Söpön tennistähden peli rikotaan jättidildoilla
"Ja teet juuri niin kuin Pete ja Sami sanovat, ymmärrätkö!?" Reijonen huusi. Hän oli yleensä hyvin rauhallinen mies, mutta ei tällä kertaa. Pojat olivat kertoneet, kuinka häijy tyttö oli heitä kohtaan. Heidän mukaansa Pilvi oli kiusannut heitä pitkäkestoisesti jo ala-asteelta asti! He olivat saaneet kokea niin paljon, että Reijosta melkein itketti. Jumalauta, tämmöisiä paskakasoja yhteiskunta kasvatti! Vanhemmat eivät välittäneet hevon helvettiä!
Reijonen paiskasi oven kiinni. Pilvi jäi katsomaan hänen peräänsä suu avoinna hämmästyksestä. Tyttö kääntyi poikiin päin. "Mitä..." Pete näki, kuinka hänen pähkinänruskeat silmänsä olivat kostuneet kyynelistä. Helvetti, kuinka kaunis tyttö oli! Pieni nökerönenä, ihanat pyöreät kasvot ja pulleat punaiset huulet.
Tosiasiassa tyttö oli kiltti kuin perhonen. Oli vaikeampaa kuvitella ystävällisempää ja auttavaisempaa tyttöä tästä koulusta. Pilvi ei ikimaailmassa kiusaisi ketään.
Mutta pojat olivat kertoneet Reijoselle vähän erilaisen tarinan - ja syystä. Samin serkku Iiris asui Oulussa ja pelasi tennistä, ja oli siinä ihan huippu lukioiden välisessä sarjassa. Mutta yhtä huippu oli poikien koulussa opiskeleva Pilvi. Pari viikkoa sitten Iiris oli itkenyt Samille sitä, ettei pärjännyt Pilviä vastaan - tyttö oli liian kova. Hän oli suoraan pyytänyt apua pojalta. Iiris oli Samille rakas kaveri jo lapsuudesta, ja poika halusi auttaa tätä, mitä ikinä tyttö toivoikin.
Niinpä hän oli luvannut auttaa. Ja Peten kanssa Sami oli keksinyt täydellisen keinon. Sitä varten he olivat varanneet Pilville terkkariajan juuri tärkeintä ottelua edeltävältä päivältä. Ja jotta tarkastuksesta saataisiin oikein perinpohjainen, he olivat hoitaneet Reijosen pois tieltä.
"Miksi se oli noin vihainen mulle?" Pilvi kysyi viattomat silmät pyöreinä. Sami katseli tämän sorjaa vartaloa, joka vapisi silminnähden. Tytön rinnat olivat sopusuhtaiset, ehkä B- tai C-kuppia. Hän oli hyvin hoikka, ja peppu oli pieni ja tiukka. Vuosien ja vuosien tenniksen harjoittelu näkyi tytössä. Reidet olivat vahvat, samoin pohkeet. Käsivarsissa oli lihasta, mutta tyttö oli hoikka ja ketterä. Raajojen pituus toi häneen mittaa yli 170 senttiä.
"Jaa-a, sanopa se", Pete sanoi vakavana.
"Mutta ei välitetä Reijosesta, eikö niin", Sami lohdutti. Pilvi hymyili hänelle herttaisimman hymynsä, ja pojan kyrpä alkoi painaa housuissa pahasti. He olivat suunnitelleet niin rankan treeniohjelman tälle suloiselle tytölle, että huh huh. Reijonen oli lähtenyt kotiin - heillä olisi aikaa vaikka iltaan asti.
"Hei jos voidaan olla nopeita, se olisi tosi kiva", Pilvi sanoi lempeästi. "Mulla on huomenna tärkeä tennisottelu, ja mun pitäisi tehdä vielä lihashuoltoa. Mitä tarkastusta te teette?"
"Katsotaan, miten kauan näissä menee", Sami sanoi pohtivaisena. "Tässä on lihasrasitusta ja semmoista".
Pilvi katsoi poikiin tuikkivilla silmillään ja virnisti suloisesti. "Okei, no se ei ole paha! Se mitä tässä huoneessa on lihasrasitusta, on mulle todennäköisesti vaan kevyttä lämmittelyä. Hahhah!"
Sami vilkaisi Peteä. "No, katsotaan... Tässä voi olla sulle ihan uusia lihasryhmiä."
"Hahhah!" tyttö nauroi. "Mä oon treenannut viimeisen kymmenen vuoden aikana ihan jokaista lihasta mun kehossa - uskokaa mua! Hahhah!"
Iiris oli antanut Samille vähän ohjeistusta. Ensin Pilvi olisi murrettava henkisesti. Ja pojilla oli siihen hyvä keino - häpäiseminen.
Pete nosti kulmakarvojaan. "Ai jaa? No sehän on hyvä. Nyt sä voisit vähentää vaatetta, että me saadaan noi tällä kertaa testattavat lihakset paremmin esille."
Pilvi katsoi itseään hämmentyneenä. Hänellä oli tiukat treenishortsit ja T-paita päällään. "Ööö... Mun lihakset on mun mielestä kyllä aika hyvin näkyvissä."
"Ei ollenkaan", Pete sanoi itsevarmasti ja hymyili kuvankauniille tytölle.
Mitä ihmettä, Pilvi ihmetteli. Pojat eivät tainneet tietää lihaksista mitään. "Ja mikähän lihas mulla on piilossa, jos saan kysyä?"
"Vittu."
"Anteeks..." tyttö katsoi poikaa hämmentyneenä pähkinänruskeilla silmillään. Hän taisi kuulla väärin. "Mitä sä sanoit?"
Tennistähti
8
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pilvin alaleuka vapisi. Hän makasi selällään tutkimuspöydällä, ilman paitaa, ilman rintaliivejä, ilman housuja tai alushousuja. Jalat olivat levällään.
"Sur sur..." surisi trimmeri, kun Pete ajeli Pilvin häpykarvoitusta pois. Se oli hentoista ja vaaleanruskeaa, ja sitä putoili tutkimuspöydälle sitä mukaa, kun Pete ajeli.
"Hahhah!" Sami nauroi vieressä. "Anna tänne vain, mä otan kaiken muistoksi. Näytä sitten pojille huomenna koulussa, hahhah!" Pilvi katsoi järkyttyneenä, kun poika keräsi hänen intiimikarvoitustaan pieneen rasiaan.
"Tsrrrrr..." Tarkasti Pete viimeisteli reisien vierestä sekä läheltä häpyhuulia. "Noin ikään! Nyt sä oot Pilvi siististi ajeltu nuori nainen, hahhah!"
Tummaverikkö vapisi kauttaaltaan. "Mä- mä- mä en kyllä tiedä, miksi tää oli välttämätöntä..." Pilvi sai juuri ja juuri pidäteltyä kyyneleensä.
”Ei se ollutkaan”, Pete virnisti, ”mä vaan ajattelin, että olisi hauskaa ajella sun pillunkarvat pois, hah hah!”
Tyttö vilkaisi Samia, joka oli hänen edessään ja osoitti häntä kännykällä! "Klick! Klick! Klick!" kuului laitteesta.
"Mitä!? Ei, älä kuvaa!" tyttö pyysi hädissään.
"Jotenkin sut on kuvattava", Sami sanoi kuin se olisi itsestään selvää. "Ei ne koulussa muuten usko, hahhah hah! Mut hei, anna sun kännykkä, niin mä kuvaan sillä."
Se oli outo pyyntö, mutta nopeasti Pilvi haki oman kännykkänsä - parempi se oli kuin että Sami kuvaa omallaan!
"Katso tänne ja hymyile!" Sami käski. "Klick! Klick! Klick!"
Poika katsoi kuvia. Pilvi makasi selällään tutkimuspöydällä, jalat levällään ja hymyili suloisesti. Trimmattu pillu loisti kirkkaan punaisena, ja siitä pystyi zoomaamalla erottamaan tarkkoja yksityiskohtia kuten häpyhuulten muodon.
Sami oli katselevinaan vielä kuvia, mutta tosiasiassa hän kävi kiireesti läpi tytön Whatsapp-viestejä ja etsi tuttuja nimiä. Siinä! Sebastian Mohl, koulun toinen tennistähti. Hän luki viestejä nopeasti - jotain kisoihin liittyvää, käytännön juttuja. He olivat selvästi läheisiä, mutta kaikki liittyi vain kisoihin. Erinomaista.
Nopeasti Sami kirjoitti. "Moi! Ajattelin, että haluaisit nähdä mua vähän enemmän..." Kuva mukaan, lähetys.
Lisää nimiä... Jes, siinä oli Pilvin naapurin poika ja tuossa Pilvin veljen kaveri. Hyvä, molemmille sama viesti, lähetys.
"No niin, valmista", Sami naureskeli ja pisti Pilven kännykän takaisin tämän laukkuun. - Anonyymi00002
Mutta nöyryytystä tarvittiin lisää.
Pilvi oli kontillaan tutkimuspöydällä, olkapäät ja poski vasten pöytää. Takapuoli osoitti suoraan ylöspäin, ja jalat olivat levällään. Pojat seisoivat hänen takanaan ja ihailivat näkymiä.
"Levitä ihan kunnolla Pilvi, me halutaan nähdä sun perseen reikä oikein kunnolla!" Pete ohjeisti.
Totaalisen häpeissään tyttö levitti pakaroitaan molemmin käsin. Pojat katsoivat, kuinka tytön pinkki peräreikä muuttui ihan soikeaksi levitessään.
"Hyvä!" Sami kannusti ja levitti liukastevoidetta muhkuraiseen porkkanaan. Mistä Pete oli löytänytkin noin kyhmyisen - se oli täynnä möykkyjä ja muhkuroita.
Sami lähestyi tytön suojaamatonta takamusta pidellen porkkanaa aivan kuin se olisi veitsi, jolla hän aikoi murhata jonkun. "Nyt tennistyttö... Sun perse pitää lämmitellä" Sami hihkaisi ja työnsi porkkanan pään sisään tytön perseeseen!
"Oooo!" herkkä tyttö huusi kauhuissaan. "Mitä sä teet?"
Mutta Sami ei ollut keskustelutuulella. Hän työnsi hitaasti porkkanan sisään kymmenisen senttiä.
"Hahhah!" Pete nauroi. "Sun perseeseen uppoa aika kivasti, Pilvi!"
"Slurts! Slurts! Slurts! Slurts..." Sami alkoi tunkea porkkanaa sisään ja ulos Pilvin takaportista.
"NNNGGHHH!! Eeeiiii... Älkää... NNNGGGHHH!!!" tyttö huusi kauhuissaan, mutta armoa ei annettu.
”Okei, sä et pidä porkkanasta vai?” Sami kysyi leveästi hymyillen.
”En… Mä pyydän… Mitä tahansa muuta…”
Niinpä Pilvi oli hetken päästä lattialla samassa asennossa. Sami työnsi kyrpäänsä sisään tytön tiukkaan takaporttiin.
”Tää muuten ON tiukka, oi saatana!” poika hekumoi.
Lopulta noin viiden minuutin kuluttua perse oli "lämmitelty". Pilvi nyyhkytti ja tunsi, kuinka hellänä peräaukko oli - sydämen lyönnit tuntuivat sulkijalihaksessa. - Anonyymi00003
"Voit istua ihan rennosti siinä tutkimuspöydän reunalla", Pete sanoi ystävällisesti. Pilvi yritti hymyillä arasti. Tutkimus oli kauhea, mutta sentään hänelle oltiin ajoittain ystävällisiä.
Tyttö yritti peitellä rintojaan. "Laita kädet selän taakse ja pidä ne siellä. Et missään nimessä liikuta niitä! Ymmärrätkö!?"
"Y-ymmärrän", Pilvi sanoi ja paljasti jälleen rintansa pojille. Hän oli täynnä häpeää. Hänen rintansa ja erityisesti nänninsä olivat hyvin kosketusherkät, ja hän toivoi, etteivät pojat vain kajoaisi niihin.
Mutta itsevarmasti Pete otti kiinni tytön vaaleanpunaisesta nännistä. Se tuntui pehmeältä. Poika pyöritteli sitä hetken sormissaan ja tunsi, kuinka se kovettui.
"Mmhh..." Pilvi äänteli, kun voimakkaat tuntemukset liikkuivat hänen kehossaan.
"Hei jos mä saan pyytää", Pilvi sanoi häpeissään, "niin koeta olla vähän hellempi. Ne on tosi herkät..."
"Ai jaa?" Pete virnisti. "Sittenhän sä varmaan tykkäät tästä… Naps!" hän napautti kiinni metallisen alligaattoriklipsin. "AAAAAAAAHHH!!!" Pilvi huusi täyttä kurkkua, kun metalliset lauat napsahtivat kiinni ja piikit upposivat erittäin tiukasti nännin pehmeään lihaan.
"AAAAIIIJAAAAIIIIJAAAIII!!!" söpö tyttö kiljui heidän edessään, ja pojat hymyilivät tälle sadistisesti.
Mutta Pete pyöritteli jo toista nänniä sormissaan. "AAAA!! ÄLÄ PETE!!!" Pilvi huusi kauhuissaan.
"Enkö?"
Naps! Kiinni vain! Neulanterävät leuat iskivät kiinni erittäin kovaa viattoman Pilvi-tytön toiseen vaaleanpunaiseen nännin nipukkaan!
"AAAAAAAAIIIIII!!! AAAAAAAA!!! AAAAAIIIII!!!" Pilvi jatkoi kiljumista, kun hänen erittäin sensitiiviset nänninsä joutuvat äärimmäisen kovan paineen alle!
"Hahhah!" pojat nauroivat katketakseen. Tämä oli aivan liian hauskaa touhua!
Viimein Pete kyllästyi kiljumiseen. "No niin, nyt jos et pidä turpaasi kiinni, me laitetaan vielä yksi kiinni sun klitorikseen!"
"EEEeee... Ei pojat... Älkää..." Pilvi pyysi hädissään.
"Hahhah!" Pete nauroi. "Katsotaan, miten hyvin sä käyttäydyt. Seuraavaksi olisi nimittäin liikunnallista rasitusta!"
Pilvi katsoi poikia peloissaan. Kyyneleet valuivat pitkin hänen poskiaan. - Anonyymi00004
"Nnnhhh..." Pilvi hikoili. "Pojat... Mä luulen, että tää ei onnistu."
Pojat tarkastelivat Pilvin vahvoja jalkoja, kun hän seisoi haara-asennossa penkin päällä. Hän yritti laskea lantiotaan alas huonolla menestyksellä. Penkkiin oli kiinnitetty erittäin suurikokoinen tekokyrpä. Kyrvän pinnassa oli aaltoilevia muhkuroita, jotka tekivät siitä ilkeän näköisen.
Mutta ongelma oli tekokyrvän paksuus. Se oli kymmenen senttiä, ja muhkurat sen ympärillä olivat vielä leveämpiä. Pilvin pieni pimppi taas oli kokenut vain yhden peniksen - ja hänen ex-poikaystävänsä ei ollut kovin suurikokoinen.
"Pojat, auttakaa pliis... Oisko teillä... pienempää?" Pilvi kysyi arasti.
"Ei huolta Pilvi", Pete sanoi kannustavasti, "me autetaan kyllä!"
Tekokyrpä oli suuri, ja se kiilteli suuresta määrästä liukastetta, mitä pojat olivat siihen levittäneet. Pojat tulivat molemmin puolin Pilviä, ottivat tätä kiinni olkapäistä - ja painoivat alas!
"Ei kun... Mmmhhh..." Pilvi huudahti kauhuissaan tuntiessaan paineen vaginansa aukolla. Hampaat irvessä pojat painoivat kovempaa, kunnes - PLOP - tekokyrvän pää lopsahti sisään tennistähteen.
"AAAAA!!!" Pilvi huusi tuntiessaan, kuinka paljon kyrvän pää venytti hänen kokematonta vaginaansa.
"No niin, hyvä..." Pete sanoi rauhallisesti - ja pojat painoivat täysin voimin tytön olkapäistä alas!
Muhkurat venyttivät Pilvin sisäisiä lihaksia, kun lateksinen hirviö upposi pohjaan asti treenattuun tyttöön. "AAAAAA!!!"
"Ja nyt anna mennä! 60 työntöä minuutissa tai muuten tulee raippaa!" Sami hymyili ilkeästi. "Alkaa... NYT!"
"SLURTS! SLURTS! SLURTS! SLURTS!" huoneessa litisi, kun Pilvi yritti parhaansa mukaan ratsastaa tekokyrvällä.
"Aaaah! Aaaah! Uuuuh! Oiiihh" tyttö huokaili, ja hänen kuvankauniit kasvonsa vääntelehtivät, kun hänen pieni pillunsa venyi jättidildon tieltä.
"30 sekuntia, nopeammin pitäisi pystyä!" Sami huusi.
Pilvi nopeutti tahtia, mutta yhtäkkiä... "AAAAHHHH!" Tytön treenatut vatsalihakset alkoivat kouristelemaan holtittomasti. Pojat katsoivat, kun tytön pillu ruiski nesteensä terkkarin lattialle. Pilvin kasvot irvistelivät holtittomasti giganttisen orgasmin kourissa.
"Ahhah hah! Tennistyttö laukeaa kuin pikajuna! Kunnon lutka, hahhah!" Pete nauroi ja veti viivan muistikirjaansa.
"60 sekuntia, ei riittävän nopeasti!" Sami huusi ja iski raipalla Pilvin paljaille pakaroille.
"AAAA!" Tyttö huusi. Mutta Sami jatkoi raippomista, kunnes pakaroilla oli useita punaisia jälkiä.
"Sitten, 60 sekuntia alkaa - NYT!" Sami sanoi.
Pilvi oli tällä kertaa nopeampi. "Lits-lits-lits-lits..." Alaleuka vapisi, kun hän joutui takomaan tuota jättikyrpää, vieläpä orgasmin herkistämällä pillullaan! Mutta hän oli urheilija, ja hän pystyisi tähän.
"NNGGH!! NNGGHH! OONNGG!!" tyttö vaikersi, mutta sai hakattua lantionsa yli 60 kertaa kyrvälle ennen ajan päättymistä.
"Hyvä pilvi! Ja 60 alkaa... NYT!" Sami huusi. - Anonyymi00005
"NNGGHH!! OOOHHHH!!" Pilvi huusi, ja hänen pillunsa ruiski nesteensä lattialle lauetessaan jälleen kerran.
"Ja 11! Sä oot Pilvi kunnon orgasmikone, hahhah!" Pete sanoi ja veti viivan muistikirjaansa.
Sami vilkaisi seinäkelloa. Pilvi oli ratsastanut jättikyrvällä nyt yli kaksi tuntia. Liukastetta oli välillä lisätty, mutta muita taukoja ei ollut pidetty. Jumalauta, aikamoiset reidet tytöllä kyllä, hän mietti. Ja pillu.
"No niin, no niin, voitaisiin pitää pieni tauko", Sami sanoi. Pilvi itki onnesta ja nousi kyrvän päältä. Hänen pillunsa oli aivan tulessa! Hän ei pystyisi istumaan moneen päivään, Pilvi mietti itkuisena.
"Tuosta juotavaa, neiti", Pete tarjosi lasia. Pilvi otti veden ja hörppäsi sen kerralla alas. Tyttö oli kauttaaltaan hien peitossa, kuola oli valunut rinnoille ja pillun nesteitä oli lentänyt lattialle varmaan puoli litraa! Pete tarjoili lisää vettä, ja tyttö joi kuin hevonen.
"Sitten jatketaan", Sami sanoi kymmenen minuutin tauon jälkeen. Pilvi katsoi kauhuissaan, kun poika kiinnitti penkkiin uuden tekokyrvän, jossa oli pieniä muhkuraisia pallukoita ympäri vartta. Tyttö katsoi tyytyväisenä, että se vaikutti olevan ihan hitusen kapeampi. Sami napsautti kytkintä, ja kyrpä alkoi surisemaan ja pyörimään ympäri.
"Ole hyvä, Pilvi", Sami ojensi kättään. Itkuinen tennistähti asettui kyrvän yläpuolelle.
"Niin joo", Sami lisäsi, "nyt on vuorossa sun... peräreikä." Tyttö katsoi poikaa kauhuissaan.
"Hei Sami", Pete sanoi huolestuneena, "tarkastitko sä, kauanko noi patterit kestää?"
Pete katsoi Pilvin suloisia, pyöreitä kasvoja, jotka olivat nyt tulipunaiset ja hikiset. "Kyllä pitäisi kaksi tuntia kestää. Se varmaan riittää meille, hahhah!"
Pilvin alaleuka vapisi, kun hän painoi itsensä väkivalloin alas. Hän oli päättänyt, että pojat eivät tällä kertaa häntä auttaisi. Muhkea tekokyrvän pää upposi sisään hänen anukseensa vaivalloisesti. "NNNGGHHH!!"
"Ja 60 sekuntia alkaa... NYT!"
"Slurts! Slurts! Slurts!" - Anonyymi00006
Seuraavana päivänä. Iiris hymyili Pilville tullesaan kentän reunalle.
Pilvi oli tehnyt parhaansa saadakseen itsensä näyttämään hyvältä. Silmät olivat ehkä vielä vähän verestävät, mutta unet olivat tehneet hyvää. Hän oli herännyt yöllä useita kertoja lisäämään hoitavaa voidetta häpyhuulilleen ja anukseensa. Ne olivat yhä erittäin hellät.
Mutta Pilvi aikoi tehdä parhaansa. Hän oli urheilija, ja hän oli taistelija. Hän oli ajatuksissaan, kertasi lyöntejä, joita tarvittiin Iiriksen pelityyliä vastaan.
"Moi Pilvi", hän kuuli vierestään. Sebastian! "Kiva kuva, hehheh..." kilpailuhenkinen poika virnisti. "Mutta haluut sä selittää?"
"Ööö... Mä tota..." Pilvi muuttui tulipunaiseksi kasvoiltaan. "Voidaanks me puhua tän jälkeen?"
"Mä luulen, että meidän täytyy!" Sebu virnisteli.
Ottelu meni kuitenkin ihan kohtuullisesti. Iiris löi kovaa, ja kun hän pääsi iskemään vastapallon toiseen laitaan, ei Pilvi millään päässyt perään - pillu oli niin kipeä!
Iiris oli niskan päällä, ja nyt piti pystyä iskemään. Oli Pilvin aloitus, ja ne hän voitti poikkeuksetta. Pilvi keskittyi, mutta huomasi silmäkulmassaan jotain. "Hyvä Pilvi!" banderolli, jota piti hänen veljensä - ja veljen kaveri! Ei helvetti, tuokin poika oli saanut kuvan hänen... pillustaan!
Aika kävi vähiin, Pilvi löi hätiköidysti - ja Iiris pystyi vastaamaan helposi. Iiris hakkasi hänet maanrakoon seuraavilla vuoroilla. Peli oli ohi.
Pilviä itketti. Sebastian otti hänet halaukseen ja saattoi pukuhuoneeseen.
"Hei näitä sattuu", Sebu sanoi kannustavasti. "Ja se oli kiva kuva. Oikeesti. Mä tykkään tommosesta vähän... ajellummasta, hah hah!"
Pilvi katsoi poikaa kaikkensa antaneena, mutta tiristi itsestään vielä virnistyksen. "Joo... Mä aattelin, että sä voisit tykätä."
Sebastian katsoi tyttöä läheltä. ”Pitäiskö meidän käydä tätä peliä läpi vielä? Mentäis vaikka… mun luo?”
Pilvi katsoi Sebastiania. Hän viettäisi mieluusti aikaa tämän luona… vaikkapa sängyllä, selällään. Mutta hän tunsi, kuinka häpyhuulet kirvelivät ja peräreikä oli suorastaan tulessa.
”Ehkä… Viikon päästä. Ok?”- Anonyymi00007
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi00008
Juu, helvetin typerä juttu, idiootin kyhäelmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701