KUULUISA, KUN HAIN UTSJOEN KUNNANJOHTAJAN PAIKKAA.
He loukkasivat minun kunniaa, koska laittovat minut YRITTÄJÄNÄ VAIKKA MINÄ PAINOTAN AINA, ETTÄ MINÄ OLEN SUOMI 100VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA!
Minä ilmoitin heille sähköpostilla, että : MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA JA MINÄ MENEN VANKILAAN TEIDÄN IHMISOIKEUKSIEN PUOLESTA!
Minulle sanottiin, että : UTSJOEN KUNNANJOHTAJA ON PRESIDENTIN PAIKKA!
Minä sanoin, että : Voi vittu!
Sen jälkeen minä istuin hiljaa ja MIETIN, että mitenkähän nyt pitäis toimia niin en ole kusessa noiden kanssa!
Minä olin jo kerran käynyt kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa joten laskin, että TÄSSÄ PASKASSA ON IHAN SAMA VETÄÄ SUORAAN JA ILMOITTAA, että MINÄ MENEN SUOSIOLLA!
Olin sentään ymmärtänyt alkaa jo TURJAKKEEKSI niin ei tarvi muualta tulleiden pölvästien takia lähteä jotka EIVÄT EDES TUNNE PAIKALLISTA VÄESTÖÄ!
Minulla oli HAI SAAPPAAT jalassa, kun minä olin Karigasniemellä. Minä olin siellä vanhalla puolella pusikoita raivaamassa ja minun piti lähteä käymään lomakylässä, kun joku asiakas tuli.
Minä olin menossa takasin ja minä sain päähäni, että minä käväsen kylällä kaupassa samalla.
Nousin autosta ja ihmettelin mitä ihmiset katsoo.
Kumisaappaat oli iloisen vihreät ja lahkeet oli niin, kuin 3 vuotiaalla lapsella.
Minä vain ajattelin, että : MITÄPÄ SE HAITTAA OIKEESTAAN, KOSKA MIE OON SENTÄÄN JO -70 LUVULLA KÄYNY TÄÄLLÄ KAUPASSA KUMISAAPPAAT JALASSA!
Minä sanoin, että : MINÄ OSTAN SEN LOMAKYLÄN HETI, KUN MINÄ SAAN RAHAA!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS OSTAA ÄITINI ENON MAITA!
Minä olin suunnittelut tehdä siitä HOLMANMÄEN, koska MINÄ OLIN LASKENUT TYTTÄRENI HOLMAN KANSSA PERSEMÄKEÄ JA SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : KÄYDÄÄN KATSOMASSA MITÄ TÄÄLLÄ NÄKYY!
Hän oli todella ihastunut ja hänen kanssa piti kävellä ympäri lomakylää, koska hänestä se oli niin jännä paikka.
Kesällä, kun olin niin tutkin paikkaa toisella tavalla ja totesin, että PAIKKA ON UNELMA JA ONNEKSI TYTTÄRENI ISÄ JA HÄNEN VAIMONSA OLIVAT SIITÄ KÄYNNISTÄ VETÄNEET HERNEET NOKKAAN!
Toisaaltaan on paikkoja muuallakin minne HOLMANMÄEN voin KUNNIATTOMALLE TYTTÄRELLENI PERUSTAA NIIN KUNNIANSA LOUKKAANNEET FB KUNNIALLISET YMMÄRTÄÄ PYSYÄ POISSA!
Me ollaan käyty katsomassa mestoja ja FB KUNNIALLISET VUOROSTAAN KUNNIOITTAA JA SIIRTÄVÄT RÖTISKÖNSÄ MUUALLE NIIN EI TARVI KUNNIOISTA JA YKSITYISYYDESTÄ RIIDELLÄ!
Kuuluisuuksille kuuluu YKSITYISYYS ja varsinkin jos hänen kuuluisuus EI LIITY SOMEEN joka loukkaa kyllä kaikkien KUNNIOITA, koska suomalaiset on VODKA TURISTIEN MAINEESSA ULKOMAILLA JO MUUTENKIN!
