Muistan sen kevään kuin elisen

Anonyymi-ap

Tännä pieniä eleitä ja vihjauksia. Silloin pari vuotta sitten tämä tunne valtasi mieleni. Olen jo melkein unohtanut, mutta jokin tänään sai minut muistamaan sinut. Valo syttyi monta kertaa, ja luulen etten ole yksin tämän tunteen edessä. Elämä pitäisi elää omannäköisenä, tiedän että näin ei voi jatkua. En vain tiedä, voiko asioita muuttaa. Olen voimaton tämän edessä. Otan koppia, jos pallo on olemassa. Pysyn vaiti.

36

1550

4Äänestä

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se ei ole oikea päätös. Rakastan häntä/miestä. Älä ole hiljaa vaan laita viestiä, niin kuin sovimme ja nähdään. Kaipaan sinua todella ja löydämme keinot kaikkeen. ❤️

• Anonyymi00002

Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi00004

Sille miehelle, joka sanoi minulle "millä tasolla olet?" En ehtinyt vastata ja hän poistui. Hetken kuluttua tuli takaisin ja kysyi:"kulta?" Siinä pelissä ei ollut mitään kultatasoa.

• Anonyymi00003

Kai ynmärrät ettei viestisi kerro mitään kenellekään, edes sille oikealle?

• Anonyymi00005

En tietenkään ymmärrä, kun olen tyhymä.

• Anonyymi00006

Se tunne kun vaikeina hetkinä annoit valoa, menestys tehtiin yhteistyöllä, riidankylväjiäkin riitti, kateuttakin oli ympäristössä, mutta meissä tapahtui jotakin mikä antaa voimaa vieläkin, kokemus ylitse muiden.
      Kultatasoa.

• Anonyymi00011

Välillä mietin mitä se oli, koin olevani rauhassa kanssasi. Näit minut kokonaisena, kuten minä sinut. Se lämmin kesäpäivä kun kävelimne paljon vierekkäin, jos olisimme olleet vain kahdestaan. Olisin paljastunut. Minä todella pidän sinusta, vaikka emme ole pitkään aikaan nähneet.

• Anonyymi00012

Annoin valoa, ainakin halusin päästää kevätauringon kaihtimien valistä sisään. Sovittiin että lun se aurinko kääntyy sinua häriseväksi laitetaan kaihtimet kiinni. Kysyin, että riittääkö tämä samalla kun kääntelin kaihtimia.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Välillä mietin mitä se oli, koin olevani rauhassa kanssasi. Näit minut kokonaisena, kuten minä sinut. Se lämmin kesäpäivä kun kävelimne paljon vierekkäin, jos olisimme olleet vain kahdestaan. Olisin paljastunut. Minä todella pidän sinusta, vaikka emme ole pitkään aikaan nähneet.

Sitä minäkin koin, että kun sai sen kanssa niin oli aina rauha maassa ja sai olla kokonainen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sitä minäkin koin, että kun sai sen kanssa niin oli aina rauha maassa ja sai olla kokonainen.

Jos olet nainen, aloitus on tehty miehelle.

• Anonyymi00007

Ne kuukausia kestäneet satunnaiset yöt sinun kainalossa. Sopeiskohan nyt sanonta kohdatessa " minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa". Voi hyvin . Vielä tapaamista odotellen. Odotan sinua!

• Anonyymi00010

Tapaamista odotellessa, vanhempana ymmärtää asiat paremmin, paitsi ei ihan kaikilla.
        Vanhemppana ei tarvitse esittää mitään tai olla mitään.

• Anonyymi00008

haluan... jätä. Ota minut. Tule.

• Anonyymi00013

En usko satuihin tai ylipäätään rakkauteen ainakaan ikuisena.

• Anonyymi00014

Satuihin eikä sepitettyihin pilvilinnoihin kannatakkaan uskoa, ainut mikä toimii niin on yhteiset energiat ja telepatia, ne kun toimii moittetta niin se on siinä.

• Anonyymi00015

Millaisia eleitä/vihjeitä tarkoitat? Kerro lisää.

• Anonyymi00018

En tiedä kenelle tämä avaus on tarkoitettu, mutta ajankohta, tunnetilat, eleet ja molemminpuolinen vetovoima osuu kohdilleen. Kyseiselle kumppanille sanoisin, otan kopin kyllä jos heität suoran pallon suuntaani 😉

• Anonyymi00019

Tietäisimpä missä palloilet nykyään. :)

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tietäisimpä missä palloilet nykyään. :)

En voi olla kaivattusi. Omma kaivattuni tietää varmasti, missä palloilen 😁

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos pallo pilkulla niin kuuluu potkaista😙

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olen jo ohittanut vaiheen, jossa kaikki kaksijalkaiset, mukaanlukien tikapuut, käy. En noudata kisapoikien käsikirjaa, vaan toimin sen mukaan, mikä oikealta tuntuu. Näin on ollut aina, ja tulee olemaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Suurin piirtein tiedän, vaan haluaisin tietää enemmän. ;)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tämä ei ollut aloittaja, ja tietäjät tietää etto pallo oli pienempi kuin golfipallo.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Suurin piirtein tiedän, vaan haluaisin tietää enemmän. ;)

Hän tietää enemmän, ja saa tietää kaiken lopunkin jos kysyy 😁

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hän tietää enemmän, ja saa tietää kaiken lopunkin jos kysyy 😁

Eikös tieto vanhene aika nopeaa, sillä vain että ei ole paljoa satuttu samaan paikkaan. Taisimme nähdä viimeksi eräässä kellarissa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikös tieto vanhene aika nopeaa, sillä vain että ei ole paljoa satuttu samaan paikkaan. Taisimme nähdä viimeksi eräässä kellarissa.

No nyt en taatusti ole etsimäsi henkilö. Ei olla törmätty kellarissa, eikä viime tapaamisesta ole pitkä aika 🙂

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No nyt en taatusti ole etsimäsi henkilö. Ei olla törmätty kellarissa, eikä viime tapaamisesta ole pitkä aika 🙂

En tarkoittanut maanalaista paikkaa. Ei osu kohdilleen niin ei osu. :)

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En tarkoittanut maanalaista paikkaa. Ei osu kohdilleen niin ei osu. :)

Jos kellari ei ole maan alla tai pohjakerroksessa, miksi sitä kutsutaan kellariksi, ja mitä siellä olisin tehnyt?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos kellari ei ole maan alla tai pohjakerroksessa, miksi sitä kutsutaan kellariksi, ja mitä siellä olisin tehnyt?

Ilmeisesti "oikea tietää".
        Kuten aina. Toki "se oikea" ei taida lukea palstaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kellari voi olla esim. baarin nimi

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nyt olet oikeilla jäljillä olematta osku.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Saunalla varustetussa kellarissa?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Saunalla varustetussa kellarissa?

Ei ole saunaa vain kabinetteja.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei ole saunaa vain kabinetteja.

Olikos siellä kabinetissa enemmänkin väkeä, esim 2 eri tiimiä? Sellaisessa tapaamisessa tuli oltua noihin aikoihin 🙂

• Anonyymi00029

Minäkin muistan ne eleet ja vihjaukset. Miten hehkuin kun sain olla lähelläsi.
      Ja mietin miten on tultu tähän että tuskin edes puhut minulle enää.

• Anonyymi00034

Voiko miehetkin hehkua, kiva juttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe