Laitoin Lada Sport 1500 vauhtiraidoilla pakoputkesta letkun auton sisälle. Auto vuoti niin pahasti, että ei vaikuttanut auton kokoaisilmastoon millään tavalla. Päästin vielä pellavarehu pierun ja ei pyörryttänyt. Littumaassa tiede on holistista. HO HOO, HO HOO!
Hiilidioksidista
7
66
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Varsinkin venäläiset fossiiliset tuotteet puhdistaa ilmaa ja ovat raikkaita. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00002UUSI
Missäs vkk:laiset nyt tankkaavat, kun Teboililla on lappu luukulla ja itäraja kiinni?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missäs vkk:laiset nyt tankkaavat, kun Teboililla on lappu luukulla ja itäraja kiinni?
Littumaassa pärjää hyvin potkulaudalla.
- Anonyymi00003UUSI
Kunnon yleismaalaisliittolaiset ympäristösaasteet on hyväksi keskustalaiselle aateliikkeelle
- Anonyymi00005UUSI
Turve tupruttaa parhaiten ja lisää merkittävästi hiilidioksidia ilmassa.
- Anonyymi00006UUSI
Meillä VKKssa mennään tunteella, me ei perusteta numeroihin tai faktoihin. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00007UUSI
Ladassa on Solex kaasutin, mitä kovemmin painaa kaasua, niin se vähemmän tulee hiilidioksidia. Venäläinen keksintö. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716