kuka tai keitä täällä kirjoittaa paitsi jollei kuulu ylläpitoon.
Näin ollen kukaan ei myöskään ole voinut tietää, mikä minun nimeni on. Ei kutsumanimeäkään.
Ja
Kun tätä on jatkunut jo vuosia, arvaapa huviksesi, miten tässä käy.
Se, että kirjoitit jo vuosia sitten hauesta ja jatkoit sitä aina siihen saakka, kun yhäkin jokunen päivä sitten kirjoitit, todistaa sinun kuuluvan kalustoon.
Huom! Kukaan muu ei ole voinut tietää
55
224
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo voi juku kuinka kiinnostavaa ja relevanttia tietoa tämäkin, palstaäijä eli aapee ja muut tietääkö se joku sinun sukunimen- etunimen keskunimen muun mitä?
- Anonyymi00002UUSI
Eli tarkoitan sanoa, aamun jännäuffailu on alkanut ihmisille joilla ei ole elämää
- Anonyymi00003UUSI
Kyllähän nää tietävät ihan osoitetta myöten. En ole mikään äijä sulle edelleenkään.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli tarkoitan sanoa, aamun jännäuffailu on alkanut ihmisille joilla ei ole elämää
Sun mielestä voi olla tuota, mutta ei täällä päässä. Ap
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Huomenta, T nainen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllähän nää tietävät ihan osoitetta myöten. En ole mikään äijä sulle edelleenkään.
No voi ihanko esim postinumeron tietävät, aloittajaäijä? T naiselta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Huomenta, T nainen.
Huomenta aamun enkeliltä. Olet siis tietoinen, että keskitän istunnot aamuihin ja vedän luulot pois?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huomenta aamun enkeliltä. Olet siis tietoinen, että keskitän istunnot aamuihin ja vedän luulot pois?
Tämän ed kommentin oli varmaan tarkoitus kuumottaa tjn. Ei kyllä toiminut mikäli näin
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä korkeintaan yrität vetää. Ap
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No voi ihanko esim postinumeron tietävät, aloittajaäijä? T naiselta
Kyllä tietävät tarkan osoitteen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kumma, kun aloittaja kirjoitti, että ihan osoitetta myöten, niin se poistettiin, mutta jonkun muun tämä saa olla täällä. Ap
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vau tämähän on edistyksellistä näin ollen
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä korkeintaan yrität vetää. Ap
No voi, menikö elämänkoululaisia vedättävällä turhien tarinoiden miehellä nyt aamu pilalle, etkä ehkä jaksa enääN
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kumma, kun aloittaja kirjoitti, että ihan osoitetta myöten, niin se poistettiin, mutta jonkun muun tämä saa olla täällä. Ap
Kuinka joku muu kuin sinä aapeeäijä voi olla edes niin typerä että viisastelee tällaisia?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vau tämähän on edistyksellistä näin ollen
Vrt xxxxxxx etsii, no oisko vaikka digi- ja väestövirasto alkuun eduksi
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuinka joku muu kuin sinä aapeeäijä voi olla edes niin typerä että viisastelee tällaisia?
En edes viisastele vaan totta kerron. Ap
- Anonyymi00024UUSI
En luule mitään. Vain faktoihin katsotaan. Ap
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tehdäänkin niin, että minä vedän sinulta sekä luulot pois että luun kurkkuun.
Nimittäin
Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. Ap - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nimittäin
Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. Ap” Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. ” No mutta jos kerran taloyhtiön Wi-Fi liittyy palstaäijä tähän arvottomaan kerrontaan niin
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
” Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. ” No mutta jos kerran taloyhtiön Wi-Fi liittyy palstaäijä tähän arvottomaan kerrontaan niin
Arvotonta? Ei ole arvotonta. Eikä tässä ole lähelläkään kaikki. Ap
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nimittäin
Kertomalla, miten hauskaa oli lukea palstalta, kun olin vaihtanut salasanan taloyhtiön wifiverkkoon ja siitä joku muuan henkilö kirjoitti tänne, että olin sen vaihtanut ja käyttänyt hassusti tiettyjä yksityiskohtia, joita en nyt tähän laita. ApMullakin eräs verkkohäiritsijä, taloyhtiön wifiverkossa.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mullakin eräs verkkohäiritsijä, taloyhtiön wifiverkossa.
Okei, mutta jos se olisikin ainoa tekijä koko jutussa, niin olisi helpompi sulattaa, mutta kun nyt on kyse paljon isommista asioista. Ap
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Okei, mutta jos se olisikin ainoa tekijä koko jutussa, niin olisi helpompi sulattaa, mutta kun nyt on kyse paljon isommista asioista. Ap
Sinun tarinallisuudet pyörii usein aloittajaäijä yhden tematiikan ympärillä kuten juurikin asuintalo, eli kerrostalo mikä on omiaan lisäämään samankaltaisten huuhattien halluja, kohta eletään tyyliin kaikki samasss kerrostalossa tmv😬
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinun tarinallisuudet pyörii usein aloittajaäijä yhden tematiikan ympärillä kuten juurikin asuintalo, eli kerrostalo mikä on omiaan lisäämään samankaltaisten huuhattien halluja, kohta eletään tyyliin kaikki samasss kerrostalossa tmv😬
Mikäs siinä jos mielikuvitus siintää vaikka nk toisel puolel jokkee monen peninkulman päähän ei hele
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Näinköhän. Kerronkin sitten erään toisen yksityiskohdan.
Katsopas, kun ostin uuden stereolaitteen. Siinä paketin päällä on erikoinen fontti. Siitä merkistä ja mallista siis.
Sekin oli tänne kirjoitettu käyttäen erilaista fonttia ja tarkasti mallilleen oikein. Mitään muuta kautta kuin kännykkäni kameran ei tätä voinut kukaan tietää, koska ostopäätöksen tein vasta liikkeessä. Vertailin useita malleja, joten vain kännykkäni kautta.
Jatketaan. Kysyin ylläpidosta, miten pystyn muuttamaan fonttia, jos tarve vaatii. Vastaukseksi sain, ettei mitenkään.
Kuitenkin se minun uusi sterkkaostos oli eri fontilla. Ap - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
On myös seurailtu autoilla, kaupoissa yms. sellasta toimintaa joka ahdistaa minua naista.
Naapurit näitä häiriköitä. En tiedä miksi minut otettu silmätikuksi. Olen varmaan niin kiltin näköinen että uskaltavat tätä toimintaa tehdä. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Näinköhän. Kerronkin sitten erään toisen yksityiskohdan.
Katsopas, kun ostin uuden stereolaitteen. Siinä paketin päällä on erikoinen fontti. Siitä merkistä ja mallista siis.
Sekin oli tänne kirjoitettu käyttäen erilaista fonttia ja tarkasti mallilleen oikein. Mitään muuta kautta kuin kännykkäni kameran ei tätä voinut kukaan tietää, koska ostopäätöksen tein vasta liikkeessä. Vertailin useita malleja, joten vain kännykkäni kautta.
Jatketaan. Kysyin ylläpidosta, miten pystyn muuttamaan fonttia, jos tarve vaatii. Vastaukseksi sain, ettei mitenkään.
Kuitenkin se minun uusi sterkkaostos oli eri fontilla. ApTähän aiheeseen taisin sanoa jotain aiemmin sulle, siis tosta fontista.
Ainakin joku mun aloitukseeni kommentoi tollein ja vastasin.
- ainut multa tähän aloitukseen- - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tähän aiheeseen taisin sanoa jotain aiemmin sulle, siis tosta fontista.
Ainakin joku mun aloitukseeni kommentoi tollein ja vastasin.
- ainut multa tähän aloitukseen-Mutta ei selitä esimerkiksi sitä, että kun olin kirjautuneena tänne, sain privana viestin, missä luki, että olet ansainnut tämän ja se johti minut, kun klikkasin sitä, niin muuan tekstikohtaan, missä oli tylytystä. Jos sen olisi kirjoittanut joku muu kuin ylläpito, ei tuo henkilö olisi pystynyt sitä poistamaan, mutta sehän poistui heti, kun olin klikannut. Ap
- Anonyymi00006UUSI
Hyvää huomenta kaikille🙂
- Anonyymi00007UUSI
Hyvää huomenta. Ap
- Anonyymi00008UUSI
Ap jatkaa.
Kukaan muu ei voi tietää, kun olen kirjoittanut jonkin kommentin tänne tai sitten aloituksen paitsi kalustoon kuuluvat.
Näin ollen johtopäätöksiä voi vetää ainakin siitä, kun erään kerran kirjoitin niin, ettei voinut tunnistaa siitä minua, niin siltikin tuli jonkun toisen tekemä aloitus "guess who is back" ja nimi siihen sitten liitettynä.
Tämän jälkeen alkoivat ne b ö g ä l e kirjoitukset.- Anonyymi00026UUSI
Taidat olla aloittajaäijä suunnattoman ylpeä niistä pögälekirjoituksista mitä olet näille pesän pörröosille mehuläisille kirjoitellut. Ettekö muka huomaa, että äijä markkinoi lähes aina aiempia jopa kirjaimellisia shitpostauksiaan? T
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Taidat olla aloittajaäijä suunnattoman ylpeä niistä pögälekirjoituksista mitä olet näille pesän pörröosille mehuläisille kirjoitellut. Ettekö muka huomaa, että äijä markkinoi lähes aina aiempia jopa kirjaimellisia shitpostauksiaan? T
Minäkö se niitä kirjoitan? Ap
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minäkö se niitä kirjoitan? Ap
Kyllä kirjoitat palstaäijä ja aloittaja😏
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä kirjoitat palstaäijä ja aloittaja😏
Yrität vain saada huomiota pois niistä oikeista asioista. Ap
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Yrität vain saada huomiota pois niistä oikeista asioista. Ap
Ja kertaatko aloittajaäijä näille taulapäille, että mitä ne oikeat asiat ovatkaan
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja kertaatko aloittajaäijä näille taulapäille, että mitä ne oikeat asiat ovatkaan
En ole äijä. Sinulle. Koko ajanhan kerron tässä. Pikkuhiljaa. Ap
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ole äijä. Sinulle. Koko ajanhan kerron tässä. Pikkuhiljaa. Ap
Jauhat elämänkoululaisille ja joutaville tukareille taloyhtiön Wi-Fi verkosta ja siinö about kaikki anti, trolliäijä. T
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jauhat elämänkoululaisille ja joutaville tukareille taloyhtiön Wi-Fi verkosta ja siinö about kaikki anti, trolliäijä. T
Se on totta se verkkohäirintä, mitä uliset siellä asioista joista et tiedä!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Voi T. Luehan tuolta ylempää, niin jokohan se suuri suusi menisi kiinni. Ap
- Anonyymi00020UUSI
Ap jatkaa edelleen.
Kukaan ei myöskään pystynyt tekemään hallaa minulle muilla sivustoilla ja tuomaan sieltä yksityiskohtia palstalle, ellei ole jonkinlainen yhteys myös niihin.
Ei myöskään poistamaan niistä niin nopeasti tekstejään minulle. - Anonyymi00025UUSI
Vieläkö kirjoitan totuuksia? Ap
- Anonyymi00028UUSI
Tiedättekö, mitä konkreettista tapahtui eräänä päivänä ei niin kauan sitten, kun kirjoitin pari sanaa ylläpitoon liittyen? Ap
- Anonyymi00031UUSI
No?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No?
Odottelen hetken ennen kuin kerron. Ap
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No?
Voi sinua elämän tai verkon lehtolasta siellä se yhä vain odottaa kuin ajat sitten lähtenyttä laivaa, että palstaäijä kertoisi jotain linjoihin tmv sopivaa. T naiselta
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voi sinua elämän tai verkon lehtolasta siellä se yhä vain odottaa kuin ajat sitten lähtenyttä laivaa, että palstaäijä kertoisi jotain linjoihin tmv sopivaa. T naiselta
Ole sinä nyt hiljaa välillä. Joka saat anan langassa avaamassa päätäsi!
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kertoo ja paljon kertookin. Ap, mutta ei äijä sulle
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No?
Arvaa, mitä tapahtui nettiyhteydelle, kun kirjoitin yypeestä samalla tavalla kuin minulle kirjoitettiin? Ap
Korostan, että se tapahtui sekunneissa.
- Anonyymi00033UUSI
Kyllähän nuo stalkkaa ihmisiä siinä missä mainostajatkin
- Anonyymi00034UUSI
Ihan eri sivustoille asti? Ap
- Anonyymi00035UUSI
Tuovatko mainostajat ihmisten asioita palstalle? Ap
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuovatko mainostajat ihmisten asioita palstalle? Ap
Tekevätkö mainostajat pilkkaa sinusta toisilla sivustoilla? Ap
- Anonyymi00055UUSI
Voisin liittää tähän kuvan tekstistä, missä vuosia sitten kirjoitettiin minut haluttavan nujertaa ja niin poispäin. En tee sitä, liitteenä se menee kylläkin, mutta aivan toisaalle. Ap
- Anonyymi00056UUSI
Pitäisikö kertoa hieman lisää... Ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san912047- 561230
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861013Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122968Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962- 94959