Tännä pieniä eleitä ja vihjauksia. Silloin pari vuotta sitten tämä tunne valtasi mieleni. Olen jo melkein unohtanut, mutta jokin tänään sai minut muistamaan sinut. Valo syttyi monta kertaa, ja luulen etten ole yksin tämän tunteen edessä. Elämä pitäisi elää omannäköisenä, tiedän että näin ei voi jatkua. En vain tiedä, voiko asioita muuttaa. Olen voimaton tämän edessä. Otan koppia, jos pallo on olemassa. Pysyn vaiti.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Se ei ole oikea päätös. Rakastan häntä/miestä. Älä ole hiljaa vaan laita viestiä, niin kuin sovimme ja nähdään. Kaipaan sinua todella ja löydämme keinot kaikkeen. ❤️
- Anonyymi00002
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00004
Sille miehelle, joka sanoi minulle "millä tasolla olet?" En ehtinyt vastata ja hän poistui. Hetken kuluttua tuli takaisin ja kysyi:"kulta?" Siinä pelissä ei ollut mitään kultatasoa.
- Anonyymi00003
Kai ynmärrät ettei viestisi kerro mitään kenellekään, edes sille oikealle?
- Anonyymi00005
En tietenkään ymmärrä, kun olen tyhymä.
- Anonyymi00006
Se tunne kun vaikeina hetkinä annoit valoa, menestys tehtiin yhteistyöllä, riidankylväjiäkin riitti, kateuttakin oli ympäristössä, mutta meissä tapahtui jotakin mikä antaa voimaa vieläkin, kokemus ylitse muiden.
Kultatasoa.- Anonyymi00011
Välillä mietin mitä se oli, koin olevani rauhassa kanssasi. Näit minut kokonaisena, kuten minä sinut. Se lämmin kesäpäivä kun kävelimne paljon vierekkäin, jos olisimme olleet vain kahdestaan. Olisin paljastunut. Minä todella pidän sinusta, vaikka emme ole pitkään aikaan nähneet.
- Anonyymi00012
Annoin valoa, ainakin halusin päästää kevätauringon kaihtimien valistä sisään. Sovittiin että lun se aurinko kääntyy sinua häriseväksi laitetaan kaihtimet kiinni. Kysyin, että riittääkö tämä samalla kun kääntelin kaihtimia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Välillä mietin mitä se oli, koin olevani rauhassa kanssasi. Näit minut kokonaisena, kuten minä sinut. Se lämmin kesäpäivä kun kävelimne paljon vierekkäin, jos olisimme olleet vain kahdestaan. Olisin paljastunut. Minä todella pidän sinusta, vaikka emme ole pitkään aikaan nähneet.
Sitä minäkin koin, että kun sai sen kanssa niin oli aina rauha maassa ja sai olla kokonainen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sitä minäkin koin, että kun sai sen kanssa niin oli aina rauha maassa ja sai olla kokonainen.
Jos olet nainen, aloitus on tehty miehelle.
- Anonyymi00007
Ne kuukausia kestäneet satunnaiset yöt sinun kainalossa. Sopeiskohan nyt sanonta kohdatessa " minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa". Voi hyvin . Vielä tapaamista odotellen. Odotan sinua!
- Anonyymi00010
Tapaamista odotellessa, vanhempana ymmärtää asiat paremmin, paitsi ei ihan kaikilla.
Vanhemppana ei tarvitse esittää mitään tai olla mitään.
- Anonyymi00008
haluan... jätä. Ota minut. Tule.
- Anonyymi00013
En usko satuihin tai ylipäätään rakkauteen ainakaan ikuisena.
- Anonyymi00014
Satuihin eikä sepitettyihin pilvilinnoihin kannatakkaan uskoa, ainut mikä toimii niin on yhteiset energiat ja telepatia, ne kun toimii moittetta niin se on siinä.
- Anonyymi00015
Millaisia eleitä/vihjeitä tarkoitat? Kerro lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1853021- 911335
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481102- 1241055
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84946- 93800
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55675Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid106606- 38582