Eli kysymys naisille taas kerran. Naisille, jotka on eronnut suhteesta kerran tai useamminkin.
Oletko koskaan mokannut suhdetta niin, että ero on johtunut sinusta eikä miehestä? Tai onko kaikkien erojen syynä ollut mies ja hänen mokat?
Uusi aloitus, naisille kysymys(taas kerran)
39
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietysti olen mokannut. Yksikään eroni ei ole johtunut kummastakaan osapuolesta yksipuolisesti.
- Anonyymi00002
Eikä tuo tietenkään poista sitä, etteikö ero ole ollut ehdottomasti se järkevin vaihtoehto.
- Anonyymi00006
Minä tiedän, että ainakin yhden elämäni rakkauden mokasin itse todella lahjakkaasti. Siitä on jo kyllä ihan helvetisti aikaa. En voi syyttää toista osapuolta oikeastaan mistään, vaikka eron jälkeen syytinkin. Sen jälkeen syytin itseäni ja lopulta ymmärsin mistä oli kyse.
Mistä taas oli kyse oli se, että en vaan silloin osannut toimia toisin kokemattomuuttani. Mutta ei se toisen vika ollut. Vahinko oli vaan jo tapahtunut eikä mikään olisi muuttanut sitä lopputulosta, vaikka mitä olisin tehnyt tai olisin ollut valmis tekemään.
Mutta se oli hyvä ja opettavainen kokemus minulle itsestäni ja muutenkin naisista ja elämästä. Hetkeäkään en vaihtaisi pois, mutta en kyllä haikailekaan enää sitä. Se opetti minulle itsestäni sen, ettei minua ole luotu mihinkään perinteisiin parisuhteisiin. Jos minun kanssa haluaa olla, se tapahtuu täysin vapaaehtoisesti. Ja aina on jokainen ollut vapaa jäämään tai lähtemään. Ja se valinta on ollut sen jälkeen aina toisen vastuulla. Jos ei sitä valintaa toinen pystynyt tekemään, en siihen toisen puolesta ole suostunut minäkään. Olen kyllä tehnyt aina omani. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä tiedän, että ainakin yhden elämäni rakkauden mokasin itse todella lahjakkaasti. Siitä on jo kyllä ihan helvetisti aikaa. En voi syyttää toista osapuolta oikeastaan mistään, vaikka eron jälkeen syytinkin. Sen jälkeen syytin itseäni ja lopulta ymmärsin mistä oli kyse.
Mistä taas oli kyse oli se, että en vaan silloin osannut toimia toisin kokemattomuuttani. Mutta ei se toisen vika ollut. Vahinko oli vaan jo tapahtunut eikä mikään olisi muuttanut sitä lopputulosta, vaikka mitä olisin tehnyt tai olisin ollut valmis tekemään.
Mutta se oli hyvä ja opettavainen kokemus minulle itsestäni ja muutenkin naisista ja elämästä. Hetkeäkään en vaihtaisi pois, mutta en kyllä haikailekaan enää sitä. Se opetti minulle itsestäni sen, ettei minua ole luotu mihinkään perinteisiin parisuhteisiin. Jos minun kanssa haluaa olla, se tapahtuu täysin vapaaehtoisesti. Ja aina on jokainen ollut vapaa jäämään tai lähtemään. Ja se valinta on ollut sen jälkeen aina toisen vastuulla. Jos ei sitä valintaa toinen pystynyt tekemään, en siihen toisen puolesta ole suostunut minäkään. Olen kyllä tehnyt aina omani.Minä en kyllä voi sanoa mokanneeni koskaan mitenkään hirveän pahasti. En ainakaan tuossa mielessä, josta sinä puhut.
Ensimmäinen poikaystäväni menehtyi onnettomuudessa. En voi syytää siitä itseäni, kun en ollut edes paikalla. Eikä se kyllä ollut hänenkään oma vikansa.
