Arvatkaapa monta kärppää on kisoissa Granlund Räty Puljujärvi Mäenalanen Saarijärvi Annunen Suomella on tosi hyvä jengi koossa mitä ovat esittäneet nämä Floridan miehet ei mitään tämä on tosi muut suomen pelaajat ovat tosi hyviä.
MM-JÄÄKIEKKO
5
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joko uskotte mtv 3 selostajat ja niin sanotut asian tuntijat kyllähän kaikki näkee että Lundell on heikoin lenkki sai syötön omalle miehelle vasta 56 minuutilla menetti kiekkoja sekä oli jäljessä suomen peli rytmistä Barkov menetti kans kiekkoja olen samaa mieltä mitä näistä on kirjoitettu
- Anonyymi00003
Noh barkovin aika-ajoin ei niin hyvät esitykset ymmärtää kun koko kauden ollu sivussa että tulosta barkovin pitäs tehdä enemmän mut hienoo nähä että fyysinen peli ja pikkujutu on kunnossa.
- Anonyymi00002
Asiantuntija Joensuu??!! Pilkkaa Puljujärveä kateuttaan.
Pulju tekee hienoa työtä ja uraa, mutta mites Joensuu itse.
Sai 2011 mm-mitalin varamiehen varamiehenä. Jäälle häntä ei päästetty koko kisoissa.
Pyydettiin Alkion pariksi, jotta katsojat siirtyisivät maksukanaville. - Anonyymi00004
Barkov ja Pulju aivan ehdotonta eliittiä joukkueessa. Pulju kun jättää laajat kaarokset ja suoraviivaistaa pelaamista niin NHL kutsuu.
- Anonyymi00005
Granlund oli kyl Hifkin miehiä ja Mäenalanen Jokereiden miehiä. Muuten ihan ok suoritus Oululaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419