Riivaajat pilkkaavat Jumalan apostoleja

Anonyymi-ap

Riivaajien käy kuitenkin huonosti.
Ne heitetään tulijärveen.

44

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Fantasiansa kullakin.

Onhan se tuskaisaa tajuta olleensa harhaanjohdettu uskis koko ikänsä.

• Anonyymi00002

Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa nänet Korkeimman Jumalan pojaksi.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

Huutaa kovalla äänellä ja heittäytyvät lattialle selälleen?

• Anonyymi00028

Älä valehtele!

• Anonyymi00003

Kaikista pahimmat eksytykset tulevat juurikin Jeesuksen ja Paavalin nimeen vetoamalla.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00004

Eksyttäjät vetosivat juuri Paavalin nimeen.

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

Ap. t. 19:13

Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

• Anonyymi00005

Pelkkä uskominen ei vapauta Jumalan lakien ja käskyjen noudattamiselta.

Ilm. 14:12

Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.

Lakien ja käskyen noudattaminen on se pointti, jonka perusteella ihmiset tuomitaan viimeisellä tuomiolla, vaikka he uskovat Jeesukseeen. Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja kaatuilee. Pelkkä uskominen ei vapauta ihmistä lakien ja käskyjen hyvältä noudattamiselta.

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

• Anonyymi00006

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
        ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00007

Raamatussa uskominen tarkoittaakin käskyjen ja lakien mukaan elämistä, uskollisuutta Jumalan tahdon mukaiselle elämälle.

• Anonyymi00018

Teuvo. Miksi sinä luulet, että herjaaminen olisi Jumalan tahto? Sanon sinulle, ei se ole Jumalan tahto, vaan Saatanan tahto.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Teuvo. Miksi sinä luulet, että herjaaminen olisi Jumalan tahto? Sanon sinulle, ei se ole Jumalan tahto, vaan Saatanan tahto.

Pakkohan sen on olla kun kaikkivaltias se kerta hyväksyy.
        On ehkes maso.

• Anonyymi00008

Riivaajat eivät pilkkaa apostoleita, vaan tekeytyvät apostoleiksi ja evankelistoiksi, kaatajapastoreiksi, jalanvenyttäjiksi, sielunhoitajiksi jne.

2:kor.11
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00016

Paavali oli ainoa, joka neuvoi varomaan valon lapsia. Jeesuksen apostoli Johannes päin vastoin toi esiin evankeliumillaan, että tarjoutui mahdollisuus liittyä valon lapsiin.
        Tuo 2 Kor 11:13 on metka, koska Paavali itse tekeytyi Jeesuksen apostoliksi ja valehteli Jeesuksesta, minkä vuoksi hänet ainoana erityistapauksena nostetaan esiin elävältä Jeesukselta rangaistuksen ansainneenna. Parempi jättää Paavalin jutut omaan arvoonsa. Hänen kristuksensa eli messiaansa oli sellainen, jonka valtaistuin oli fariseusten kaupungissa ja jonka Joosefin poika ristiinnaulitsi. Paavali halusi juuri sellaisen kristuksen, joka oli estänyt (vrt. hepr. satan) Vahurskaan Jaakobin testamentin täytäntöönpanon ja piti koko juutalaisvaltakuntaa rikkomuksessa Karitsan verta vastaan. Paavalista ei ollut Jumalan lapseksi ja lopulta juutalaistekin hylkäsivät hänet.

• Anonyymi00009

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Oikeiden 12 apostolien nimet luoetellaan Apt.1 kohdalla. Heillä oli apostolin virka. Apostolin virkoja oli vain 12 kpl.

Jeesuksen valitsemia oikeita apostoleita on vain 12 miestä. He kulkivat Jeesuksen kanssa maan päällä ja kuulivat Jeesuksen opetukset. Ovat silminnäköijöitä ja oikeita todistajia Jeesuken tekemille ihmeille, ristiinnaulisemiselle, hautaamiselle, ylösnousemukselle ja taivaaseen nousemiselle.

Kaikki sen jälkeen itsensä apostoliksi itse julistaneet ovat enemmän ja vähemmän valeapostoleita.

• Anonyymi00010

Paavali kuului apostoliksi tekeytyjien joukkoon. Oli hyvin perillä Juutalaisten uskonnosta, koska kävi kuuluisan Natanaelin yksityisoppilaana sitä opiskelemassa.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

2. Kor. 12:12

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Paavali kuului apostoliksi tekeytyjien joukkoon. Oli hyvin perillä Juutalaisten uskonnosta, koska kävi kuuluisan Natanaelin yksityisoppilaana sitä opiskelemassa.

Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

2. Kor. 12:12

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Paavali vältteli menemästä Jerusalemiin, koska siellä miehen teot tiedettiin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; JA KUN HEIDÄT TAPETTIIN, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Paavali tykkäsi Juutalaisten pyhien miesten tappamisesta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; JA KUN HEIDÄT TAPETTIIN, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Jeesus tarkoittaa "veljellään" toista Juutalaista.

Matt. 25:40

Niin vastaa kuningas ja sanoo heille: totisesti sanon minä teille: sen minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä minun veljistäni, sen te teitte minulle.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mies piilotteli Arabian erämaassa kolme vuotta väärällä nimellä.

• Anonyymi00023

Entäpä ne, jotka väittävät olevansa jotain prohveettoja, kuten sinä, Teuvo?
        Milloin muuten luovut valheestasi? Aika käy vähiin!

• Anonyymi00013

Raamatun mukaan kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he ovat kohdelleen Israelin heimon jälkeläisiä ja etenkin Juutalaisia.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi00027

Ja höpön höpö!

• Riikkaajat pilikkaavat.🟨🟦🌼😛
      Voi kukka.🧈🌹

• Housussas on tulijärvi.🩲🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

• Anonyymi00014

Eikös ne hurmahenkiset lahkojohtajat tehneet niitä mikve-pesuja pojile?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Isolla pojilla on isojen poikien jutut.

Yleensä silloin liikutaan navan alapuolella.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Palsen & Orhami 🎃🎃

• Anonyymi00019

Äl' ylipäästä Parhamia!

• Anonyymi00020

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
        James Attebury
        https://jamesattebury.wordpress.com › ...
        ·
        Käännä tämä sivu
        9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy,
        were charged with sodomy.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
        James Attebury
        https://jamesattebury.wordpress.com › ...
        ·
        Käännä tämä sivu
        9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy,
        were charged with sodomy.

Matt. 18:6

Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi00022

Totta!

• Anonyymi00024

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa!

• Anonyymi00025

Pahin apostolien pilkkaaja ( TS ) tuli sitten tähänkin ketjuun, mitenkäs muuten?

• Anonyymi00026

Mikä sillä tulijärvessä pälaa? Vesikö?

• Anonyymi00029

Raamatussa helvetistä käytetään sanaa "gehenna", mikä tarkoitti Jerusalemin kaupungin ulkopuolella olevaa kaatopaikkaa, missä paloi jatkuvasti metaanikaasu.

• Anonyymi00031

Eihän järven tarvitse vettä olla.

• Anonyymi00030

Tiedätkö edes mistä se tulijärvi tulee?
      Egyptistä. Anubis heittää pahat ihmiset viimeisellä tuomiolla tulijärveen, jonka rantoja vartioi paviaanit.

• Anonyymi00032

Tällä palstalla käsitellään Raamatun tarinoita.

• Anonyymi00033

Riivaajat käyttää pahoja ihmisiä.

• Anonyymi00034

Paavalissa oli murhan henki.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Apt.26:10

"Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."

• Anonyymi00036

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää.

He elivät Jeesuksen aikana hänen kanssaan, ovat silminnäkijätodistajia, kuulivat Jeesuksen opetukset, näkivät Jeesuksen ristiinnaulitsemisen, hautaamisen ja ylösnousemuksen ja taivaaseen nousemisen.

Heille Jeesus puhalsi suustaan omaa Henkeään eli Totuuden Henkeä, erityisiä valtuuksia varten.

Joh. 20:22-23

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Heille Jeesus kertoi kaiken, mitä tulee tietää. Mitä siihen on lisätty jälkikäteen se on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi00037

Kaikki muut itsensä apostoliksi julistaneet ovat tekeytyjiä.

Ja niitä on tuhansia, jotka esiintyvät vanhurskauden palvelijoina.

2.Kor.11
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00038

Sehän aivan sama mitä tekee, kun ei päädy kaatopaikkaa kummempaan paikkaan.

• Anonyymi00039

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

Ilm. 20:10

Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ilm. 20:10

Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe