Täällä vaan dopamiiniriippuvaiset pelkurit narkkaa.
Ei tässä paikassa ole mitään järkeä!
5
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun olin vähän päälle 2 kuukautta pois täältä, sain itselleni hommattua asunnon ja edistyin harrastuksissani. Uskalsin jopa alkaa julkaisemaan kätteni töitä netissä. Uskalsin aloittaa sometuksen vähän paremmin eli julkaista jotain omasta elämästäni. Nyt kun olen taas täällä niin kaikki on taas päin prinkkalaa ja olen masentunut ja täysin uupunut. Pelkään ja motivaatio hukassa. En jaksa harrastaa taaskaan. Ei päämäärä, jota kohti kulkea. Kämppä sotkussa. Arjen pyöritys vaivalloista. Kyllä tätä voi ihan päihderiippuvuuteen verrata. Pska sivusto. Joutais kaatua.
Ap- Anonyymi00002
Traumaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Traumaa
Niin on. Ja jotkut kehtaa väittää, että mulla ois muka helppoa ollut ihan aina. Haistakaa...
- Anonyymi00004
Jeb
- Anonyymi00005
eronneet ja karanneet ja yksinäiset tänne eksyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726