turha käynti ja
päivä pilalle
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kaikki veikkaukset voi tehdä netissä.
- Anonyymi00002
Kaikki ei käytä nettiä...
- Anonyymi00003
asukkos kuussa kaikki on nykyään netissä vajakki.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
asukkos kuussa kaikki on nykyään netissä vajakki.
paskamake mähöää kotona yötpäivät
- Anonyymi00004
eikä tolla älykkyydellä elä tee lapisa..vajakki.
- Anonyymi00005
-Kaikki on nykyään netissä...Totta,juuri siksi olen siellä mahdollisimman vähän,sä taas kuulut saamattomien sössöjen joukkoon jollaiseksi en koskaan muutu koska taistelen kehitystä vastaan parhaaksi näkemälläni tavalla.Juuri siksi toimin niin,etten muuttuisi samanlaiseksi kuin sinä.Ymmärrätkö,pelle?
- Anonyymi00008
AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
- Anonyymi00006
Netit jne ovat hieno juttu,valitettava tosiasia että monet alkavat käyttää niitä liikaa...Tässäkin maassa on tuhansia idiootteja jotka makaavat sohvillaan läppäri rinnan päällä koko päivän..,Onko se kehitystä,älykästä,järkevää toimintaa?
- Anonyymi00009
maha kasvaa ja tukka lähtee
- Anonyymi00011
liikkumattomuus kaataa kohta kansan
- Anonyymi00012
Minä jo ikääntynyt kyllä puolustelen netin käyttöä. Sillä voi hoitaa niin monet asiat helposti. Koko maksuliikenne, kaikki ajanvaraukset, veikkauksen, tavaroiden tilaamisen , lehtien lukemisen ja jopa kiinteistöhuoltoyhtiölle korjauspyyntö.
Oma valinta kuinka paljon siellä netissä käyttää aikaa. Kyllä se vaikka ajantilaus terveyspalveluihin on helppoa, ei tarvitse kuunnella jonotusmusiikkia tuntikausia ja olla puhelimen vankina takaisinsoittoa odotellessa.
Kehitystä tapahtuu koko ajan ja ei se aina ole huono asia, kyllä nopeuttaa palvelujen saantia. Vaikka nyt tuo veikkaus, ei tarvitse lähteä minnekään sen takia. Voi myös kotona netissä tarkastaa osumat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459