mitä mekkkejä hapankaalta myydään kaupoisa
onko jossain myynnissä myös hapankaali mehua
näitä ainakin olen ostanu
Rasilainen Hapankaali
Rasilainen Valkosipulihapankaali
EURO-EAST HAPANKAALI
netistä löyty tällänen
https://www.torkkelinperhe.fi/tuotteet/hapankaali entiiä missä kaupassa nuita myydään
sit mikä on halvin hapankaali tai hapankaali mehu mitä saa kaupasta
hapankaali ????
5
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole muita mekkejä.
- Anonyymi00002
Ainakin S-Ryhmän kaupoissa on myynnissä puolalainen Orzech hapankaali. Itse asiassa kaksi versiota. Toisessa on porkkanaa seassa. Molemmat ovat mielestäni hinta-laatusuhteeltaan ylivoimaisia kotimaisiin verrattuna.
- Anonyymi00003
Lisään vielä, että jos saattuu asumaan pk-seudulla, Helsingin Malmilla on puolalaisiin elintarvikkeisiin erikoistunut myymälä Wisnia. Turussa on nykyään myös ketjun liike Kupittaan suunnalla. Siellä on hapankaalia joka lähtöön.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lisään vielä, että jos saattuu asumaan pk-seudulla, Helsingin Malmilla on puolalaisiin elintarvikkeisiin erikoistunut myymälä Wisnia. Turussa on nykyään myös ketjun liike Kupittaan suunnalla. Siellä on hapankaalia joka lähtöön.
Wisnia hh ok kiitoskun kerroit tuonkin liikkeen joskus jos pääkaupunki seudulla olis niin vois sielläkin piipahtaa onko pääkaupunki seudulla muita kauppoja tai liikkeitä missöä kantis piipahtaa kun siellä joskus olis
ehkä vuonna 2027 tai 2028 saattasin tullu pääkaupunki seudulle 2--3 viikoksi sillon ja tietenki edullinen majoitus sille ajalle - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Wisnia hh ok kiitoskun kerroit tuonkin liikkeen joskus jos pääkaupunki seudulla olis niin vois sielläkin piipahtaa onko pääkaupunki seudulla muita kauppoja tai liikkeitä missöä kantis piipahtaa kun siellä joskus olis
ehkä vuonna 2027 tai 2028 saattasin tullu pääkaupunki seudulle 2--3 viikoksi sillon ja tietenki edullinen majoitus sille ajalletietenki kesällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594