Tulisipa kohdalle. Siinä on voimaa.
>Simiti<
Ukkoinen jyrähti jossain kaukana.
13
101
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kokkolassa
- Anonyymi00002UUSI
Kuopiossa myös. Kunnon ukkonen ja salamoi koko ajan.
- Anonyymi00005UUSI
Jätkällä on päällä. Olen vähän kateellinen. Muistan kun naisystävä pelkäsi aikoinaan ukkosta. Lähdin viemään koiraa lenkille ja hänen suurin huoli oli ettei koiraan osu salama????
>Simiti< - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jätkällä on päällä. Olen vähän kateellinen. Muistan kun naisystävä pelkäsi aikoinaan ukkosta. Lähdin viemään koiraa lenkille ja hänen suurin huoli oli ettei koiraan osu salama????
>Simiti<Sekin on mahdollista. Että osuu johonkin siis. Itselläni kerran sateenvarjon kautta meni jonkinlainen isku ja minun kautta maahan. Olin pari päivää kuin laturi, viallinen sellainen. Sain pieniä sähköiskun tyyppisiä, koskin mihin tahansa.
En pelkää. Pitää vain osata suhtautua, varautua, ennakoida ainakin maaseudulla, käyttää järkeä. - Anonyymi00011UUSI
Kuopiossa on sattunut kohdille elämäni kovin ukkonen. Salamaa satoi tykityksellä ja valoshowna ja auto tärisi iskujen jytistessä maahan. Vettä tuli kuin kaatamalla, eikä ulos nähnyt kun muuten täysmustaa valonräiskettä lukuunottamatta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sekin on mahdollista. Että osuu johonkin siis. Itselläni kerran sateenvarjon kautta meni jonkinlainen isku ja minun kautta maahan. Olin pari päivää kuin laturi, viallinen sellainen. Sain pieniä sähköiskun tyyppisiä, koskin mihin tahansa.
En pelkää. Pitää vain osata suhtautua, varautua, ennakoida ainakin maaseudulla, käyttää järkeä.Mielenkiintoinen tarina "ukkosen suutelemasta". Tieteenkuvalehdessä oli juttu vähän vastaavista tapauksista ja salaman kaipauksesta saman ihmisen luo, ikään kuin jotain pysyvästi ihmisessä muuttanut.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuopiossa on sattunut kohdille elämäni kovin ukkonen. Salamaa satoi tykityksellä ja valoshowna ja auto tärisi iskujen jytistessä maahan. Vettä tuli kuin kaatamalla, eikä ulos nähnyt kun muuten täysmustaa valonräiskettä lukuunottamatta.
No kerranhan se oli niin kova, että antoivat hätävaroituksia. Pitkin katuja meni poliisiautot ja niistäkin kuuluttivat, että pysykää poissa kaduilta. Silloin paloi Niiralasta sen yhden talon ylin kerros jonkin verran, kun salama oli iskenyt siihen. En muista sen kovempaa nähneeni. Katseltiin 7. kerroksesta siinä lähellä ja oli kyllä show silloinkin.
- Anonyymi00003UUSI
Joo täälläkin Leppävirran tienoilla kolisee. Enempi niinku siel ylempänä näyttäs olevan salamoita.
Mies 65 - Anonyymi00004UUSI
Outo toive, tietämiesi faktojen perusteella. Katsotaan sitten mitä tykkäät kun tilanne on reaalinen.
- Anonyymi00006UUSI
Yhden kerran vähän hätkähdin, kun koko taivas räjähti.
>Simiti< - Anonyymi00008UUSI
Voi jumalaut! Mikä sullakin on? Kunnon ukkonen niin että tuntuu että sydän repee on aina joskus paikallaan. Musta pitäs tännekkin saada pari kunnon tornaadoo että tietäsitte joskus miten pieniä ollaan. Kunnolla salamaa johki ydinreaktoreihin. Sitä minä haluan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi jumalaut! Mikä sullakin on? Kunnon ukkonen niin että tuntuu että sydän repee on aina joskus paikallaan. Musta pitäs tännekkin saada pari kunnon tornaadoo että tietäsitte joskus miten pieniä ollaan. Kunnolla salamaa johki ydinreaktoreihin. Sitä minä haluan.
Se on sitten sinulle myös. Opit keskittymään lukemaasi vähän paremmin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on sitten sinulle myös. Opit keskittymään lukemaasi vähän paremmin.
Ei tuo imbesilli adhd vajakki mitään ymmärrä.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716