FB KUNNIALLISTEN mielestä jos Suomessa syntynyt suomalainen asuu Suomessa tai jossain muussa maassa talossa, teltassa, asunto-autossa/vaunussa, mökissä, laavussa, hotellissa tai jossain muussa vastaavassa jota vois kodiksi kutsua!
Ei saa edes omistaa, vuokrata eikä asua edes omien vanhempien kodissa!
Kaikkien suomalaisten pitää FB kunniallisten mielestä muuttaa pois Suomesta.
Ruotsissa onneksi asuin vanhempieni kanssa vuokra asunnossa joten onneksi saan talo rahat joilla voin ostaa talon Ruotsista.
Kunniaton paska mieheni voi sentään muuttaa KUNNIALLISENA MIEHENÄ VAIMONSA TALOON ASUMAAN RUOTSIIN.
Haaparanta on varmaan hyvä paikka niin kunniallinen mieheni voi käydä Suomessa töissä ja näin hänen palkkakin nousee muutamasta TONNISTA KYMMENIIN TUHANSIIN.
Minä voin jäädä koti-rouvaksi, koska mieheni on Ruotsissa sentään hyvä tuloinen Suomen valtion virkamies!
Hän on oikea UNELMIEN MIES joka tuo kiltisti tilit vaimolle kotia ja käy iloisin mielin töissä vaikka Ivalossa poliisina niin meidän ei tarvi riidellä mistään!
Minä voin sanoa hänelle, että : Jos ei ole rahaa niin mene anoppis luo syömään jos hän sattuu olemaan kotona. Mie voin soittaa hänelle, että sie tuut syömään koska oot pelannut taas K SUPER MARKETISSA SUPERMIEHENÄ KAIKKI RAHAT JA MIE EN EHI NYT PANKKIIN, KOSKA MIE OON BINGOSSA JA MINUN PITTÄÄ ÄKKIÄ NOPIASTI EHTIÄ VIELÄ SYSTEEMIIN. MIE OON SENTÄÄN VOITTANUT IIKKAAN JA RIKSIIN OSTOKUPONKEJA JOILLA MIE VOIN OSTAA RUOKAA!
Mie käyn äitis luona joku päivä fika-kaffella kylässä ja sanon hänelle, että pistää sinulle ennakkoperintönä bensa-rahaa niin pääset kotia, kun sinulla alkaa vapaat!
Mieheni on sentään TÅRNEÅDALEN miehiä ja minä olen sentään asunut Ruotsissa joten mie kyllä nämä TÅRNEÅDALIN NAISTEN HOMMAT PERINTEISESTI HANTLAAN!
Eipä ollut käynyt edes mielessä, että sekin on kunnian loukkaus
Anonyymi-ap
0
89
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561