Ylienergisyys!

Anonyymi-ap

⚡️💪. V*ttu nyt riitti! Adrenaliini on vielä päällä liikunnasta johtuen, mistä puheen ollen palstanaisille tiedoksi että mä aion reenata itteni jälleen ylikovaan kuntoon. Se on helppoa silloin kun mä sille päälle satun. Nyt niin on taas vaihteeksi käymässä. Kuolisin luultavasti tylsyyteen jos vetäisin jotain mielialojentasaajia.

En mä halua mitään semmoista vaan ennemmin apatia vs. mania-tyylistä elämää. Kyllä ne naiset vaan kattelee silloin innokkaammin kun mies on timmissä kunnossa. Pitäis vaan vetää itte kännit ja lähteä örveltämään yöelämään ja USEIN, miettimättä omien tekojensa seurauksia. -💊-.

20

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minäkin kävin tänään treenaamassa metsälenkin muodossa ja se oli myös valtavan energisoivaa.

Jatka samaan malliin, treenaaminen kannattaa aina! Kännin vetämistä ja örveltämistä sen sijaan en suosittele, voi tulla harmitus jälkikäteen.

Aletheias

• Anonyymi00002

Jos aurinko paistaa niin varjoisat reitit ovat parhaimmat. Siellä voi olla toki ötököitä jos pysähtyy paikalleen. Hyttyset on mulle aina vitsaus kesäisin koska ne rakastaa mua. Joka toinen vkl perjantaiörvellykset on nykyään mun juttuni. Joskus oon lipsunut siitä. Keskellä viikkoa ei huvita ikinä ottaa yhtään. -💊-.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos aurinko paistaa niin varjoisat reitit ovat parhaimmat. Siellä voi olla toki ötököitä jos pysähtyy paikalleen. Hyttyset on mulle aina vitsaus kesäisin koska ne rakastaa mua. Joka toinen vkl perjantaiörvellykset on nykyään mun juttuni. Joskus oon lipsunut siitä. Keskellä viikkoa ei huvita ikinä ottaa yhtään. -💊-.

Metsä oli tänään valtavan kaunis toukokuun raikkaassa vehreydessä. Valkovuokkomättäitä metsä täynnä, metsän eläimiä, tuoksuja.. ei edes ötökät haitanneet 😊 Hyttyset on ärsyttäviä, mutta punkkeja pelkään. Aina saa tehdä punkkitarkastuksia metsälenkin jälkeen 😬

Minua ei huvita ottaa juuri koskaan mitään. Hyvässä seurassa ehkä punaviiniä ja lämpimänä kesäiltana vaikka kuoharia, mutta juon harvakseltaan. Ei niin tee mieli ja sehän i kallistakin kuin mikä.

Aletheias

• Kävin eilen kuntoilemassa, tänään pidin välipäivän. On hyvä levätä välillä. Kroppa kiittää! Muista nesteytys (ei alkoholia!).

• Anonyymi00004

Pillerit auttaa palautumiseen ihan selvästi. Otan nykyään extra-C:n sekä B:n mixin. C omanaan ja B:t samassa. Molybdeenikään ei olisi pahitteeksi. Boori ja kollageeni on ehdottomia pillereitä tärähdysherkän liikunnan vastapainoksi. -💊-.

• Anonyymi00009

Kerran luovutin verta. Sanoi, että muista nesteytys. Hain toki laatikon kaljaa. Silloinen vaimo tuumasi, ettei se varmaan ihan tuota tarkoittanut.

>Simiti<

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kerran luovutin verta. Sanoi, että muista nesteytys. Hain toki laatikon kaljaa. Silloinen vaimo tuumasi, ettei se varmaan ihan tuota tarkoittanut.

>Simiti<

Kalja on suurimmaksi osaksi vettä. Se on kumminkin diureetti eli se mikä menee sisään tulee myös ulos. Jännä juttu kuinka kaljoitellessa sen ensimmäisen suhautuskerran jälkeen rakko aktivoituu kummasti. Voi johtua ihan siitä että ahtaa itseensä nesteitä eli alussa ei pitäisikään pissittää niin paljoa. -💊-.

• Anonyymi00003

Oiskohan tuo maanisuus saatu ihan tuosta miesten ja naisten tasaveroisketjusta..

• Anonyymi00012
        UUSI

En oo kommentoinut sinne. Jos joku on puhunut musta pashaa niin siitä voi ilmoittaa mulle. Välillä mietin pitäiskö vaan suosiolla rekkautua tänne. Omalla naamallani, luonnollisesti 👌 (not). Ties vaikka naamani päätyisi lopulta jonkin rikollisliigan käsiin. -💊-.

• Kaverini kävi tässä viime viikonloppuna juoksemassa puolimaratonin (Helsinki City Run), aika taisi olla jotain vähän päälle 2 tuntia 10 min. Itse en tällaisiin halua osallistua, juoksen mieluummin vain 5 km matkoja, mutta 10 km pitäisi jaksaa myös.

Ennätykseni 5 km matkalla on vähän alle 26 min, pitäisi selvästi parempaan pystyä. Olen nyt ruvennut juoksemaan lyhyempiä 1 km matkoja (4 x 1 km yhdellä kerralla), ne menevät selvästi alle 5 min/km, mutta pitäisi kyllä aikaan 4:30 min päästä. Tällaiset intervalliharjoitukset pitäisi parantaa kuntoa nopeammin kaiketi.

• Anonyymi00006

Juoksen sen mukaan miten kuntoni kestää. Parhaimmillaan taisi joskus olla noin 3 km kerrallaan ja sekin oli harvinaista. Pyykkilautavatsa helpottaa juoksemista tosi paljon. Sen hankkimisessa on työmaata.

Välillä elämässä eri elämäntilanteet ja ajan riittämättömyys pistävät kapuloita rattaisiin. 2022 kesällä-syksyllä kokeilin jalkapalloa ja olin mielestäni oikein hyvässä kunnossa. 2023 kesän-syksyn taitteessa olin lihaksikas. -💊-.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Juoksen sen mukaan miten kuntoni kestää. Parhaimmillaan taisi joskus olla noin 3 km kerrallaan ja sekin oli harvinaista. Pyykkilautavatsa helpottaa juoksemista tosi paljon. Sen hankkimisessa on työmaata.

Välillä elämässä eri elämäntilanteet ja ajan riittämättömyys pistävät kapuloita rattaisiin. 2022 kesällä-syksyllä kokeilin jalkapalloa ja olin mielestäni oikein hyvässä kunnossa. 2023 kesän-syksyn taitteessa olin lihaksikas. -💊-.

Jos ei pidempiä matkoja jaksa juosta, niin sitten lyhyemmät intervallijuoksut ovat kai ainoa vaihtoehto. Eli vaikka kilometrin pätkä kerrallaan muutaman kerran (kävelyä pätkien välissä). Reittejä voi suunnitella vaikka tällä sovelluksella:
        https://reittisuunnittelu.kuntoplus.fi/

• Anonyymi00010
        m36-intj kirjoitti:

Jos ei pidempiä matkoja jaksa juosta, niin sitten lyhyemmät intervallijuoksut ovat kai ainoa vaihtoehto. Eli vaikka kilometrin pätkä kerrallaan muutaman kerran (kävelyä pätkien välissä). Reittejä voi suunnitella vaikka tällä sovelluksella:
        https://reittisuunnittelu.kuntoplus.fi/

Laskin juuri että linnuntietä laskettuna pisin matka kämpiltäni on 3,8 km. Käytäntö on tietysti olennaisesti tuota enemmän. Se oli silloin kun olin timmimmässä kunnossa. Nyt oleskelen lähempänä kämppääni. Lenkit on kumminkin noin tunnin mittaisia eikä sen pidempiä. On se ihan tarpeeksi. 2 km kerrallaan on mulle sopiva tavoite näillä näkymin. 1 km on aina ehdoton minimi. -💊-.

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Laskin juuri että linnuntietä laskettuna pisin matka kämpiltäni on 3,8 km. Käytäntö on tietysti olennaisesti tuota enemmän. Se oli silloin kun olin timmimmässä kunnossa. Nyt oleskelen lähempänä kämppääni. Lenkit on kumminkin noin tunnin mittaisia eikä sen pidempiä. On se ihan tarpeeksi. 2 km kerrallaan on mulle sopiva tavoite näillä näkymin. 1 km on aina ehdoton minimi. -💊-.

Kyllä lyhyempiä vetoja voi tehdä kuin 1 km, testasin tänään 0.5 km vetoja, tuossa on etuna se, että pystyy juoksemaan nopeammin. Siis vaikka 2 min/0.5 km, jolloin se on sama nopeus, joka vaaditaan 3000 m Cooperin tulokseen. Tuolla tuloksella (2 min/0.5km) täytyy kyllä laittaa nopeampi vaihde päälle, se ei ole enää tuollaista tavanomaista leppoisaa juoksua, enkä kyllä tällä hetkellä jaksaisi ylläpitää tuollaista vauhtia 0.5 km pidempää. Ja siinä saa samalla tuntumaa siihen, mikä on nopea juoksu.

• Anonyymi00013
        UUSI
        m36-intj kirjoitti:

Kyllä lyhyempiä vetoja voi tehdä kuin 1 km, testasin tänään 0.5 km vetoja, tuossa on etuna se, että pystyy juoksemaan nopeammin. Siis vaikka 2 min/0.5 km, jolloin se on sama nopeus, joka vaaditaan 3000 m Cooperin tulokseen. Tuolla tuloksella (2 min/0.5km) täytyy kyllä laittaa nopeampi vaihde päälle, se ei ole enää tuollaista tavanomaista leppoisaa juoksua, enkä kyllä tällä hetkellä jaksaisi ylläpitää tuollaista vauhtia 0.5 km pidempää. Ja siinä saa samalla tuntumaa siihen, mikä on nopea juoksu.

Aika ilkeän kuuloinen tahti toi. Riippuu keneltä kysytään, maratonarilta vai sumopainijalta. 400 metriä täysiä 😅? Se on todella vmäinen matka. Jännä kuinka ero 200 metriin on kuin yöllä ja päivällä. Kävin onneksi lenkillä itsekin. Täytyy parantaa nykyisestä. Tiedän että se on mahdollista.

Jos käy kolme kertaa viikossa lenkillä ja vielä vatsalihasharjoitteita niin tulosta syntyy helposti. Ai niin, mun etu- ja takareisivahvistusharjoitukset on jääneet. Niiden tekeminen boostaa juoksua omalta osaltaan. -💊-.

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aika ilkeän kuuloinen tahti toi. Riippuu keneltä kysytään, maratonarilta vai sumopainijalta. 400 metriä täysiä 😅? Se on todella vmäinen matka. Jännä kuinka ero 200 metriin on kuin yöllä ja päivällä. Kävin onneksi lenkillä itsekin. Täytyy parantaa nykyisestä. Tiedän että se on mahdollista.

Jos käy kolme kertaa viikossa lenkillä ja vielä vatsalihasharjoitteita niin tulosta syntyy helposti. Ai niin, mun etu- ja takareisivahvistusharjoitukset on jääneet. Niiden tekeminen boostaa juoksua omalta osaltaan. -💊-.

Joo, on se aika vauhdikasta menoa, mutta pääset lähelle maratonin maailmanennätystä juoksemalla keskimäärin 3 min/1km, 4 min/1 km ei riitä lähellekään, mutta tämä on kuitenkin myös erittäin hyvä aika. Eipä sitä uskoisi, että joku ihminen tuollaiseen pystyy.

400 metriä on tosiaan hankala matka juosta ihan täysillä, siinä loppuu puhti usein loppusuoralla.

Ikävä asia tämä havainto:
        Kunto laskee jo kahden viikon treenitauon aikana – kolmessa kuukaudessa saavutetaan sohvaperunataso
        https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000002871491.html

• Anonyymi00007

Ilman mitään maratonia, jos enemmän liikun päivässä normaalin lisäksi, on varmaa että yöllä ei tule kunnolla uni. Jotain viritystä jää elimistöön päälle vaikka hyvin venyttelee rentoutuakseen. Nytkin uneenpääsy odotutti, kun tein kaksi liikuntasessiota päivän mittaan. Mutta ilmeisesti aamuyön uni on ollut syvää kun ei kuitenkaan väsytä.

• Anonyymi00008

Tänään on ollut krapulainen fiilis eilisestä kuntoilusta. Ilman vitskuja fyysinen ja etenkin henkinen olotila olis varmaan aivan hirvee. Mun kinuskikastike wanhenee hetken päästä. Ostin sitä jöötin purkin. Söin sitä äsken palautuakseni maan pinnalle. Merkki on Menu ja mielestäni hyvää. Pirkan kinuski ei maistu kinuskille kun ostin sitä aiemmin. -💊-.

• Anonyymi00014
      UUSI

se on raskasta ku alkaa ne mellakat jumaliste pakko tamppaa mut oommä viime aikoina ollu enemmän normisti se on ku ei vanha enää kykene kekkuloimaann247 paitti hypomaniassa joka pelkkää tulitusta

• Anonyymi00015
        UUSI

Briteistä lähtee kulovalkean tavoin vai? Painonhallinta. Mä voisin alkaa ottamaan kromia illan lisäksi myös aamuisin. Vie näläntunteen. Päihteet vie myös, ne vaan ei oo kestävä ratkaisu. Mietin kuinka hölmöä on että jotkut ylikäyttävät päihteitä ja loppuelämä on kutakuinkin pilalla siinä 2-4 v aloittamisesta, vaikka täällä tulisi kyetä elämään vuosikymmeniä. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2727
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1321
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1166
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      997
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      987
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      948
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      833
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      668
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      663
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      625
    Aihe