https://www.findance.com/uutiset/71076/parhaat-tyontekijat-turhautuvat-usein-eniten
He joutuvat liian moniin palavereihin
Kun työntekijä on pätevä ja sanavalmis, hänet kutsutaan helposti jokaiseen kokoukseen. Hänen ajatuksiaan arvostetaan, mutta samalla hänen työaikansa pirstoutuu.
Moni kokous ei kuitenkaan vie asioita eteenpäin. Jos palaveri ei tuota päätöksiä, selkeyttä tai vastuujakoa, se voi tuntua hyvästä työntekijästä erityisen raskaalta. Hän näkee menetetyn ajan suoraan tekemättömänä työnä.
arvokkain työntekijä alkaa menettää otettaan.
2
160
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Parhaiden työntekijöiden turhautumista ei kannata tulkita huonoksi asenteeksi. Usein se kertoo siitä, että ihminen välittää työn laadusta, työyhteisöstä ja siitä, että asiat tehtäisiin järkevämmin.
Jos työpaikka haluaa pitää parhaat tekijänsä, pelkkä kiitos ei riitä. Tarvitaan selkeitä rooleja, parempaa johtamista, realistista työmäärää ja aitoa halua korjata ne asiat, jotka kuormittavat eniten.
Muuten voi käydä niin, että juuri se työntekijä, joka on pitkään pitänyt kokonaisuutta kasassa, on ensimmäinen, joka lopulta lähtee - Anonyymi00003
mitähän jos sotealalla kaikki tekis oikeita kenttätöitä?
leukaluut ei loksuisi liikaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522