Onko saatu Seolle ostaja. Näyttää aika epävarmalta. Paras vielä ootella päivää nousevaa. Hyvin polttoaineen hinta humppaa. Kuusamoon Kuusamoon. Sinne kaikki män. Mua kutsuu vaan, siellä onnen mä saan.
Joko SEO on myyty
7
424
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paljonko hinta on, voin ostaa
- Anonyymi00002
On muuten kallis, liian kallista. En osta.
- Anonyymi00003
Saattaa olla kaupat lujassa jos tonttikin pitää ostaa. 60 vuotta on bensaa ja muita öljyä pihalle loroteltu. Saastuneet maat Kemiin joka ikinen murunen.
- Anonyymi00004
60 vuotta ? Kauanko nykyinen yrittäjä on toiminut asemalla? Oisko 20 vuotta?
- Anonyymi00005
No mitäs luulisit onko sillä merkitystä vaikka olisi ollut vain kaksi viikkoa? Jos myy tontin niin se on samantekevää kuka sen on sotkenut. Omistajan vastuulla.
- Anonyymi00006UUSI
Höpö pilaantunut poistetaan öljysuoja rahaston rahalla.Yrität mustamaalata köyhä.
- Anonyymi00007UUSI
Kukahan se höpö on? Rahasto on sitä varten jos maksajaa/sotkijaa ei saada jostakin syystä vastuuseen. Kuollut, kadonnut jne. Lähtökohta on tietysti se, että maanomistaja maksaa lystin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937