Jos ei olisi rahasta kiinni?

Anonyymi-ap

Mitä söisit? Minä söisin ihan normaalisti maksalaatikkoa puolukkahillolla. Olenko turhan vaatimaton ukkeli?
Niin no joo. Jälkkäriksi joisin kahvia suklaahippu leivoksella. Lääkäri sanoi että pitäisi olla sokeritonta. Mutta se lääkäri kuoli, että silloin sitä ei lasketa.

>Simiti<

38

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Söisin enemmän nautapihvejä. 😋🥩 Mukaan vaikka grillattua paprikaa, parsakaalia ja kermaista kastiketta. 🫑🥦 Ja tietysti jokin viidenkympin luomupunaviini. 😍🍷

Myös vaaleat merikalat (kuha, siika) taitavasti laitettuina voisivat mennä. Lisukkeeksi peruna-pinaattisosetta, grillattua kukkakaalia ja salaattia. 😋🥔🧅🥗

Nautapihvit osaisin paistaa itse paljon pienemmällä harjoittelulla, kaloja en. 😄

Mutta sitten tulisin katumapäälle ja ajattelisin, että tuonkin rahan olisi voinut sijoittaa. 🤔

🦄

• Anonyymi00002

Olet aika snobi. Mutta ei siinä jos tykkää kuliranisoida.

>Simiti<

• Anonyymi00009

Voi juku nainen yksärinkertainen palstaäijä on kaapannut taikaponitunnisteesi päätellen siitä, että sisällössä on himmeest emojei ja aiheena ruaka. -TT

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi juku nainen yksärinkertainen palstaäijä on kaapannut taikaponitunnisteesi päätellen siitä, että sisällössä on himmeest emojei ja aiheena ruaka. -TT

Kuinka juntti lesta oikein olet?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juu ei minua kukaan ole kaapannut; olen ihan yhtä äijä kuin aina ennemminkin. ☺️

🦄

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

>Simiti<

Tuo on yksinkertaista perusruokaa. Vain proteiinin lähde ja valmistustapa (mahdollinen kokki) ovat kalliita.

🦄

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikkeen voi lisätä mm että uber, super, yli törkeä jne kulti

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

>Simiti<

Suosisin kala- ja salaattipöytiä. Kävisin buffeteissa päivittäin.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä kävin tyttäreni ja vaimon lapsien kanssa paikallisessa seisovassa pöydässä aikoinaan.
        Yksi poliisi otti pitsan palan tyttären nenän edestä.

Kokki kiirehti sanomaan, että lisää on tulossa. Toipa jopa pöytään tyttärelle. Siellä oli päivittäin hirmuna poliiseja, sekä palomiehiä. Niin ja sitten minä, ehkä vähän rikollinen.

>Simiti<

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lohisoppa olisi kyl aika lempparia.

• Anonyymi00006

Se poistelija kuvittelee olevansa joku

• Anonyymi00008

Poistelija-ääliö on kokoomuslainen pedofiili

• Anonyymi00034
        UUSI

Kokoomuslainen, joka toimii siviilissä kuin pahainen kommunisti. Rooliminä ja todellinen minä joillakin ristiriidassa.

• Anonyymi00011

Samaa söisin kuin nytkin, pidän vaatimattomasta terveellisestä ruoasta. Sen huomaa kun matkan jälkeen taas pääsee omiin mössöihinsä käsiksi. Kasviksia, hedelmiä, viljatuotetta, lihaa ja kalaa sopivassa suhteessa. Itse laitettuna, eikä tule kalliiksi. Aina on vahva ja terve olo. Hyvin harvoin herkkuja, mutta joskus ovat ihan paikallaan.
      Ravintolassa syönti on minulle melkein pakkopullaa, menen sinne vain seuran vuoksi kun porukalla mennään, silloin ruoka on täysin toisarvoinen juttu, en men koskaan yksin.

• UUSI

Krähj häh hää, ei se rahasta kiinni olekaan 😆

Tossa just söin aamupalaksi kolme kanankoipea, kuusi paistettua munaa, kilon grillattua rahkaa, kaurapuuroa pari litraa, vedin puolen litran viinalekan, ja triplaespresson. *RÖYH! *

Kohta lähden keulivalla Chevy Silveradolla salille nostelemaan kahvakuulia tolla mun tribaalitatuoidulla penislihasvarrella 🙂🙂🙂

• UUSI

Nii ei se mullakaa oo massist kiinni ku on maailman paras faija, enkä nyt tarkoita Timbeä

Kiitti faija ku heitit mulle pari kybää safkaan legit. Mennään varmaan Viola-Olivian kanssa mäkkiin ja ite syön Big Arch aterian ja tarjoon hänelle salaatin kun hän harrastaa cheerleadingia eikä siellä mitään pullukoita suvaita

• Anonyymi00020
        UUSI

Kilo grillattua rahkaa... 🙈😂😂

🦄

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kilo grillattua rahkaa... 🙈😂😂

🦄

Tuo umpijuntti syö vain kynsiään.

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuo umpijuntti syö vain kynsiään.

Ei mun faija ja hondiksen "uncle" Bicky mikään juntti ole. Hän on alkanut pitää huolen, ettei 34-vuotiaana alkanut hiusten lähtö näy ulospäin ja sheivaa joka aamu kaljunsa rehtiin kiiltävään jyystärikalju tyyliin. Tom of Finland henkinen nahka-asu yllä tottakai ja hänen keulivan silveradon avaimet takataskussa jonka vuoksi ne haisee ihan 💩

• Anonyymi00017
      UUSI

Lisäaineeton ravinto on ehkä parasta, mitä rahalla saisi.🤑

• Anonyymi00019
      UUSI

Bicky-hahmoissa leijuu Fuffen tekstuaalinen presenssi. 🤭

🦄

• Anonyymi00021
      UUSI

Söisin ihan tavallista kotiruokaa, mutta tarjoilualustana käyttäisin kaunista alastonta naisvartaloa. Vieläpä vaihtelun vuoksi eri viikonpäivinä eri värisiä naisvartaloita.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 homomoden tykkäämätöntä viestiä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Siis incelhuoramoden.

• Anonyymi00026
      UUSI

Silmäpuoli maksalaatikkomies voisi olla itä-saksalainen supersankari. Neuvostoliittolainen kaalilaatikkomies olisi hänen toverinsa .

• Anonyymi00029
        UUSI

Uli uli kommunistilesta.

• UUSI

Rakastan kanaa. Söisin enemmän ihka oikeaa kanaa eikä mitään valmistetta ja sitten väliin naudan lihaa. Ja pekonia!

• Anonyymi00028
        UUSI

Ei prekonia saa syödä. Paitsi jos valuttaa sen rasvan pois.

>Simiti<

• Anonyymi00030
        UUSI

Eli ihan oikeaa kanaa, eikä broileria? Helsingissä saa muutamasta ravintolasta ja kauppahallista. Ehkä joistain etnisistä kaupoista, mutta niiden laadusta ja vastuullisuudesta ei voi olla varma. Jos rahaa on, niin kannattaa kyllä maistaa. Maku on jotain ihan muuta kuin meidän broilerissa.

• UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eli ihan oikeaa kanaa, eikä broileria? Helsingissä saa muutamasta ravintolasta ja kauppahallista. Ehkä joistain etnisistä kaupoista, mutta niiden laadusta ja vastuullisuudesta ei voi olla varma. Jos rahaa on, niin kannattaa kyllä maistaa. Maku on jotain ihan muuta kuin meidän broilerissa.

Kunhan se kotkottaa, niin menee kurkusta las. En ole edes tiennyt että kun sanotaan kana/broileri, että niillä on eroa :D

• Anonyymi00031
      UUSI

Enemmän lohta ja kanaa. Monipuolisemmin kasviksia.

• Anonyymi00032
        UUSI

Niin, ja juustoa enemmän myös. Kävisin myös ravintolassa syömässä varmaan kerran viikkoon.

• UUSI

Söisin ulkona. Kävisin kaikki paikalliset raflat läpi ja lopettaisin kokkaamisen. Aamupalaksi samana aamuna leivottua leipää eikä pakastimesta otettua ruikkaria. Aamupäivän kahvitauolla täytetty sämppäri työpaikan kahviosta. Lounas sen mukaan mitä työpaikan ruokalan menyyssä ois. Iltapäiväkahveella tuore kahvion munkki tai muu herkku, vaikkapa se punainen pulla. Ja työpäivän päätteeksi raflaan syömään. Johan siinä elelisi ja voisi paksusti.

• UUSI

Jos ei olisi rahasta kiinni, haluaisin tutustua kaikkiin uusiin ravintoloihin ja maistella heidän erikoisuuksiaan.
      Uusia ravintoloita on niin paljon, etten pysty edes luettelemaan.

Ottaisin myös ystävät mukaan ja pitäisimme kulinaristisia tapaamisia eri ravintoloissa.

• Anonyymi00036
      UUSI

Syön usein maksalaatikkoa koska se on halpaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      166
      2120
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      311
      1803
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe