Suurin osa naisista on sellaisia arkisia taviksia. Ihan kivoja, ihan söpöjä, ihan OK, mutta heistä puuttuu sellainen kohtalokkuus ja sielukkuus. He ovat niin MASSAA. Kaikilla tuntuu olevan se sama tyylikin, varsinkin jos asutaan vähän pienemmällä paikkakunnalla, niin kaikki pukeutuvat samalla tavalla. Se sama arkinen lattea tyyli. Toki sama pätee myöskin miehiin, suurin osa on aina taviksia. Mutta tälläiset naiset eivät vaan herätä mitään mielenkiintoa. Arkisuus EI ole se mitä naisessa ainakaan itse kaipaan.
Vain HARVA nainen on oikeasti viehättävä
5
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
No etti toisenlainen mitä valitat
- Anonyymi00002
Muuta suomesta pois. Sua täällä kukaan kaipaa.
- Anonyymi00003
Olen huomannut, että tuo on ensivaikutelma jonka saattaa myös minusta saada. Yleensä miehet yllättyvät kun tutustuvat paremmin. Ei kannata tehdä oletuksia. En minäkään heti kerro elämästäni joka on täynnä hyvin poikkeuksellisia tapahtumia joiden perusteella voi huomata, etten ole mikään perus tallaaja. En korosta näitä asioita.
- Anonyymi00004
Niin? Noinhan sen kuuluu juat ollakin. Valtaosa on vain massaa, ihan ok joo, mutta ei säväytä.
- Anonyymi00005
Joo. Pirskahteleva seksikkyys on paljon parempi kuin arkisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972