Milloin kunnantalon lusmut etätyöläiset palaa työpaikalle.
Lusmuilu työ
22
1462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten kun helvetti jäätyy
- Anonyymi00002
Seolla puhuttiin että 1.9 2026 ei ketään töissä.
- Anonyymi00003
Etätöissä tehdään täyttä työpäivää ja enemmänkin, mutta vissiin ei ole täysin avautunut nämä etätyön perusteet jä käytännöt pelkosenniemiläisille, työttömille.
Läsnäolo työssä on piiiitkät kaffitauot kollegoiden kanssa, jolloin työpäivä onkin työajan mukaan täynnä, toisin kuin etäyöissä, saat ihan oikeasti jotain aikaiseksikin.- Anonyymi00004
Aikaansaannokset ei kyllä päätä huimaa, oli ne etänä täi paikanpäällä tehty.
- Anonyymi00005
Löytyisiköhän hevosen kuivalihavellin keittäjää etätöihin? Kuinka sellainen mahtaisi onnistua etänä? Eikös siellä hanhenlennossa ole isoa kattilaa jossa sitä velliä voisi Kauko ohjauksella ,puhelin sovelluksella keittää? Kaikkihan on mahdollista nykyaikana! Jäisi tuo tyhjän lusmuksi nimittely!
- Anonyymi00006
Etätyön tutkimus kertoo aivan muuta.Päivä alkaa koiran ulkoilutulksella kahvintuntiin asti, sitten onkin jo kahvit juotu ja koira syötetty on aika käyttää sitä ulkona. Vihdoinkin koittaa ruokatauko, otetaan päiväunet koiran kanssa. Koittaakin jo iltapäivä palveri Naavassa lounaanmerkeissä joka jatkuu tunnin hups koira yksin kotona äkkiä kotiin lenkittää koiraa et kerkiää ennen työn loppumista huh rankka päivä.
- Anonyymi00007
Missäs tämmönen tutkimus on nähtävillä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missäs tämmönen tutkimus on nähtävillä?
Minä voin alkaa tutkijaksi,sitten näet sen ,kun se valmistuu ,ehkäpä neljän viiden vuoden päästä ja on kyllä tarkka tutkimus,kun istun päivät pitkät kotitoimistossa tutkimassa asiaa ja projekti maksaa 4500k palkkaa. Se on tärkeä tutkimus !
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missäs tämmönen tutkimus on nähtävillä?
Yle mtv iltalehti iltasanomat työelämä Kauppalehti...
- Anonyymi00015
Yle: Etätyö parantaa tutkitusti työn ja vapaa-ajan tasapainoa, säästää työmatkoissa ja tehostaa monesti itsenäistä keskittymistä vaativaa työtä. Haittapuolina ovat kuitenkin sosiaalisen yhteisöllisyyden väheneminen, työn ja vapaa-ajan hämärtyminen sekä pitkällä aikavälillä mahdollinen motivaation ja luovuuden lasku
Koirista ei puhuta mitään. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yle: Etätyö parantaa tutkitusti työn ja vapaa-ajan tasapainoa, säästää työmatkoissa ja tehostaa monesti itsenäistä keskittymistä vaativaa työtä. Haittapuolina ovat kuitenkin sosiaalisen yhteisöllisyyden väheneminen, työn ja vapaa-ajan hämärtyminen sekä pitkällä aikavälillä mahdollinen motivaation ja luovuuden lasku
Koirista ei puhuta mitään.Joskus lienee väläytelty säästäkohteita. Nykyään kaikki toimii helposti etänä,esim. ostopalvelu . Tosiaan kaikki tämmöiset tietokoneella tehtävät asiat, voidaan suorittaa helposti mistä päin maailmaa tahansa,missä netti pelaa!
- Anonyymi00010
Miksi koulun pihan nurmikkoja ei korjata talven jäljiltä ja muutenkaan. Lumikoneet särki paikkoja nekin korjaamatta.
- Anonyymi00011
Miksi valitat täällä? Mene sinne pihalle multakuorman haravan siemenien (vaikka omat joutavat roikaset sinne kenturaan) ja jyrän kanssa.Korjaa läikät ja muista kastelukannu ottaa mukaan. Turha täällä naukua. Ja korjaa samalla ne portit ja aidat. Ne onkin pienet ,tehty vissiin käsinpukattavalle lumikolalle. Ota vasara mukaan ja jotaki verkkoa ja rautalankaa.On helppoa hommaa!
- Anonyymi00012
Syyllinen uhoaa.Kunnanassa kyllä tiedetään vauriot mutta yrittäjä ei tee mitään.
- Anonyymi00013
Minä en kyllä ole mihinkään syyllinen,äläppä kilju siellä!
- Anonyymi00017
Ala sinäkin yrittäjäksi,sitten voit kuunnella valituksia ja juoruja ja lukea täältä mitä pitäisi tehdä ja mitä ei. Neuvoja kyllä löytyy ja kateellisia mutta kokemusta näistä hamehemuleista harvempi on kerryttänyt yrittäjyyden piirissä.
Ja ..mieti kaksi kertaa minneppäin aiot seuraavan kirjoituksesi kohdentaa,onko osoite todella oikea,vai kumpuaako luulotauti päästäisi ulos näppäimille ja luulet tietäväsi kuka milloinkin kirjoittaa? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ala sinäkin yrittäjäksi,sitten voit kuunnella valituksia ja juoruja ja lukea täältä mitä pitäisi tehdä ja mitä ei. Neuvoja kyllä löytyy ja kateellisia mutta kokemusta näistä hamehemuleista harvempi on kerryttänyt yrittäjyyden piirissä.
Ja ..mieti kaksi kertaa minneppäin aiot seuraavan kirjoituksesi kohdentaa,onko osoite todella oikea,vai kumpuaako luulotauti päästäisi ulos näppäimille ja luulet tietäväsi kuka milloinkin kirjoittaa?Kun tekee hyvin, niin ei tarvitse kuunnella valituksia ja juoruja. Niin yksinkertaista se on!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kun tekee hyvin, niin ei tarvitse kuunnella valituksia ja juoruja. Niin yksinkertaista se on!
Voi hellanlettas. Sanoppa muuta ,näinhän se on.Minullakin menee tosi hyvin. Työnantaja kiittelee joka perjantai,kuinka täydellisesti olen työskennellyt.Samoin minä häntä. Meillä ei koskaan tapahdu mitään poikkeavaa,kaikki menee aina suunnitellusti. Minulla on huippu palkka ja se näkyy elämän laadussa,asunnossa,huvilassa,veneessä,kelkoisssa ja tietysti autossa,tai oikeastaan autoissa,pitäähän meillä olla useampia.Kyllä tämä on loihakkaa elämää,rinta rottingilla kuljen ja perstaskusta pursuaa seteleitä . Köyhät keräilee niitä,en edes huomaa jos tippuu.Eikö ollakin aikalailla samiksia?? Mitäs me komiat,nehän pärjää aina,vai mitä??
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi hellanlettas. Sanoppa muuta ,näinhän se on.Minullakin menee tosi hyvin. Työnantaja kiittelee joka perjantai,kuinka täydellisesti olen työskennellyt.Samoin minä häntä. Meillä ei koskaan tapahdu mitään poikkeavaa,kaikki menee aina suunnitellusti. Minulla on huippu palkka ja se näkyy elämän laadussa,asunnossa,huvilassa,veneessä,kelkoisssa ja tietysti autossa,tai oikeastaan autoissa,pitäähän meillä olla useampia.Kyllä tämä on loihakkaa elämää,rinta rottingilla kuljen ja perstaskusta pursuaa seteleitä . Köyhät keräilee niitä,en edes huomaa jos tippuu.Eikö ollakin aikalailla samiksia?? Mitäs me komiat,nehän pärjää aina,vai mitä??
Kuulostaa mukavalta elämältä,mutta onko se kuitenkaan sitä,kun noin täydellisen mahtavaa tuntuisi olevan?
- Anonyymi00020
Onko narsisti mukava työkaveri.
- Anonyymi00021
En kyllä tiedä koska ei ole työkaveria. Odotan että alkaa se tuulikolmion juttu,nii pääsen varmaan töihin sinne lapiomieheksi
- Anonyymi00023
Kuka on se kovin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634