Jos ei olisi rahasta kiinni?

Anonyymi-ap

Mitä söisit? Minä söisin ihan normaalisti maksalaatikkoa puolukkahillolla. Olenko turhan vaatimaton ukkeli?
Niin no joo. Jälkkäriksi joisin kahvia suklaahippu leivoksella. Lääkäri sanoi että pitäisi olla sokeritonta. Mutta se lääkäri kuoli, että silloin sitä ei lasketa.

>Simiti<

38

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Söisin enemmän nautapihvejä. 😋🥩 Mukaan vaikka grillattua paprikaa, parsakaalia ja kermaista kastiketta. 🫑🥦 Ja tietysti jokin viidenkympin luomupunaviini. 😍🍷

Myös vaaleat merikalat (kuha, siika) taitavasti laitettuina voisivat mennä. Lisukkeeksi peruna-pinaattisosetta, grillattua kukkakaalia ja salaattia. 😋🥔🧅🥗

Nautapihvit osaisin paistaa itse paljon pienemmällä harjoittelulla, kaloja en. 😄

Mutta sitten tulisin katumapäälle ja ajattelisin, että tuonkin rahan olisi voinut sijoittaa. 🤔

🦄

• Anonyymi00002

Olet aika snobi. Mutta ei siinä jos tykkää kuliranisoida.

>Simiti<

• Anonyymi00009

Voi juku nainen yksärinkertainen palstaäijä on kaapannut taikaponitunnisteesi päätellen siitä, että sisällössä on himmeest emojei ja aiheena ruaka. -TT

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi juku nainen yksärinkertainen palstaäijä on kaapannut taikaponitunnisteesi päätellen siitä, että sisällössä on himmeest emojei ja aiheena ruaka. -TT

Kuinka juntti lesta oikein olet?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juu ei minua kukaan ole kaapannut; olen ihan yhtä äijä kuin aina ennemminkin. ☺️

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00002 kirjoitti:

>Simiti<

Tuo on yksinkertaista perusruokaa. Vain proteiinin lähde ja valmistustapa (mahdollinen kokki) ovat kalliita.

🦄

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikkeen voi lisätä mm että uber, super, yli törkeä jne kulti

• Anonyymi00022
        Anonyymi00002 kirjoitti:

>Simiti<

Suosisin kala- ja salaattipöytiä. Kävisin buffeteissa päivittäin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä kävin tyttäreni ja vaimon lapsien kanssa paikallisessa seisovassa pöydässä aikoinaan.
        Yksi poliisi otti pitsan palan tyttären nenän edestä.

Kokki kiirehti sanomaan, että lisää on tulossa. Toipa jopa pöytään tyttärelle. Siellä oli päivittäin hirmuna poliiseja, sekä palomiehiä. Niin ja sitten minä, ehkä vähän rikollinen.

>Simiti<

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lohisoppa olisi kyl aika lempparia.

• Anonyymi00006

Se poistelija kuvittelee olevansa joku

• Anonyymi00008

Poistelija-ääliö on kokoomuslainen pedofiili

• Anonyymi00034

Kokoomuslainen, joka toimii siviilissä kuin pahainen kommunisti. Rooliminä ja todellinen minä joillakin ristiriidassa.

• Anonyymi00011

Samaa söisin kuin nytkin, pidän vaatimattomasta terveellisestä ruoasta. Sen huomaa kun matkan jälkeen taas pääsee omiin mössöihinsä käsiksi. Kasviksia, hedelmiä, viljatuotetta, lihaa ja kalaa sopivassa suhteessa. Itse laitettuna, eikä tule kalliiksi. Aina on vahva ja terve olo. Hyvin harvoin herkkuja, mutta joskus ovat ihan paikallaan.
      Ravintolassa syönti on minulle melkein pakkopullaa, menen sinne vain seuran vuoksi kun porukalla mennään, silloin ruoka on täysin toisarvoinen juttu, en men koskaan yksin.

• Krähj häh hää, ei se rahasta kiinni olekaan 😆

Tossa just söin aamupalaksi kolme kanankoipea, kuusi paistettua munaa, kilon grillattua rahkaa, kaurapuuroa pari litraa, vedin puolen litran viinalekan, ja triplaespresson. *RÖYH! *

Kohta lähden keulivalla Chevy Silveradolla salille nostelemaan kahvakuulia tolla mun tribaalitatuoidulla penislihasvarrella 🙂🙂🙂

• Nii ei se mullakaa oo massist kiinni ku on maailman paras faija, enkä nyt tarkoita Timbeä

Kiitti faija ku heitit mulle pari kybää safkaan legit. Mennään varmaan Viola-Olivian kanssa mäkkiin ja ite syön Big Arch aterian ja tarjoon hänelle salaatin kun hän harrastaa cheerleadingia eikä siellä mitään pullukoita suvaita

• Anonyymi00020

Kilo grillattua rahkaa... 🙈😂😂

🦄

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kilo grillattua rahkaa... 🙈😂😂

🦄

Tuo umpijuntti syö vain kynsiään.

