Ukkoinen jyrähti jossain kaukana.

Anonyymi-ap

Tulisipa kohdalle. Siinä on voimaa.
>Simiti<

13

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kokkolassa

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuopiossa myös. Kunnon ukkonen ja salamoi koko ajan.

• Anonyymi00005
        UUSI

Jätkällä on päällä. Olen vähän kateellinen. Muistan kun naisystävä pelkäsi aikoinaan ukkosta. Lähdin viemään koiraa lenkille ja hänen suurin huoli oli ettei koiraan osu salama????

>Simiti<

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jätkällä on päällä. Olen vähän kateellinen. Muistan kun naisystävä pelkäsi aikoinaan ukkosta. Lähdin viemään koiraa lenkille ja hänen suurin huoli oli ettei koiraan osu salama????

>Simiti<

Sekin on mahdollista. Että osuu johonkin siis. Itselläni kerran sateenvarjon kautta meni jonkinlainen isku ja minun kautta maahan. Olin pari päivää kuin laturi, viallinen sellainen. Sain pieniä sähköiskun tyyppisiä, koskin mihin tahansa.

En pelkää. Pitää vain osata suhtautua, varautua, ennakoida ainakin maaseudulla, käyttää järkeä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Kuopiossa on sattunut kohdille elämäni kovin ukkonen. Salamaa satoi tykityksellä ja valoshowna ja auto tärisi iskujen jytistessä maahan. Vettä tuli kuin kaatamalla, eikä ulos nähnyt kun muuten täysmustaa valonräiskettä lukuunottamatta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sekin on mahdollista. Että osuu johonkin siis. Itselläni kerran sateenvarjon kautta meni jonkinlainen isku ja minun kautta maahan. Olin pari päivää kuin laturi, viallinen sellainen. Sain pieniä sähköiskun tyyppisiä, koskin mihin tahansa.

En pelkää. Pitää vain osata suhtautua, varautua, ennakoida ainakin maaseudulla, käyttää järkeä.

Mielenkiintoinen tarina "ukkosen suutelemasta". Tieteenkuvalehdessä oli juttu vähän vastaavista tapauksista ja salaman kaipauksesta saman ihmisen luo, ikään kuin jotain pysyvästi ihmisessä muuttanut.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuopiossa on sattunut kohdille elämäni kovin ukkonen. Salamaa satoi tykityksellä ja valoshowna ja auto tärisi iskujen jytistessä maahan. Vettä tuli kuin kaatamalla, eikä ulos nähnyt kun muuten täysmustaa valonräiskettä lukuunottamatta.

No kerranhan se oli niin kova, että antoivat hätävaroituksia. Pitkin katuja meni poliisiautot ja niistäkin kuuluttivat, että pysykää poissa kaduilta. Silloin paloi Niiralasta sen yhden talon ylin kerros jonkin verran, kun salama oli iskenyt siihen. En muista sen kovempaa nähneeni. Katseltiin 7. kerroksesta siinä lähellä ja oli kyllä show silloinkin.

• Anonyymi00003
      UUSI

Joo täälläkin Leppävirran tienoilla kolisee. Enempi niinku siel ylempänä näyttäs olevan salamoita.

Mies 65

• Anonyymi00004
      UUSI

Outo toive, tietämiesi faktojen perusteella. Katsotaan sitten mitä tykkäät kun tilanne on reaalinen.

• Anonyymi00006
        UUSI

Yhden kerran vähän hätkähdin, kun koko taivas räjähti.

>Simiti<

• Anonyymi00008
        UUSI

Voi jumalaut! Mikä sullakin on? Kunnon ukkonen niin että tuntuu että sydän repee on aina joskus paikallaan. Musta pitäs tännekkin saada pari kunnon tornaadoo että tietäsitte joskus miten pieniä ollaan. Kunnolla salamaa johki ydinreaktoreihin. Sitä minä haluan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voi jumalaut! Mikä sullakin on? Kunnon ukkonen niin että tuntuu että sydän repee on aina joskus paikallaan. Musta pitäs tännekkin saada pari kunnon tornaadoo että tietäsitte joskus miten pieniä ollaan. Kunnolla salamaa johki ydinreaktoreihin. Sitä minä haluan.

Se on sitten sinulle myös. Opit keskittymään lukemaasi vähän paremmin.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on sitten sinulle myös. Opit keskittymään lukemaasi vähän paremmin.

Ei tuo imbesilli adhd vajakki mitään ymmärrä.

>Simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      89
      2523
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1413
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      804
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      800
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe