Mistä johtuu tuhovimma?

Anonyymi-ap

Rupesin vaan miettimään, mistä johtuu ihmisten ja lähinnä suomalaisten tuhoamisvimma? Tarkoitan esimerkiksi sitä, kun on joku hieno julkinen tila, jonne on vapaa pääsy niin ei mene kauaa, kun ensimmäiset grafitit ilmestyvät ja alkaa paikat hajota. Sama koskee tarkoituksellista roskaamista ym. kaikkea tuhoa ja hävitystä. Mielestäni monessa muussa maassa vastaavaa ei ole läheskään yhtä paljon kuin tässä pskamaassa!

20

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu ihan paikasta. Joskus käänteisesti ihmettelee että paikassa johon on vapaa pääsy, niin esineet ovat saaneet olla paikallaan esim. yli sata vuotta.

• Ai sä meinaat noita autiotaloja missä lonelyurbanexp on käyny kuvaamassa. Mielenkintosia videoita. Joissakin videoissa oli hanipöö mukana.

• Anonyymi00001

Maahanmuutto vaan pahentaa tällaisia ongelmia. Katsokaa Britanniaa. Pskaprseet.

• Anonyymi00002

Massamedia itkee kuinka Starmerin kannatus on pohjamudissa. Talk about psychotic delusionality. Missä järki? Missä journalismi?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Massamedia itkee kuinka Starmerin kannatus on pohjamudissa. Talk about psychotic delusionality. Missä järki? Missä journalismi?

Se tyypihän on maanpetturi.

• Mä oon aina ihmetelly, britannian lapset, että mikä ihme perus ilkeys ja tuhovimma niissä on. Ei pelkästään maahanmuuttajia vaan on paikallisväkee mukana. Ja olihan toi jo lad kulttuurinnaikaan voimissaan. Se on vasta tän uudemman roadmanien mukana siirtyny maahanmuuttajien suuntaan. Ja ne on pirun vikkeliä tyhjentää esim kultasepänliike.

Mä oli lontoossa siinä kymmenen vuotiaana. Ja paikalliset oli heti ensmäisenä näyttää keskisormee. Että mun mielestä noi ongelmat on siirtyny briteistä maahanmuuttajiin eikä päinvastoin.

• Anonyymi00004
        JeroP kirjoitti:

Mä oon aina ihmetelly, britannian lapset, että mikä ihme perus ilkeys ja tuhovimma niissä on. Ei pelkästään maahanmuuttajia vaan on paikallisväkee mukana. Ja olihan toi jo lad kulttuurinnaikaan voimissaan. Se on vasta tän uudemman roadmanien mukana siirtyny maahanmuuttajien suuntaan. Ja ne on pirun vikkeliä tyhjentää esim kultasepänliike.

Mä oli lontoossa siinä kymmenen vuotiaana. Ja paikalliset oli heti ensmäisenä näyttää keskisormee. Että mun mielestä noi ongelmat on siirtyny briteistä maahanmuuttajiin eikä päinvastoin.

Kiintoisaa. Itselläni on teoria brittien sisäsiittoisuudesta. Eläinkuntaa tutkittaessa saariekosysteemien populaatiot ovat suuremmassa vaarassa ajautua sisäsiittoisuuteen verrattuna manneralueisiin. Britannia on saari. Ihmisillä on helposti mielikuva eleganteista ja sivistyneistä briteistä mutta todellisuus on lähempänä känniöyhöttäjää ja röyhkeää r*ssää. Nehän tappelivat keskenään kaduilla eräiden futiskisojen aikana, olikohan peräti Venäjällä.

Britannia oli edelläkävijä ihmiskunnan tuhoon siinä mielessä että teollistuminen ja sen myötä hallitsematon väestönkasvu pääsivät räjähtämään teollisuusmaissa. Britannia on sotinut ja sekaantunut USA:n politiikkaan jo vuosisatojen ajan ja se on käyttänyt Natoa ryöstääkseen rikkauksia kaukomaista itselleen, kruunulle. Britannian sisäsiittoisuuden kulminaatio on brittihovi mikä on tunnetusti sisäsiittoinen ja samalla palvonnan kohde.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se tyypihän on maanpetturi.

Starmer on vuosia haukkunut kansaansa rasisteiksi ja islamofoobikoiksi. Nyt sitten ihmettelee vaalitulosta.

