En ole vahva

Anonyymi-ap

En ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat ja olen omituinen. Vuosia JO minua on kiusattu ja haukuttu ja puhuttu minulle rumia. Kukaan ei koskaan ole puuttunut siihen. Vain lapsuuden perheeni on ikinä välittänyt, että minua on haukuttu ja kiusattu koko elämäni. Kerran luulin löytäneen onnen ja rakkauden, muttei hän puolustanut meitä, kun meitä haukuttiin, vaikka tiesi, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset. Ei välittänyt, vaikka murruin täysin sirpaleeksi! Tiesi myös, että olen omituinen.

Vuosikausia kiusaaminen ja haukkuminen on vienyt minulta itsetunnon.

En halua muualla nähdä ihmisiä kuin töissä. En jaksa kiusaamista ja haukkumista.

17

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi enää liikkuisin, kun minua kiusataan ja haukutaan ja puhutaan minulle rumaa? Ihmiset kysyy miksen halua liikkua? Kuka haluaa liikkua? Kun tulee paha olo ja murrun, kun minua kiusataan ja haukutaan ja puhutaan rumia. Aina, kun liikun muualle kuin töissä. Kiusaaminen ja haukkumista ja rumia minulle. Itken sitten taas kotona, kun tuli paha olo ja murrun. Paljon työtä joudun tekemään, että taas kerran korjaan pirstaleiksi särkyneen itsetunnon ja edes töissä viitsin käydä!

• Anonyymi00002

Miksei kiusaaminen ja haukkuminen ja rumien puhuminen minulle ikinä lopu?
      Jonakin päivänä olen onneksi jo vanhus ja pääsen vihdoinkin taivaaseen, jossa minua ei kiusata!!

Tämänkö takia minä synnyin?

• Anonyymi00003

Eikä ketään kiinnosta edelleenkään!

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei kiinnosta sinunkaan epäsuora säälin hakeminen palstaäijän ketjuihin tulkuttamalla kun taistelet sen, mutta omasta mielestäsi jonkun muun kanssa internethuomiosta jopa tällaisella sapluunalla yksärinkertainen. T naiselta jaksamisia

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei kiinnosta sinunkaan epäsuora säälin hakeminen palstaäijän ketjuihin tulkuttamalla kun taistelet sen, mutta omasta mielestäsi jonkun muun kanssa internethuomiosta jopa tällaisella sapluunalla yksärinkertainen. T naiselta jaksamisia

Lisään vielä jotai ja se kohta poistetaan, että Saa^anan seittemän leivän uuni

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinä olet siis ykSiSarvinen se paha ihminen normaali ei jodlaa tällaista tällaisen tekstin yhteyteen

• Anonyymi00004

Silkkaa helvettiä koko elämäni on ollut. Koko elämäni minua on kiusattu. Eikä se ikinä lopu. En saa yksin loppumaan .

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei kai siinä sitten muuta keinoa ole, kun pysyä pois ihmisten seurasta, jollei niitä kerran mitenkään kestä. Hyvä että löysit ratkaisun.

Toisia et voi muuttaa, mutta itseäsi voit kehittää.

xLiner

• Anonyymi00006
      UUSI

kun niin itselläni voisi olla voimaa auttaa masentuneitakin tyttöjä, joskus ajattelen että niin no joillailk jo rahaa, mutta siis on valtaa ja asuinpaikka mukava jne.. jotkut asuvat ja rakwnravat arvottomia taloja jonnekin

Musiikki; Twisted Sister - Burn in helll-.-,. omalle äidillenikin

• Anonyymi00007
      UUSI

Pitää olla vahva kuin Wonder Woman.

• Anonyymi00012
        UUSI

Äläpäs opeta mutsias kelaamaan. Sivusta T

• Anonyymi00008
      UUSI

Sinulla ei ole voimia puolustaa itseäsi ja jättää välittämättä solvauksista. Sellainen voima pitää itse rakentaa jos sitä (vahvaa itsetuntoa) ei valmiiksi ole. Sen puute johtuu jo lapsuudesta, toisia on kannustettu ja arvostettu ja toisia on moitittu ja alistettu. Kenen kohdalle mikäkin kasvatusmenetelmä on aikanaan sattunut. On turha syytellä menneitä, kannattaa rakentaa itseään tästä eteenpäin.
      Onko mitään mahdollisuutta sinulla mennä esim. seurakunnan työntekijälle keskustelemaan? Se on ilmainen eikä siellä kysytä kuuluuko kirkkoon vai ei. Eikä tyrkytetä uskoa. Ovat viisaita koulutettuja naisia ja muutama mieskin voi olla joukossa.
      Terveyskeskuksessa on myös psykiatrisia sairaanhoitajia tai sosionomin koulutuksen omaavia keskustelijoita, psykiatriakin jos sinne saat lähetteen. Siellä voisit keskustella miten voisit saada voimia kestää kiusaamisen.
      Katsos kun ei ilkeille ihmisille mitään saa, ei heitä saa muutetuksi. Silloin on parempi vahvistaa itseään, kerätä sen verran henkistä voimavaraa että kiusaamisen voi jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ahaa, näiden lapsuustraumojen takiako sinä palstasetä näitä veitsiä täällä hakkailet vai miten se toinen sekava narratiivi menee? T naiselta😏

• Anonyymi00014
        UUSI

Aivan loistavaa että kirjoitit juuri tähän. Olen täydellinen esimerkki aloittajan tarkoittamista ihmisistä. Näitähän on jonkin verran ympärillämme. Kestetään ja voimistutaan!!

• UUSI

Kuten näkyy, jotkut kiirehtivät heti lyömään lyötyä. Kammottavaa!

• Anonyymi00015
      UUSI

En ole minäkään. Minä olen äärettömän heikko ihminen, mutta taistelen loppuun saakka hampaat irvessä. Ihan periaatteessa en anna periksi.

Vahva ei tarvitse olla, mutta itsestään pitää löytää se perkele!

• Anonyymi00016
        UUSI

Kirjautuminen ei toimi T: Palstapaska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      49
      1041
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe