltä, että IVALOLAISET VOI TAPPAA ITSENSÄ NIISSÄ KUNTOPORTAISSA HÄNEN PUOLESTA!El OLE MINUN HOLON TEHTÄVÄ PANOSTAJANA KULKEA TYÖTTÖMÄNÄ TARKISTAMASSA, ETTÄ ONKO KUNTOPORTAAT TURVALLISET KÄYTTÄÄ VAI EI!
Lagerin Eijan vastuulla on nuorison liikkuminen tässä kunnassa ja minun kunniattoman paskan Holon tyttö edustaa IVALOSSA IVALOLAISIA NUORIA, koska hän on syntynyt IVALOLAISENA niin, kuin minä hänen äitinään ennen häntä!
Todistin, että Lagerin Eijalle ja muille FB KUNNIALLISILLE EN ANTAIS EDES KOIRAA, KISSAA TAI MUUTAKAAN ELÄINTÄ HOITOON, koska HEILLÄ ON TODELLA PAHALLA NÄKÖVAMMA JOKA EI KORJAANNU EDES SILMÄLASEILLA EIKÄ OPAS-KOIRALLA!
Noista kuntoportaista oli mainittu ihan FB:ssä Inarin kunnan sivulla, mutta portaat eivät sovellu edes pienille lapsille jotka vetää pulkkaa perässä!
Metalli portaat on hengenvaaralliset ja aikuisen ihmisenkin reidet joutuu kovalle rasitukselle, kun lähtee nousemaan portaita ylös.
Ne näyttää helpoilta ja turvallisilta, mutta ne on yllättävän raskaat nousta ja kaatumis riski nousee silloin.
Noissa metalli portaissa pitäis olla kypärä päässä ja sen lisäksi hammas- ja leukasuojatkin niin niiden käyttäminen on turvallista.
Lasten pitäis teoriassa mennä pulkkamäkeen JÄÄKIEKKO VARUSTEET PÄÄLLÄ!
Minun Holon vauva on 18vuotias ja hän täyttää elokuussa 19vuotta, mutta hän sentään ymmärsi myös miten vaaralliset nuo portaat on jos niissä sattuu kaatumaan!
Ei minun tarvi tehdä Inarin kuntaan tai muuallekkaan ilmoituksia, koska noilla KUNTOPORTAILLA TIENAA MYÖS INARIN KUNTA RAHAA JA TUOSSA ON KYSEESSÄ KAIKKI KUNTALAISTEN ETU, KOSKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ ETTÄ MINÄ OLEN YHTEISKUNTA KELVOTON ENKÄ YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN!
Inarin kunnan tiedoissa lukee, että Tekninen johtaja on Reetta-Mari Tammela johtajalla on aina loppu kädessä vastuu ei työntekijöillä.
Hyvä johtaja perehtyy itse myös asiaan jos on joutumassa jostain asiasta käräjille.
Velkojen perinnässä kannattaa nykyisin osata pelata varsinkin jos vanha velka perinnässä, koska sillä voi tienata vaikka 10 miljoonaa tai miljardin jos löydät TURVALLISUUS AUKON joka liittyy kuntalaisiin.
Inarin kunnasta näitä on niin helppo löytää, koska ei täällä ole luottamus tehtävissä kukaan ottanut mistään vastuuta!
Tuli vielä mieleen, että kuntoportaita EI OLE TIETENKÄÄN PULTATTU KALLIOON KIINNI vaan Tekninen johtaja on vain sanonut, että : Portaat tehdä näin ja minä kyllä nämä asiat tiedän!
Etelä Suomessa ainakin kuntoportaiden kehikot on pultattu kallioon ja ei siellä ole metalli portaita käytössä vaikka ne ovatkin edullisemmat, mutta jos vahinko sattuu niin se maksaa enemmän.
Tulee niin paljon kosmeettisia haittoja joita kaupungit joutuu korvaamaan!
Meitä oli sentään yhteensä 6 ja yks koira joka ilmoitti haukkumalla, että : EN OLE MIKÄÄN SOME KOIRA JA LAGERIN NINA KÄY MINUNKIN KUNNIAN PÄÄLLE KOLTTA-REKISTERINSÄ KANSSA. NAAPURI OLI KÄYNY SIELLÄ KOLTTA-KYLÄN HOITOLASSA IHAN SITÄ VARTEN, ETTÄ PÄÄSEE KOLTTA-REKISTERIIN NIIN EI OLLUT EDES MUOVI-PILTTOJA SAANUT KORVIIN!
Minä ajattelin hiljaa mielessäni, että Lagerin Ninalla oli tietenkin loppunut rahat ja ei ollut edes FOLIOTA jolla olis voinut ne koirien korvat merkata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716