Samaa harrastaa Suomen vasemmisto. Saa nähdä missä vaiheessa suomalaiset saa tästä tarpeeksi ja äänestää koko vasemmiston pois päättämästä maan asioista.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Kiintoisaa. Itselläni on teoria brittien sisäsiittoisuudesta. Eläinkuntaa tutkittaessa saariekosysteemien populaatiot ovat suuremmassa vaarassa ajautua sisäsiittoisuuteen verrattuna manneralueisiin. Britannia on saari. Ihmisillä on helposti mielikuva eleganteista ja sivistyneistä briteistä mutta todellisuus on lähempänä känniöyhöttäjää ja röyhkeää r*ssää. Nehän tappelivat keskenään kaduilla eräiden futiskisojen aikana, olikohan peräti Venäjällä.

Britannia oli edelläkävijä ihmiskunnan tuhoon siinä mielessä että teollistuminen ja sen myötä hallitsematon väestönkasvu pääsivät räjähtämään teollisuusmaissa. Britannia on sotinut ja sekaantunut USA:n politiikkaan jo vuosisatojen ajan ja se on käyttänyt Natoa ryöstääkseen rikkauksia kaukomaista itselleen, kruunulle. Britannian sisäsiittoisuuden kulminaatio on brittihovi mikä on tunnetusti sisäsiittoinen ja samalla palvonnan kohde.

Juu muistan, lontoossa oli hyde park, jonne kuka tahansa sai mennä puhuun. Ja ainoo sääntö, ettei kuningashuonetta saanu arvostella.

Työväestölle riitti se päivittäinen työ ja pubi. Koulussa menestymistä ei arvostettu, eikä kannustettu opiskelemaan eteen päin. Olihan työ tehtaassa taattu ja koulu meni pelleilyksi. Mantereen puolella taas panostettiin voimakkaasti ammattitaitoon. Ja siinä oli briteillä ihmettalemistä, kuinka heidän tuotteensa oli pelkkää bulkkia. Yliopistoissakaan ei panostettu soveltavaan tieteeseen. Briteissä se tömähtikin nopeesti alas ja vaikee työllistää kouluttamattomia uudelleen.

Suomesa pyrittiin joustavaan koulutukseen ja mallia haettiin maailmalta. Pyydettiin luennoitsija briteistä. Kyllähän hän luennoi, mutta lopuksi pahoitteli että brittien järjestelmä on kaikkee muuta kuin joustava.

Taidevarkauksista oon tosiaan ihmetelly, kun luin halikarnasoksen mausoleumista. Että britit oli kuljettanu merkittävän osan jäänteistä lontooseen. Oon itekin käyny tuolla raunioilla, eikä siellä paljon mitään oo jäljellä. Erikoista toimintaa briteiltä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Starmer on vuosia haukkunut kansaansa rasisteiksi ja islamofoobikoiksi. Nyt sitten ihmettelee vaalitulosta.

Samaa harrastaa Suomen vasemmisto. Saa nähdä missä vaiheessa suomalaiset saa tästä tarpeeksi ja äänestää koko vasemmiston pois päättämästä maan asioista.

Nasima Razmyar teki jo pelinavauksen. Kaikki perussuomalaiset ovat rasisteja.

Minä olen sitä mieltä, ettei Suomessa saisi asettua vaaleissa ehdoille muut kuin suomalaiset, koska maahamuuttajat eivät tule ajamaan Suomen etuja. Sama koskee myös äänioikeutta. Äänioikeus ainoastaan Suomen kansalaisille. Myös kuntavaaleissa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, ettei Suomessa saisi asettua vaaleissa ehdoille muut kuin suomalaiset, koska maahamuuttajat eivät tule ajamaan Suomen etuja. Sama koskee myös äänioikeutta. Äänioikeus ainoastaan Suomen kansalaisille. Myös kuntavaaleissa.

Hitler hävisi, meidät huijattiin EU:hun ja Kalergi plan. Tässä sitä nyt ollaan. Naljailtiin faijan kanssa joskus sillä että bouananesta tulisi vielä Suomen presidentti 😄. Ei se kaukana ole tällä (ali)kehityksellä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hitler hävisi, meidät huijattiin EU:hun ja Kalergi plan. Tässä sitä nyt ollaan. Naljailtiin faijan kanssa joskus sillä että bouananesta tulisi vielä Suomen presidentti 😄. Ei se kaukana ole tällä (ali)kehityksellä.

Kohta Antti Lindtman kämmää jotain, joutuu eroamaan demareiden puheenjohtajuudesta, Nasimasta tulee seuraava puheenjohtaja, sen jälkeen demarit voittaa vaalit ja Nasima on meidän seuraava pääministeri.

Sen jälkeen voi jokainen kysyä, että miten meni näin niinku omasta mielestä? :D

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jokainen ajaa omia ja omiensa etuja, se on aika selvää se.

Senpä takia se edustajahomma on keksittykin, että saat sinne oman edustajan joka ajaa sinun etuasi. No, ei se vaan toiminut kun ne liittoutuivat keskenään kannattamaan ties mitä aatteita ja ideologioita.

• Anonyymi00006

Se johtuu kulttuurin muutoksesta. Suomessa kun on ollut vapaat ovet kymmenien vuosien ajan, ja seurauksena on ollut kulttuurinvaihdos.

• Kyllä se on kansainvälistä. Pompeijissa käydessä oli sääli nähdä niissä 2000 vuotta vanhoissa seinissä raapustuksia ja kaiverruksia tyyliin Judi was here.

Suomessa ei vartioida julkisia tiloja, meneppä ulkomaille niin vartioita piisaa. Ja joissakin kulttuureissa sulta viedään käsi jos jäät kiinni töhertelystä.
      Toiset kansakunnat ovat niin köyhiä, ettei vandalismin välineisiin ole varaa.

Meillä kun on vapaa yhteiskunta, varallisuutta ja vartioimattomat tilat, niin vandalismi kukoistaa.

• Anonyymi00008

kuvista ja jutuista tämä on joskus näkyvissä tämä StarCluster Coma, mössömäisenä voi näkyä

• Anonyymi00012
      UUSI

Se on tämä sosialismi.

Täällä on jo pitkään opittu elämään kuin pellossa. Ei tartte välittää mistään, kun kyllä yhteiskunta hoitaa kaiken.

Työtä ei välttämättä tartte tehdä, roskat voi heitellä minne sattuu ja jos jotain sattuu hajottamaan, ei haittaa, kun ei jää vaan kiinni.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ihan kuten Neuvostoliitossa ja Venäjällä.

Täällä ei vieläkään tajuta, että kaikki maksaa, vaikka valtio, kunta tai firma ne maksaa. Kaikki voi paskoa ja perään kitistä kun ei oo sitä ja tätä ja kaikki pitäis olla ilmaista.

Äänestetään vasemmistoa ja toivotaan, että saatais tukea lisää valtiolta.

• Anonyymi00014
        UUSI

Mielestäni syy on siinä, että nykyäännniin snaottu vanhan liiton sakinhivutus ja jalkapuut, sekä julkiset nöyryytykset on nykyään kielletty toisin kuin sillon, kun Rannajärvi ja Isotalo vastaavaa kolttosta ekan kerran Suomen niemellä yritti. Sillon ei vaan pelleilty, eikä pahantekijöitä sililtelty, mut ei kyl ollu grafiteikaa!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mielestäni syy on siinä, että nykyäännniin snaottu vanhan liiton sakinhivutus ja jalkapuut, sekä julkiset nöyryytykset on nykyään kielletty toisin kuin sillon, kun Rannajärvi ja Isotalo vastaavaa kolttosta ekan kerran Suomen niemellä yritti. Sillon ei vaan pelleilty, eikä pahantekijöitä sililtelty, mut ei kyl ollu grafiteikaa!

No pistäsivät ne tuholaiset itse töihin kormaamaan e tuhonsa nykyäänkin. Se, että laittaa ne tyypit ulosottoon tms. ei konkrettisesti heilauta niitä yhtään.

Mutta että kävisivät hommaamassa tarvikkeet ja fiksaisivat itse, niin miettis toisella kertaa jo kaksi kertaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      82
      3077
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      64
      2643
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      132
      2571
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      91
      1527
    5. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      5
      1464
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1326
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      102
      1053
    8. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      196
      1013
    9. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      984
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      82
      945
    Aihe