Toinen parisuhteeni päättyi periaatteessa siihen, että minua petettiin. En lähde selittämään sen yksityiskohtia sen tarkemmin. Tavallaan ymmärrän, mutta en hyväksy. Olin kuitenkin niin tyhmä, että otin hänen muutaman kuukauden eron jälkeen takaisin ja sitten huomasinkin parin päivän sisään, että en todellakaan pysty jatkaman sitä parisuhdetta. En voi siis sanoa mokanneeni kovinkaan lahjakkaasti muussa kuin siinä, että otin hänen takaisin.
Kolmas parisuhteeni oli pitkä suhde. Se ei käytännössä toiminut koskaan kunnolla, mutta yritin viimeiseen saakka jatkaa siinä, kun kerta olin siihen lähtenyt, silkalla sisulla jne. Eihän tuollainen toimi. Jossain kohtaa voimat loppuvat. En voi syyttää häntä siitä mikä hän ihmisenä on. Me emme sopineet yhteen.
Viimeisin eksäni on elämäni rakkaus. Meidän olisi pitänyt tavata aiemmin, ennen kun hän oli niin rikki, kun hän nyt on. Parisuhdettamme on käytännössä liki mahdoton saada toimimaan. Liian paljon käytännön ongelmia, joita ei tunnu voivan ratkaista. Harmi, mutta minkäs teet? Olemme siis molemmat ikuisina sinkkuina omilla tahoillamme ja se siitä. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä en kyllä voi sanoa mokanneeni koskaan mitenkään hirveän pahasti. En ainakaan tuossa mielessä, josta sinä puhut.
Ensimmäinen poikaystäväni menehtyi onnettomuudessa. En voi syytää siitä itseäni, kun en ollut edes paikalla. Eikä se kyllä ollut hänenkään oma vikansa.
Toinen parisuhteeni päättyi periaatteessa siihen, että minua petettiin. En lähde selittämään sen yksityiskohtia sen tarkemmin. Tavallaan ymmärrän, mutta en hyväksy. Olin kuitenkin niin tyhmä, että otin hänen muutaman kuukauden eron jälkeen takaisin ja sitten huomasinkin parin päivän sisään, että en todellakaan pysty jatkaman sitä parisuhdetta. En voi siis sanoa mokanneeni kovinkaan lahjakkaasti muussa kuin siinä, että otin hänen takaisin.
Kolmas parisuhteeni oli pitkä suhde. Se ei käytännössä toiminut koskaan kunnolla, mutta yritin viimeiseen saakka jatkaa siinä, kun kerta olin siihen lähtenyt, silkalla sisulla jne. Eihän tuollainen toimi. Jossain kohtaa voimat loppuvat. En voi syyttää häntä siitä mikä hän ihmisenä on. Me emme sopineet yhteen.
Viimeisin eksäni on elämäni rakkaus. Meidän olisi pitänyt tavata aiemmin, ennen kun hän oli niin rikki, kun hän nyt on. Parisuhdettamme on käytännössä liki mahdoton saada toimimaan. Liian paljon käytännön ongelmia, joita ei tunnu voivan ratkaista. Harmi, mutta minkäs teet? Olemme siis molemmat ikuisina sinkkuina omilla tahoillamme ja se siitä.Ehjän on vaikea, ellei jopa mahdotonta korjata rikkinäistä. Pahimmassa tapauksessa siinä rikkoontuu ehjäkin. Parhaassa taas muodostuu jonkinlainen riippuvuussuhde. En tiedä, onko kumpikaan lopulta hyvä?
Niin. Jos on jonkinlainen löysä suhde, missä ei erityisemmin tunteita ole jommalla kummalla tai kummallakaan, niin aika vaikeaa siinä on mokata paljon mitään. Sellaiset ei kestä kuin järki- ja taloussyistä ja sen jälkeen sitten etsitään sitä hukattua nuoruutta eron jälkeen. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehjän on vaikea, ellei jopa mahdotonta korjata rikkinäistä. Pahimmassa tapauksessa siinä rikkoontuu ehjäkin. Parhaassa taas muodostuu jonkinlainen riippuvuussuhde. En tiedä, onko kumpikaan lopulta hyvä?
