Eipä ollut käynyt edes mielessä, että sekin on kunnian loukkaus

Anonyymi-ap

FB KUNNIALLISTEN mielestä jos Suomessa syntynyt suomalainen asuu Suomessa tai jossain muussa maassa talossa, teltassa, asunto-autossa/vaunussa, mökissä, laavussa, hotellissa tai jossain muussa vastaavassa jota vois kodiksi kutsua!

Ei saa edes omistaa, vuokrata eikä asua edes omien vanhempien kodissa!

Kaikkien suomalaisten pitää FB kunniallisten mielestä muuttaa pois Suomesta.
Ruotsissa onneksi asuin vanhempieni kanssa vuokra asunnossa joten onneksi saan talo rahat joilla voin ostaa talon Ruotsista.

Kunniaton paska mieheni voi sentään muuttaa KUNNIALLISENA MIEHENÄ VAIMONSA TALOON ASUMAAN RUOTSIIN.

Haaparanta on varmaan hyvä paikka niin kunniallinen mieheni voi käydä Suomessa töissä ja näin hänen palkkakin nousee muutamasta TONNISTA KYMMENIIN TUHANSIIN.
Minä voin jäädä koti-rouvaksi, koska mieheni on Ruotsissa sentään hyvä tuloinen Suomen valtion virkamies!

Hän on oikea UNELMIEN MIES joka tuo kiltisti tilit vaimolle kotia ja käy iloisin mielin töissä vaikka Ivalossa poliisina niin meidän ei tarvi riidellä mistään!

Minä voin sanoa hänelle, että : Jos ei ole rahaa niin mene anoppis luo syömään jos hän sattuu olemaan kotona. Mie voin soittaa hänelle, että sie tuut syömään koska oot pelannut taas K SUPER MARKETISSA SUPERMIEHENÄ KAIKKI RAHAT JA MIE EN EHI NYT PANKKIIN, KOSKA MIE OON BINGOSSA JA MINUN PITTÄÄ ÄKKIÄ NOPIASTI EHTIÄ VIELÄ SYSTEEMIIN. MIE OON SENTÄÄN VOITTANUT IIKKAAN JA RIKSIIN OSTOKUPONKEJA JOILLA MIE VOIN OSTAA RUOKAA!
Mie käyn äitis luona joku päivä fika-kaffella kylässä ja sanon hänelle, että pistää sinulle ennakkoperintönä bensa-rahaa niin pääset kotia, kun sinulla alkaa vapaat!

Mieheni on sentään TÅRNEÅDALEN miehiä ja minä olen sentään asunut Ruotsissa joten mie kyllä nämä TÅRNEÅDALIN NAISTEN HOMMAT PERINTEISESTI HANTLAAN!

0

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        316
        1472
      2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        31
        1189
      3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
        Maailman menoa
        463
        961
      4. 62
        936
      5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
        Ikävä
        73
        932
      6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
        Ikävä
        48
        691
      7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
        Ikävä
        74
        663
      8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
        Kitee
        98
        662
      9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
        Maailman menoa
        465
        622
      10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
        Ikävä
        38
        612
      Aihe