Teidän kaupungissa on näköjään sellainen poikanen joka on erikoistunut saamaan avioeroja aikaiseksi viisailla eng käännetyilla neuvoillaan omana juttuinaan on tainnut saada itse kintuilleen joskus joltain.taitaa olla oma lehmä ojassa mutta pitäköön näppisä erossa ja olkoon lähettämäs sydän emojia meikäläisen muijalle ( pitää pysyä erossa sellaisista joiden seuras on hankala olla) missähän kurssillla tätä opetetaan meilläpäin se on nimeltään maalaisjärki ei ole myytävänä!!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Ole mies ja hoida asiasi ilman kitinää,nyrkein jos ei puhe riitä.
- Anonyymi00002
Ketään ei saa lyödä voi mennä iso nenä lyttyyn ja lippalakki vinoon väkivalta ei ole vastaus muttaa se on ratkaisu.näitä hyvinvointvalm on hyviäkin mutta todella harvassa. asiakkaaseen ei saa yrittää intiimiä suhdetta vaikka olisi kuinka heikossa henkisessä tilassa sanoo lakikin kannattas vähän seurata näitten some sivustoja ja fasebookkeja itse jo hupmasin yhden paikallisen itse kehujan ei selvinnyt puhtain paperein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62996
- 57971
- 93807
- 51748
- 41659
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois220620- 40560
- 49558
- 66555
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79543