Luulajan kaupunki romuttaa kolme miljoonaa euroa maksaneet sähköbusit, koska niillä ei tee mitään.
https://www.is.fi/autot/art-2000012014442.html
Kolme miljoonaa maksaneet sähköbussit romutukseen
7
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomessa ei osattu tehdä sähköbusseja. Valitettavasti.
Kiinalaiset toimivat.- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missähän tämä on tehty? https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012004304.html
Tämä on suomalainen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä on suomalainen.
Tiesitkö, että Aurassa rakennetaan täyssähköistä kirjastoautoa? 🚌👏🔥
Lahden tuleva uusi kirjastoauto on Suomessa vielä harvinainen laatuaan. Suomen toisessa täysin sähköistetyssä kirjastoautossa yhdistyy kotimainen osaaminen ja kestävä teknologia. Auralainen tekninen suunnittelutoimisto Vaile Oy ja Suomen ainoa sähköbussivalmistaja Jeti Industries Oy ovat yhdistäneet voimansa toteuttaakseen Lahden kaupungille täyssähköisen kirjastolinja-auton. Tämä hanke edustaa merkittävää askelta kohti kestävää ja ympäristöystävällistä joukkoliikennettä Suomessa.
Suurin osa kirjastoauton komponenteista on kotimaisia, mikä nostaa kotimaisuusasteen lähelle 70 prosenttia.
Lue koko juttu bion linkistä 👆🏻
Hyvä Veikko @vaile_oy , Niko ja tiimi!
- Anonyymi00002
Mikä siinä on että typeryksiä ei saada vastuuseen? Oma käsitykseni on että päätöksentekijät jotka näitä halusivat, korvaavat yhteiskunnalle aiheuttamansa tappion.
- Anonyymi00003UUSI
Miksiköhän Vuosaaren satamassa on seisonut jo kuukausia kymmeniä HSL:n värityksellä olevia busseja, Kiinalaisia sähköbusseja tulossa vai käytettyjä lähdössä? Ei pääse katsomaan läheltä.
- Anonyymi00007UUSI
Takuu aika menee pian umpeen.💸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083