Unohdin tosiaan sen, että minusta oli TEKOÄLYN tietojen mukaan tullut
7
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näköjään täys kuu tulossa joten asioita pitää saada päätökseen niin pääsee uudelle puhtaalle alulle.
Eiköhän nämä FB kunniallisten asiat ole nyt ala olla selvät eli HE VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, koska he haluavat murhata koko ihmiskunnan ja he ovat KAIKKI KUNNIALLISIA FB:N KÄYTTÄJIÄ.
HE EIVÄT HALUNNEET, ETTÄ MINÄ KUNNIATON HOLO JA TYTTÄRENI KUOLLAAN!
IHMISILLÄ ON KYLLÄ OIKEUS TEHDÄ ITSEMURHA JOS HEISTÄ SILTÄ TUNTUU, MUTTA ONHAN SE HIENOA, ETTÄ HE PÄÄTTIVÄT INARIN KUNNAN SIVISTYSTOIMEN EDUSTAJINA JOUKKO ITSEMURHASTA JOHON LIITTYY KAIKKI FB:N KÄYTTÄJÄT PERHEINEEN!
Minä olen sentään ISÄNI TYTTÖ JA NAAPURI TODISTAA KYLLÄ, että minä kunniaton Holo kävin kantamassa renkaita isäni kaverina autoon, kun käytiin hakemassa auto huollosta jonka isäni ajoi kotia ja minä ajoin isäni auton!
He saavat todistajina suojat ja hyvähän se on, että auto korjaamo/huolto niin voidaan sentään pyörittää tätä tyhjää kylää!
Meillä menee jonkun aikaa, kun me porukalla käydään läpi tyhjät asunnot ja tehdään UUDET ASUKAS VALINNAT niin saadaan IVALOSTA KIVA JA VIIHTYISÄ KYLÄ!
En olis kyllä ihan heti uskonut, että naapurissa asuu MIEHIÄ jotka ovat minun kanssa samaa mieltää eli FB KUNNIALLISET VOI KERÄTÄ ROMUNSA JA PAINUA HELEVETTIIN SUOMESTA HULLUJEN VAATIMUSTENSA KANSSA!
VITTUILU ON YKS VANHIMMISTA KANSANPERINTEISTÄ JOKA LIITTYY SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN PERINTEISIIN JA ME OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA!
Minun suku meni Petsamoon Tsaarinvaltakuntaan Ruhtinakunnasta ihan VITTUILLESSA, koska Ruotsi teki vittuillessa meistä venäläisiä, mutta minun suku päätti, että : Kerta aloitte vittuilemaan niin KYLLÄ MEKIN OSATAAN VITTUILLA TAKAISIN!
Laakerin kulunut vittu vois keskittyä NELSON MANDELAN KUNNIOITTAMISEEN, koska MANDELA LIITTYY HÄNEN SYNTYMÄPÄIVÄÄN.
Mannerheim liittyy minun kunniattoman paskan Holon syntymäpäivään. Suomen perustuslaki on luotu SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIEN TURVAKSI!
17.7 oli KANSANVALLAN PÄIVÄ, mutta MANNERHEIM POISTI SEKÄ KIELSI KANSANVALLAN PÄIVÄN SUOMESTA!
Syy oli se, että KANSA ALKO JUOPOTTELEMAAN JA HE SAI ENEMMÄN VAHINKOA AIKAAN, KUIN HYÖTYÄ!
Onhan tuo kunnioitettavaa, että FB KUNNIALLISET EDUSTAA ELÄKELÄISIÄ JA HE OVAT NUORIA TYÖ IKÄISIÄ IHMISIÄ JOTKA OVAT JUONEET TERVEYTENSÄ JA HE OVAT NYKYISIN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ!
He saavat eläkettä nyt, mutta he eivät saa työeläkettä enään sen jälkeen, kun jäävät VANHUSELÄKKEELLE.