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuo umpijuntti syö vain kynsiään.

Ei mun faija ja hondiksen "uncle" Bicky mikään juntti ole. Hän on alkanut pitää huolen, ettei 34-vuotiaana alkanut hiusten lähtö näy ulospäin ja sheivaa joka aamu kaljunsa rehtiin kiiltävään jyystärikalju tyyliin. Tom of Finland henkinen nahka-asu yllä tottakai ja hänen keulivan silveradon avaimet takataskussa jonka vuoksi ne haisee ihan 💩

• Anonyymi00017

Lisäaineeton ravinto on ehkä parasta, mitä rahalla saisi.🤑

• Anonyymi00019

Bicky-hahmoissa leijuu Fuffen tekstuaalinen presenssi. 🤭

🦄

• Anonyymi00021

Söisin ihan tavallista kotiruokaa, mutta tarjoilualustana käyttäisin kaunista alastonta naisvartaloa. Vieläpä vaihtelun vuoksi eri viikonpäivinä eri värisiä naisvartaloita.

• Anonyymi00024

Ketjusta on poistettu 4 homomoden tykkäämätöntä viestiä.

• Anonyymi00025

Siis incelhuoramoden.

• Anonyymi00026

Silmäpuoli maksalaatikkomies voisi olla itä-saksalainen supersankari. Neuvostoliittolainen kaalilaatikkomies olisi hänen toverinsa .

• Anonyymi00029

Uli uli kommunistilesta.

• Rakastan kanaa. Söisin enemmän ihka oikeaa kanaa eikä mitään valmistetta ja sitten väliin naudan lihaa. Ja pekonia!

• Anonyymi00028

Ei prekonia saa syödä. Paitsi jos valuttaa sen rasvan pois.

>Simiti<

• Anonyymi00030

Eli ihan oikeaa kanaa, eikä broileria? Helsingissä saa muutamasta ravintolasta ja kauppahallista. Ehkä joistain etnisistä kaupoista, mutta niiden laadusta ja vastuullisuudesta ei voi olla varma. Jos rahaa on, niin kannattaa kyllä maistaa. Maku on jotain ihan muuta kuin meidän broilerissa.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Eli ihan oikeaa kanaa, eikä broileria? Helsingissä saa muutamasta ravintolasta ja kauppahallista. Ehkä joistain etnisistä kaupoista, mutta niiden laadusta ja vastuullisuudesta ei voi olla varma. Jos rahaa on, niin kannattaa kyllä maistaa. Maku on jotain ihan muuta kuin meidän broilerissa.

Kunhan se kotkottaa, niin menee kurkusta las. En ole edes tiennyt että kun sanotaan kana/broileri, että niillä on eroa :D

• Anonyymi00031

Enemmän lohta ja kanaa. Monipuolisemmin kasviksia.

• Anonyymi00032

Niin, ja juustoa enemmän myös. Kävisin myös ravintolassa syömässä varmaan kerran viikkoon.

• Söisin ulkona. Kävisin kaikki paikalliset raflat läpi ja lopettaisin kokkaamisen. Aamupalaksi samana aamuna leivottua leipää eikä pakastimesta otettua ruikkaria. Aamupäivän kahvitauolla täytetty sämppäri työpaikan kahviosta. Lounas sen mukaan mitä työpaikan ruokalan menyyssä ois. Iltapäiväkahveella tuore kahvion munkki tai muu herkku, vaikkapa se punainen pulla. Ja työpäivän päätteeksi raflaan syömään. Johan siinä elelisi ja voisi paksusti.

• Jos ei olisi rahasta kiinni, haluaisin tutustua kaikkiin uusiin ravintoloihin ja maistella heidän erikoisuuksiaan.
      Uusia ravintoloita on niin paljon, etten pysty edes luettelemaan.

Ottaisin myös ystävät mukaan ja pitäisimme kulinaristisia tapaamisia eri ravintoloissa.

• Anonyymi00036

Syön usein maksalaatikkoa koska se on halpaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      142
      1603
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      54
      1521
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1057
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      52
      858
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      86
      819
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      743
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      705
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34