Toivat vielä yhden uuden, tuo on sitten verkkovirralla toimiva, aika suuti uusin katossa oleva. Sähkömiehen piti olla mukana asentamassa.
Koska sattui ikävä tilanne piippaamisen kanssa, sitten väliaikaisia oli ennen kuin yhtiö sai organisoitua kaikkiin auntoihin uudet verkkovirta-palottimet..
Ei tarvitsisi olla kuin 1 mutta ei haittaaon useampiakin.
Minulla onkin nyt monta palotinta, palovaroitinta.
22
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minulle jättivät yhden irrallisenkin toimivan palovaroittimen, patterillinen, kun remontoivat noita... ihan käteväkin voi taskussakin mukana...
- Anonyymi00018UUSI
Vanhoissa varoittimissa on käytetty radioaktiivista säteilyä hyväksi. En suosittele pitämään niitä taskussa. Uusissa varoittimissa ei ole kuulemma säteilyvaaraa. Niiden vilkkuvalot ovat mielestäni liian räikeän näkyvät.
- Anonyymi00002UUSI
Oletko miettinyt miksi valvontaorganisaatiot ovat täynnä naisia?
Tervetuloa palstalle käänteinen-Hugh Hefner. Lampeniuksellakin oli lähellä.- Anonyymi00003UUSI
"Leijonaa mä metsästän... tahdon sulle SUUREN...!"
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Leijonaa mä metsästän... tahdon sulle SUUREN...!"
Et semmoinen Monsteri. Olen aina pitänyt euroviisuja vaarallisena lajina.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et semmoinen Monsteri. Olen aina pitänyt euroviisuja vaarallisena lajina.
Siis onhan se lähtökohtaisesti toimiva konsepti yksinäisyyden selättämiseen... Siinä mitään.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis onhan se lähtökohtaisesti toimiva konsepti yksinäisyyden selättämiseen... Siinä mitään.
"Vasta" -valvonta, "Secu-rietas", "C-4"...
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Vasta" -valvonta, "Secu-rietas", "C-4"...
Joku tunteidenpalo-juttu. Ihan hallitsematonta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joku tunteidenpalo-juttu. Ihan hallitsematonta.
Tick-tock, tick-tock...
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tick-tock, tick-tock...
Heheh!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heheh!
https://fity.club/lists/suggestions/james-bond-007-goldfinger/
.. - Anonyymi00012UUSI
Uli uli incelpaska.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Uli uli incelpaska.
Seniilit https://www.iwmbuzz.com/movies/news-movies/oscars-2022-will-smith-slaps-chris-rock-in-public-shouts-keep-my-wifes-name-out-of-your-fng-mouth/2022/03/28
Tuote nro.. 1. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Seniilit https://www.iwmbuzz.com/movies/news-movies/oscars-2022-will-smith-slaps-chris-rock-in-public-shouts-keep-my-wifes-name-out-of-your-fng-mouth/2022/03/28
Tuote nro.. 1. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
~8~ loopty-loop-froot
Ihmiskunnalla jossain löysällä osat https://moottorihiomo.fi/korjaamopalvelut/jakohihnan-vaihto/ ongelmaa ei ole vielä paikannettu.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihmiskunnalla jossain löysällä osat https://moottorihiomo.fi/korjaamopalvelut/jakohihnan-vaihto/ ongelmaa ei ole vielä paikannettu.
- Anonyymi00010UUSI
Minulla on 3. Sitten taloyhtiö toi neljännen.
- Anonyymi00014UUSI
Ja sinulla on 2 enemmän, minulla on vain 2 kiinteänä katossa 1 tuo portable.
Mutta kuvittele jos olisi pattereilla toimivia palovaroittimia sanotaan 20-honeisessakin talossa, niin sitten kun patterit alkavat loppumaan, niin jokainen päivä ppiippaa jossain patterin loppumista jossain huoneessa... - Anonyymi00015UUSI
Suomen euroviisuesitys; Tulipallo-.tupipalo.... tiesin että musiikillesti aika kehto, ainoa kiinstava oli tuo tulipalon riski esityksessä...
- Anonyymi00020UUSI
Minulla on tuollainenkin hälytin: lämmösyä infrapunalla ottava, alka vikisrmään pirnyä ääntyäö jos keraamisessa liedessäni jää levy vahingossa päälle, jos on kiitr jsa siirtää padan esim ja levy jää päälle....
No se on hyvä, että verkkovirtasen saitte. Ei meillä vaan varaa tollasiin ollu. Ihan patterikäyttöset tähänki laitettin. Kaksi niitä pitää lain mukaan mun kämpässä olla. Yks eläkkeellä oleva palomies kävi ne ruuvaamassa ja sama käy sitten tarkastamassa ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753