He saavat vain KANSANELÄKETTÄ ja tuo on syy MIKSI MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO EN SUOSTU JÄÄMÄÄN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE!
Olen hakenut töihin, mutta en kelpaa koska olen loukannut FB KUNNIALLISTEN kunnioita!
Inarin kunnan kehitysvammaset pitää työllistää ensin Inarin ja Utsjoen kunnissa he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia kehitysvammaisten kanssa, koska hekin ovat työkyvyttömyyseläkkeellä.
Poliisikin räjähti nauruun, kun näki minut tuon jälkeen kun kunnian loukkaus asia oli käsitelty loppuun!
Pukkas oikein pään ikkunasta ulos, että VARMASTI NÄEN HÄNEN NAURAVAN MINULLE JA MINUN HYVÄLLE TEMPAUKSELLE!
FB KUNNIALLISET ITSE KERJÄSIVÄT TÄTÄ, KOSKA HE EIVÄT HALUNNEET OLLA KUNNIATTOMIA PASKOJA MINUN HOLON KANSSA!
Minä saan sentään rahaa ja voin sanoa : PAINU KÖYHÄ TÖIHIN JA ELÄKKEITÄ SEKÄ MUITA TUKIA EI TIPU!
Jos ei sääntöjä noudateta niin ULOS ASUNNOSTA JA IVALON KYLÄSTÄ!- Anonyymi00002
Minähän asuin Raaseporissa ja käytiin tyttöjen kanssa täällä ” Raaseporin linna toimi keskiajalla Länsi-Uudenmaan hallinnollisena keskuksena. Kuninkaallisen linnan historiaan kuuluu lukemattomia kertomuksia aina lumoavasta rakkaudesta ja aarteita kuljettaneista haaksirikkoutuneista laivoista kohtalokkaaseen sortumaan olutkellarissa ja linnan loiston ajan päättymiseen.”
Minä kävin omien tyttärieni kanssa joiden ÄITI minä olen ja tuo oli FB:N käyttäjien mielestä KUNNIAN LOUKKAUS!
Kyllä Raaseporin linnan rauniot ovat edelleenkin kaikkien haluakkaiden nähtävillä, mutta EI MINUSTA JA MIEHESTÄNI TUO OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS, kun minä äitinä tutustuin tyttärieni kanssa SUOMEN HISTORIAAN.
Minähän kävin tytön kanssa myös KEMIN JALOKIVI GALLERIASSA jossa oli SUOMEN KUNINKAALLE SUUNNITELLUT ASUT TEHTY VALMIIKSI!
Kyseinen KUNINGAS KIELTÄYTYI TEHTÄVÄSTÄ ELI LOUKKASI SUOMEN KANSAN KUNNIAA!
Saksan olis kuulunut maksaa Suomelle kunnian loukkaus korvauksia, mutta siitä olis syntynyt sota ja Saksa olis saanut Suomen ilmaiseksi, mutta he olisivat voineet luovuttaa koko Suomen Neuvostoliitolle sota-korvauksina.
FB KUNNIALLISET VOISIVAT OPETELLA LUKEMAAN SUOMEN HISTORIAA NIIN PÄIN, ETTÄ MIKSI SUOMESSA ON TOIMITTU NIIN, ETTÄ ITSENÄISYYS ON SAATU PIDETTYÄ JA KANSAA KÖYHTYY KOKOAJAN!
Syy on se, että PORVARIT ELI HYVÄ TULOISET YRITTÄJÄT EIVÄT AJATTELE, KUIN ITSEÄÄN!
Tässä kohtaan lääkäri mies on parasta mitä KUNNIATTOMALLA PASKALLA HOLOLLA VOI OLLA, KOSKA MINÄ EN AINAKAAN HALUA ETTÄ MINUN MIEHENI LÄÄKÄRINÄ HOITAA FB KUNNIALLISIA JOIDEN MIELESTÄ MIEHENI VAIMO ON KUNNIATON PASKA!
