Pääsin sentään yhdenvertaisuuslain avulla nuoruuteen, kun olin vielä kiltti sekä viaton.
Päivän keskustelujen saldo on se, että meidän molempien SISKOJEN JA VELJIEN HAAVE OLI TEHDÄ MEISTÄ NUNNIA!
He juorusivat meidän ÄIDEILLE KAIKKI ASIAT JA KEKSIVÄT VIELÄ OMASTA PÄÄSTÄ LISÄÄ, niin ME SAATIIN KOTI-ARESTIA JOMPI KUMPI JA PYSYTTIIN MOLEMMAT KOTONA!
Minä sanoin hänelle, että : Minä vaan keräilen KUNNIAN LOUKKAUKSIA ja siitä me ei päästä yli eikä ympäri, että ME OLTIIN PARHAITA YSTÄVIÄ JA MEIDÄN ÄIDIT OLI SAMANLAISIA KURIN PITÄJIÄ MEILLE!
Molempien siskot ja veljet sai tehdä mitään haluaa, koska HEIDÄN HAAVE OLI TEHDÄ MEISTÄ NUNNIA!
En minä sitä hänelle sanonut, koska jäin miettimään tätä asiaa tapojeni mukaan ja kyllä on ÄLYKKYYS OLLUT MEIDÄN SISKOILLA JA VELJILLÄ HUIPUSSAAN!
K-SUPERMARKETISSA ON KUULEMMA KUMMITUS JOKA ALKAA LOUKKAAMAAN MINUN KUNNIAA, kun käyn kaupassa!
Väitti 2 kertaa, että MINÄ OLIN MUKA VARASTANUT vaikka minä maksoin kaikki ostokset niin, kuin teen aina!
Minä kunniaton Holo en edelleenkään tue AJATUSTA, että KAIKKI KIVIJALKA KAUPAT LAITETAAN KIINNI JA RUOKA SEKÄ MUUT OSTOKSET HOIDETAAN FB:N KAUTTA NIIN, KUIN FB KUNNIALLISET OVAT VAATINEET SYKSYSTÄ 2018 LÄHTIEN, kun sain ensimmäiset kunnian loukkaus tuomiot!
Vaatteita, kenkiä sekä muuta tuollaista voin kyllä tilata netistä, mutta ruokaa ostan mielummin kaupasta niin minä näen valikoimat.
En löytänyt sieltä sitä YHTÄ TUOTETTA jota minä olen hakenut jo pitkään, mutta EN VIITSINYT SANOA EDES KASSALLA, että : Oliskohan mahdollista saada teidän kaupan kautta vaikka YKSI 100-150 gramma xxxxx jauhetta, koska minä olen yrittänyt tilata sitä netin kautta monta päivää, mutta en saa maksettua tilausta. Tarvisin myös lisäksi mini ladattavan LATTE vispilän joka maksoi 3euroa Tokmannin netti myymälässä, mutta EN VIITSI MENNÄ KYSELEMÄÄN sieltä, että löytyskö heiltä koska ASIAKKAAT ALKAA HUUTAMAAN JOS KUNNIATON PASKA HOLO KESKUSTELEE ASIAKKAIDEN TAI HENKILÖKUNNAN KANSSA!
En käy K-raudassa vaikka omistajat opin tuntemaan ennen, kuin heillä oli edes koko kauppaa!
Se on kunnian loukkaus ja pitää kunnioittaa Lagerin Eijaa, koska he ovat nykyisin hänen sukulaisia ja he asuvat KOLTTA-KYLÄSSÄ.
Koltta poliisi Holo heittää meidät Turjake HOLOT ULOS KOLTTA-KYLÄSTÄ ja hänellä on sentään MIEKKA jonka hän iskee RITARILLISESTI KIVEEN!
Me Turjake HOLOT sanotaan hänelle, että : Voi helekatin Koltta Holo pilas hyvän miekan ISKEMÄLLÄ SEN KIVIKKOON!
Turjake mieheni Holo vetasee kissan raadon päähän ja sitte me pikku nokkaset lähemmä NOKAT PYSTYSSÄ KÄVELEMÄÄN!
Olihan mukava käydä kaupassa tänään.
7
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miettikääpä KETKÄ niitä KYLÄN VIISAITA OVAT OLLEET!
FB KUNNIALLISTA EI OLE KUKAAN YHDENVERTAINEN YHDENVERTAISUUSLAIN MEIDÄN KANSSA, KOSKA ME OLTIIN SITÄ MIELTÄ MOLEMMAT, ETTÄ MEIDÄN MOLEMPIEN PIKKU SISKOT OVAT ONGELMIA JA MEITÄ SYYTETÄÄN TURHASTA!
Minähän se aina jäin kiinni, koska SISKONI ON RUOTSISSA SYNTYNYT JA HÄN ON AINA SYRJINYT MINUA, mutta hän on myös ikänsä esittänyt olevansa minun ISO-SISKO!
Sitä EI VOI KYLLÄ KIISTÄÄ, etteikö hän olis isompi kooltaan, mutta hän on 3vuotta nuorempi.
Minä tajusin vasta aikuisena, että vaari kuoli kun siskoni syntyi.
Siskoni kastettu samana päivänä, kun vaari haudattu.
Siskonihan on niin hyvä tapainen ollut aina ja hän käy aina lomalla ja pitkillä vapailla auttamassa meidän vanhempia niin, kuin kunnialliset naiset ja hoitajat tekevät!
En pääse ruohoa leikkaamaan, koska pitää oottaa että siskoni käy VIISAIDEN POIKIENSA kanssa raivaamassa nuo Moppe Frouvan puun kaadosta tulleet risut pois!
Oksat pitää karsia pois niin saadaan polttopuita!
En mie jouda niitä tekemään, koska me isän kanssa maataan niin FB KUNNIALLISET voi tehdä muka PUITA ja vaikka hirsipuun mihin livestriimissä hirttivät itsensä!
Soitan serkku-pojalle sanon, että : Täällä on FB KUNNIALLISEN NOSSE NOSTURILLE KERRANKIN TÖITÄ NIIN EI TARVI PASKAA JAUHAA PITKIN KYLÄÄ, ETTÄ MUKA TÖISSÄ KÄY!
En ole ikinä nähny hänen tekevän TÖITÄ!
Kyllä meän naapurikin osaa KONETTA AJAA ja hän kävi oikein näyttämässä minulle kunniattomalle Hololle, että KATOPPAKO KÄYTTÄÄ NÄPPÄRÄSTI!
Mie katoin verhon raosta ja sanoin, että : Kyllä tuolla koneella näppärästi lähtee ja ohan meillä on onneksi naapurissa kone niin voi pyytää serkun NOSSELLA OIKEISIIN TÖIHIN, kun keksitään mitä töitä HÄN VOIS TEHDÄ!- Anonyymi00002
Syy miksi minä KUNNIATON HOLO menin kauppaan oli se, että minä menin ostamaan äitin vauvalle herkkuja ja teen hänelle herkku ruokaa jota hän ei ole saanut moneen vuoteen.
Minä eilen sanoin hänelle, että : Voisin kokeilla tehdä JÄÄTELÖÄ ja jos on hyvää niin meillä Holoilla on ihan oma jäätelö resepti eli meidän HOLOJEN omaa jäätelöä!
Minähän olen kaikesta kunniattomuudesta huolimatta Holon äiti ja minä en kyllä LAPSELLENI alkoholia opeta juomaan.
Me juotiin viiniä ja minä vielä LANTRASIN viinin limukalla ja tyttäreni Holo sanoi minulle, että : Tämä maistuu simalta!
Minä sanoin hänelle, että : Ei kai nyt kunniattomat HOLOT kännejä vedä vaan kunniattomat toimii noin!
Sen verran meni viini päähän, että hän kertoi että hänen isänsä kunniallinen vaimo oli LEUHKINUT veljellään ja kertonut, että hän on tappanut ihmisen.
Minä sanoin hänelle, että : Kylällä puhuvat, että hän on tappanut montakin ihmistä ja osa on vielä NAISIA, mutta hän on FB KUNNIALLINEN MURHAAJA JOKA EI KYLLÄ OLE TAPPANUT KETÄÄN VAHINGOSSA, mutta FB KUNNIALLISTA HÄN HEIDÄN UNELMIEN MIES JOKA OLI POLTTAMASSA KOKONAISEN KERROSTALON!
Kyllä vuokralainen oli yhtä syyllinen, koska hän oli päästänyt vieraat asuntoon ja lähteny itse muualle!
FB kunniallisten mielestä he ovat kunniallisia ja EI HEITÄ SAA RANGAISTA vaan tukea, koska se on ollut varmaan vahinko!
Kyllä Tervahauta hoitaa tuonkin asian niin, kuin kaikki muutkin asiat ja kerää rahat pois valtiolta! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Syy miksi minä KUNNIATON HOLO menin kauppaan oli se, että minä menin ostamaan äitin vauvalle herkkuja ja teen hänelle herkku ruokaa jota hän ei ole saanut moneen vuoteen.
Minä eilen sanoin hänelle, että : Voisin kokeilla tehdä JÄÄTELÖÄ ja jos on hyvää niin meillä Holoilla on ihan oma jäätelö resepti eli meidän HOLOJEN omaa jäätelöä!
Minähän olen kaikesta kunniattomuudesta huolimatta Holon äiti ja minä en kyllä LAPSELLENI alkoholia opeta juomaan.
Me juotiin viiniä ja minä vielä LANTRASIN viinin limukalla ja tyttäreni Holo sanoi minulle, että : Tämä maistuu simalta!
Minä sanoin hänelle, että : Ei kai nyt kunniattomat HOLOT kännejä vedä vaan kunniattomat toimii noin!
Sen verran meni viini päähän, että hän kertoi että hänen isänsä kunniallinen vaimo oli LEUHKINUT veljellään ja kertonut, että hän on tappanut ihmisen.
Minä sanoin hänelle, että : Kylällä puhuvat, että hän on tappanut montakin ihmistä ja osa on vielä NAISIA, mutta hän on FB KUNNIALLINEN MURHAAJA JOKA EI KYLLÄ OLE TAPPANUT KETÄÄN VAHINGOSSA, mutta FB KUNNIALLISTA HÄN HEIDÄN UNELMIEN MIES JOKA OLI POLTTAMASSA KOKONAISEN KERROSTALON!
Kyllä vuokralainen oli yhtä syyllinen, koska hän oli päästänyt vieraat asuntoon ja lähteny itse muualle!
FB kunniallisten mielestä he ovat kunniallisia ja EI HEITÄ SAA RANGAISTA vaan tukea, koska se on ollut varmaan vahinko!
Kyllä Tervahauta hoitaa tuonkin asian niin, kuin kaikki muutkin asiat ja kerää rahat pois valtiolta!Tuota kauppa keskustelua, kun mietin niin minusta hänen isänsä asui Akujärvellä ei Ivalossa ja hänen vanhemmat erosivat jonka jälkeen he ovat muuttaneet Ivaloon.
Miksi minun pitää KUNNIATTOMANA HOLONA muistaa kaikki pikku kylien asukkaiden syntymäkylätkin.
Minä kunniaton Holo olen syntynyt Ivalossa ja asunut Ivalossa ennen, kuin muutettiin Ruotsiin josta me palattiin Ivaloon.
Ei Inarin kunnanjohtaja, Lapin maaherra, Suomen Presidentti ole koskaan ILMOITTANUT, että MINÄ KUNNIATON EN OLIS SAANUT PALATA VANHEMPIENI KANSSA SUOMEEN, LAPIN LÄÄNIIN JA INARIN KUNTAAN IVALON KYLÄÄN JOSSA OLIN SYNTYNYT SEKÄ ASUNUT!
Palolahden Mari ja Kunnanjohtaja Kasurinen EIVÄT KYLLÄ OLE MITÄÄN MÄÄRÄJIÄ JA EIVÄT EDES EDUSTA IVALOLAISIA VAAN MUUALTA IVALOON MUUTTANEITA!
Yhdenvertaisuuslain mukaan he edustavat VENÄLÄISIÄ, koska yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka ovat muualta IVALOON MUUTTAANEET OVAT VENÄLÄISIÄ! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuota kauppa keskustelua, kun mietin niin minusta hänen isänsä asui Akujärvellä ei Ivalossa ja hänen vanhemmat erosivat jonka jälkeen he ovat muuttaneet Ivaloon.
Miksi minun pitää KUNNIATTOMANA HOLONA muistaa kaikki pikku kylien asukkaiden syntymäkylätkin.
Minä kunniaton Holo olen syntynyt Ivalossa ja asunut Ivalossa ennen, kuin muutettiin Ruotsiin josta me palattiin Ivaloon.
Ei Inarin kunnanjohtaja, Lapin maaherra, Suomen Presidentti ole koskaan ILMOITTANUT, että MINÄ KUNNIATON EN OLIS SAANUT PALATA VANHEMPIENI KANSSA SUOMEEN, LAPIN LÄÄNIIN JA INARIN KUNTAAN IVALON KYLÄÄN JOSSA OLIN SYNTYNYT SEKÄ ASUNUT!
Palolahden Mari ja Kunnanjohtaja Kasurinen EIVÄT KYLLÄ OLE MITÄÄN MÄÄRÄJIÄ JA EIVÄT EDES EDUSTA IVALOLAISIA VAAN MUUALTA IVALOON MUUTTANEITA!
Yhdenvertaisuuslain mukaan he edustavat VENÄLÄISIÄ, koska yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka ovat muualta IVALOON MUUTTAANEET OVAT VENÄLÄISIÄ!Hyvänen aika minkä sotkun FB KUNNIALLISET OVAT SAANEET AIKAAN!
He ovat niin venäläisiä, että eivät edes huoli minua kunniatonta Holoa töihin niin saatais edes nämä venäläiset palauttaa Venäjälle sotkemasta SUOMALAISTEN asioita!
En ollut edes ajatellut asiaa tästä näkökulmasta ollenkaan! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvänen aika minkä sotkun FB KUNNIALLISET OVAT SAANEET AIKAAN!
He ovat niin venäläisiä, että eivät edes huoli minua kunniatonta Holoa töihin niin saatais edes nämä venäläiset palauttaa Venäjälle sotkemasta SUOMALAISTEN asioita!
En ollut edes ajatellut asiaa tästä näkökulmasta ollenkaan!Tuo on kyllä ainut VIISAS TEKO, kun aloitin FB:SSÄ loukkamaan kunnioita ja ilmotin, että TUOMMOSET EI KYLLÄ MINUA EDUSTA!
Minähän olin jo kerran loukannut venäläisten kunnioita, koska minähän olen SUOMALAINEN ja Ruotsi on vahvistanut minun suomalaisuuden.
Minä olin syntynyt ENSIN IVALOSSA eli Suomessa ja sen jälkeen vasta muutettiin Ruotsiin sekä palattiin takaisin Suomeen. Ruotsi tunnusti näin, että minä olen Suomessa syntynyt SUOMALAINEN ja en voi olla yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen toisten kanssa!
Kunnian loukkaus sai aikaan sen, että FB KUNNIALLISTA tuli yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia venäläisten kanssa.
Minähän olen Ivalossa syntynyt ja asunut vauvana sekä sen jälkeen, kun palattiin Ruotsista Suomeen.
Se on totta, että Ivalossa asuu VENÄLÄISIÄ ja sekin on totta, että minä suutuin venäläiselle miehelle joka oli minulla töissä ja alko loukkaamaan minun kunniaa.
Minä soitin POLIISILLE ja ilmoitin hänen nimen sekä sanoin, että : Kyseinen henkilö EI OLE ENÄÄN TÖISSÄ vaan minä annoin hänelle lopputilin ja en huoli häntä enään töihin!
Heitä jotka ovat oleskeluluvilla Suomessa ja valehtelevat olevansa TÖISSÄ EI TARVI KUNNIOITTAA EIKÄ SUOJATA VAIKKA FB KUNNIALLISET KUINKA VAATIS!
- Anonyymi00006
Ostitko Tummelia ja kaljaa.
- Anonyymi00007
En ostanu vaan ostin kesä kurpitsan jolla osoitin Holo sekä kysyin telepatian avulla ” Iskeekö KATEUS?”
Sen jälkeen me oltiin SPERMA hyllyllä josta otin JUOKSEVAA SISSI JUUSTOA sekä kermaa. Hololla oli silmät niin, kuin kaks TÄHTEÄ jonka jälkeen hän hilipasi sille hyllylle minne olin KANAN JÄLKEEN menossa, mutta tarvin KONDENSOITUA MAITOA TÄLLÄ KERTAA.
Kookosmaitoa on vielä joten en tarvinnut sitä, mutta kyllä hän hyvin osaa lukea ajatuksia.
Tosin Ivalon K SUPERMARKET on ainut kauppa jossa kookos maito ja kondensoitu maito löytyy samalta hyllyltä.
Minustakin tuo on hyvä asia, koska minä pääsen huomattavasti helpommalla, kun molemmat löytyy samasta hyllystä!
MATCHA JAUHO ON SE MITÄ MINÄ OLEN VIIME AIKOINA HAKENUT, mutta varmaan ens tai seuraavalla viikolla sitäkin löytyy IVALOSTA, koska kunniaton paska Holo on TERVEYS-HOLISTI joka keskittynyt kaikkeen mahdolliseen millä saadaan STRESSIÄ POISTETTUA elimistöstä niin EI SAIRASTU syöpään.
Minulla on todettu normaalia suurempi riski sairastua syöpään ja ALKOHOLI SEKÄ ALKOHOLISTIT OVAT KAIKISTA PAHIMPIA STRESSIN AIHEUTTAJIA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719