Jos tällä kertaa jätetään se ulkonäkö kokonaan keskustelusta pois, niin suurin ongelma sen jälkeen on ihmisten loputon tylsyys! Ja tyhmyys. Mutta saa olla tyhmä jos osaa nauraa sille, mutta kunhan ei vaan ole pohjattoman tylsä persoona. Jos siis tarkastellaan tavallista ihmistä, ei mitään narsistia tai motkottajaa, sekopäätä tai päihteidenkäyttäjää jne. Siis ihan tavanomainen henkilö. Ne vaan yleensä on niin valtavan tylsiä, tekevät ne asiat mitä niiden arvelisikin tekevän, ovat kiinnostuneita siitä mitä televisio ja media käskee olemaan kiinnostunut, mitään omaa ajatusta ei niiden päästä löydy. Suurin osa ihmisistä on juuri tuollaisia.
Suurin ongelma ihmisissä
115
749
Vastaukset
No ite en itteeni noihin tylsiin laskis. Just oli valokuvanäyttely. Ja seuraavia kuvauskohteita suunnittelen. Työpaja muotoutuu. Ja kävin just hakeen purettavalta koululta alkuaineiden jaksollisen järjestelmän sisustuselementiksi.
- Anonyymi00003
Mikäs on ollut valokuvaus aiheina kokeile villi eläinten kuvia tai järviin kavaamaan haukia ahvenia mereen villimeri lohi kuvia haastavaa mutta antoisaa
- Anonyymi00004
Olet oikea supertylsimys!!
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikäs on ollut valokuvaus aiheina kokeile villi eläinten kuvia tai järviin kavaamaan haukia ahvenia mereen villimeri lohi kuvia haastavaa mutta antoisaa
No menis jo vähä liian haastavaks. En oikeen osaa keskittyä niin hyvin.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet oikea supertylsimys!!
Tylsyyskin on katsojan silmässä. Toiselle tylsää ei toiselle oo.
- Anonyymi00036
JeroP kirjoitti:
Tylsyyskin on katsojan silmässä. Toiselle tylsää ei toiselle oo.
Maalin kuivumisen katselu on jonkun mielestä tylsää, jonkun toisen mielestä taas huippukiinnostavaa.
- Anonyymi00061
JeroP kirjoitti:
Tylsyyskin on katsojan silmässä. Toiselle tylsää ei toiselle oo.
Samaa mieltä
- Anonyymi00001
Joku sanoi kerran, että tylsillä ihmisillä on tylsää. Olisiko peiliin katsomisen paikka?
- Anonyymi00005
Jaa että se on siis minun vikani kun sinä olet oikea tylsimys? Kuinka minä voisin siihen vaikuttaa millainen sinä olet luonteeltasi?
- Anonyymi00002
Jaa. Jaa.
Ryd ja Meg.
Jotain niin säälittävää.
Kundi hymyilee itserakkaan tyytyväisesti.
Tarvittiinko tällainen höttö mamisdraama.
Vilma
Ei edes autiolla saarella...- Anonyymi00006
Tähän sopis laulu bät ja ryydman ehtaa tavaraa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tähän sopis laulu bät ja ryydman ehtaa tavaraa
19:16
Saatoit nitistää mut naurulla. Mutta on kyllä tuo Rydin ja Megin yhteiskuvskin naurattanut.
Onko taas tarvittu tällainen höttöuutinen?
Vilma
Mää en jestä tämmöstä yhtään.
Tylsästäkin ihmisestä voi tulla mielenkiintoinen, jos hän kykenee kommunikoimaan elävästi ja "värikkäästi".
Keskustelun aiheella ei ole niin suurta väliä, kunhan saa muut kiinnostumaan ja osallistumaan keskusteluun. Vuorovaikutus on tärkeää.
Yksitoikkoinen, flegmaattinen ja tympeä ihminen on tylsä. Ei sellaisen tapauksen seurassa viihdy kovinkaan pitkään.- Anonyymi00008
Totta jos mies on rikas ja varakas mies niin ihan sama mitä puhuu tai sanoo pikku pöksyt tippuu ja mies saa pesää aah se on rikas mies rakas mies
- Anonyymi00011
Miten se sitten enää on tylsä ihminen jos se osaa keskustella elävästi ja värikkäästi? Eikö se silloin juuri lakannut olemasta tylsä? No, en tiedä, jos se vaan paahtaa kaikenlaisista tylsistä aiheista loputtomasti ja elävästi.
"Yksitoikkoinen, flegmaattinen ja tympeä ihminen"
Kuvailit juuri suomalaisen perusluonteen täydellisesti. Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten se sitten enää on tylsä ihminen jos se osaa keskustella elävästi ja värikkäästi? Eikö se silloin juuri lakannut olemasta tylsä? No, en tiedä, jos se vaan paahtaa kaikenlaisista tylsistä aiheista loputtomasti ja elävästi.
"Yksitoikkoinen, flegmaattinen ja tympeä ihminen"
Kuvailit juuri suomalaisen perusluonteen täydellisesti.Tuota kommunikointitaitoa voi jokainen kuivaharjoitella itsenäisesti. Aina kannattaa panostaa itsensä kehittämiseen.
Eihän kukaan meistä oikeasti halua olla tylsä, vai mitä?Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta jos mies on rikas ja varakas mies niin ihan sama mitä puhuu tai sanoo pikku pöksyt tippuu ja mies saa pesää aah se on rikas mies rakas mies
Tämä yleistys EI pidä paikkaansa.