Niin. Jos on jonkinlainen löysä suhde, missä ei erityisemmin tunteita ole jommalla kummalla tai kummallakaan, niin aika vaikeaa siinä on mokata paljon mitään. Sellaiset ei kestä kuin järki- ja taloussyistä ja sen jälkeen sitten etsitään sitä hukattua nuoruutta eron jälkeen.Ei hän ole siinä mielessä rikki, että häntä edes voisi korjata. Mitään riskiä riippuvuussuhteelle ei ole. Kyse on vähän toisenlaisista ongelmista.
Mikä tuo "jonkinlainen löysä suhde" on ja miten se minuun tai minun parisuhteisiini liittyy? En ole ikinä ollut moisessa suhteessa, jossa ei olisi tunteita, tai johon liittyisi mitään järki- tai taloussyitä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hän ole siinä mielessä rikki, että häntä edes voisi korjata. Mitään riskiä riippuvuussuhteelle ei ole. Kyse on vähän toisenlaisista ongelmista.
Mikä tuo "jonkinlainen löysä suhde" on ja miten se minuun tai minun parisuhteisiini liittyy? En ole ikinä ollut moisessa suhteessa, jossa ei olisi tunteita, tai johon liittyisi mitään järki- tai taloussyitä.Kaikki suhteet, missä ei ole intohimoista rakkautta on löysiä. Löysässä suhteessa kaikki sujuu näennäisesti hyvin, kulkee kuin juna raiteella. Mutta siinä kuolee sisältä käsin. Jos sellaisesta ei pääse ajoissa pois, ei enää elävän kirjoihin pääse. Minä olen nähnyt paremmaksi olla aloittamatta sellaisia. Jos täytyy liikaa yrittää, ei tule toimimaan. Minun mielipide löysästä suhteesta.
Silloin kun rakastaa toista intohimoisesti, silloin pelkää myös mokata eniten. Ja kun pelkää mokata, tulee mokaamaan varmasti. Suhteen kestävyyteen vaikuttaa se, että kuin paljon kaksi ihmistä on valmiita kestämään toistensa mokia ja oppiiko ne ajan kanssa olemaan mokaamatta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikki suhteet, missä ei ole intohimoista rakkautta on löysiä. Löysässä suhteessa kaikki sujuu näennäisesti hyvin, kulkee kuin juna raiteella. Mutta siinä kuolee sisältä käsin. Jos sellaisesta ei pääse ajoissa pois, ei enää elävän kirjoihin pääse. Minä olen nähnyt paremmaksi olla aloittamatta sellaisia. Jos täytyy liikaa yrittää, ei tule toimimaan. Minun mielipide löysästä suhteesta.
Silloin kun rakastaa toista intohimoisesti, silloin pelkää myös mokata eniten. Ja kun pelkää mokata, tulee mokaamaan varmasti. Suhteen kestävyyteen vaikuttaa se, että kuin paljon kaksi ihmistä on valmiita kestämään toistensa mokia ja oppiiko ne ajan kanssa olemaan mokaamatta."Kaikki suhteet, missä ei ole intohimoista rakkautta on löysiä"
Miten tämä liittyy minuun ja miksi selität tuota minulle. En ole koskaan ollut moisessa suhteessa. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Kaikki suhteet, missä ei ole intohimoista rakkautta on löysiä"
Miten tämä liittyy minuun ja miksi selität tuota minulle. En ole koskaan ollut moisessa suhteessa.Ok. Haluat edelleen haastaa riitaa.
Näin vaan hyväksi viedä keskustelua erilaisista suhteista eteenpäin. Mutta ok. Sinua ei kiinnosta. Ymmärrän.
Silloin kun minua ei kiinnosta joidenkin kirjoittajien viestit täällä, jätän yksinkertaisesti vastaamatta.
Ps. Aika iso osa naisista elää muuten löysissä suhteissa. Päättelen sen varattujen naisten lähentelyistä, joitakin ei ole edes oman miehensä läsnäolo haitannut. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ok. Haluat edelleen haastaa riitaa.
Näin vaan hyväksi viedä keskustelua erilaisista suhteista eteenpäin. Mutta ok. Sinua ei kiinnosta. Ymmärrän.
Silloin kun minua ei kiinnosta joidenkin kirjoittajien viestit täällä, jätän yksinkertaisesti vastaamatta.
Ps. Aika iso osa naisista elää muuten löysissä suhteissa. Päättelen sen varattujen naisten lähentelyistä, joitakin ei ole edes oman miehensä läsnäolo haitannut.Kuinka niin edelleen? Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Minä en ole edes keskustellut kanssasi aiemmin, saati sitten riidellyt. Haluan sinun kertovan miksi selität tuota minulle? Ei tuo liity mitenkään minuun tai aiempiin parisuhteisiini. Luuletko sinä juttelevasi jollekin tutullesi vain kuinka? Voin luvata, että et todellakaan tunne minua.
En ole eläessäni ollut yhdessäkään tuollaisessa määrittelemässäsi "löysässä suhteessa". En edellenkään tiedä miten tuo muka liittyy minuun. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuinka niin edelleen? Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Minä en ole edes keskustellut kanssasi aiemmin, saati sitten riidellyt. Haluan sinun kertovan miksi selität tuota minulle? Ei tuo liity mitenkään minuun tai aiempiin parisuhteisiini. Luuletko sinä juttelevasi jollekin tutullesi vain kuinka? Voin luvata, että et todellakaan tunne minua.
En ole eläessäni ollut yhdessäkään tuollaisessa määrittelemässäsi "löysässä suhteessa". En edellenkään tiedä miten tuo muka liittyy minuun.Enkä ole myöskään koskaan pettänyt. En edes kokenut kiinnostusta keneenkään muuhun ollessani parisuhteessa. En edes silloin, kun olen ollut suhteessa aika onneton. Olen 100 %:sti yhden miehen nainen, joka ei edes näe muita miehiä parisuhteessa ollessaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuinka niin edelleen? Kenelle oikein luulet kirjoittavasi? Minä en ole edes keskustellut kanssasi aiemmin, saati sitten riidellyt. Haluan sinun kertovan miksi selität tuota minulle? Ei tuo liity mitenkään minuun tai aiempiin parisuhteisiini. Luuletko sinä juttelevasi jollekin tutullesi vain kuinka? Voin luvata, että et todellakaan tunne minua.
En ole eläessäni ollut yhdessäkään tuollaisessa määrittelemässäsi "löysässä suhteessa". En edellenkään tiedä miten tuo muka liittyy minuun.Ihan sama.
Mutta lyön vetoa, ettei tähänkään aloitukseen montaa naista tule kertomaan että kaikki on ollut hänen mokansa, vaikka olisikin ollut. Ne mokatkin on eron jälkeen jaettava vähintäänkin tasan ellei kaikki miesten syyksi. Mikä ei tee välttämättä miehistä viattomia.
Siinä olisi jollekin innovaatio. Jonkinlainen avioehdon tapainen mokienkin suhteen. Loppuisi turha pähkäily tässäkin asiassa.
Niin ja täällä on aika helppoa väittää kaikenlaista, mistä minä en jaksa vääntää. Enkä oikeasti edes välitä. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihan sama.
Mutta lyön vetoa, ettei tähänkään aloitukseen montaa naista tule kertomaan että kaikki on ollut hänen mokansa, vaikka olisikin ollut. Ne mokatkin on eron jälkeen jaettava vähintäänkin tasan ellei kaikki miesten syyksi. Mikä ei tee välttämättä miehistä viattomia.
Siinä olisi jollekin innovaatio. Jonkinlainen avioehdon tapainen mokienkin suhteen. Loppuisi turha pähkäily tässäkin asiassa.
Niin ja täällä on aika helppoa väittää kaikenlaista, mistä minä en jaksa vääntää. Enkä oikeasti edes välitä.Olisko minun sitten pitänyt sanoa vaikkapa, että ensimmäisen pariuhteeni kariutuminen poikaystäväni kuolemaan oli jotenkin minun mokani. Mitä ihmettä sä nyt sitten kaipaat tältä aloitukselta?
Minä sanoin jo tossa ekassa viestissäni, että Tietysti olen mokannut. Yksikään eroni ei ole johtunut kummastakaan osapuolesta yksipuolisesti. Nyt sä joriset jotain Ne mokatkin on eron jälkeen jaettava vähintäänkin tasan ellei kaikki miesten syyksi. Wtf. Käytkö sä ihan täysillä? Vai oletko kenties kännissä? Ei ihan tervettä settiä sulta. 🤦♀️ - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisko minun sitten pitänyt sanoa vaikkapa, että ensimmäisen pariuhteeni kariutuminen poikaystäväni kuolemaan oli jotenkin minun mokani. Mitä ihmettä sä nyt sitten kaipaat tältä aloitukselta?
Minä sanoin jo tossa ekassa viestissäni, että Tietysti olen mokannut. Yksikään eroni ei ole johtunut kummastakaan osapuolesta yksipuolisesti. Nyt sä joriset jotain Ne mokatkin on eron jälkeen jaettava vähintäänkin tasan ellei kaikki miesten syyksi. Wtf. Käytkö sä ihan täysillä? Vai oletko kenties kännissä? Ei ihan tervettä settiä sulta. 🤦♀️Ei. Sulla on ollut aika vähän suhteita ja todennäköisesti aika löysiä sellaisia. Olet aika kokematon ja et ehkä sen takia ymmärrä mitä ajan tässä takaa.
Minulla on paljon naispuolisia kavereita eikä minulla ole heidän kaikkien kanssa ollut parisuhdetta tai edes yhden yön suhdetta. Mutta olen viettänyt aikaa heidän kanssa ja kuunnellut heitä. Silloin kyllä kuulee aika paljon kaikenlaista, mistä voi vetää erilaisia johtopäätöksiä ja yleistyksiä.
Minun mielestäni kaikki "täydelliset" ihmiset, jotka eivät mokaile missään ja kaikkein vähiten suhteissa, on vähintäänkin epäilyttäviä. Koska mikään ei opeta meitä niin kuin virheet. Onnistumiset ei opeta yhtään mitään.
Mutta se onkin minun henkilökohtainen mielipide. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei. Sulla on ollut aika vähän suhteita ja todennäköisesti aika löysiä sellaisia. Olet aika kokematon ja et ehkä sen takia ymmärrä mitä ajan tässä takaa.
Minulla on paljon naispuolisia kavereita eikä minulla ole heidän kaikkien kanssa ollut parisuhdetta tai edes yhden yön suhdetta. Mutta olen viettänyt aikaa heidän kanssa ja kuunnellut heitä. Silloin kyllä kuulee aika paljon kaikenlaista, mistä voi vetää erilaisia johtopäätöksiä ja yleistyksiä.
Minun mielestäni kaikki "täydelliset" ihmiset, jotka eivät mokaile missään ja kaikkein vähiten suhteissa, on vähintäänkin epäilyttäviä. Koska mikään ei opeta meitä niin kuin virheet. Onnistumiset ei opeta yhtään mitään.
Mutta se onkin minun henkilökohtainen mielipide.Totta, minulla on ollut vain vähän suhteita. En tosiaan ole sarjadeittaileva yksilö, vaan vakviin suhteisiin päätyvä. YHtään ainoaa löysää suhdetta minulla ei ole ollut. eli ei siis ainoatakaan noihin sinun "löysän suhteen" kriteereihisi eden löyhästi sopivaa.
Sinusta ehkä parisuhteiden lukumäärä tekee ihmisestä kokeneen. Minusta se tekee ihmisestä lähinnä vain paljon käytetyn. Kokeneen taas tekee minun mielestäni parisuhteen/parisuhteiden kesto ja tosiaan omalla kohdallani kaikki (jopa se ensimmäinen) ovat olleet vähintään suht pitkiä.
Minullakin on paljon miespuolisia ystäviä. Miten ihmeessä ystävät nyt sitten tähän aiheeseen liittyvät. Ai niin ja minä en perisaatteestakaan koskaan harrastaisi yhtään mitään seksuaalista ystävän kanssa.
En ole ikinä tavannut yhtään täydellistä ihmistä, mutta hyvä jos sinä olet - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Totta, minulla on ollut vain vähän suhteita. En tosiaan ole sarjadeittaileva yksilö, vaan vakviin suhteisiin päätyvä. YHtään ainoaa löysää suhdetta minulla ei ole ollut. eli ei siis ainoatakaan noihin sinun "löysän suhteen" kriteereihisi eden löyhästi sopivaa.
Sinusta ehkä parisuhteiden lukumäärä tekee ihmisestä kokeneen. Minusta se tekee ihmisestä lähinnä vain paljon käytetyn. Kokeneen taas tekee minun mielestäni parisuhteen/parisuhteiden kesto ja tosiaan omalla kohdallani kaikki (jopa se ensimmäinen) ovat olleet vähintään suht pitkiä.
Minullakin on paljon miespuolisia ystäviä. Miten ihmeessä ystävät nyt sitten tähän aiheeseen liittyvät. Ai niin ja minä en perisaatteestakaan koskaan harrastaisi yhtään mitään seksuaalista ystävän kanssa.
En ole ikinä tavannut yhtään täydellistä ihmistä, mutta hyvä jos sinä oletTäytyy vielä varmuuden vuoksi lisätä, että en tarkoita tuolla käytettyydellä mitään fyysistä, vaan henkisen tason käytettyyttä. Kaikki paljon erilaisia ja eritasoisia säätöjä elämässään harrastaneet tuppaavat olemaan jotenkin henkisesti ihan virttyneitä ja vanuneita. Ihminen toki saa olla mitä on, mutta sellainen ei ole minun juttuni lainkaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Totta, minulla on ollut vain vähän suhteita. En tosiaan ole sarjadeittaileva yksilö, vaan vakviin suhteisiin päätyvä. YHtään ainoaa löysää suhdetta minulla ei ole ollut. eli ei siis ainoatakaan noihin sinun "löysän suhteen" kriteereihisi eden löyhästi sopivaa.
En ole ikinä tavannut yhtään täydellistä ihmistä, mutta hyvä jos sinä oletEihän siinä mitään pahaa ole. Siis sellaisessa kokemattomuudessa. Minä nyt vaan taidan sattua olemaan kokeneempi näissä asioissa. Eikä siinä mitään ylpeilyn aihetta ole. Elämä nyt on vaan kuljettanut näin. Ja jos ihminen ei opi mitään kokemuksistaan, se on tuhlattua elämää.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei. Sulla on ollut aika vähän suhteita ja todennäköisesti aika löysiä sellaisia. Olet aika kokematon ja et ehkä sen takia ymmärrä mitä ajan tässä takaa.
Mutta se onkin minun henkilökohtainen mielipide.Ja siis ymmärsin nnyt tuon viestisi luettuani, että sinulla ei ole mitään kokemusta oikeista pidempikestoisista parisuhteista. Sinä et siis lainkaan tiedä mihin rakkaus ylipäänsä riittää ja mihin ei. Elät kaikenlaisten höpsöjen romanttisten elokuvien ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka haaveiden varassa. Ymmärrän. Todellisuus voi olle rankka, jos on vielä noiden pinkkien pilvien kuvitelmissa. Todellisessa maailmassa rakkaus, intohimoinenkaan sellainen, ei vain kanna ihan kaiken ylitse.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole. Siis sellaisessa kokemattomuudessa. Minä nyt vaan taidan sattua olemaan kokeneempi näissä asioissa. Eikä siinä mitään ylpeilyn aihetta ole. Elämä nyt on vaan kuljettanut näin. Ja jos ihminen ei opi mitään kokemuksistaan, se on tuhlattua elämää.