Minun mieheni ihan varmasti osaa lääkärinä hoitaa minua vaikka FB KUNNIALLISTEN mielestä mies lääkärit ovat KUNNIATTOMIA PASKOJA JA EPÄPÄTEVIÄ PUOSKAREITA!
Minä en tykkää lääkäreistä jotka änkyttää eivät ymmärrä, että heillä pitää olla pätevyys hoitaa minut YHTENÄ asiakkaana eikä juoksuttaa lääkäriltä toiselle ja sanoa, että : En minä ole tämän ala lääkäreitä!
Julkkis lääkäri Hanne Karakorpi SAI MINULTA HOLOLTA PALAUTTA ja kyllä he sai sen selville, että kuka oli kirjoittanut!
En muista mitä laitoin, mutta ilmotin vain omalla tyylillä, että : Ihan varmasti hyvä ja pätevä lääkäri, mutta hän on IHMIS ARKA JA ÄNKYTTÄÄ joten ei sovellu tänne lääkäriksi!
Minä kyllä kerroin sekä markkinoin häntä hyvänä sekä näpsäkkänä lääkärinä. Hän on niin pieni joten minä sanoin pojille, että : Siltä saa ihan varmasti pillu-hoitoakin, kun nostaa pöydälle istumaan. Ei hän huuda vaan ÄNKYTTÄÄ pienellä äänellä!
Ei häntä sen takia kannata irtisanoa lääkärinä vaan hänelle kyllä asiakkaita riittää ja miehet tykkää NAIS LÄÄKÄREISTÄ!
Minä olin yhdelle lääkärille sanonut, että : Me mietittiin, että onkohan tuossa seinässä korona ku siinä on tuommonen läiskä ja se näyttää räkä läiskältä eikä lähe edes pesemällä pois!
Hän sano minulle, että : Koronaa on kaupassa ja sinun pitää mennä yö-hoitoon!
En minä ehtinyt ja en minä muutenkaan tykänny lääkärissä käydä, koska Holo aina vittuili siellä ja en minä viittiny sanoa ja loukata häntä, koska he olivat sentään TYÖKAVEREITA.
Minun piti lopulta mennä lääkäriin ja ovessa oli niin isoilla kirjaimilla kirjoitettu nimi, että minä varmasta näen.
Minä revin sairasloma laput ja menin töihin. En minä edes lukenut kuka lääkäri oli kirjoittanut sairaslomaa.
Holo tuo oli ollut ja kyllä minä kerran olin 2 viikkoa sairaslomalla, mutta minä otin lääkekuurin ja lähdin reissuun!
Sen jälkeen Holo sano minulle lääkärinä, että : SINUN ON IHAN TURHA KUVITELLA, ETTÄ SAAT SAIRASLOMAA!
Anto säälistä viikonlopun, koska minulla oli nilkka venähtänyt.
Minä menin töihin kuitenkin, koska se jalka oli kipeämpi kun minä pidin sitä levossa. Minä muistin, että minulla on korkea kipu kynnys ja nyt, kun on jalka kipeä oikeesti niin minä voin harjoitella sekä opetella KIVUN SIEDÄTYS HOITOA!
Tuosta meni puoli vuotta niin minä olin lääkärissä Holon luona ja sanoin, että : Nyt ne yrittää jo tappaa naulapyssyllä minut!
En muistanu sanoa silloin, että : Minä olen loukannut FB:ssä kunniaa ja FB KUNNIALLINEN NAULAPYSSY MURHAAJA ILMESTYI TÖIHIN!
Hän kuoli ja minä jäin henkiin, mutta tein rikosilmoituksen ja se tuli takaisin ja minun olis pitänyt tehdä uusi.
Siinä mainittiin, että meitä oli kaks jotka hän oli tappamassa, mutta minä en tienny kuka se toinen oli!
Minä sanoin lääkärille, että : Ei voi olla sydän vikaa ainakaan minulla, koska minun sydän käynyt semmoset rasitus kokeet läpi, että normaali ihminen kuolis.