Olen täysin eri mieltä!- Anonyymi00017
tosi.typy kirjoitti:
Tuota kommunikointitaitoa voi jokainen kuivaharjoitella itsenäisesti. Aina kannattaa panostaa itsensä kehittämiseen.
Eihän kukaan meistä oikeasti halua olla tylsä, vai mitä?En usko että se tylsimys välittää siitä että on tylsä, ei se todennäköisesti edes tajua sitä itse.
Tylsimysten aivot ovat urautuneet poliitiikkaan, IT -alalle, pörssikursseihin, insinöörijuttuihin, työasioihin jne. Ei ne vaan pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tiettyjä asioita mistä kukaan muu ei vaan ole yhtään kiinnostunut. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
En usko että se tylsimys välittää siitä että on tylsä, ei se todennäköisesti edes tajua sitä itse.
Tylsimysten aivot ovat urautuneet poliitiikkaan, IT -alalle, pörssikursseihin, insinöörijuttuihin, työasioihin jne. Ei ne vaan pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tiettyjä asioita mistä kukaan muu ei vaan ole yhtään kiinnostunut.Olet aivan oikeassa, nuorin lapseni on autismin kirjolla ja on juuri tuollainen! Ja saakin olla ei se minua haittaa, eikä häntä itseäänkään!
Anonyymi00017 kirjoitti:
En usko että se tylsimys välittää siitä että on tylsä, ei se todennäköisesti edes tajua sitä itse.
Tylsimysten aivot ovat urautuneet poliitiikkaan, IT -alalle, pörssikursseihin, insinöörijuttuihin, työasioihin jne. Ei ne vaan pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tiettyjä asioita mistä kukaan muu ei vaan ole yhtään kiinnostunut.No sä voisit itekin ohjata kedkustelua toiselle tolalle. Mäkin oon kiinnostunu näkeen asioita uusista näkökulmista.
- Anonyymi00029
tosi.typy kirjoitti:
Tuota kommunikointitaitoa voi jokainen kuivaharjoitella itsenäisesti. Aina kannattaa panostaa itsensä kehittämiseen.
Eihän kukaan meistä oikeasti halua olla tylsä, vai mitä?Miksei haluaisi olla tylsä! Minulle se ei ole mikään ongelma!
- Anonyymi00035
JeroP kirjoitti:
No sä voisit itekin ohjata kedkustelua toiselle tolalle. Mäkin oon kiinnostunu näkeen asioita uusista näkökulmista.
Mutta kun se juuri on ongelma tylsien ihmisten kanssa, ei niillä ole mielipiteitä mistään. Eikä ne ole kiinnostuneita juuri mistään. Se tekee niistä tylsiä. Keskustelu on vain yksinpuhelua niiden kanssa, paitsi jos puhut jostain poliitiikasta, tietotekniikasta tms....
- Anonyymi00041
tosi.typy kirjoitti:
Tuota kommunikointitaitoa voi jokainen kuivaharjoitella itsenäisesti. Aina kannattaa panostaa itsensä kehittämiseen.
Eihän kukaan meistä oikeasti halua olla tylsä, vai mitä?On paljon kirjailijoita, jotka osaavat.
Taviksilla se itseilmaisu voi olla vierasta.
Tuollainen tylsäksi nimittely on rumaa. Ihmisestä tulee ruma, kun kohottaa itsensä ja käyttäytyy rumasti.
Jotenkin änkeröinen.
Vilma Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta jos mies on rikas ja varakas mies niin ihan sama mitä puhuu tai sanoo pikku pöksyt tippuu ja mies saa pesää aah se on rikas mies rakas mies
Sulla on Välis joku pakkomielle kalastuksesta, kahvikakuista, rikkaista miehistä ja ei passaa unohtaa sitä kaikista pahinta - Tinderistä.
- Anonyymi00009
Narsismi, ADHD tai huumeiden jättämät jäljet.
Näiden häiriöiden tai ongelmien keskellä ihminen voi kokea elämänsä pohjattoman tylsänä.
Narsisti kokee muiden velvollisuudeksi viihdyttää heitä ja tuoda heille kaikenlaisia etuja, jotka kuuluvat heille.
ADHD on nopeampitempoinen ihminen, hänellä on aivojen alivireystila, jota täytyy koko ajan kompensoida vaihtuvilla ratkaisuilla eri tilanteissa.
Entinen narkomaani taas haaveilee huumeiden tuomasta kokemuksellisuudesta, jonka vuoksi normaali elämä on kuin ainaista näkkileivän syöntiä.- Anonyymi00012
Just, totta tietenkin näin on. Mutta kyse oli tässä ihan tavallisista supisuomalaisista ihmisistä. Ei mistään 2% väestöstä poikkeustapauksista, eikä erilaisista häiriöisistä.
- Anonyymi00010
Senpä vuoksi voisikin kysyä, oletko sinä tavallinen ihminen 🤭
- Anonyymi00013
No mitä tuo nyt tarkoittaa ja miten se liittyy mihinkään??
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No mitä tuo nyt tarkoittaa ja miten se liittyy mihinkään??
Ihan tätä: ” Jos siis tarkastellaan tavallista ihmistä, ei mitään narsistia tai motkottajaa, sekopäätä tai päihteidenkäyttäjää jne. Siis ihan tavanomainen henkilö”.
Niin kysyin vain, että oletko itse IHAN TAVALLINEN :) - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan tätä: ” Jos siis tarkastellaan tavallista ihmistä, ei mitään narsistia tai motkottajaa, sekopäätä tai päihteidenkäyttäjää jne. Siis ihan tavanomainen henkilö”.
Niin kysyin vain, että oletko itse IHAN TAVALLINEN :)Jos tarkoitat kysymykselläsi että kuulunko tuohon ulkopuolelle jäävään määrittelemääni joukkoon, niin en kuulu.
Enkä myöskään kuulu niihin tylsimyksiin.
Minun ei tarvitse esittää vastakysymystä sinulle, koska huomaan jo selvästi että sinä kuulut niihin vähemmistöhenkilöihin. - Anonyymi00019
Epäilisin enemmänkin narsistia sinun kohdallasi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Epäilisin enemmänkin narsistia sinun kohdallasi.
Olen psykoottipaatti. Ihka aito sellainen Murrrrauhh!
- Anonyymi00024
Sit ne ilon ja innostuksen aiheet taitaa olla kyllä vähissä. Tunne-elämä on yhtä suoraa viivaa...
Mikä sun elämää rytmittää? - Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan tätä: ” Jos siis tarkastellaan tavallista ihmistä, ei mitään narsistia tai motkottajaa, sekopäätä tai päihteidenkäyttäjää jne. Siis ihan tavanomainen henkilö”.
Niin kysyin vain, että oletko itse IHAN TAVALLINEN :)Minä en ole, koska viihdyn hyvin yksin! Siksi välitllä pohdinkin, tarvitsenko minä koskaan uutta ystävääkään. Se mistä pidän on kirjoittaminen, kuten myös äitini piti! Ainoa tärkeä asia minulle on aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen, on ollut saada tehdä töitä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa! Ensi viikolla menen entisiä työkavereitani moikkaamaan!
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sit ne ilon ja innostuksen aiheet taitaa olla kyllä vähissä. Tunne-elämä on yhtä suoraa viivaa...
Mikä sun elämää rytmittää?Elämää rytmittää? ...Musiikki?
- Anonyymi00044
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos tarkoitat kysymykselläsi että kuulunko tuohon ulkopuolelle jäävään määrittelemääni joukkoon, niin en kuulu.
Enkä myöskään kuulu niihin tylsimyksiin.
Minun ei tarvitse esittää vastakysymystä sinulle, koska huomaan jo selvästi että sinä kuulut niihin vähemmistöhenkilöihin.Voi hyvä tavaton.
Et v oi itseäsi määritellä.
Tylsäksi määrittelijä voi olla varsin tylsä.
Annetaan tuollaisille mahdollisuus olla tylsiä.
Varsinkin muita tylsäksi haukkumalla he oikein pyrkivät olemaan tylsiä.
Pläääääh.
Vilma
Harmi, kun Siri Hustvedt on käymässä enkä pääse Hesaan. Tahtoisin hänen kirjansa.
Edesmenneen Paul Austerin vaimo ja parhaillaan luen Paulin Baumgartneria.
Ykköskirjailijani ykköskirjailjoiden joukossa. - Anonyymi00057
Anonyymi00043 kirjoitti:
Elämää rytmittää? ...Musiikki?
No niin varmaan, mutta mitä itseään kiinnostavaa sitä voi tehdä, jos kaikki on tylsää?
- Anonyymi00077
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olen psykoottipaatti. Ihka aito sellainen Murrrrauhh!
Ei, kyllä sitä narsismia sanoisin ennemmin.
Psykopaatit ovat usein hyvinkin älykkäitä. - Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei, kyllä sitä narsismia sanoisin ennemmin.
Psykopaatit ovat usein hyvinkin älykkäitä.Rräyhh! Aivanko totta 🤭
- Anonyymi00086
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei, kyllä sitä narsismia sanoisin ennemmin.
Psykopaatit ovat usein hyvinkin älykkäitä.Meinaatko, että jos itse olet tyhmä, niin fiksummat ovat automaattisesti psykopaatteja.
Vois vähän rajoittaa.
Vilma
- Anonyymi00018
No juu, eihän tästä tylsyydestä eroon pääse millään, kehdosta hautaan mukana matkassa teki sitten mitä teki. Vaikka enpä minä siitä suuremmin välitä, jätän muiden murheeksi sietämisen mun kohdallani, ymmärtäväinen koetan kovasti olla heille aiheuttamani tuskan vuoksi...olen pahoillani :)
- Anonyymi00020
Mietinkin monesti, että kuka hitto jaksaa vahdata televisiosta jotain tositv sarjoja.
Juurikin varmaan ne tylsät tyypit. Ei ole omaa elämää, vaan pitää katsoa töllöstä tai lehdistä muitten elämistä.- Anonyymi00027
Jonkun verran katson jotain omiin kiinnostuksen aiheisiin liittyvää, jos tv on auki, mutta vain osaa tarjonnasta.
Saatan katsoa puutarhan valtaajia, rakentamiseen ja entisöintiin liittyviä, mut missään tapauksessa en hae niitä tallenteista tai odota milloin seuraava näkyisi.
(Mielenkiinnosta katson dokumentteja, eli teen tylsintä mahdollista mitä nuorempana niiden katselusta ajattelin). - Anonyymi00030
Sanoisin että ne tylsimykset katsoo jotain sarjoja mitkä jatkuu vuodesta toiseen samanlaisena, kuten kauniit ja rohkeat, ja on muitakin kyllä samalaisia. Se puhuttelee sitä sisäistä tylsyyttä kun mitään ei tapahdu ja sarja vaan jatkuu päivästä toiseen ja vuodesta toiseen aina samanlaisena.
Ei-tylsimys taas kaipaa jotain sisältöä, vaihtelua, yllättävää, shokeeraavaa. Jotain mikä puhuttelee ei-tylsää ihmistä. Sanoisin että nimenomaan ne ei-tylsät ihmiset on kiinnostuneita muiden tekemisistä ja siitä mitä muille tapahtuu ja mitä heille käy. Tylsimys taas ei välitä kuin omista päänsisäisistä insinöörijutuistaan. - Anonyymi00031
Minulla ei ole telkkaria, enkä kaipaa sitä. Netistä en katso tositv sarjoja. Suomessa niitä tuntuu olevan tolkuttomasti!
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jonkun verran katson jotain omiin kiinnostuksen aiheisiin liittyvää, jos tv on auki, mutta vain osaa tarjonnasta.
Saatan katsoa puutarhan valtaajia, rakentamiseen ja entisöintiin liittyviä, mut missään tapauksessa en hae niitä tallenteista tai odota milloin seuraava näkyisi.
(Mielenkiinnosta katson dokumentteja, eli teen tylsintä mahdollista mitä nuorempana niiden katselusta ajattelin).Dokumentit on hyviä. Ne kehittää maailman ymmärtämistä.
Mutta toisten ihmisten elämän seuraamista jonkun formaatin takaa on täysin älytöntä katsoa. Ne dranatisoidaan tarkoituksellisesti ja sitten nämä "katsojalampaat" kuorossa kollottaa "temppareiden" karseaa draamaa someen kilpaa. 🙄
En käsitä... en mitenkään... - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Dokumentit on hyviä. Ne kehittää maailman ymmärtämistä.
Mutta toisten ihmisten elämän seuraamista jonkun formaatin takaa on täysin älytöntä katsoa. Ne dranatisoidaan tarkoituksellisesti ja sitten nämä "katsojalampaat" kuorossa kollottaa "temppareiden" karseaa draamaa someen kilpaa. 🙄
En käsitä... en mitenkään...Kuulostat tyypilliseltä tylsimykseltä.
- Anonyymi00023
Voit kehittyä. Oppia pois tylsimyksenä olosta.
- Anonyymi00026
Tylsimys ei pysty oppimaan pois siitä, se on luonteenpiirre. Ovat usein joitain insinöörejä tai talousasiantuntijoita tms. Tylsimysten aivot ovat urautuneet poliitiikkaan, IT -alalle, pörssikursseihin, insinöörijuttuihin, työasioihin jne. Ei ne vaan pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tiettyjä asioita mistä kukaan muu ei vaan ole yhtään kiinnostunut.
- Anonyymi00032
Onko se todellakin välttämätöntä, miksi ei saisi olla tylsimys?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko se todellakin välttämätöntä, miksi ei saisi olla tylsimys?
Ei tarvitse olla mitään muuta kuin on. Tylsimykset voi hakeutua toistensa seuraan, keksikää joku koodisana mistä tunnistatte toisenne. Siten teillä voi olla tylsää toistenne seurassa....
- Anonyymi00045
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tylsimys ei pysty oppimaan pois siitä, se on luonteenpiirre. Ovat usein joitain insinöörejä tai talousasiantuntijoita tms. Tylsimysten aivot ovat urautuneet poliitiikkaan, IT -alalle, pörssikursseihin, insinöörijuttuihin, työasioihin jne. Ei ne vaan pysty ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tiettyjä asioita mistä kukaan muu ei vaan ole yhtään kiinnostunut.
20:30
Tylsä kommentti. - Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään muuta kuin on. Tylsimykset voi hakeutua toistensa seuraan, keksikää joku koodisana mistä tunnistatte toisenne. Siten teillä voi olla tylsää toistenne seurassa....
Opettele tunnistamaan ihmisiä, eläkä tunge päätäsi ihanalta tuntuvaan hanuriisi.
Ei sinun takia kukaan ilmoittele mitään.
- Anonyymi00038
Mutta jos henkilö kiinnostuu sinusta ? Mikä # P # hän silloin on
- Anonyymi00039
Miksi kukaan normaali haluaisi olla tylsimyksen kanssa? Mikä olisi motivaatio siihen?
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi kukaan normaali haluaisi olla tylsimyksen kanssa? Mikä olisi motivaatio siihen?
Tylsä kommentti.
- Anonyymi00040
Tylsä saa olla, kunhan itsellä ei ole tylsää. Mitä sitä muita viihdyttämään. Nih.
Olen tehnyt tylsyydestä taidetta. Olen tosin todella omituinen persoona, mutta ihan vaan saakelin tylsä.
- Anonyymi00042
Kuulostaa enempikin siltä kuin tylsyys olisi sinulle jonkinlainen harrastus, tai pakokeino. Et välttämättä ole persoonaltasi tylsimys.
- Anonyymi00047
Kaukana taiteesta.
Yksinkertaista tylsää mukahupia. Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuulostaa enempikin siltä kuin tylsyys olisi sinulle jonkinlainen harrastus, tai pakokeino. Et välttämättä ole persoonaltasi tylsimys.
Minulla itselläni ei ole tylsää. Päinvastoin. Tylsistyminen on luksusta johon harvalla on varaa. Mutta minä olen ihmisenä tylsä. Minulla ei ole mitään tarjottavaa muille ihmisille. Osaan viihdyttää vain ja ainoastaan itseäni.
- Anonyymi00055
Palstakamu kirjoitti:
Minulla itselläni ei ole tylsää. Päinvastoin. Tylsistyminen on luksusta johon harvalla on varaa. Mutta minä olen ihmisenä tylsä. Minulla ei ole mitään tarjottavaa muille ihmisille. Osaan viihdyttää vain ja ainoastaan itseäni.
Tosiaan kun olisikin aikaa vaan tylsistyä...
Mutta jos pääsi sisäinen maailma on monimutkainen ja värikäs, niin et silloin ole persoonaltasi tylsimys. Tylsimyksen pään sisällä näkyy vaan harmaata väriä.
Voisin tuosta päätellä että muut eivät pidä seurastasi, jostain syystä. Se syy ei välttämättä ole tylsyys.
- Anonyymi00049
Tällä tylsimyksellä on muutakin tekemistä kuin viihdyttää jotain huumeiden käyttäjää. Se vasta tylsää olisikin.
- Anonyymi00050
Kaikkein pahin on vihamielinen tylsimys. Se vihaa muita jotka eivät halua sitä jatkuvaa tylsyyttä ottaa osakseen ja elämäntyylikseen.
- Anonyymi00051
Suurin ongelma ihmisissä on nykyään jatkuva turha aktiivisuus. Koko ajan pitäisi olla jotain tekemässä. Eikö voisi vaan rauhoittua ja olla rauhassa? Itse olen ehdottomasti mielummin tylsä, kuin että pitäisi rampata joka hemmetin tapahtumassa.
IkisinkkuerakkoM1977- Anonyymi00052
Luonteen tylsyys ei katoa sillä että ramppaa ympäriinsä eri tilaisuuksissa. Sekoitat passiivisuuden tylsyyteen.
- Anonyymi00053
Puhut paljon mutta asiaa!
Toisaalta minulla on ratkaisu ongelmaasi:
Teet vain omia juttujasi etkä välitä muista niin paljon. ☺️
Lisäksi minun täytyy sanoa, että huulten ylirajaamista lukuun ottamatta ihmisten ulkonäkö ei pääsääntöisesti häiritse minua.
🦄- Anonyymi00054
"Teet vain omia juttujasi etkä välitä muista niin paljon"
Juuri noin tylsä ihminen sanoisi. - Anonyymi00074
Anonyymi00054 kirjoitti:
"Teet vain omia juttujasi etkä välitä muista niin paljon"
Juuri noin tylsä ihminen sanoisi.Noh, eipä sillä ole merkitystä, olenko tylsä sinun mielestäsi. Viihdyn nimittäin itseni seurassa vallan mainiosti!
🦄 - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Noh, eipä sillä ole merkitystä, olenko tylsä sinun mielestäsi. Viihdyn nimittäin itseni seurassa vallan mainiosti!
🦄Kirjaimellisesti juuri noin tylsä ihminen sanoisi!
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kirjaimellisesti juuri noin tylsä ihminen sanoisi!
Miksi olet jo kahteen kertaan antanut tylsän ihmisen vaivata mieltäsi? 🤭
Onko tämä jokin ikiliikkuja?
🦄
- Anonyymi00056
Ehkä tylsyys on sama kuin hidasjärkisyys. Tylsämielinen oli joskus käytetty sana tai jopa diagnoosi joistain persoonallisuuksista. Tylsyys tulee ehkä ihan siitä kun aivoissa jokin ei vaan toimi kovin hyvin.
- Anonyymi00090
Tylsä eli tylppä, se on terävän vastakohta. Terävä on viiltävä ja leikkaava, tylsä on sen vastakohta.
- Anonyymi00058
Aloittaja, selventäisitkö omaa käsitystäsi tylsästä ihmisestä???
Jos itse olet ADHD, niin normaalit ihmiset voikin tuntua tylsiltä, kun taas normaaleiden mielestä ADHD henkilöltä jota ei kestä montaa minuuttia kerralla. Keskustelua ei voi käydä kun toinen ei pysähdy kuuntelemaan jne...- Anonyymi00060
En tiedä olenko adhd, en uskoisi olevani. Sanoin heti alussa että jätetään nyt tämän keskustelun ulkopuolelle ne marginaali prosentti-ihmiset joilla on häiriöitä. Keskitytään nyt ns. normaaliksi todettuihin henkilöihin.
Tylsä henkilö on neutraali, ilman mielipiteitä, puhuu ehkä vaan jotain politiikkaa, ja kaikkea mitä ylen uutisissa ym. toistellaan, uutisia otsikkotasolla, mitään omia ajatuksia tai mielipiteitä niistä ei ole, tai mitään ajatuksia jotka ovat "out of the box". Intohimo ja luovuus puuttuu täysin. Äänensävy on monotooninen. Innostuminen puuttuu. Iso asia on se että mielenkiinto puuttuu juuri mihinkään hänen oman kapean kiinnostuksen alueensa ulkopuolelta. Huumorintaju puuttuu tai on heikkotasoista, ääliöhuumoria. Keskustelu on pinnallista, hankalaa. Henkilö ei jaksa keskittyä yhteen asiaan kovin pitkään vaan vaihtaa puheenaihetta koska hänellä ei ole mitään sanottavaa asiasta, koska ei tiedä juuri mistään mitään, eikä ole kiinnostunutkaan tietämään. Puhuu usein jostain juhlapyhistä kuten joulusta tms. on kaavamainen ajatuksiltaan ja toiminnaltaan eikä pysty poikkeamaan siitä kaavasta koskaan.
- Anonyymi00059
Tiedätkö aloittaja mitä, mutta tuo on vain oma näkemyksesi tylsästä. Miten edes määrittelet tylsän??
Minä luulen että monen muun mielestä tuo tylsäksi luokittelemasi hlö on hyvinkin mielenkiintoinen, joka pysähtyy keskustelemaan syvällisempiäkin aiheita kuin esimerkiksi ulkonäkö yms- Anonyymi00062
Kenellä on oikeus luokitella yhtään mitään.
Karjanäyttely? - Anonyymi00063
Tuossa lauseessasi kumoat tylsyyden määritelmän kääntämällä tylsän ihmisen syvälliseksi ajattelijaksi. Tuo on melkoisen skitsofreenista käytöstä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kenellä on oikeus luokitella yhtään mitään.
Karjanäyttely?Virkaatekevällä psykiatrilla on oikeus luokitella ihmisiä.
- Anonyymi00080
Anonyymi00071 kirjoitti:
Virkaatekevällä psykiatrilla on oikeus luokitella ihmisiä.
23:11
Mitäs luulet, onko täällä sellaista? Moni leikkii oto.
Vilma - Anonyymi00083
Anonyymi00080 kirjoitti:
23:11
Mitäs luulet, onko täällä sellaista? Moni leikkii oto.
VilmaOlen varma että täällä on myös psykiatreja sekä psykologeja, sekä opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneita näistä eri persoonallisuuksista ja analysoivat niitä.
- Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Olen varma että täällä on myös psykiatreja sekä psykologeja, sekä opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneita näistä eri persoonallisuuksista ja analysoivat niitä.
Älähän nyt.
Miksi tuhlaisivat aikaa tyhjänpäiväisyyksiin?
Vilma
- Anonyymi00064
Kasvun paikka traumapedagogiikka ratkaisee vain pienen osan, murusen. Tieto on valttia. Konkreettinen tieto riittää.
- Anonyymi00065
Yleistystä ja pinnallisuutta nämä tekeleet täällä.
- Anonyymi00066
Keskustelussa on tärkeätä ensinnäkin kohdata toinen kunnioittavasti ja sitten rauhoittaa itsensä ottamaan vastaan mitä toisella on sanottavana.
Minulla on tuttavapiirissä eräs tosi "nopea", joka ei jaksaisi odottaa mitä toinen haluaisi sanoa. Tässä tilanteessa jopa minä menen välillä lukkoon vaikka tunne hlön paremmin kuin hyvin koska koen toisen niin kärsimättömäksi.
Nyt aloittajan kannattaisi rauhoittaa itseään kommunikoidessaan ihmisten kanssa, niin tuloksena voisi olla hyvinkin antoisia keskusteluja.- Anonyymi00068
Aikamoisia oletuksia aloittajasta sinulla. Mistä ensinnäkin tiedät että aloittaja on nopea? Eikä jaksa odottaa muiden puheen päättymistä? Mistä sinä saat nämä tiedot aloittajasta, jonkinlaisen selvännäköisyyden kautta ehkä?
Ap - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Aikamoisia oletuksia aloittajasta sinulla. Mistä ensinnäkin tiedät että aloittaja on nopea? Eikä jaksa odottaa muiden puheen päättymistä? Mistä sinä saat nämä tiedot aloittajasta, jonkinlaisen selvännäköisyyden kautta ehkä?
ApSanoinko noin????
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sanoinko noin????
Sanoit.
"Nyt aloittajan kannattaisi rauhoittaa itseään kommunikoidessaan ihmisten kanssa, " - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sanoit.
"Nyt aloittajan kannattaisi rauhoittaa itseään kommunikoidessaan ihmisten kanssa, "Oletan että tylsäksi haukkunut pitää toista liian hitaana. Vai miten sinä määrittelisit tylsän ihmisen?
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oletan että tylsäksi haukkunut pitää toista liian hitaana. Vai miten sinä määrittelisit tylsän ihmisen?
Tuossa ylempänä vastauksessa on määritelmäni.
- Anonyymi00076
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oletan että tylsäksi haukkunut pitää toista liian hitaana. Vai miten sinä määrittelisit tylsän ihmisen?
Olen kyllä keskustellut äärimmäisen hitaasti puhuvan henkilön kanssa jolla oli paljon tietoa kaikenlaisesta, ja hän oli elämässään tehnyt vaikka mitä, lentänyt lentokoneilla, hypännyt laskuvarjolla, ja asunut eri maissa, paljon kaikenlaista mitä minä en ole tehnyt. En voi mitenkään sanoa tuota henkilöä tylsäksi, kaikkea muuta. Hidas hän kyllä on, ärsyttävänkin hidas puhuessaan, ja miettii pitkään ennenkuin sanoo mitään.
Kieltämättä itse olen päinvastainen, en mieti vaan sanon heti.
Ap
- Anonyymi00067
Mikäli tylsältä vaikuttava ja monotonisesti puhuva henkilö omaisi valtavasti tietosanakirjatietoa ja osaisi vastata tietokilpailukysymyksiin helposti ja nopeasti, niin se kumoaisi tylsyyden eikä tuota henkilöä voitaisi enää pitää tylsimyksenä. Ja tuon tiedon määrän huomaisi heti keskustellessaan tuon henkilön kanssa koska hänellä olisi tietoa valtavan monenlaisista aiheista ja asioista. Vaikka tuo henkilö ulkoisesti täyttäisikin tylsän persoonan määritelmän, hän ei sitä kuitenkaan olisi.
- Anonyymi00081
Tylsällä ihmisellä ei ole mielikuvitusta, ajatus ei lennä, ei naura koskaan vapautuneesti, pelkää jatkuvasti tulevansa naurunalaiseksi. Ei omia ideoita, ei ole kiinnostunut mistään.