Ei tietenkään ole. Ei siinä kuluneisuudessakaan mitään varsinaista vikaa ole. Ei vain tosiaan ole minun juttuni ihmiset, jotka ovat kykenemättömiä mihinkään pidempään. Minä kaipaan niitä oikeita tunteita ja rakkautta, en suhdesurffailua. Sinulle se ilmeisesti paremmin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja siis ymmärsin nnyt tuon viestisi luettuani, että sinulla ei ole mitään kokemusta oikeista pidempikestoisista parisuhteista. Sinä et siis lainkaan tiedä mihin rakkaus ylipäänsä riittää ja mihin ei. Elät kaikenlaisten höpsöjen romanttisten elokuvien ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka haaveiden varassa. Ymmärrän. Todellisuus voi olle rankka, jos on vielä noiden pinkkien pilvien kuvitelmissa. Todellisessa maailmassa rakkaus, intohimoinenkaan sellainen, ei vain kanna ihan kaiken ylitse.
Heh, ainahan voi olettaa kaikenlaista.
On minulla ollut pitempiä suhteita. Ja on ollut ajanjaksoja kun en ole ollut niissä pitemmissä suhteissa, mikä ei tarkoita sitä että olisin eunukkina elänyt. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
On minulla ollut pitempiä suhteita. Ja on ollut ajanjaksoja kun en ole ollut niissä pitemmissä suhteissa, mikä ei tarkoita sitä että olisin eunukkina elänyt.Ei selvästikään ole ollut. Sinähän et nimittäin tiedä niistä mitään. Tai no ehkä joku kaksi viikkoa on sinulle kovinkin pitkä aika.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
On minulla ollut pitempiä suhteita. Ja on ollut ajanjaksoja kun en ole ollut niissä pitemmissä suhteissa, mikä ei tarkoita sitä että olisin eunukkina elänyt.Ja siis ei siinä tosiaan mitään pahaa ole, ettet ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa. Mikä nyt kenellekin sopii. Sinulle sopivat nuo kertapanot ja pikasuhteet. Kyllä niitäkin naisia riittää, joille tuo kelpaa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta se onkin minun henkilökohtainen mielipide.En tiennytkään, että kertapanoistakin oikein erotaan. Aloitus kuitenkin liittyi eroihin ja nyt sitten puhutaankin panoista. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistäs sinä tuon toisen panot tiedät, kun tuossa kysyit ja hän puhui vain parisuhteista? Kyllä tolleen neljän pidemmänkin parisuhteen väleihin voi mahduttaa vaikka useamman sata irtopanoa, ihan ilman pettämistäkin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja siis ei siinä tosiaan mitään pahaa ole, ettet ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa. Mikä nyt kenellekin sopii. Sinulle sopivat nuo kertapanot ja pikasuhteet. Kyllä niitäkin naisia riittää, joille tuo kelpaa.
Niin kuin sanoin. Aina voi olettaa kaikenlaista.
Minä en keskustele suhteistani edes täällä. Ne ei kuulu kenellekään muulle kuin minulle ja niille toisille osapuolille. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
En tiennytkään, että kertapanoistakin oikein erotaan. Aloitus kuitenkin liittyi eroihin ja nyt sitten puhutaankin panoista. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistäs sinä tuon toisen panot tiedät, kun tuossa kysyit ja hän puhui vain parisuhteista? Kyllä tolleen neljän pidemmänkin parisuhteen väleihin voi mahduttaa vaikka useamman sata irtopanoa, ihan ilman pettämistäkin.
