Kyllä nyt on niin mukava olla.

Anonyymi-ap

Kunniattomat paskat HOLOT tultiin oikein mökille tekemään suur siivous niin FB KUNNIALLISET voivat taas tulla VIRKISTÄYTYMÄÄN MÖKILLE!

Huomenna me HOLOT reippaina pinoamma puut LIITERIIN niin ei tarvi päissään kenenkään könytä SAUNA PUITA JA VALITTAA, että KUNNIATTOMAT HOLOT JÄTTI PUUT PINOAMATTA!

Vien kestokasseja liiteriin ja laittelin puut valmiiksi niin ei tarvi, kun ottaa kassi mukaan ja painella iloisesti saunan lämmitykseen!

Tietenkin kävimmä ensin kirkossa kiltisti kunniattomat siivoamassa hautajaisten jälkeen.
Opetin kunniattomana HOLONA tytärtäni Holoa.
Sakastin puolella seisoimma vierekkäin ja minä huomasin, että VALVONTA KAMARA OLI PÄÄLLÄ joten vilkutin kameralle ja tyttö ihmetteli, että mitä minä puuhaa joten vilkutin uudelleen.
Tyttö huomasi ja häntä alko naurattaan joten minä pidin hänelle SAKASTIN PUOLELLA PAPIN KANSIALASSA ESITTELYN IVALON KIRKOSTA.

Kunniattoman paskan Holon kunniaton paska tyttö oli todella kiinnostunut ja uskon, että me kunniattomat HOLOT pyörähdämmä tänä kesänä useamman kerran vielä Ivalon kirkossa yhdessä, mutta kyllä me varmaan ehditään vierailla myös INARIN KIRKOSSA myös ja minä kerron hänelle taas hänen SYNNYIN SEUDUN HISTORIASTA ASIOITA JOITA ITSE HALUAN!

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kunnioittakaamme kaikkia Jehova muita nörttejä ja körttejä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Jumala suojaa JUOPPOJA JA RIKOLLISIA. Kiitos FB KUNNIALLISTEN jotka sentään osaavat NÖYRYYTTÄÄ MEITÄ HOLOJA!

Suomi 100vuotta vanhempi panostaja Holo sentään NÖYRTYY SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA, ÄITINÄ, TYTTÄRENÄ JA VAIMONA.

Kyllä kai tuo TYTÖN TURJAKE TULEE ÄIDILLEEN KAVERIKSI JOSSAIN VAIHEESSA niin minä voin sanoa hänelle, että : Tämä on 1000 kertaa parempi mökki mitä isäs mökki jonka hänen vaimonsa perii, koska EDES ISÄS EI HALUA SINUN PERIVÄN MÖKKIÄ JONKA PIHALLA KUNNIALLISET TAPPAA ITSENSÄ JA ISÄS HALUAA TUOSTA PASKASTA KARMASTA EROON!

Hän oli sentään laittanut tytön turjakkeelle viestiä sekä kysynyt, että tarviiko hän rahaa!

Minä sanoin, että : Isäs ja mummos EI KUNNIOITA EDES ÄITIÄS JA ÄITIS UUTTA MIESTÄ!

Pitää lähteä jatkamaan hommia niin FB KUNNIALLISET ALKOHOLISTI ELÄKELÄISET PÄÄSEE MUNAT PESEMÄÄN JA LÄHTEVÄT PORUKALLA HAKEMAAN VAIMOJA ITSELLEEN!

He olivat sentään sanoneet, että : Lääkäri HOLO on KUNNIATTOMAN PASKAN HOLON MIES!

Ehkä heistä joku on kiinnostunut nais poliiseista ja Titta Rasmus on varmaan monen muunkin miehen mieleen eikä vain JUSTUS REPON!

Mieheni lääkäri Holo voi sentään TARVITTAESSA MÄÄRÄTÄ RAKKAUS-HOITOA JOS MINÄ HÄNEN SYRJITTYNÄ VAIMONA SANON HÄNELLE, että : Kokeile tätä hoitoa ensin!

Siinä on vain se huono puoli, että minä kunniaton joudun itse vanhenemaan LÄÄKÄRI HOLON KANSSA!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jumala suojaa JUOPPOJA JA RIKOLLISIA. Kiitos FB KUNNIALLISTEN jotka sentään osaavat NÖYRYYTTÄÄ MEITÄ HOLOJA!

Suomi 100vuotta vanhempi panostaja Holo sentään NÖYRTYY SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKE NAISENA, ÄITINÄ, TYTTÄRENÄ JA VAIMONA.

Kyllä kai tuo TYTÖN TURJAKE TULEE ÄIDILLEEN KAVERIKSI JOSSAIN VAIHEESSA niin minä voin sanoa hänelle, että : Tämä on 1000 kertaa parempi mökki mitä isäs mökki jonka hänen vaimonsa perii, koska EDES ISÄS EI HALUA SINUN PERIVÄN MÖKKIÄ JONKA PIHALLA KUNNIALLISET TAPPAA ITSENSÄ JA ISÄS HALUAA TUOSTA PASKASTA KARMASTA EROON!

Hän oli sentään laittanut tytön turjakkeelle viestiä sekä kysynyt, että tarviiko hän rahaa!

Minä sanoin, että : Isäs ja mummos EI KUNNIOITA EDES ÄITIÄS JA ÄITIS UUTTA MIESTÄ!

Pitää lähteä jatkamaan hommia niin FB KUNNIALLISET ALKOHOLISTI ELÄKELÄISET PÄÄSEE MUNAT PESEMÄÄN JA LÄHTEVÄT PORUKALLA HAKEMAAN VAIMOJA ITSELLEEN!

He olivat sentään sanoneet, että : Lääkäri HOLO on KUNNIATTOMAN PASKAN HOLON MIES!

Ehkä heistä joku on kiinnostunut nais poliiseista ja Titta Rasmus on varmaan monen muunkin miehen mieleen eikä vain JUSTUS REPON!

Mieheni lääkäri Holo voi sentään TARVITTAESSA MÄÄRÄTÄ RAKKAUS-HOITOA JOS MINÄ HÄNEN SYRJITTYNÄ VAIMONA SANON HÄNELLE, että : Kokeile tätä hoitoa ensin!

Siinä on vain se huono puoli, että minä kunniaton joudun itse vanhenemaan LÄÄKÄRI HOLON KANSSA!

Kannatti kyllä tulla tänne mökille, koska ex-mies on kuulemma omalla mökillään ja minä meidän tytön ja äitini kanssa meidän mökillä.

Äitini laittaa minut tekemään aina isäni hommia mökillä, koska minä edustan isääni sekä miestäni joka on HOLONA yhdenvertainen lapseni isän kanssa.

Ei meidän suvuissa sentään isät erojen jälkeen tapa itseään vaan ex-mieheni vaimon suvussa isät tappaa itsensä eron jälkeen. Ex-mieheni vaimo edustaa ÄITINÄ omia lapsiaan ja kaikkihan sen tietää, että hänen lastensa ukki tappoi itsensä eron jälkeen ja yhdenvertaisuuslain mukaan hänen ex-miehensä ja isänsä, veljensä sekä tyttönsä lasten isien pitää myös tappaa itsensä, koska HÄN VAATI KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ SEKÄ HÄNEN EDUSTAMAN SUVUN TAPOJA!

Minä valikoi mielummin vankilan, kuin kunnioitin häntä.
        Minun lasten isien pitäis hänen logiikalla TAPPAA ITSENSÄ ja hän sais LESKENÄ lesken eläkettä!

FB kunnialliset vaatii kunnioittamaan heitä ja he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia ex-mieheni vaimon kanssa EIVÄT MINUN KANSSA!

Itsemurha on myös MURHA, mutta MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO EN SUOSTU KUNNIOITTAMAAN VAIKKA FB KUNNIALLISET KUINKA VAATII KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

Mielummin KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO JA SAKOT VANKEUTENA, kuin KUNNIOITAN ISÄÄ JA MIESTÄ JOKA MURHAA ITSENSÄ!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kannatti kyllä tulla tänne mökille, koska ex-mies on kuulemma omalla mökillään ja minä meidän tytön ja äitini kanssa meidän mökillä.

Äitini laittaa minut tekemään aina isäni hommia mökillä, koska minä edustan isääni sekä miestäni joka on HOLONA yhdenvertainen lapseni isän kanssa.

Ei meidän suvuissa sentään isät erojen jälkeen tapa itseään vaan ex-mieheni vaimon suvussa isät tappaa itsensä eron jälkeen. Ex-mieheni vaimo edustaa ÄITINÄ omia lapsiaan ja kaikkihan sen tietää, että hänen lastensa ukki tappoi itsensä eron jälkeen ja yhdenvertaisuuslain mukaan hänen ex-miehensä ja isänsä, veljensä sekä tyttönsä lasten isien pitää myös tappaa itsensä, koska HÄN VAATI KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ SEKÄ HÄNEN EDUSTAMAN SUVUN TAPOJA!

Minä valikoi mielummin vankilan, kuin kunnioitin häntä.
        Minun lasten isien pitäis hänen logiikalla TAPPAA ITSENSÄ ja hän sais LESKENÄ lesken eläkettä!

FB kunnialliset vaatii kunnioittamaan heitä ja he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia ex-mieheni vaimon kanssa EIVÄT MINUN KANSSA!

Itsemurha on myös MURHA, mutta MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO EN SUOSTU KUNNIOITTAMAAN VAIKKA FB KUNNIALLISET KUINKA VAATII KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

Mielummin KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO JA SAKOT VANKEUTENA, kuin KUNNIOITAN ISÄÄ JA MIESTÄ JOKA MURHAA ITSENSÄ!

Sekin on totta, että me ollaan oltu ex-mieheni ja hänen vaimonsa sekä hänen ex-miehen kanssa täällä mökillä.
        Minä ammuin vaimona ex-mieheni käsiaseella mehupurkiin jonka hän laittoi puuhun kiinni niin minä sain kokeilla ampua myös.
        Minä sain vain ampua siihen ja hän seisoi vieressä, mutta sen jälkeen istuin terassilla lasteni kanssa ja miehet oli autoilla jotain tekemässä.
        Ex-mieheni nykyinen vaimo oli saunalla ja ase oli hänen miehellään.
        Minä näytin lapsilleni miten TRIP mehu purkki pamahtaa.
        Se sattuu pamahtamaan ja kuulostamaan siltä niin, kuin joku olis ampunut itsensä.
        Ex-mieheni vaimo tuli saunalta iloisena, koska hän ilmeisesti luuli, että hänen miehensä ampui itsensä.
        Ex-mieheni tuli ja kysyi minulta, että : Mitä helvettiä sinä täällä oikein pamauttelet?
        Minä sanoin, että : Näytin lapsille miten MEHU PURKKI RÄJÄHTÄÄ!

Se oli kunnian loukkaus, koska he väittivät minulle että minä ammuin aseella ja he luulivat, että minä ammuin itseni!
        Minä sentään viihdytin 1 ja 4 vuotiaita lapsiani jotka olivat meidän kanssa mökillä.
        Minun vanhemmat lapset olivat mummolassa, mutta heidän lapset olivat keskenään kotona yli 80 kilometrin päässä. En mie kysellyt, että : Kuka teidän lapsien perään katsoo, kun te ootte täällä?
        Minä sanoin aina, että : Minun lapset ovat mummolassa!

Minun lapset kävivät minun kunnian päälle, kun he valehtelivat minun isälle niin saivat jäädä kotia.
        Minä tulin kotia ja sanoin,että : Ei ollut lupaa olla YKSIN KOTONA!
        Syy oli se, että minulla oli niin paljon juomatonta viinaa siihen aikaan kotona.
        Minä ostin reissusta ja sitten sain välillä viina pullon joltain kavereilta, asiakkaalta tai sukulaiselta, mutta EN EHTINYT KOSKAAN JUOMAAN, koska olin aina töissä.

Penikat oli juoneet minun viinat ja POLIISIT OLI KÄYNEET TYHJENTÄMÄSSÄ ASUNNON, mutta EIPÄ OLE KUTSUA KUULUNUT KUULUSTELUUN VAIKKA MINÄ OLEN KILTISTI 20 vuotta odottanut!

Minä huusin heille, että : Saatanan hullut penikat! Teillä olis voinut henki lähteä, koska te ootte juoneet 60 ja 80% viinaa joita pitää laimentaa ensin toiseen pulloon niin pystyy juomaan ja tekemään drinkkejä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kyllä nyt on niin mukava, kun KUNNIATON HOLO SAI PUUT PINOTTUA LIITERIIN!
      Ohan se niin lysti FB KUNNIALLISTEN TULLA MÖKILLE virkistäytymään, kun saa puut ottaa valmistaa pinosta ja kyllä passaa kylpeä sekä SIHAUTTAA KUSEN LÄMPIMÄN LAGERIN SANDELS SALKUSTA JA PITÄMÄÄN FB KUNNIALLISTEN PALAVERIA!

Tyttö Holo on kilttinä siivoonnut mökin seinät, katot sekä ikkunat ja äiti aikoo kuurata lattiat kunnolla niin ei tartu sukat edellisen virkistyksen jälkeen ikävästi lattiaan kiinni!

Ruokatunti välillä ja oli ILOINEN yllätys, kun oli KAASUPULLOKIN imaistu tyhjiin niin EI TARVI EDES GRILLATA!

HOX HOX HOX! 6 tyhjää tölkkiä oli UNOHTUNUT ja YKSI SUKKAA!

• Anonyymi00006
        UUSI

Unohdin mainita, että he ovat NUORIA TYÖKYVYTTÖMYYS ELÄKKEELLÄ OLEVIA FB KUNNIALLISIA JOTKA KÄYVÄT VIRKISTÄYTYMÄSSÄ VÄLILLÄ TÄÄLLÄ MÖKILLÄ!
        Olen sentään nöyrästi siivoonnut vuosia heidän jälkeen, koska he ovat KOKOAJAN OLLEET FB KUNNIALLISIA!

Olin tekemässä heitä rikosilmoituksen, mutta FB KUNNIALLISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, että MINUN HOLON TEHTÄVÄ ON TOIMIA FB KUNNIALLISTEN ILMAISENA PIIKANA JA RENKINÄ ISÄNI MÖKILLÄ JOKA ON FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HEIDÄN VIRKISTYS KÄYTTÖÄ VARTEN RAKENNETTU!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      373
      4124
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3111
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      72
      2553
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2164
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1650
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1565
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1190
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      50
      1093
    10. 61
      1042
    Aihe