Yksikään minun ikäinen ei ole halunnut minua. Vain juopot tai ikäeron perusteella voisin olla hänen lapsensa! En kelpaa heille, jotka ovat järkeviä ja on itse kunnioitusta ja pitävät Hygieniasta huolen!!!
En halua vanhaa tai juoppoa
9
121
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos et kelpaa vanhallekaan, kuvittelepa sellanen skenario
- Anonyymi00002UUSI
Vähän köyhää ja lannistunutta lässytystä palstaäijälle, oletko sinä väsynyt? Ota kauneusunet
- Anonyymi00006UUSI
Vanhan vielä jollain tavalla ymmärrän, mut miksei juoppo kelpaa? Sitä ihmettelen, kun nehän ovat yleensä mieleltään leppoisia ja harmittomia.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vanhan vielä jollain tavalla ymmärrän, mut miksei juoppo kelpaa? Sitä ihmettelen, kun nehän ovat yleensä mieleltään leppoisia ja harmittomia.
Tai sitten aggressiivisia ja arvaamattomia
- Anonyymi00003UUSI
"En kelpaa heille, jotka ovat järkeviä ja on itse kunnioitusta ja pitävät Hygieniasta huolen"
Voisiko syy sitten olla tuossa, että ovat järkeviä, itseään kunnioittavia ja pitävät hygieniastaan huolta?- Anonyymi00004UUSI
Muista yksäri lässyttää viimeinen feministis stand komediennen sana palstaäijän ketjuun, jos et koe olevasi tarpeeksi naurunalainen jo nyt. TT
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muista yksäri lässyttää viimeinen feministis stand komediennen sana palstaäijän ketjuun, jos et koe olevasi tarpeeksi naurunalainen jo nyt. TT
Mitä tämä on sanottuna yleiskielellä?
- Anonyymi00008UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Mitä tämä on sanottuna yleiskielellä?
että ymmärrys kaputt ja harhat karanneet käsistä
- Anonyymi00005UUSI
B esaa ei halua kukaan ekä markoa.
tuota niiin, kun joku peli-idea minkälainen joku tytöillekin hauska pelata joku vanhoista hyvistä peleistä joku uusi versio... niin pitää olla jotain tyttö-konsultteja apuna trkr4mässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904