Totta tuokin. Eihän siihen tosiaan tarvita kuin yksi vähän villimpi sinkkuvuosi, niin on jo monta sataa kasassa. Mutta siis eihän me tiedetä mikä edes on hänen määritelmänsä kokemattomuudelle.
- Anonyymi00003
Hah! 😄
Ihan satavarmasti noin 20 - 30 mielenkiintoista keskustelua kanssani on alkanut sen vuoksi, että olin nuorena melko kaunis. Ja ihan satavarmasti minusta johtuneista syistä noiden keskusteluiden toinen osapuoli on todennut hiljaa mielessään, että olen outo. 😂 Ja keskustelu loppui sitten aika pian.
🦄Nyt kun keskustelet netitse, keskustelut eivät lopu toisen osapuolen tähän havaintoon, koska voit tuoda outouttasi julki netin pakkoluonteen takia vaikka kuinka kauan.
Toinen osapuoli ei voi lopettaa keskustelua muutoin, kuin lopettamalla koko palstalla käynnin.
x x x x x
Olen usein esittänyt, että feministisiä häväisyjä syytävät ovat havaintoni mukaan yhtä kauniita kuin naiset yleensäkin.
Puheenvuorossasi samalla varmistui, että olet vielä tavallista kauniimpi. Iän mukanaan tuoma patinoituminen ei vie kauneutta, vaan ei ikä kuitenkaan lisää empatiaa kamaloittavassa luonteessa. 🌹👀
- Anonyymi00004
keksi vastaus johon ei ole olemasdakaan kysymystä.
- Anonyymi00005
Nouseeko sun itsetunto ja miehisyys, jos sanon ett kyllä näin on.
Entäs ärsyttääkö sua, jos sanon, ett vika oli aina miehissä.
Entäs jos vika oli molemmissa, joka todennäköisin vaihtoehto yleensä aina, kun erotaan.
Tai entäs jos se ei kuulu sulle. Enää.- Anonyymi00007
Ei nouse itsetunto, en tarvitse siihen nostatusta ja kaikkein vähiten täällä.
Arvostan kyllä rehellisyyttä. Se on aika harvinaista nykyään. Mutta en odota sitä keneltäkään. En usko, että monikaan on riittävän rohkea siihen edes tällä anonyymilla palstalla.
- Anonyymi00009
jos kuluttaa bensaa niin jossain Corvette-tosda reaaliaikainen nensan kuluyuss mittari voi imaistas noin 30 litraa /100km
- Anonyymi00010
Joo kun olin parikymppinen niin parikin suhdetta tyrin. Opin virheistäni.
- Anonyymi00015
En koe mokanneeni niin pahasti missään suhteessani, että ero olisi ollut suora seuraus minun mokastani, mutta tietysti minulla on osani ollut siinä, että suhde on päättynyt. En ole esim. osannut antaa toiselle sitä, mitä hän on tarvinnut.
Aletheias- Anonyymi00021
Pyysikös toinen sitä? Siis mitä et antanut ja voisiko kysyä mitä se oli?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pyysikös toinen sitä? Siis mitä et antanut ja voisiko kysyä mitä se oli?
No ei oikeastaan pyytänyt. Olimme silloin kovin nuoria ja molemmat kipuilimme omien haasteidemme parissa emmekä osanneet kohdata niitä yhdessä. Ei siinä sen suurempaa draamaa ollut. Hyvät muistot jäi tästä miehestä vaikkei meidän tarinamme kestänyt kuin puoli vuotta.
Aletheias
- Anonyymi00028
Molemmat osaa mokta.
- Anonyymi00033
Jankkaaja 😂😂
- Anonyymi00037
Eihän kukaan tähtää eroon.
Jotain menee keturalleen ja päätös laittaa nenät eri suuntiin voi olla kannattava aatos.
Vilma Tottakai olen mokannut. Tein liikaa töitä mikä oli omalta osaltaan omiaan kasvattamaan henkistä kuilua, joka johti eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994900
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2401989- 831620
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3321146Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471057- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974