FB kunnialliset ovat ihmisiä jotka ovat sitä mieltä, että ihmisiä pitää säikyttää ja aiheuttaa SYDÄN KOHTAUKSIA niin he kuolee siihen!
Ei he itse tee mitään, mutta HE TEETTÄÄ NUO TOISILLE JA SE JOKA TAPPAA/ MURHAA VOI OLLA POLIISI JOKA PIDÄTTÄÄ JA HÄN SAA SYYTTEEN, mutta FB KUNNIALLINEN EI SAA MITÄÄN TUOMIOTA VAIKKA HÄN ON SYYLLINEN SIIHEN, ETTÄ POLIISI TAPPAA PIDÄTETTÄVÄN SYDÄN KOHTAUKSELLA!
Minä kutsuin sitä AIVOJEN BUUSTAUKSEKSI, kun pidätettiin vaikka se ei ollut kiva tunne, mutta minulla tuo auttoi yhteen toiseen asiaan. - Anonyymi00003
Mistähän nuo vielä tuommosen punasen vanhan FARMARI VOLVON löysivät naapuriin.
Minä kunniaton Holo olin Ukonjärven lomakylässä töissä niin työkaveri yritti ajaa volvonsa Rekosen rouvan eteen niin hän saa lunastukseen sen.
Kukaan ei ostanut sitä volvoa niin alko yrittämään, että joku ajaa kylkee niin hän saa sen lunastukseen.
Keskimmäisessä ympyrässä joku oli lopulta ajanu hänen kylkeen. Hän teki sen tahalleen, mutta ei me tiedetty kuka hänen kylkeen ajo.
Hän oli tehnyt rikosilmoituksen Rekosen rouvasta ja väittäny poliisille,että Rekosen rouva oli yrittänyt hänet ajamalla autolla päälle.
Minä sanoin hänelle, että : Minä olen saanut KUNNIAN LUOKKAUS TUOMION TUPLANA!
Jätin sanomatta, että : Minä olen asunut Ruotsissa ja Norjassa joten sulla ei ole edes varaa maksaa KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA minulle.
Hänen lapsen äiti on THAIMAALAINEN ja painukoot sieltä hakemaan KUNNIAA! - Anonyymi00005
Inarin vuokra asunnot oylle ilmotan, että FB KUNNIALLISET HALUAA MAKSAA TÄMÄN VELAN JA TÄMÄ ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS PERIÄ MINULTA TÄTÄ VELKAA. KUNTAKI TARVII RAHAA JOTEN MINÄ VAADIN KORVAUKSIA 10 MILJARDIA EUROA jonka voitte periä FB KUNNIALLISILTA TAKAISIN!
Jos tarvii enemmän, kuin 10 miljardia niin ehkä me voidaan neuvotella siitä summasta ja nostaa korvaus summaa. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistähän nuo vielä tuommosen punasen vanhan FARMARI VOLVON löysivät naapuriin.
Minä kunniaton Holo olin Ukonjärven lomakylässä töissä niin työkaveri yritti ajaa volvonsa Rekosen rouvan eteen niin hän saa lunastukseen sen.
Kukaan ei ostanut sitä volvoa niin alko yrittämään, että joku ajaa kylkee niin hän saa sen lunastukseen.
Keskimmäisessä ympyrässä joku oli lopulta ajanu hänen kylkeen. Hän teki sen tahalleen, mutta ei me tiedetty kuka hänen kylkeen ajo.
Hän oli tehnyt rikosilmoituksen Rekosen rouvasta ja väittäny poliisille,että Rekosen rouva oli yrittänyt hänet ajamalla autolla päälle.
Minä sanoin hänelle, että : Minä olen saanut KUNNIAN LUOKKAUS TUOMION TUPLANA!
Jätin sanomatta, että : Minä olen asunut Ruotsissa ja Norjassa joten sulla ei ole edes varaa maksaa KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA minulle.
Hänen lapsen äiti on THAIMAALAINEN ja painukoot sieltä hakemaan KUNNIAA!Laitan molempiin loppuun, että edes Presidentti Kekkonen ei tiennyt, että se on kunnian loukkaus päästää minut Suomesta Ruotsiin vanhempieni kanssa asumaan, kun he lähtivät Ruotsiin töihin tienaamaan TALO RAHOJA ja palattiin Suomeen takaisin.
Presidentti Kekkonen sentään päätti Suomen ja suomalaisten asioista YKSIN!
Mitähän se Siirtolan Raineri oikein on Kekkosen kanssa sopinut?
Se on nyt ainakin on faktaa, että hän on tietoisesti SALANNUT asioita!
Poliisit tuli Itsenäisyyspäivänä Raaseporissa minun luona käymään, kun minä olin jo ehtinyt käymään Raaseporin linnassa jossa KUNINGAS oli asunut Suomessa.
Me käytiin ensin Hangossa Kuningatar satamassa jossa kävin toisenkin kerran treffeillä erään miehen kanssa.
Hän oli kyllä täys törky ja kunnian loukkaus, mutta EI sekään asia liittynyt FB:HEN, kuin yhden profiili kuvan verran. Hän halusi ottaa kuvan minusta, kun istuin HANGON UIMARANNALLA KALLIOLLA.
Mannerheimin 4 tuulen tupa oli siinä vieressä ja minä kerroin hänelle, että Kaamasessa on myös 4 tuulen tupa ja vaarini oli rakentanut sen ensimmäisen joka palo, mutta hän oli toisessa ollut kaverina hänellä joka rakensi sen.
Olen ehtinyt PASKOMAAN FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KOKO SUOMEN 8 KERTAA KOKO MAAILMAN EDESSÄ!
Outoa, ettei edes YHDYSVALLOISSA VALKOISESSA TALOSSA OLE TRUMP KÄSITELLYT NÄIN SUURTA SKANDAALIA! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Laitan molempiin loppuun, että edes Presidentti Kekkonen ei tiennyt, että se on kunnian loukkaus päästää minut Suomesta Ruotsiin vanhempieni kanssa asumaan, kun he lähtivät Ruotsiin töihin tienaamaan TALO RAHOJA ja palattiin Suomeen takaisin.
Presidentti Kekkonen sentään päätti Suomen ja suomalaisten asioista YKSIN!
Mitähän se Siirtolan Raineri oikein on Kekkosen kanssa sopinut?
Se on nyt ainakin on faktaa, että hän on tietoisesti SALANNUT asioita!
Poliisit tuli Itsenäisyyspäivänä Raaseporissa minun luona käymään, kun minä olin jo ehtinyt käymään Raaseporin linnassa jossa KUNINGAS oli asunut Suomessa.
Me käytiin ensin Hangossa Kuningatar satamassa jossa kävin toisenkin kerran treffeillä erään miehen kanssa.
Hän oli kyllä täys törky ja kunnian loukkaus, mutta EI sekään asia liittynyt FB:HEN, kuin yhden profiili kuvan verran. Hän halusi ottaa kuvan minusta, kun istuin HANGON UIMARANNALLA KALLIOLLA.
Mannerheimin 4 tuulen tupa oli siinä vieressä ja minä kerroin hänelle, että Kaamasessa on myös 4 tuulen tupa ja vaarini oli rakentanut sen ensimmäisen joka palo, mutta hän oli toisessa ollut kaverina hänellä joka rakensi sen.
Olen ehtinyt PASKOMAAN FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KOKO SUOMEN 8 KERTAA KOKO MAAILMAN EDESSÄ!
Outoa, ettei edes YHDYSVALLOISSA VALKOISESSA TALOSSA OLE TRUMP KÄSITELLYT NÄIN SUURTA SKANDAALIA!Laitan myös, että edes Ruotsin ja Norjan KUNINKAAT EIVÄT OLE TIENNEET, että minua ei saa päästää Ruotsiin eikä Norjaan asumaan vanhempieni kanssa eikä yksin!
- Anonyymi00008
Ihmetyttää vaikka olet ruotsin kuninkaallinen sukua aatamin ja Eevan kautta,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938