Ikinä en tee lapsia koska en ole täysin terve ja täysin normaali

Anonyymi-ap

Liittyy Suku on paras, koska lupaan omalle suvulle etten jatka minun viallisia geenejä ja enkä pilaa yhtään enempää sukuni geenejä mitä olen pilannut ja suvun maineen myös!

Typerää erää suomi24 poistaa aloituksen, jossa sanon että ikinä en tule tekemään tuleva puolisoni kanssa lasta ja tekisimme abortin!!

Syy on se koska minä en ole täysin terve ja normaali. Meidän tulevani puolisoni kanssa Meidän lapsestamme tulisi todella suurella prosenttilla varmuudella ei terve ja eikä olisi normaali!

Meidän lapsemme elämä olisi vaikeaa ja sontaa, kun ei olisi täysin terve ja ei olisi täysin normaali!!

Me olisimme itsekäitä, jos tekisimme lspsen!! Ja väärin yhteiskuntaa kohtaan tekisimme todella väärin, sillä tietäisimme että suurella prosenttilla Meidän lapsi ei olisi terve ja eikä olisi normaali

Yhteiskunta joutuisi aivan turhaan käyttää meidän lapseen rahaa ja Meidän lapsi olisi vain loinen.

Koska jos jompikumpi vanhemmista ei ole täysin terve ja eikä täysin normaali. NIIN on todella suuri riski, että lapsestamme tulisi ei terve ja ei normaali!!!

Miksi jatkaisin omaa geeniä, jotka ovat minun takia pilannut minun suvun geenejä ja minun takia minun suvussani on ei täysin terve ja ei täysin normaali. Minä en omia viallisia geenejä jatkaa eteenpäin, koska ei ole oikein että minun.takia tulee lisää ei täysin terve ja ei täysin normaali lapsi.

Meidän lapsemme ei saisi tavallista ja normaalia elämää kuin muut.

Ei saa kunnon työtä ja arvokasta.
Ei saa puolisoa
Ei saa lapsia
Ei saa kavereita ja ystäviä
Sukulaiset häpeäisivät ja eivätkä haluaisi tuntea ja olisi suvun musta lammas .

Tähän vielä lisäksi että minä itse olen suvun musta lammas ja minua Sukulaiset häpeää. En saa kutsua juhliin ja eivätkä halua minua tuntea

Meidän lapsen elämä olisi hirveetä, kun minun oma Suku ei minun takia olisi Meidän lapsemme elämässä.

Minusta olisi itsekästä tehdä puolisoni kanssa lapsia, kun tiedämme että jos jompikumpi vanhemmista ei ole täysin terve tai ei täysin normaali, että meidän lapsestamme tulisi tälläinen kuin minä!!

Kuten minä joka on ollut koko elämäni ajan vain yhteiskunnan loinen. Enkä ikinä voi sitä velkaa korvata mitä yhteiskunta tuhlasi turhaan minun sairaala jaksoihin ja kuntoutukset!!

Miksi jatkaisimme minun geenejä, jotka ovat viallisia!!

1

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö se ole hyvä että suojelee suvun mainett?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      106
      2679
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      111
      1968
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1586
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1294
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1129
    6. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1042
    7. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1034
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1022
    9. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      95
      1008
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      345
      867
    Aihe