Kuinka monta minuuttia pitää miehen kestää

Anonyymi-ap

Pysyä herrasmiesmäisen rauhallisena ja ymmärtäväisenä. Ennen kuin menettää malttinsa naisen nalkutukseen?

42

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Loputtomiin, samoin kuin naisen miehen käytökseen. Näin se ei kuitenkaan aina mene, mutta pitäisi pystyä keskustelemaan asioista. Monesti nalkutuksen takana on muuta tyytymättömyyttä.

• Anonyymi00003

Miten naiset nalkuttaa? Kun en itse sitä tee naisena, niin sitä oon aina ihmetellyt.

• Anonyymi00006

Vähän samoin kuin kukko kiekuu? Eli haluaa huomiota ja tulla huomatuksi. Haluaa saada toisen alistumaan suhteessa? Nalkutuksen tarkoitus on aina saada mies tukemaan naisen mielikuvia, vaikka ne olisivat päinvastaisia miehne järjen kanssa.

• Anonyymi00029

Minulle ei ole vielä edes selvinnyt mitä nalkuttaminen on. Oletan, että se on sitä samaa miten monet miehetkin nitisevät ja natisevat jatkuvasti asioista. Jos se on sitä, niin rasittavaa kieltämättä. Enkä kyllä itse katselisi sellaista käytöstä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minulle ei ole vielä edes selvinnyt mitä nalkuttaminen on. Oletan, että se on sitä samaa miten monet miehetkin nitisevät ja natisevat jatkuvasti asioista. Jos se on sitä, niin rasittavaa kieltämättä. Enkä kyllä itse katselisi sellaista käytöstä.

Nalkuttaminen on sitä kun keksii omasta päästänsä mitä ihmeellisimpiä asioita kuitenkaan kertomatta mihinkä asiat liittyvät tai mitä ne tarkoittavat ja onko sanomisissa jotakin loogista sisältöä. Ääntä korottamalla aloittaa taas saman nalkuttamisen aina vain uudelleen ja uudelleen. Kahdenkymmenenminuutin jälkeen nalkuttaminen sitten loppuu jolloin mies voi sitten nousta ja sanoa tämän olevan sitten tässä lähtien kokeilemaan uutta saalista.

• Anonyymi00004

Niin. Ja sinä olet oikeasti kuunnellut naista silloin, kun hän ei vielä nalkuttanut? Aika harva ihminen nalkuttaa kiusallaan. Kyllä kyse on jostain isommasta ongelmasta molemminpuolisessa kommunikoinnissa. Laulussakin kerrotaan, että puhu äänellä, jonka kuulen...

• Kahdeksan sekuntia on ihan riittävä aika todeta, että kysymys on itsetarkoituksellista nalkutusta. Ja sitten sanoo sen ääneen, että nyt kyse on "nalkutuksesta", joka ei edistä mitään ja johda mihinkään. Jos on jostakin paha mieli jostakin ihan muusta niin se ei poistu naputtamalla.

• Anonyymi00005

Jotkut vaikka ikuisesti. Jos on paljon energiaa käytettävissä, kestää mitä vain vaikka loputtomiin.

• Anonyymi00032

Tai kuhan lohkeaa parisen kertaa viikossa

• Esitetään vaikka mitä vaatimuksia, kuinka kauan jotakin tulee kestää, mutta eivät vaatimukset vaikuta siihen, mikä on todellisuus. Useimmat eivät kestä nalkutusta ollenkaan.

• Minä kestin noin 6 vuotta, kunnes Janica aloitti lauseensa pahaenteisillä sanoilla "meidän pitäis vähän puhuu... "

• Anonyymi00007

Kymmenykset kaikista tunneista?

• Anonyymi00033

No kerroppa sinä kun on hyvä matikkapää?

• Anonyymi00008

Viisi minuuttia pitää riittää.

• Anonyymi00009

Siis kaikessa toiminnassa.

• Anonyymi00010

Ei nslkutusta tarvitse kuunnella yhtään. Voi sanoa, että nalkutat, enkä jaksa kuunnella ja poistua tyynesti tilanteesta ja palata myöhemmin keskustelemaan. Jos julkisella paikalla, on se todella noloa.
      Kyllä sitä kuulee ja marskimaista komentelus.
      Ei. Ei sellaista.
      Vilma
      Mutta myös miehet osaavat jäkättää.

• Anonyymi00017

Kokeilepas tehdä joskus tuolleen nalkuttavalle naiselle. KOKEILE. Sitten tiedät.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kokeilepas tehdä joskus tuolleen nalkuttavalle naiselle. KOKEILE. Sitten tiedät.

