Räiskimiskalustoni detaljeja. Homma kontrolliin. Täähän on mukavaa, tuntee olonsa aivan jännämieheksi ;). Ai montako omistan? En vastaa. Yksityisyys on mulle kumminkin tärkeää. Oman naaman näyttäminen on ehdoton ei. Kenties palstamiitissä irl 🤩? Kommandopipokin löytyy. Se naamalle niin palstamiitti ei ois ongelma. Oon aatellut hankkia än-äs ghillie suitin 👌. Ihan buenot ton yhen pistoolin ja sniperin lähtönopeudet :). -💊-.
Päivittelen juuri
32
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syötkö omaa paskaasí?
- Anonyymi00002
En. Siitä puhe mistä puute. Syötkö itse 💩? Siltä vaikuttaa. Omakohtaisia traumoja taustalla sulla näistä aiheista? Mä osaan muuttua käytökseltäni demoniksi silmänräpäyksessä jos tarve vaatii. Voin mä naamasta naamaan tavata, ei se uskalluksen puutteesta ainakaan oo kiinni. -💊-.
- Anonyymi00022UUSI
No vastaa sillä mauserilla vaikka palstaäijän emojisikitysaloitukseen. Hyvä muistaa että sellainen saattaa olla. Ei minun välttämättä mutta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No vastaa sillä mauserilla vaikka palstaäijän emojisikitysaloitukseen. Hyvä muistaa että sellainen saattaa olla. Ei minun välttämättä mutta
Ei hyvä näkymä - pää himmee iso koko suuret luulot ja sitten ehkä näitä astaloita summuut
- Anonyymi00003
Kukahan himputti sä oikein oletkaan? 😊
- Anonyymi00004
Kyllä vähän pitää omaa varastoa olla 😅😉
- Anonyymi00005
Löytyy pistoolia, konepistoolia, haulikkoa, rynkkyä, sniperia. Kaikki täysin laillisesti tietenkin. En tiiä kuinka tukarimeininkiä nää hommat ovat mutta epäilen kyllä että vaikka henkilöllä olis kontollaan jotain ihan varteenotettavaa ja vakavaa, sille myönnettäis silti vaikka mitä tussareita. Sellaista se on tässä maassa. Mä oon käytökseltäni toisten ihmisten peilikuva. Mä kirjoitan ihmisille aina sillä tyylillä takaisin miten ne kirjoittelee mulle. Vastineita.
Oli muutes niinkin sekopäinen tupakaveri intissä että se otti mut silmätikukseen, psyko kun oli. Sen tyhmyys korostui siinä että me oltiin ampumaradalla vierekkäisillä paikoilla. Sillä ei paljoa itsesuojeluvaisto pelannut. Epäilen että se saattoi olla kaapissa ja kieltää sen itseltään, mikä realisoitui sitten vihana. Pidin silti pääni koska asetin asiat perspektiiviin eli muutama kk pskaa siellä eikä sen jälkeen sinne enää ikinä takas.
Se oli kuin vankila, vaikken vankilassa ole käynytkään (vielä 😁). Voin sanoa intistä sen että samassa tuvassa oli aina vähintään yksi sekopää, enkä puhu nyt itsestäni. Tupien henkilökoostumus vaihtui kesken kaiken eli koostumuksia ehti olla kaksi lyhyen palvelusajan sisällä. Onkohan porukka kuinka järjissään siellä tänä päivänä? -💊-. - Anonyymi00007
On ne. Tässä hyppyytellään aikajanoja yli ihan huolella, peruutusvaihteella. Piilomafia "virkmiehet" hallituksissa nurin.
https://www.themoviedb.org/tv/4018-quantum-leap/images/posters - Anonyymi00008
Royal-fee was no royal fee but mafia-fee.
- Anonyymi00009
Uli uli adhd junttipersu. Vuh vuh.
- Anonyymi00011
Seijasta vielä eroon.
- Anonyymi00012
Sulla taitaa nyt pää olla laukdlla? Pitäiskö olla yhteyksissä hoitoväkeen...
Alkaa mennä palsta ahdistavaksi...- Anonyymi00013
Savonlinna on ihan kiva kaupunki. Iso linna sulla suojana. Siellä linnaneidot ja ritarit hippasilla... Vai?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Savonlinna on ihan kiva kaupunki. Iso linna sulla suojana. Siellä linnaneidot ja ritarit hippasilla... Vai?
Täällä savossahan sekin on..
Laitoit biisin omalta tililtäsi taannoin.. tiedän kuka oot. Ja nään sinun ööhööm... sairallaahkon touhun läpi...
Lopeta tai teen sinun elämästä vaikeampaa...
Tee itse asialle jotain... tai teen täältä käsin.
Nyt loppuu tää perseily... - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä savossahan sekin on..
Laitoit biisin omalta tililtäsi taannoin.. tiedän kuka oot. Ja nään sinun ööhööm... sairallaahkon touhun läpi...
Lopeta tai teen sinun elämästä vaikeampaa...
Tee itse asialle jotain... tai teen täältä käsin.
Nyt loppuu tää perseily...Sun jäljiltä löytyy likaisia juttuja...eikä ne vanhfne... A.
..
Nyt lopetat ja keksit jotain muuta... Tämä tuohu loppuu nyt kuitrnkin. Joko hyvällä tai sit teen jotain...millä se loppuu.
Koita nyt ymmärtää... - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sun jäljiltä löytyy likaisia juttuja...eikä ne vanhfne... A.
..
Nyt lopetat ja keksit jotain muuta... Tämä tuohu loppuu nyt kuitrnkin. Joko hyvällä tai sit teen jotain...millä se loppuu.
Koita nyt ymmärtää...10 minuuttis aikaa vastata... sit lähtee seikkaperäinen "huoli-ilmoitus" ja ei vaan tästä.. listoilta löytyy epäilyjä paljon muuhunkun... uhkailevaampiin juttuihin. Luuletko että sinua ei tunnista?
Viranomaiset yhdistää kyllä. Mä vaan oon kyllästynyt sun hommiis nyt...otin selvää ja tiedän.
Haluutko että koetetaan tätä? - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
10 minuuttis aikaa vastata... sit lähtee seikkaperäinen "huoli-ilmoitus" ja ei vaan tästä.. listoilta löytyy epäilyjä paljon muuhunkun... uhkailevaampiin juttuihin. Luuletko että sinua ei tunnista?
Viranomaiset yhdistää kyllä. Mä vaan oon kyllästynyt sun hommiis nyt...otin selvää ja tiedän.
Haluutko että koetetaan tätä?Okei... sitten pitää mennä näin...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Okei... sitten pitää mennä näin...
Palstaäijän, eli aloittajan tarinallisuus ei ole menossa mihinkään. Mutta eipä ole nääs sinunkaan scarecrow. Sivusta TT
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Palstaäijän, eli aloittajan tarinallisuus ei ole menossa mihinkään. Mutta eipä ole nääs sinunkaan scarecrow. Sivusta TT
Mutta hienoa, että kinkesit sen kiihkeään monologin väliin, jossa näyttelee vastapuolta tmv näissä arvottomissa monologeissaan
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta hienoa, että kinkesit sen kiihkeään monologin väliin, jossa näyttelee vastapuolta tmv näissä arvottomissa monologeissaan
Ensimmäisestä kommentista saattaa nimittäin summonoitua päätön yksinpuhelu perään
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Muistan kun luin että kirjoitit jollekin että se toinen oli naisena esiintyvä ruutana 🐡. Pisti kyllä naurattamaan, vaikka se olikin ilkeilyä sitä toista kohtaan 😁. Oon hommannut egyptiläistä estetiikkaa. Kirouksia luvassa siis, mikäli mua vastaan meinaa lähteä sotajalalle 🙅♂️. Persujen parissa on kohonneet metsästysintressit :) - https://www.youtube.com/watch?v=BAa79EC_lr4 .
Jokainen voi kysyä itseltään olisiko luotettava ja vakaa henkilö kenen käsiin voisi luovuttaa hieman järeämpääkin kalustoa. Mä tiedän että mulle ainakin voi. Osaan varoa riskaabeleja tekijöitä koska se on muutenkin osa mun persoonaani. Jotkut ei kato ees sivuille kun ne ylittää autotien 🙃. -💊-. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muistan kun luin että kirjoitit jollekin että se toinen oli naisena esiintyvä ruutana 🐡. Pisti kyllä naurattamaan, vaikka se olikin ilkeilyä sitä toista kohtaan 😁. Oon hommannut egyptiläistä estetiikkaa. Kirouksia luvassa siis, mikäli mua vastaan meinaa lähteä sotajalalle 🙅♂️. Persujen parissa on kohonneet metsästysintressit :) - https://www.youtube.com/watch?v=BAa79EC_lr4 .
Jokainen voi kysyä itseltään olisiko luotettava ja vakaa henkilö kenen käsiin voisi luovuttaa hieman järeämpääkin kalustoa. Mä tiedän että mulle ainakin voi. Osaan varoa riskaabeleja tekijöitä koska se on muutenkin osa mun persoonaani. Jotkut ei kato ees sivuille kun ne ylittää autotien 🙃. -💊-.Jotkut ei katso aina sivuille tien yli mennessä. Siihenkin voi olla moniakin syitä.
Vaikka mä muuten oonkin hieman sekopään oloinen, ja omalla tavallani oonkin sellainen,
niin pidän itteeni luotettavana.
Jopa liiankin luotettavana joitain kohtaan.
Olen luottanut vääriin ihmisiin liikaa,
mut silti en ole pettänyt itse sitä luottamusta siltikään. Vielä. Mutta.....
Se on ollut tärkeää mulle että muhun luotetaan.
Eikä missään pikkujutuissa vaan isommissakin.
- Anonyymi00014
"Maailmas on monta ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientää kulkijaa..."
https://www.reddit.com/r/aliens/comments/uj5hqx/new_found_footage_alien_movie_the_alien_report/
Tässä tuotoksensa puoli-neandertaali klooni, Terve! - Anonyymi00016
Ilo irti välinpitämättömyydestä. Vai millä planeetalla se oli?
- Anonyymi00018
Arvatkaa paljon tienasin rahaa?
Maksoin omaisuudellani koulutustuen pois. Nykyään sen kuittaa pois vain kihlakunta kuolemaansyytutkinnan jälkeen.
Tiedättekö mitä siitä avautuu? Tartuin tuohon palstamiittiin. Kukahan sitä alkais puuhaamaan ja tulisko sinne trollitkin? Selässä lappu: kiusanhenki.
- Anonyymi00021UUSI
Hassua kuinka välillä aloituksiini satelee omituisia viestejä. Keskiyön jälkeen täällä alkaa kuhinat. Osa projisoi omia ongelmiaan muhun mutta ähäkutit = Saan niistä lisävoimaa :). Ihmisiä on helppoa käsitellä. Palstamiitti etänä netissä 🤔? -💊-.
- Anonyymi00028UUSI
Rynkkyni perä on säädettävä eli siitä saa oikein kompaktin kokonaisuuden tana-asennossa. Ei sillä että näissä muovisissa pilipalivempaimissa ois muutenkaan rekyyliä. Mut ne näyttää badasseilta 😄. Aattelin ostaa pikkulasten versiot kultaisista dessuista, laserit, tähtäimet ja kaikki.
Yks ex-kaverin kaveri näytti joskus videon missä oikea uzi oli käytössä eikä siinä ollut rekyyliä. Joku oli modifioinut ak:n sellaiseksi ettei siinä ollut rekyyliä. Buddy täytyy saada modifioimaan aseellista puolustuskalustoa. -💊-.- Anonyymi00029UUSI
Snipussa on tietty kiikaritähtäin. Rynkyssäkin on. Jopa haulikossani on 😂. Eihän siinä oo mitään järjen hiventäkään 🙃. Osa rihkamasta on edullista, osa sen sijaan ylihinnoiteltuja. -💊-.
- Anonyymi00030UUSI
Hommasin mä muun muassa magnumin ja pari dessua. Joku päivä vielä AK sen ikonisuuden vuoksi. Muistan kun kakarana meillä oli nallipyssyt ja hernepyssyt. Hernepyssyt olivat niitä vaarallisia kapistuksia. -💊-.
- Anonyymi00031UUSI
montako kiloa dynamiittia on aina varalla ja sähkönalleja, aina kannattaa myöskin nukkua järeä revolveri tyynyn alle .50 Magnum Researchin, hähää järeämpi kuin Dirty-louuserin pyssy, jos joku hyökkää, ja reikäpääluodit, kuula kallon jos joku yöllä koputaa oveenkin oven läpi.l.
- Anonyymi00032UUSI
USA:ssa meno luultavasti onkin tuollaista. Oon käynyt USA:ssa eli mulla on varaa arvostella sitä, ja paljon. En ymmärrä miksi ne hokee tv-ohjelmissa aina sitä että jos tapahtuu näin tai noin niin siihen ja tuohon voi kuolla. Itsestäänselviä asioita. Esim. Grönlannin kultamaat ja niiden kivikot, maanvyöryt sekä mahdolliset lumivyöryt. Jinksaavat vielä itse itsensä toitottamalla vaaroista. -💊-.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632