Tässä kuussa olemme sopineet, että heinäkuussa lomamatkalla nähdään. Paikka olemme jo varanneet heinäkuulle. Missä vietämme yhdessä aikaa ja olemme yhdessä! Kaikki asiat olemme hoitaneet tässä kuussa, jotta heinäluussa me voimme nähdä! Työstämme on silloin lomaa. Kiusaajat häviävät. Ovat kummissaan, kun kelpaan puolisoksi ja niitä ärsyttää, kun ei voi enää minua kiusata!! 🥰🥰🥰
Vastaukset 7
Onnea teille molemmille. Hyvää lomaa!
- Anonyymi00001
Hyvää matkaa
- Anonyymi00002
Ihmetyttää vain nämä, jotka puhuu "kiusaajista" foorumilla.Heillä ei ole vakkarin nikliä.Kuinka kiusaajanne voivat tietää, että kyseessä sama henkilö? Kiusaaminen on systeemi. Monesti Suomessa, jos olet ylpeä itsestäsi ja tuot sitä esille, sinua kiusataan.Ovat kateellisiä ja pyrkivät ampumaan alas sellaisen
- Anonyymi00003
Kuka on sanonut, että tapahtuu vain täällä palstalla. Oikeassa elämässä sitä kiusaamista on ja kyllä he kiusaajat oikeassa elämässä tietää kuka olen!
- Anonyymi00004
Palstakamu kirjoitti:
Tämä. Mistä anonyymeista pitäisi tietää kuka on kuka?
Kuka on sanonut, että kiusaaminen tapahtuu täällä palstalla? Sitä tapahtuu ihan oikeassa elämässä! Kyllä silloin kiusaajat tietää ketä he kiusaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681293Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa155935- 103876
- 62756
- 45747
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692