Eihän minun tarvitse. Minä en nalkuta, koska se on hyödytöntä ja molemmille tulee kakkafiilis.
        Vilma

• Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Pahinta mitä voi tapahtua on, että siitä tulee ero ja sehän on itseasiassa hyvä lopputulos. Naiset eivät todellisuudessa oikeastaan koskaan tee mitään todella pahaa, eli tuon tekeminen on käytännössä riskitöntå.

• Anonyymi00011

Kunnes uskallat mennä pihavajaan nikkaroimaan tehden hiljaista vastarintaas tms hohhoijaa

• Anonyymi00013

Senkö takia miehet tarvitsevat luolansa. Voi että. Ei.
        Vilma

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vilma

Miehet tarvitsevat turvallisen ja nalkutusvapaan tilan.
        Se tila täytyy olla likainen ja pölyinen ja öljyinen, ja täynnä vaarallisia laitteita ja koneita. Sillä tavoin tila pysyy nalkutusvapaana ja henkisesti turvallisena tilana.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vilma

Jokaisessa miehessä asuu oma vaahteramäen eemelinsä, snickarbo och hoppalalei vai miten se nyt meni :D
        -sivusta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vilma

No en kyllä osaa gubbe-vilma-pike-kirsi-ja kaikki loput hahmot sanoa mitään tähän

• Anonyymi00012

Miehetkin osaa nalkuttaa. Yleensä jankuttamalla samaa asiaa loputtomiin. Mun exälle jopa tuttavat kehottivat lopettamaan naputtamisen.

• Anonyymi00014

Niin niin näitä nk kyllä mää tierän- tyyppejä

• Anonyymi00015

Itse halusitte feministisiä miehiä, nyt niitä saitte.

• Anonyymi00027

No todellakin osaavat.

xLiner

• Anonyymi00031

Todellisuudessahan miehet ovat pahimpia nalkuttajia, varsinkin ne nk. maskuliiniset miehet.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Itse halusitte feministisiä miehiä, nyt niitä saitte.

It’s raining men, halleluja

• Anonyymi00040
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Todellisuudessahan miehet ovat pahimpia nalkuttajia, varsinkin ne nk. maskuliiniset miehet.

Ai tämä tämmöinenkö ... miesselittäminen.

• Anonyymi00019

aika useinhan mieheltä katkeaa pinna hyvin pian ja sitten puhuu nyrkki

• Anonyymi00020

Eikö naiselta? Minun ex-naisystävä harrasti potkunyrkkeilyä ja sanoi ettei sitten suvaitse minultaa yhtään uhkailua saati väkivaltaa. En uskaltanut kokeilla pitikö paikkansa.

• Anonyymi00036

Oikeen naista saisit lyötyä sankari, ilman apuako jopa? Heitä gubbe voltti

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Oikeen naista saisit lyötyä sankari, ilman apuako jopa? Heitä gubbe voltti

Mää hakkaan sen kohta mää lyön sitä kohta onhan täällä näitä keukeukilarei näkyny

• Anonyymi00022

Fiksu mies tekee kerrasta sen mitä nainen sanoo, niin ei tule tarvetta nalkuttaa ollenkaan.

• Anonyymi00024

Naisilta kysyt ei ole sitä hetkeä koska saisit hermostua tämän nallutukseen mu nalkutappa takas ni ei kestä sekunttiakaan

• Mä itse siedän nalkutusta joskus aivan liian pitkään ja toisinaan palaa päre ihan sekunnissa, riippuu ihan aiheesta.

Nalkuttaminen on tyhmää.

• Anonyymi00025

Olen huono nalkuttamaan, joten en jaksaisi sellaista myöskään kumppanilta. Toiselle voi ja pitää sanoa, jos jokin asia harmittaa, mutta molempien olisi syytä kuunnella toista ennen kuin kummallakaan menee hermostumisen puolelle.

Aletheias

• Anonyymi00028

Kun on kerta nalkuttavan naisen valinnut, niin sitten se täytyy kestääkin.

• Anonyymi00038

Eikä juopolla ole selvää emäntää yleensä?

• Kuka sinulle on valinnut nalkuttavan naisen? Mikäli olet itse tehnyt valinna (täysissä sielun ja ruumiin voimissa), on se nainen hyväksyttävä, niin hyvässä kuin pahassa.

Ajallisesti on hieman vaikea arvioida, mutta heitän villin veikkauksen:- Ikuisuus!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2104
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1715
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1486
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1236
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      978
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      865
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      852
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      743
    Aihe