Kokenut vähän elämää, mielipiteet rakentuu virallisesta totuudesta ja kliseistä. Äärimmäisen köyhä, joka voi tehdä ja harrastaa mitään, laiska.- Anonyymi00085
Tuo nyt on selvästi naisen määritelmä tylsyydestä.
Enpä tiedä liittyykö köyhyys tylsyyteen mitenkään. Ja tuo että ei naura ja pelkää tulevansa naurunalaiseksi on epävarmuutta ja arkuutta, ei tylsyyttä. Mitä yleensä tarkoittaa "kokenut vähän elämää"? Laiskuus on eri asia kuin tylsyys. Tuo virallisen totuuden noudattaminen kyllä osuu tylsyyteen hyvin. Ja mielikuvituksettomuus.
Ymmärrän että tuo on nyt sinun kokemuksesi tylsästä miehestä, ja toki se sellaisena on totta. - Anonyymi00091
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tuo nyt on selvästi naisen määritelmä tylsyydestä.
Enpä tiedä liittyykö köyhyys tylsyyteen mitenkään. Ja tuo että ei naura ja pelkää tulevansa naurunalaiseksi on epävarmuutta ja arkuutta, ei tylsyyttä. Mitä yleensä tarkoittaa "kokenut vähän elämää"? Laiskuus on eri asia kuin tylsyys. Tuo virallisen totuuden noudattaminen kyllä osuu tylsyyteen hyvin. Ja mielikuvituksettomuus.
Ymmärrän että tuo on nyt sinun kokemuksesi tylsästä miehestä, ja toki se sellaisena on totta.Tunnistit itsesi ja aloit nillittämään.
Erityisesti otit osumaa köyhyydestä, totisuudesta ja tosikkomaisuudesta, laiskuudesta ja elämän kokemattomuudesta. Jos ihminen "on niin arka ja epävarma", ettei pysty rentoutumaan ja nauramaan, se jos mikä kuvastaa tylsyyttä.
Olet varmasti raskasta seuraa, jota kukaan ei kauaa kestä. - Anonyymi00099
Olen köyhä, olenko silloin myös tylsä?
Aika suppea sun näkökanta. - Anonyymi00102
Anonyymi00099 kirjoitti:
Olen köyhä, olenko silloin myös tylsä?
Aika suppea sun näkökanta.Olet tylsä, kun persoonasi rakentuu köyhyyden ympärille.
- Anonyymi00106
Anonyymi00091 kirjoitti:
Tunnistit itsesi ja aloit nillittämään.
Erityisesti otit osumaa köyhyydestä, totisuudesta ja tosikkomaisuudesta, laiskuudesta ja elämän kokemattomuudesta. Jos ihminen "on niin arka ja epävarma", ettei pysty rentoutumaan ja nauramaan, se jos mikä kuvastaa tylsyyttä.
Olet varmasti raskasta seuraa, jota kukaan ei kauaa kestä.On kyllä melkoista leimaamista ja maalaamista. Että köyhyyttä oikein inhotaan tuolla tavoin. Siis suoraanhan määrittelet tuossa alemman tason miestä, köyhyys kuuluu siihen olennaisena osana, sekä tuo arkuus tai epävarmuus (elämänkokemattomuus).
Mitenkään tuo ei liity tylsyyteen. Sinä vain KOET itse henkilökohtaisesti tuollaisen miehen "tylsänä", se on vain käyttämäsi ilmaisu tuosta alemman tason mies -kokonaisuudesta. Joku toinen voi käyttää jotain toista ilmaisua samasta asiasta.
En osaa sanoa liittyykö tosikkomaisuus arkuuteen ja epävarmuuteen, ehkä, on se mahdollista toki.
- Anonyymi00082
Kuulemma tyhmä saa ol mu ei tykkimies isi opetti itte oli ymmärtääkseni tykkimies mä jätin armeijan väliin vaati kolmenvartin keskustelun kutsuntalääkärin kanssa että sain c:n paperit vapautettu rauhan ajaksi palveluksesta ei tarvi käydä edes kertaamassa
No eipä munkaan tarvinnu kerrata. Vaikka sotilaspassiin sain kiitettävät merkinnät. No ne olikin ainoot kiitettävät mun elämässä. Paitsi ne pari kasvatustieteenkurssia tässä taannoin.
- Anonyymi00084
mitä teet jos joku SUPO ja NATO:n kenttäyksikkö koppule oveen tietysti kun jos ei ole mitään salattaa.. vähän sotkuista voi olla mutta ei mitään laitonta
- Anonyymi00088
Mitä mieltä olette laumasieluista.?
Joo. Joo. Joo.
Vilma- Anonyymi00089
Ehkä se on yksi tylsyyden muoto.
- Anonyymi00092
Elämässä taitaa olla tärkeintä se ettei tunne olevansa itseään kohtaan tylsä?
Muu onkin sitten toissijaista?!
AV - Anonyymi00093
Juurikin näin. Ollaan kuin ulkoapäin ohjattuja vieteriukkoja/ akkoja. Tehdään kaikki muiden ja maailman vaatimusten vuoksi kun ei ymmärretä omasta itsestä yhtikäs mitään. Ollaan niin minä minää ja kaikki toisinajattelu on pahasta. Minä, mun some, mun ulkonäkö, guggin laukku ja only faish. Lihakset hankitaan podisaleilla kun muuten istutaan tietokoneella rillit huurussa. Saa siinä ihmetellä.🤷♀️
- Anonyymi00094
Itse taasen koen asian ehkä toisin, olen aina ollut ns. "yksinäinen susi" joka pitää omasta reviiristä eli yksityisyydestä. Harrastan kuntoilua itseni vuoksi, en muiden. Se että jossain joku tulee ulkonäöstäni jotain sanomaan, on vain hänen oma ongelmansa. Se miten elän tuottaa sen miltä näytän, muut voivat imeä vaikka sukuelintään, sillä ei ole vaikutusta siihen mitä itse haluan omassa elämässä, tai omalle keholleni tehdä.
AV - Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Itse taasen koen asian ehkä toisin, olen aina ollut ns. "yksinäinen susi" joka pitää omasta reviiristä eli yksityisyydestä. Harrastan kuntoilua itseni vuoksi, en muiden. Se että jossain joku tulee ulkonäöstäni jotain sanomaan, on vain hänen oma ongelmansa. Se miten elän tuottaa sen miltä näytän, muut voivat imeä vaikka sukuelintään, sillä ei ole vaikutusta siihen mitä itse haluan omassa elämässä, tai omalle keholleni tehdä.
AVTämä sama koskee myös muuhun ihmisten valitsemiin asioihin, jos haluaa olla jotain...mitä se toisille oikeasti kuuluu jos ei olisi suhteessa jossa sitä jokainen päivä joutuisi lähes "pakosta" todistamaan?
Mielestäni jokainen ihminen saa olla sellainen miten itse itseään kuvailee, se on toisten ongelma jos haluaa liimautua ja tehdä ihmisestä omien näkemysten mukaisia? Hitto mitä narsisteja:)
AV - Anonyymi00098
Anonyymi00095 kirjoitti:
Tämä sama koskee myös muuhun ihmisten valitsemiin asioihin, jos haluaa olla jotain...mitä se toisille oikeasti kuuluu jos ei olisi suhteessa jossa sitä jokainen päivä joutuisi lähes "pakosta" todistamaan?
Mielestäni jokainen ihminen saa olla sellainen miten itse itseään kuvailee, se on toisten ongelma jos haluaa liimautua ja tehdä ihmisestä omien näkemysten mukaisia? Hitto mitä narsisteja:)
AVNäinpä. Mutta mikä näitä tiettyjä ajaa jatkuvasti muita kyseenalaistamaan ja lyttäämään. Toinen tykkää punaisesta ja toinen vihreästä. Miksi vatussa kaikkien pitäisi tykätä yhdestä ainoasta, siitä mistä itse tykkää. Aika tylsäksi kävisi moinen mustavalkoisuus. Erilaisuus on rikkautta. Samanlaisuus tylsyyttä! 🤷♀️
- Anonyymi00100
Anonyymi00098 kirjoitti:
Näinpä. Mutta mikä näitä tiettyjä ajaa jatkuvasti muita kyseenalaistamaan ja lyttäämään. Toinen tykkää punaisesta ja toinen vihreästä. Miksi vatussa kaikkien pitäisi tykätä yhdestä ainoasta, siitä mistä itse tykkää. Aika tylsäksi kävisi moinen mustavalkoisuus. Erilaisuus on rikkautta. Samanlaisuus tylsyyttä! 🤷♀️
Miltä tuntuisi maailma jossa oltaisiin toistemme kopioita. Yhtä nuoria, yhtä kauniita ja yhtä hoikkia. Vastaus, aivan helvetin tylsältä.🤷♀️
- Anonyymi00103
On paljon todella fiksuja läskejä ja vanhoja ihmisiä joista suorastaan loistaa valo. Sinusta en aisti muutakuin oman tyytymättömyytesi itseesi 🤷♀️
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
On paljon todella fiksuja läskejä ja vanhoja ihmisiä joista suorastaan loistaa valo. Sinusta en aisti muutakuin oman tyytymättömyytesi itseesi 🤷♀️
Mielestäni ihminen joka ei koe enää olevansa kehityskelpoinen, on valmis hautaan:)
AV - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Mielestäni ihminen joka ei koe enää olevansa kehityskelpoinen, on valmis hautaan:)
AVJoopajoo. Täällä ollaan juurikin sen aikaa mikä oppiläksy on tässä elämässä tultu oppimaan. Kun olemme tehtävämme tässä elämässä suorittaneet niin eiku eteenpäin.ja 'kuolema' on aina uusi alku. Ei minkään loppu.🤷♀️
- Anonyymi00108
Anonyymi00100 kirjoitti:
Miltä tuntuisi maailma jossa oltaisiin toistemme kopioita. Yhtä nuoria, yhtä kauniita ja yhtä hoikkia. Vastaus, aivan helvetin tylsältä.🤷♀️
Kauheeta, jos ei olis läskejä, joita saa haukkua.
- Anonyymi00096
Mitä meinasit asialle tehdä kuin kirjoittaa täällä?
- Anonyymi00107
No mitä mielestäsi pitäisi tehdä, pitäisikö tylsimyksiä alkaa lopettamaan vai mitä oikein ajattelit??
Ehkä sitä vaan kannattaa vältellä tylsimysten seuraa. Olla vaikka omissa oloissaan ennemmin. Opetella tunnistamaan tylsimys jo kaukaa, no, ei sitä kaukaa pysty tunnistamaan mutta keskustelussa kun pyörii ne uutisotsikot ja muut median luomat aiheet, euroviisut, politiikka ym. niin silloin on melko varmaa että kyseessä on tylsimys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437