Huom! Kukaan muu ei ole voinut tietää

Anonyymi-ap

kuka tai keitä täällä kirjoittaa paitsi jollei kuulu ylläpitoon.

Näin ollen kukaan ei myöskään ole voinut tietää, mikä minun nimeni on. Ei kutsumanimeäkään.

Ja

Kun tätä on jatkunut jo vuosia, arvaapa huviksesi, miten tässä käy.

Se, että kirjoitit jo vuosia sitten hauesta ja jatkoit sitä aina siihen saakka, kun yhäkin jokunen päivä sitten kirjoitit, todistaa sinun kuuluvan kalustoon.

55

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joo voi juku kuinka kiinnostavaa ja relevanttia tietoa tämäkin, palstaäijä eli aapee ja muut tietääkö se joku sinun sukunimen- etunimen keskunimen muun mitä?

• Anonyymi00002
        UUSI

Eli tarkoitan sanoa, aamun jännäuffailu on alkanut ihmisille joilla ei ole elämää

• Anonyymi00003
        UUSI

Kyllähän nää tietävät ihan osoitetta myöten. En ole mikään äijä sulle edelleenkään.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli tarkoitan sanoa, aamun jännäuffailu on alkanut ihmisille joilla ei ole elämää

Sun mielestä voi olla tuota, mutta ei täällä päässä. Ap

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Huomenta, T nainen.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllähän nää tietävät ihan osoitetta myöten. En ole mikään äijä sulle edelleenkään.

No voi ihanko esim postinumeron tietävät, aloittajaäijä? T naiselta

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Huomenta, T nainen.

Huomenta aamun enkeliltä. Olet siis tietoinen, että keskitän istunnot aamuihin ja vedän luulot pois?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Huomenta aamun enkeliltä. Olet siis tietoinen, että keskitän istunnot aamuihin ja vedän luulot pois?

Tämän ed kommentin oli varmaan tarkoitus kuumottaa tjn. Ei kyllä toiminut mikäli näin

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehkä korkeintaan yrität vetää. Ap

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No voi ihanko esim postinumeron tietävät, aloittajaäijä? T naiselta

Kyllä tietävät tarkan osoitteen.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kumma, kun aloittaja kirjoitti, että ihan osoitetta myöten, niin se poistettiin, mutta jonkun muun tämä saa olla täällä. Ap

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vau tämähän on edistyksellistä näin ollen

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ehkä korkeintaan yrität vetää. Ap

No voi, menikö elämänkoululaisia vedättävällä turhien tarinoiden miehellä nyt aamu pilalle, etkä ehkä jaksa enääN

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kumma, kun aloittaja kirjoitti, että ihan osoitetta myöten, niin se poistettiin, mutta jonkun muun tämä saa olla täällä. Ap

Kuinka joku muu kuin sinä aapeeäijä voi olla edes niin typerä että viisastelee tällaisia?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vau tämähän on edistyksellistä näin ollen

Vrt xxxxxxx etsii, no oisko vaikka digi- ja väestövirasto alkuun eduksi

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuinka joku muu kuin sinä aapeeäijä voi olla edes niin typerä että viisastelee tällaisia?

En edes viisastele vaan totta kerron. Ap

• Anonyymi00024
        UUSI

En luule mitään. Vain faktoihin katsotaan. Ap

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tehdäänkin niin, että minä vedän sinulta sekä luulot pois että luun kurkkuun.

Nimittäin

Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. Ap

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nimittäin

Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. Ap

” Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. ” No mutta jos kerran taloyhtiön Wi-Fi liittyy palstaäijä tähän arvottomaan kerrontaan niin

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

” Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. ” No mutta jos kerran taloyhtiön Wi-Fi liittyy palstaäijä tähän arvottomaan kerrontaan niin

Arvotonta? Ei ole arvotonta. Eikä tässä ole lähelläkään kaikki. Ap

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nimittäin

Mullakin eräs verkkohäiritsijä, taloyhtiön wifiverkossa.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mullakin eräs verkkohäiritsijä, taloyhtiön wifiverkossa.

Okei, mutta jos se olisikin ainoa tekijä koko jutussa, niin olisi helpompi sulattaa, mutta kun nyt on kyse paljon isommista asioista. Ap

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Okei, mutta jos se olisikin ainoa tekijä koko jutussa, niin olisi helpompi sulattaa, mutta kun nyt on kyse paljon isommista asioista. Ap

Sinun tarinallisuudet pyörii usein aloittajaäijä yhden tematiikan ympärillä kuten juurikin asuintalo, eli kerrostalo mikä on omiaan lisäämään samankaltaisten huuhattien halluja, kohta eletään tyyliin kaikki samasss kerrostalossa tmv😬

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sinun tarinallisuudet pyörii usein aloittajaäijä yhden tematiikan ympärillä kuten juurikin asuintalo, eli kerrostalo mikä on omiaan lisäämään samankaltaisten huuhattien halluja, kohta eletään tyyliin kaikki samasss kerrostalossa tmv😬

Mikäs siinä jos mielikuvitus siintää vaikka nk toisel puolel jokkee monen peninkulman päähän ei hele

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Näinköhän. Kerronkin sitten erään toisen yksityiskohdan.

Katsopas, kun ostin uuden stereolaitteen. Siinä paketin päällä on erikoinen fontti. Siitä merkistä ja mallista siis.

Sekin oli tänne kirjoitettu käyttäen erilaista fonttia ja tarkasti mallilleen oikein. Mitään muuta kautta kuin kännykkäni kameran ei tätä voinut kukaan tietää, koska ostopäätöksen tein vasta liikkeessä. Vertailin useita malleja, joten vain kännykkäni kautta.

Jatketaan. Kysyin ylläpidosta, miten pystyn muuttamaan fonttia, jos tarve vaatii. Vastaukseksi sain, ettei mitenkään.

Kuitenkin se minun uusi sterkkaostos oli eri fontilla. Ap

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

On myös seurailtu autoilla, kaupoissa yms. sellasta toimintaa joka ahdistaa minua naista.
        Naapurit näitä häiriköitä. En tiedä miksi minut otettu silmätikuksi. Olen varmaan niin kiltin näköinen että uskaltavat tätä toimintaa tehdä.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Näinköhän. Kerronkin sitten erään toisen yksityiskohdan.

Katsopas, kun ostin uuden stereolaitteen. Siinä paketin päällä on erikoinen fontti. Siitä merkistä ja mallista siis.

Sekin oli tänne kirjoitettu käyttäen erilaista fonttia ja tarkasti mallilleen oikein. Mitään muuta kautta kuin kännykkäni kameran ei tätä voinut kukaan tietää, koska ostopäätöksen tein vasta liikkeessä. Vertailin useita malleja, joten vain kännykkäni kautta.

Jatketaan. Kysyin ylläpidosta, miten pystyn muuttamaan fonttia, jos tarve vaatii. Vastaukseksi sain, ettei mitenkään.

Kuitenkin se minun uusi sterkkaostos oli eri fontilla. Ap

Tähän aiheeseen taisin sanoa jotain aiemmin sulle, siis tosta fontista.
        Ainakin joku mun aloitukseeni kommentoi tollein ja vastasin.

- ainut multa tähän aloitukseen-

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tähän aiheeseen taisin sanoa jotain aiemmin sulle, siis tosta fontista.
        Ainakin joku mun aloitukseeni kommentoi tollein ja vastasin.

- ainut multa tähän aloitukseen-

Mutta ei selitä esimerkiksi sitä, että kun olin kirjautuneena tänne, sain privana viestin, missä luki, että olet ansainnut tämän ja se johti minut, kun klikkasin sitä, niin muuan tekstikohtaan, missä oli tylytystä. Jos sen olisi kirjoittanut joku muu kuin ylläpito, ei tuo henkilö olisi pystynyt sitä poistamaan, mutta sehän poistui heti, kun olin klikannut. Ap

• Anonyymi00006
      UUSI

Hyvää huomenta kaikille🙂

• Anonyymi00007
        UUSI

Hyvää huomenta. Ap

• Anonyymi00008
      UUSI

Ap jatkaa.

Kukaan muu ei voi tietää, kun olen kirjoittanut jonkin kommentin tänne tai sitten aloituksen paitsi kalustoon kuuluvat.

Näin ollen johtopäätöksiä voi vetää ainakin siitä, kun erään kerran kirjoitin niin, ettei voinut tunnistaa siitä minua, niin siltikin tuli jonkun toisen tekemä aloitus "guess who is back" ja nimi siihen sitten liitettynä.

Tämän jälkeen alkoivat ne b ö g ä l e kirjoitukset.

• Anonyymi00026
        UUSI

Taidat olla aloittajaäijä suunnattoman ylpeä niistä pögälekirjoituksista mitä olet näille pesän pörröosille mehuläisille kirjoitellut. Ettekö muka huomaa, että äijä markkinoi lähes aina aiempia jopa kirjaimellisia shitpostauksiaan? T

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Taidat olla aloittajaäijä suunnattoman ylpeä niistä pögälekirjoituksista mitä olet näille pesän pörröosille mehuläisille kirjoitellut. Ettekö muka huomaa, että äijä markkinoi lähes aina aiempia jopa kirjaimellisia shitpostauksiaan? T

Minäkö se niitä kirjoitan? Ap

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minäkö se niitä kirjoitan? Ap

Kyllä kirjoitat palstaäijä ja aloittaja😏

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kyllä kirjoitat palstaäijä ja aloittaja😏

Yrität vain saada huomiota pois niistä oikeista asioista. Ap

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Yrität vain saada huomiota pois niistä oikeista asioista. Ap

Ja kertaatko aloittajaäijä näille taulapäille, että mitä ne oikeat asiat ovatkaan

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ja kertaatko aloittajaäijä näille taulapäille, että mitä ne oikeat asiat ovatkaan

En ole äijä. Sinulle. Koko ajanhan kerron tässä. Pikkuhiljaa. Ap

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En ole äijä. Sinulle. Koko ajanhan kerron tässä. Pikkuhiljaa. Ap

Jauhat elämänkoululaisille ja joutaville tukareille taloyhtiön Wi-Fi verkosta ja siinö about kaikki anti, trolliäijä. T

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jauhat elämänkoululaisille ja joutaville tukareille taloyhtiön Wi-Fi verkosta ja siinö about kaikki anti, trolliäijä. T

Se on totta se verkkohäirintä, mitä uliset siellä asioista joista et tiedä!

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Voi T. Luehan tuolta ylempää, niin jokohan se suuri suusi menisi kiinni. Ap

• Anonyymi00020
      UUSI

Ap jatkaa edelleen.

Kukaan ei myöskään pystynyt tekemään hallaa minulle muilla sivustoilla ja tuomaan sieltä yksityiskohtia palstalle, ellei ole jonkinlainen yhteys myös niihin.

Ei myöskään poistamaan niistä niin nopeasti tekstejään minulle.

• Anonyymi00025
      UUSI

Vieläkö kirjoitan totuuksia? Ap

• Anonyymi00028
      UUSI

Tiedättekö, mitä konkreettista tapahtui eräänä päivänä ei niin kauan sitten, kun kirjoitin pari sanaa ylläpitoon liittyen? Ap

• Anonyymi00031
        UUSI

No?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No?

Odottelen hetken ennen kuin kerron. Ap

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No?

Voi sinua elämän tai verkon lehtolasta siellä se yhä vain odottaa kuin ajat sitten lähtenyttä laivaa, että palstaäijä kertoisi jotain linjoihin tmv sopivaa. T naiselta

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Voi sinua elämän tai verkon lehtolasta siellä se yhä vain odottaa kuin ajat sitten lähtenyttä laivaa, että palstaäijä kertoisi jotain linjoihin tmv sopivaa. T naiselta

Ole sinä nyt hiljaa välillä. Joka saat anan langassa avaamassa päätäsi!

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kertoo ja paljon kertookin. Ap, mutta ei äijä sulle

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No?

Arvaa, mitä tapahtui nettiyhteydelle, kun kirjoitin yypeestä samalla tavalla kuin minulle kirjoitettiin? Ap

Korostan, että se tapahtui sekunneissa.

• Anonyymi00033
      UUSI

Kyllähän nuo stalkkaa ihmisiä siinä missä mainostajatkin

• Anonyymi00034
        UUSI

Ihan eri sivustoille asti? Ap

• Anonyymi00035
        UUSI

Tuovatko mainostajat ihmisten asioita palstalle? Ap

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuovatko mainostajat ihmisten asioita palstalle? Ap

Tekevätkö mainostajat pilkkaa sinusta toisilla sivustoilla? Ap

• Anonyymi00055
      UUSI

Voisin liittää tähän kuvan tekstistä, missä vuosia sitten kirjoitettiin minut haluttavan nujertaa ja niin poispäin. En tee sitä, liitteenä se menee kylläkin, mutta aivan toisaalle. Ap

• Anonyymi00056
      UUSI

Pitäisikö kertoa hieman lisää... Ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      91
      2047
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      56
      1230
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1013
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      968
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      959
    Aihe