Myyn aikaa ja seuraa ja teen p*rnoa rahasta! Minut hankitaan yhden illan jutuksi tai avec juhliin! Olen maksullinen ja tienaan hyvin!
Myyn aikaa ja seuraa
18
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voitko hyvin?
- Anonyymi00002
Oletko naisille katkeran äijän aloituksessa kenties hieman väkinäinen? T naiselta
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko naisille katkeran äijän aloituksessa kenties hieman väkinäinen? T naiselta
Jatkokysymys- ethän vaa nainen ole
- Anonyymi00003
Juu määki oo gubbe aina halunnu avec- juhliin
- Anonyymi00004
Tai ”minut hankitaan yhden illan jutuksi”
- Anonyymi00005
Lointa löytyi joka lähtöön on kukkamekkoo
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai ”minut hankitaan yhden illan jutuksi”
Yhdeksi illaksi pitämään seuraa. Ei kaikki halua s*ksiä vaan, että yhden illan voi mennä jonkun kanssa ravintolaan ja teeskennellä, että on suhteessa ja eikä ole sinkku!
Anonyymi-ap, teet arvokasta työtä. Hyvää jatkoa sinulle!
- Anonyymi00007
💕💕
- Anonyymi00008
Kyllä varmaan maksatko kaikki maksutkin asianmukaisesti verottajalta tulee isot mätkyt kun kiinni jäät aletaan arvioimaan koska olet urasi aloittanut alle kahdeksaantoista ei voi mennä maksaja syyllistyy jo rikokseen ymmärtääkseni "seksin ostaminen alaikäiseltä
- Anonyymi00009
Näihin kuviin ja tunnelmiin apäijä ja muut tunarit
- Anonyymi00012
Raha ei vaihda omistajaa! En saa rahana. Vaan minulle ostetaan ruokaa jääkaappiin. Mistä verottaja voi tietää ollaanko me suhteessa vai sokerideittailua. Tililleni ei rahaa heiltä tule. He ostavat minulle vaatteita ja tavaroita ja ruokaa ja juomia. Kuten, jos asuisimme yhdessä! Kuka on sanonu, että minulla on monta vakituista "elättäjää". Vähän niinkuin olisin avioliitossa ja mies maksaa kaiken!! Ilman, että raha vaihtaa omistajaa. Ei verottajaa kiinnosta kuka minun farkut ostaa tai ruoat tai juomiset. Jos lahjan arvo ei ylitä rajaa.
- Anonyymi00015
Eihän hän tavallaan osta. Raha ei vaihda omistajaa. Ei kukaan kiellä ostamassa toiselle ruokaa tai farkkuja tai alkoholia, kunhan on täysi-ikäinen!
- Anonyymi00010
Nyt tähän tinderiläiset ja korkeastikoulutetut samaistuu ja ymmärtää mutta tuo kateuttakin kun asiakkaita riittää ja kateus maksaako veroja mutta maksaako tinderiläiset veroja tuloistaan
- Anonyymi00011
Minunkin palvelukseni maksavat. Tienaan ihan kivasti, vaikka maksan palkastani verotkin. Työni saan tehdä ihan päiväsaikaan.
xLiner Se tunne kun eräs kamunainen tekee tuollaista oikeasti, mutta kutsuu mua välillä nimellä kulta pieni ilman että tietenkään maksaisin sellaisesta mitään. Kyllä äiti kääntyisi haudassa jos tietäisi.
- Anonyymi00013
Kaikki eivät saa puolisoa tai ystäviä!! Minä toimin heidän tuuraajina, jottei tarvitse hävetä mennä juhliin tai liikkua. Saan ruokaa, kun toisen ei tarvitse olla yksin kotona ja hävetä kun ei voi mennä sukujuhliin, kun ei ole puolisoa. Minä toimin juhlan ajan muka olisin hänen rakastettu ja sukulaiset eivät saa tietää totuuden, että on sinkku!
- Anonyymi00016
Ei sukulaiset tajua, ettemme oikeasti seurustele vaan luulevat, ettei ole sinkku ja on saanut hyvän elämän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1162550Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1082195Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156